Die ja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:38 schreef Don_Tom het volgende:
sater?
De scissor sisters zijn bekend met grote hit “I Don’t Feel Like Dancing”, daarvoor hebben ze nog een (iets kleinere) hit gehad in Nederland. Hoe heet het liedje en van wie is het origineel?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Entertainment
Gatalin +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:48 schreef Gatalin het volgende:
Comfortably Numb, Pink Floyd
Ja.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat waar El Rubio zit?
Die stemmen gaan wel op ja.quote:
Punten behaald in deel 461:quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe langer een discussie op internet duurt, hoe groter de kans dat er een vergelijking met de de Nazi's komt. Diegene verliest ook per definitie de discussie
Wat een obsessie voor mannen allemaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Meneer porche?
En bovendien man...quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:03 schreef Don_Tom het volgende:
porsche is van veel later dan 1903
wie heeft er hier nou een obsessie voor mannen danquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat waar El Rubio zit?
Gooitzenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
wie heeft er hier nou een obsessie voor mannen dan![]()
![]()
Ik denk het niet. Trouwens...de ruitenwisser was al uitgevonden VOOR het Ford T modelquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:07 schreef Don_Tom het volgende:
Hint? kennen we haar nog ergens anders van?
En nog een waslijst. Nieuw vraag..moment.quote:The automobile gave women ample opportunity for invention. In 1923, of the 345 inventions listed under "Transportation" in the Women's Bureau Bulletin No.28, about half were related to automobiles and another 25 concerned traffic signals and turn indicators. Among these inventions -- a carburetor, a clutch mechanism, an electric engine starter, and a starting mechanism
Dat staat in de OP. Ik ben al lang blij dat we niet naar de Gouden Darm gaan. Daar ben ik een keer geweest met een makker van me die in de doelgroep hoort, maar dat is geen pretje.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gooitzen
Die vraagt direct of we naar homobar gaan![]()
Je komt dus ook?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:11 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat staat in de OP. Ik ben al lang blij dat we niet naar de Gouden Darm gaan. Daar ben ik een keer geweest met een makker van me die in de doelgroep hoort, maar dat is geen pretje.
Ik stel de Witz, Mulder of de Wolthoorn voor.
Ik heb het al in mijn agenda gezet. Maar vorige kwam ik ook, en moest ik afzeggen. Dus wel voornemens ja.quote:
Het kan zijn toch zijn dat je het weet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:10 schreef Don_Tom het volgende:
Hoe hadden we dat in godsnaam moeten weten?
Oke, gewoon niks anders afspreken danquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik heb het al in mijn agenda gezet. Maar vorige kwam ik ook, en moest ik afzeggen. Dus wel voornemens ja.
Goed idee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, gewoon niks anders afspreken dan![]()
Goed als Yuri je naam in de OP erbij zet?
Serieus? Wie heeft er nou een airco in Nederland?quote:
Dude, weet je nog hoe warm juli was!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus? Wie heeft er nou een airco in Nederland?
Don_Tom +1
Ja...quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:19 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Dude, weet je nog hoe warm juli was!!
Literatuur? Geschiedenis?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:20 schreef Don_Tom het volgende:
Ik sta trouwens nu 2x vermeld in de puntenlijst.....
@soempie
@rest: categorie??
fixedquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:20 schreef Don_Tom het volgende:
Ik sta trouwens nu 2x vermeld in de puntenlijst.....
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
ik ga ook slapen
Nee, Snoek is idd ook een bijnaam, maar ik doel op de franse bijnaam en de nederlandse vertaling hiervanquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:23 schreef Gooitzen het volgende:
Citroen, Snoek, vis.
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:24 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Nee, Snoek is idd ook een bijnaam, maar ik doel op de franse bijnaam en de nederlandse vertaling hiervan
DS?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:25 schreef Don_Tom het volgende:
DX is ook niet goed, ik zoek overigens wel ook nog steeds de type-aanduiding erbij.
Die moet je niet van mij verwachten. Dit was het enige dat ik wist van deze auto. Het lijkt mij de ideale trouw-auto.quote:
Dan moet ik hem toch eens snel in mijn assortiment opnemenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die moet je niet van mij verwachten. Dit was het enige dat ik wist van deze auto. Het lijkt mij de ideale trouw-auto.
Welk assortiment?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:30 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Dan moet ik hem toch eens snel in mijn assortiment opnemen
Vind de hummer zelf ook 3x niks, is ook niet van mijzelf. Porsche wel, die verhuurt ook 20x beter dan de hummersquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:34 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Welke malloot wil er nu trouwen in een Hummer? En die Porsche vind ik ook heel afschuwelijk.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga ook naar bed slaap lekker iedereen :w
Die Porsche vind ik iets te veel vlot vormgegeven. Het lijkt bijna geen auto meer. Ik heb geen enkel benul van auto's, maar hoe ouder, hoe beter. Maar een Triumph Spitfire vind ik erg mooi, net als een eend (een witte moet je misschien ook maar in je trouwcollectie opnemen).quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:36 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Vind de hummer zelf ook 3x niks, is ook niet van mijzelf. Porsche wel, die verhuurt ook 20x beter dan de hummers
Grappig dat je de porsche afschuwelijk vind, dat is nou net een auto die bijna iedereen wel mooi vind(in tegenstelling tot bijvoorbeeld een 911 die nog wel eens ordinair gevonden wordt)
Spitfire vind ik ook een mooie bak! Eend heb ik dan weer niets mee (vind de meeste franse auto's eigenlijk misbaksels). Deze porsche is een ontwerp uit de 50'er jaren, dus aan de leeftijd zal het niet liggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:44 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die Porsche vind ik iets te veel vlot vormgegeven. Het lijkt bijna geen auto meer. Ik heb geen enkel benul van auto's, maar hoe ouder, hoe beter. Maar een Triumph Spitfire vind ik erg mooi, net als een eend (een witte moet je misschien ook maar in je trouwcollectie opnemen).
Die Spitfire is prachtig, een makker van me heeft er een. Met een eend ben ik vier weken geleden naar Barcelona gereden (tenminste, iemand anders reed, ik was co-piloot), dus geen kwaad woord er over! Rijd zuinig, ziet er mooi uit, en erg simpel, machtig mooi. Porsches krijg je mij niet warm voor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:50 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Spitfire vind ik ook een mooie bak! Eend heb ik dan weer niets mee (vind de meeste franse auto's eigenlijk misbaksels). Deze porsche is een ontwerp uit de 50'er jaren, dus aan de leeftijd zal het niet liggen... vorm is idd erg strak/simpel/aerodynamisch, dat vind ik dan nou net weer mooi
Hey Erkel! komt er dan toch nog leven in deze brouwerij.....? (3 man is toch weer anderhalf keer zoveel als 2)
Helemaal goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 06:13 schreef Lienekien het volgende:
Ze scoorden een grote hit met 'Down in the tubestation'.
Het antwoord op de vraag van Don_Tom is Citroën DS, bijnaam Déesse (godin) in NL bekend als "Snoek"quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:23 schreef Don_Tom het volgende:
autogeschiedenis dan maar
Hoe heet deze auto, wat is haar bijnaam en wat betekent deze bijnaam?
[afbeelding]
Lienekien +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:48 schreef Lienekien het volgende:
1 december
Je had gewoon nog een uurtje kunnen blijven liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:56 schreef Strax het volgende:
Morge![]()
Leuk nét op tijd voor de nieuwe vraag
Ik ben voorquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:27 schreef SaskiaR het volgende:
Ik wil er wel een stellen?
in de pauze moet je juist fokken en niet andersom rekelquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:mn ma is fan
Kan iemand anders wéér () een vraag opzoeken voor me? Ik heb weer pauze ( school he hihi )
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:51 schreef Homdeck het volgende:
[..]
in de pauze moet je juist fokken en niet andersom rekel![]()
Nee hoor..quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:14 schreef ChopperMick het volgende:
ChopperMick +1
Voor de Citroen vraag
volgens mijn negeren jullie me![]()
Saskia R +1quote:
Die tel ik goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
The Clown van Stephen King ?
Uit het boek "It"?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
The Clown van Stephen King ?
dat is toch juist zo leuk aan de AKQ: dingen weten waarvan je echt iets hebt: wat móét ik er meequote:Op dinsdag 28 november 2006 02:10 schreef Don_Tom het volgende:
Hoe hadden we dat in godsnaam moeten weten?
Politiek interesseert me.....en daarbij lag ik op dat moment in het ziekenhuis en hoorde ik het de godganselijke dag op het nieuwsquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
daaamn hoe onthoud je dat man ?
Homdeck +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:13 schreef Homdeck het volgende:
jelle klaassen
dartfanaat +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef dartfanaat het volgende:
Pim Jacobs, Louis van Dijk, Pieter van Vollenhoven
Its-Jojo-4you +1quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rita Reijs
Heb er 3, namelijk Jacobi, Anna Politovskaya, en "de gevleugelde vrienden"quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:32 schreef ChopperMick het volgende:
Punten gehaald in deel 461
Dartfanaat 2
aangepastquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Heb er 3, namelijk Jacobi, Anna Politovskaya, en "de gevleugelde vrienden"
ff schijten?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:55 schreef Strax het volgende:
Wat betekent de uitdrukking:
"een paardestaart afknippen?"
Ik ben ff tien min eten .. tot zo..
gokje, 100 graden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry, was iets werk achtigs aan het doen.
Zie dat iemand anders al een vraag gesteld heeft
Nope JIJ was... ik stel voor dat je jouw vraag netjes terug zetquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry, was iets werk achtigs aan het doen.
Zie dat iemand anders al een vraag gesteld heeft
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:05 schreef Strax het volgende:
96 graden?? (roept een collega)
wat logisch... natuurkunde en straxquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:10 schreef EdwardJobHopper het volgende:
198 graden? Is 2 bar niet ongeveer tweemaal zoveel als de normale druk? Dan zou er meer hitte nodig moeten zijn om het water te laten koken, zeker?
lijkt me niet, wat heb je anders aan een hogedrukpan of een hogedruk stoomoven?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
het moet onder de 100 graden lichen lijkt me...
Ja ik ben ook in de warquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:24 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
lijkt me niet, wat heb je anders aan een hogedrukpan of een hogedruk stoomoven?
Ik ken geen hogedrukpan, maar ik kan wel Nembrionics redenering volgen. Misschien helpt een hogedrukpan, omdat je dan minder hard moet 'stoken' om je eten gaar te krijgen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:24 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
lijkt me niet, wat heb je anders aan een hogedrukpan of een hogedruk stoomoven?
Nee ik zat fout. Een hogedrukpan werkt omdat het water juist MEER warmte nodig heeft om te koken. Het wordt dus HETER...en dus kooktje je eten sneller gaar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik ken geen hogedrukpan, maar ik kan wel Nembrionics redenering volgen. Misschien helpt een hogedrukpan, omdat je dan minder hard moet 'stoken' om je eten gaar te krijgen?
Ik redeneer echter dat het boven de 100 moet liggen.
Da's dus een wetenschappelijke verklaring die ik echt niet begrijp. Je moet het warmer stoken, dus gaat het sneller.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee ik zat fout. Een hogedrukpan werkt omdat het water juist MEER warmte nodig heeft om te koken. Het wordt dus HETER...en dus kooktje je eten sneller gaar.
Eten dat in een omgeving van 200 graden ligt is sneller klaar dan eten dat in 100 graden ligt...lijkt me logisch toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:30 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Da's dus een wetenschappelijke verklaring die ik echt niet begrijp. Je moet het warmer stoken, dus gaat het sneller.
Als de druk omhoog gaat gaat de temperatuur omhoog omdat de moleculen minder ruimte hebben en dus eerder tegen elkaar aan botsen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:30 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Da's dus een wetenschappelijke verklaring die ik echt niet begrijp. Je moet het warmer stoken, dus gaat het sneller.
dazeggik!quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Water heeft een hoger kookpunt bij een hogere druk en een snelkookpan werkt vaak bij deze druk
Standaard drukformules. Maar ja...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:36 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als de druk omhoog gaat gaat de temperatuur omhoog omdat de moleculen minder ruimte hebben en dus eerder tegen elkaar aan botsen.
jij zat er tot nu toe het dichtste bij, je was warm zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
150 graden?
Ja, maar ik vind het ironisch dat je méér moeite gaat doen (meer druk opwekken), waardoor het sneller klaar is. Terwijl een karwei normaalgezien langer duurt als je er meer werk in steekt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eten dat in een omgeving van 200 graden ligt is sneller klaar dan eten dat in 100 graden ligt...lijkt me logisch toch?
Het is hetzelfde als je gaspedaal 2 keer zover indrukken. Beetje extra werk, 2 keer zo snel op je bestemming.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:41 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ironisch dat je méér moeite gaat doen (meer druk opwekken), waardoor het sneller klaar is. Terwijl een karwei normaalgezien langer duurt als je er meer werk in steekt.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als je gaspedaal 2 keer zover indrukken. Beetje extra werk, 2 keer zo snel op je bestemming.
Dat had ik dan weer met wiskunde. Veels te moeilijk doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:43 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Inderdaad...
Wetenschappen zijn nooit iets voor mij geweest. Ik dacht steeds te ver na.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef Soempie het volgende:
jan
Helemaal niet. Ik wilde weten wie, en wat zijn echte naam was.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef Soempie het volgende:
maar ik vind dat degene die leeghwater zei het punt verdient.
ja klopt. Mooi hequote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef Jayhawk het volgende:
is nu toch een museum?
Zie bovenquote:
dit komt er dicht bij, maar niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:15 schreef EdwardJobHopper het volgende:
De som van de diameters van alle bolletjes?
Ben jij het broertje van Christian?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef Waterweg het volgende:
de diameter van het patroon waar de hageltjes inzitten
Ik zocht de toevoeging Gauge. Maar het is inderdaad het aantal bolletjes wat je kan maken uit een Engels pond lood.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:20 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Het kaliber van een kogel van normale vorm die je zou kunnen smelten van alle bolletjes?
uh...jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Christian?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:34 schreef Waterweg het volgende:
[..]
jij bent zeker degene die de top50 vervuilt met Madrugada liedjes?![]()
Ga weg, meen je dat nou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:38 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
het zijn brandganzen.. en de film ligt op het puntje van mn tong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |