daar hebben ze ook een band mee dus zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef super-muffin het volgende:
Pearl Jam schijnt op Pinkpop te komen.
Doet Pearl Jam weer festivals dan? Dat vonden ze sinds Roskilde niet meer zo geslaagd.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef super-muffin het volgende:
Pearl Jam schijnt op Pinkpop te komen.
ze hebben vorig jaar toch ook al een paar festivals gedaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doet Pearl Jam weer festivals dan? Dat vonden ze sinds Roskilde niet meer zo geslaagd.
Waar dan vaak ook nog de meest commerciële acts van DOA speelden voor de ruigste pinkpoppertjes. Die zelf allemaal dus ook nog stonken naar de eindhovense modderquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De tijden dat Pinkpop en Dynamo elkaar 'dwars' zaten zijn voorbijWas wel grappig trouwens, dat er op de zondag van Dynamo een bus richting Landgraaf ging
![]()
Daar twijfelde ik dus over, maar ik had geen zin om het op te zoeken. Ik ging er van uit dat iemand dat hier wel zou weten.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben vorig jaar toch ook al een paar festivals gedaan?
Om jou te pestenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef SickBitch het volgende:
waarom is het nou net in het weekend dat k op vakantie ben![]()
ik kreeg die link ook maar door hoor...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn beide bands nog helemaal niet bevestigd.
Toch vind ik het leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn beide bands nog helemaal niet bevestigd.
Ik had die link ook gewoon gepost, daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik kreeg die link ook maar door hoor...
omdat ik een klein beetje, echt een klein beetje maar hoor, Iron Maiden fan ben![]()
Nou, dan liggen we nu samen dubbelquote:
Ik niet.quote:
Kan ook leuk zijn...toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik had die link ook gewoon gepost, daar gaat het niet om.
[..]
Nou, dan liggen we nu samen dubbel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |