Waarbij je zeker bij een polariserende factor als Verdonk eigenlijk ook nog de voormalig VVD-kiezer mee zou moeten nemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zelfs de VVD-kiezers hebben geen eenduidig beeld afgegeven.
Dat weet ik niet, Het is voor het eerst dat de nummer twee van de lijst van de VVD meer stemmen weet te vergaren dan de lijsttrekker. Sterker zelfs, het is voor het eerst in de parlementaire geschiedenis dat dit zich voordoet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zelfs de VVD-kiezers hebben geen eenduidig beeld afgegeven.
quote:VVD-fractie in spoedberaad bijeen
De VVD-fractie is in spoedberaad bijeen om te praten over het 'koningsdrama' binnen die partij. Partijleider Rutte zou naar verluidt woedend zijn over de verklaring van VVD-minister Verdonk.
Niet aanvaardbaar
Zij wil een commissie laten beslissen over het leiderschap, nu ze veel meer stemmen heeft gekregen dan Rutte. De partijleider zou dit voorstel niet aanvaardbaar vinden en riep de fractie bijeen. Vanavond volgt zijn verklaring.
Unaniem
Na de verkiezingsuitslag koos de VVD-fractie, waartoe sinds de verkiezingen ook Verdonk behoort, Rutte unaniem tot fractievoorzitter.
Mag ik dat zelf oordelen? Maar als jou goed begrijp is dit artikel met de wel bekende linkse bril geschreven?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nee, maar jij zal het wss toch een ongeloofwaardig artikel vinden en veel te gekleurd etc.
Ik denk juist dat het wel verstandig zou zijn. Maar dan hadden ze het al voor deze verkiezingen moeten doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ze moeten in ieder geval een keuze maken: of ze zetten Verdonk er uit, of ze maken haar partijleider. Ik denk niet dat het laatste verstandig zou zijn, maar het is in ieder geval een keuze.
FOK! frontpagequote:Update 19.43 uur
RTL Nieuws meldt dat er een grote crisis binnen de VVD is ontstaan. De fractie van de VVD heeft alle fractieleden in een spoedzitting bijeen geroepen. De spanning in de wandelgangen zou te snijden zijn.
Frits Wester stelt dat de situatie binnen de VVD niet langer meer houdbaar is. Rutte of Verdonk zou volgens hem vanavond nog de partij moeten verlaten, omdat beiden het partijleiderschap opeisen. Rita Verdonk staat officieel achter Rutte, maar eist toch het leiderschap op. De VVD-soap zal verder gaan wanneer de spoedzitting afgelopen
En zo is het, en niet anders.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mag ik dat zelf oordelen? Maar als jou goed begrijp is dit artikel met de wel bekende linkse bril geschreven?
[..]
Ik denk juist dat het wel verstandig zou zijn. Maar dan hadden ze het al voor deze verkiezingen moeten doen
Ja, maar als je daar doorheen leest snap je wel wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mag ik dat zelf oordelen? Maar als jou goed begrijp is dit artikel met de wel bekende linkse bril geschreven?
Misschien krijgen we nog wel nieuwe verkiezingen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk juist dat het wel verstandig zou zijn. Maar dan hadden ze het al voor deze verkiezingen moeten doen
Inconsequent zoals we haar kennen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:59 schreef PDOA het volgende:
Geweldig, leest Verdonk soms ook FOK! ? Vanmiddag nog een bericht dat ze vierkant achter Rutte staat en een paar uur later is het crisis binnen de VVD.
Nieuwe verkiezingen omdat de VVD de zaakjes niet op orde heeft? Lijkt mij ijdele hoop.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nog wel nieuwe verkiezingen.
Gok dat veel Wilders stemmers wel weer terugswitchen naar de VVD, omdat niemand met Wilders wil regeren. Wat heb je er dan aan om daar op te stemmen.
Dus, graag nieuwe verkiezingen en dan VVD 30 + zetels!![]()
Neuh, nieuwe verkiezingen omdat er geen coalitie gevormd kan worden. En dan met Rita als partijleidster.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:05 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen omdat de VVD d'r zaakjes niet op orde heeft? Lijkt mij ijdele hoop.
Schrijven met een bril?! Het wordt steeds zotter met die rare linksen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar als jou goed begrijp is dit artikel met de wel bekende linkse bril geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |