Gedaan.quote:Op maandag 27 november 2006 23:24 schreef Devolution het volgende:
Ik wilde emDan de FiPo maar
En fix de OP ff, met die Geqxon troep ertussen
gespreksgeschiedenis uploaden ofwat?quote:Op maandag 27 november 2006 23:26 schreef Geqxon het volgende:
Eh, ze is in principe online op MSN nu.... zal ik eh... ?
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 23:29 schreef mstr het volgende:
Ik heb de OP ook in FOK!wiki aangepast.
Puch en duurquote:Op maandag 27 november 2006 23:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alles wat maar met Puch heeft te maken en NIET, ik herhaal NIET duur is
Moet jij ook eerst je scoot op stuurslot zetten voordat je je sleutels eraf kunt halen?quote:Op maandag 27 november 2006 23:40 schreef mstr het volgende:
Was welliswaar 2e hands, maar hij was nog helemaal netjes.
Reflectoren zaten er nog op en hij was nog helemaal goed en netjes, zie de foto in de OP.
Hij zit er al op hoorquote:Op maandag 27 november 2006 23:45 schreef Geqxon het volgende:
Leertouwer is vaak best duur anders, veel geluk met je schild
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 23:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Moet jij ook eerst je scoot op stuurslot zetten voordat je je sleutels eraf kunt halen?
Mijne had dat wel, echt irritant.![]()
Vaste klanten?quote:Op maandag 27 november 2006 23:46 schreef fs180 het volgende:
waar het het stukje van vaste leden heen dan?
Ja idd ja.quote:Op maandag 27 november 2006 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Onhandig als je wat uit je buddyseat wilt pakken
quote:Op maandag 27 november 2006 23:46 schreef fs180 het volgende:
waar het het stukje van vaste leden heen dan?
Klopt.quote:Op maandag 27 november 2006 23:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik had trouwens ook zo'n slot in die kont zitten. Die je er helemaal uit kunt rollen, bij jouw zit daar zo'n plaatje.![]()
HET logo penis.quote:Op maandag 27 november 2006 23:48 schreef fs180 het volgende:
de vaste klanten logo
Open-uitlaatquote:Op maandag 27 november 2006 23:49 schreef no1uknow het volgende:
WTF check dit dan:
klik
Als ik nou geld had....
Stelletje buurtjosti's.quote:Op maandag 27 november 2006 23:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mSzGrXcoN2w&mode=related&search=
Heb em gemist!![]()
ik zat zo met de vaste klanten... en toen bedenken welk woord ik zocht,.. en was te lui om aan te passenquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 23:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mSzGrXcoN2w&mode=related&search=
Heb em gemist!![]()
Mongoolquote:Op maandag 27 november 2006 23:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik zat zo met de vaste klanten... en toen bedenken welk woord ik zocht,.. en was te lui om aan te passen![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:49 schreef no1uknow het volgende:
WTF check dit dan:
klik
Als ik nou geld had....
dat weet ikquote:Op maandag 27 november 2006 23:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mongool
Vaste klanten is in die zin een bijvoegelijk naamwoord
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:00 schreef mstr het volgende:
To-Do list:Roosters spuiten Voor spatbord spuiten
Over een tijd:Velgen spuiten
Enig idee wat een spuitbus Motip verf, primer, hittebestendig (voor uitlaat), blanke lak en ontvetter kost?quote:
Alles bij elkaar 254.55 euroquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Enig idee wat een spuitbus Motip verf, primer, hittebestendig (voor uitlaat), blanke lak en ontvetter kost?
Boeie ik ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Njah, slapen, zu bed.![]()
Morgen fucking eerste uur les.
![]()
Geen account enzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:12 schreef no1uknow het volgende:
http://www.puchforum.net/viewtopic.php?t=23696
ALLES KAN KAPOT!!1111einz1111!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:09 schreef no1uknow het volgende:
omg
Ja ik zit wel een beetje azen op een meisje maar ze is al bezet, en ze heeft echt een goeie relatie met die jongen zeg maar
Maar ik zie dr best vaak sinds kort, elke dag ongeveer, als we samen naar school reizen
Ja maar jou toekomstige vriendin is een emoquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:23 schreef fs180 het volgende:
afgelopen zaterdag had dat meisje 17 maanden met dr vriend dus zegt niets
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja maar jou toekomstige vriendin is een emo
Moet ik dat nou opvatten als een compliment?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
javast..
mwah dr is wel een klote geil meisje![]()
![]()
die zal vast wel onder emo vallen
![]()
maar no1upwnd.. vrouwen zijn kudhoeren.. dus als ze ergens anders beter kunnen krijgen agan ze ervoor.. dus succes![]()
gewoon doen jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Moet ik dat nou opvatten als een compliment?
5 euro.. soms 8euroquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:34 schreef mstr het volgende:
Er valt gewoon bijna geen prijs van Motip-spullen te vinden op internet.
Oké, dus voor primer, blanke lak en de gewenste lak ben je dus ongeveer 15 a 24 euro kwijt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
5 euro.. soms 8euro
depends.. hittebestendig is paar euro duurder ect ect bla bla bla
Tering vol humor manquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat heb jij ooit met die site en dat forum?
wat wil je precies spuiten?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké, dus voor primer, blanke lak en de gewenste lak ben je dus ongeveer 15 a 24 euro kwijt.
Dan nog schuurpapier maarja
Evt. ook opvuller, even kijken hoe diep de krassen zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:50 schreef fs180 het volgende:
evt kunstof primer en busje kleur voor spatbord, en afwerken met blanke lak..
je roosterje heb je denks alleen maar kleur voor nodig hoor..
quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:13 schreef fs180 het volgende:
no1..
bezette vrouw versieren? wat zou jij doen?
halverwege de pagina!
Mooie kikkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef no1uknow het volgende:
Kan een frame
(met stang
zon idee:
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/156/0311060002la5.th.jpg]afbeelding][/url]
)
kopen voor 15 euro.
Die gast moet alleen nog even een foto sturen en dan kijk ik wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:33 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga over 25 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch klik nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef hardcorebass het volgende:
kanker op man en edit dat bericht, das een virus sukkel
Uhm, luchtfiltertje, nieuwe pakkingen voor carb.. maar waarschijnlijk ook nog allemaal pimp shizzle zoals een verchroomd treefje of een nieuwe potuitlaat ofzo... wat ik helemaal niet nodig heb.quote:
Maxi?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:54 schreef no1uknow het volgende:
Waah vet ik kan een complete, niet lopende welliswaar, puch kopen (dus ook een frame)
voor 50 euro
Binnenkort even bekijken
heb ik ook niet gedaan, maar ik krijg allemaal van die kutberichtjes ook via msn:quote:
Dat had ik ook pas, ik erop gedrukt met me domme hoofd.. maaarrr mijn superieure anti-virus heeft hem gestopt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
heb ik ook niet gedaan, maar ik krijg allemaal van die kutberichtjes ook via msn:
is that you?blalalalala en dan die shit dus dat weet ik toevallig;)
alles kan kapot!quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Welke reactie precies bedoel je?
ja ik ging zo klikken.. maar hij kan de site niet vinden bij ffquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
heb ik ook niet gedaan, maar ik krijg allemaal van die kutberichtjes ook via msn:
is that you?blalalalala en dan die shit dus dat weet ik toevallig;)
doet mij is zon lampjequote:Op dinsdag 28 november 2006 13:51 schreef Sloavink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Schijt, dit ga ik gewoon erbij halen.![]()
Die nieuwe uitlaat kan wel eventjes wachten.
waar haal je die dingen.. dat das bijna precies waar ik al nou best een poos op zoek naar ben.. plus prijsquote:
Halleluja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
waar haal je die dingen.. dat das bijna precies waar ik al nou best een poos op zoek naar ben.. plus prijs![]()
enne strak plan![]()
Gewoon proberen joh.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Altijd beter dan zonder voorvork rijden.
En een lekke piept en kraakt ook zo irritant.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
Helemaal op 't achterwiel na school, op school gewoon in het hek hangen.![]()
kan je niet gewoon 1poot kopen dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Terug van school, en mijn voorvork is nu officieel overleden.
Hij lekt nu, de rechterpoot lekt en piept en doet gek enzo, dus ik kan op zoek naar een nieuwe voorvork.![]()
kenker de kenker.. zoveel koste mn puch nog nieteens aan aanschafkostenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:49 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Halleluja!
En bij loods 41 kun je ze natuurlijk ook bestellen.
![]()
¤25 maar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
kenker de kenker.. zoveel koste mn puch nog nieteens aan aanschafkosten![]()
![]()
Maxi?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik kan nu dus complete puch niet lopend maar toch voor 50 euro
deze al gezien?
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7101/157753fa/index.html
Been there, done that.
hoe kan het dat ik die kutfilmpjes niet kan zien? gewoon wit vlak helemaal, niet eens een player eronder ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:56 schreef no1uknow het volgende:
Geq viezerik
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7094/43a4ebc3/index.html
Omdatquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik die kutfilmpjes niet kan zien? gewoon wit vlak helemaal, niet eens een player eronder ofzo
Geloof me, je wilt hem niet zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik die kutfilmpjes niet kan zien? gewoon wit vlak helemaal, niet eens een player eronder ofzo
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:03 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt hem niet zien.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:04 schreef Ferrox het volgende:
echt groce![]()
ik zal nog liever verplicht een week scooter rijden dan dat ik zo iets live moest zien![]()
Echt te ranzigquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef Ferrox het volgende:
hoe die kerel em ook haast in haar oor drukt![]()
echt walgelijkkhad eerst alleen et begin gezien, toen hoefde ik al niet meer, daar net ff afgekeken
![]()
stiekem best grappig hoe die vrouw zn kwakje weg probeert te werken![]()
ja hi hiquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, ja jij he No1upwn.
Laat hem je hem geel?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:52 schreef no1uknow het volgende:
Deze puch ga ik dus kopen voor 50 euro![]()
http://xs109.xs.to/xs109/06482/Dscf0007.jpg
Ziet er echt nog wel tof uit.
jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef Ferrox het volgende:
whahah voor die 50 euro kun je 1 rijles krijgen
Nee, maar ik word zo gebanned. dus tot over 48 uur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:13 schreef fs180 het volgende:
herr slavink.. foto van je puch?
Mijn framenummer op mn verrotte puch naar nieuwe frame.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Omkatten naar?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:18 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Nee, maar ik word zo gebanned. dus tot over 48 uur.![]()
![]()
Foto's komen dan wel.
Remlof is in een goede bui geloof ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef no1uknow het volgende:
Ik houd het banmeldtopic angstvallig in de gaten
Remlof wacht nog even op een FAquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:25 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Remlof is in een goede bui geloof ik.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef C2C het volgende:
kom vanavond maar langs hoor mensenbier genoeg
Post dat eens in ONZ. Kijken of er dan nog genoeg bier isquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef C2C het volgende:
kom vanavond maar langs hoor mensenbier genoeg
Maybe dat Maikuuuuul nog ff met een sjeike slip langskomtquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:21 schreef Devolution het volgende:
[..]
Post dat eens in ONZ. Kijken of er dan nog genoeg bier is
das 3 uur rijen met de auto voor hem...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Maybe dat Maikuuuuul nog ff met een sjeike slip langskomt
Jij een kkpc hebtquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef hardcorebass het volgende:
iemand enig idee waaorm ik die kkfilmpjes niet kan zien op geenstijl.nl? geen 1 kan ik er bekyken
je moeder in een bakfiets...quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:38 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
je moeder in een bakfiets...
nee maar kheb pas geleden me laptop alles opnet erop gezet snappie... dus wa moetk installen
flash denk ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:38 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
je moeder in een bakfiets...
nee maar kheb pas geleden me laptop alles opnet erop gezet snappie... dus wa moetk installen
wiequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waarom is die blinde vink geband?
ja ik kan het niet installeren, er moet zon balkje komen maar da komt niet kenker!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik weet het.. maar het komt door mn andere hd![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:51 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ja ik kan het niet installeren, er moet zon balkje komen maar da komt niet kenker!
Probeer dit isquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef hardcorebass het volgende:
http://www.adobe.com/shoc(...)rsion=ShockwaveFlash ja kenker hier moet ik dat installeren, maar da werkt dus niet kenkerzooi ik klik op download, maar da werkt gewoon nie!
Configuratiescherm->Software?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef hardcorebass het volgende:
hoe kan ik flash verwijderen? misschien staat er al een verkankerde versie op de pc
ik ben luiquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Configuratiescherm->Software?
Kijk anders eerst even voordat je dingen zegt/vraagt..
quote:ik voel dat jij hier ergens bent
maar telkens uit het zicht
waarom ben jij zo bezig
met dat leventje van mij
je wilt als in een sprookje
een prinsesje aan mn zij
toch is er nog niet één
die jouw mn liefdesvuren blust
oh cupido laat me toch met rust
De juiste voelt zich aangesprokken yes!!!!quote:
Onze lieve Bas is denk ik bezig om Politie agent te worden. Zijn nieuwe baan!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heeft BazzieK weer een nieuwe WOW prepaid kaart ofzo? Of hoe dat ook werkt.![]()
Woonplaats 's-Hertogenboschquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Onze lieve Bas is denk ik bezig om Politie agent te worden. Zijn nieuwe baan!!![]()
![]()
ik ga echt lachen als die een van ons op de lollerbank zet.
?quote:HAHAHAHHAHAHAHA DIE DUNNE ANOREXIA OPA ECHT HELEMAAL BOTTEN ECHTZO HELEMAAL TRILLEN MET ZIJN HANDJE VAN OHOHOHOH FF KOTSEN AAAAHAHAHA die mensen die dit lezen denken ook van ehhh iel!! HAHAHAHAHAHAHA!! en JUR is echt zo kankerflash ik dacht yess eindelijk die man ontmOeten en dan komt ie weer niet, hij durft echt niet ofzo.. ging die echtzo bellen.. HAHA die stem
Zozo wordt er al over ons geroddeld?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, hier zit het vol met stoners schijnt het
En jij bent de pot op de dekselquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, hier zit het vol met stoners schijnt het
Zijn hetzelfde, op een andere cover en menu's na.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef no1uknow het volgende:
Ja K800i is duuuuur.
En het is een sinterklaas kado.
En hoezo heeftie een gare camera?
En ik wou eerst de K750i kopen, welke is beter? W800i of K750i
De W800i heeft standaard betere oordopjes en meer geheugen. Maar ja, niet kopen dus, hij heeft geen 3 megapixels.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Zijn hetzelfde, op een andere cover en menu's na.
Ga lekker in het geyl-topic op 3 megapixels hangen in DIG ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De W800i heeft standaard betere oordopjes en meer geheugen. Maar ja, niet kopen dus, hij heeft geen 3 megapixels.
Volgens mij missen er een paar kappen en zit er hier en daar wat scheefquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
..Oeps[afbeelding]
is dat die van jou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
..Oeps[afbeelding]
Klopt het was polo's zijn TZRquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij missen er een paar kappen en zit er hier en daar wat scheef
Amai! Dat kan heul niet!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Zelfs mijn piemel heeft drie megapixels.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Zelfs mijn piemel heeft drie megapixelsmilimeter.
Hebbie gedaan?!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
[afbeelding]
..Oeps[afbeelding]
Geen betere foto?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi.
[afbeelding]
Ben ik nu een pimp?
Dat is beterquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
FILMPJEEE!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=InIWcWUAlog
Dat is een oude fotoquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nee hoor, die's niet van mij
Die stond vanmiddag lekker voor de deur en nu in de garage
[afbeelding]
De moodlights aan de zijkant ervan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Navigatie op je brommer, jezus wtf is daar pimp aan
Het is wel verdomd handig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Navigatie op je brommer, jezus wtf is daar pimp aan
Die is van hem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat was er dan met die TZR?
Die is goed verrot, ik heb de klapper gezienquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat was er dan met die TZR?
Wij allebei cruisen op een nogal hoge snelheid, ik reed 90 en hij 85 schat ikquote:
Hij dan: Godverquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ja dat klopt wel..
Hij had ook geen snelle uitlaat ofzo, maar ik weet niet hoe dat precies zit
Als ze de uitlaat gedemonteerd hadden zagen ze natuurlijk geen prop zitten, hé.
Hij rijd inmiddels op een tzr uit 05.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja en de verzekering dan van die gozer z'n auto? Die eist wel schadeformulieren neem ik aan?
Lees je in muppet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Geqxon het volgende:
Eigen schuld dikke bult!
Gelukkig is dat op jouw machine wel te doen, op een schakel echter niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Geqxon het volgende:
Als jullie allebei 30 - 40 reden was er geen enkel probleem geweest.
30-40quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Geqxon het volgende:
Als jullie allebei 30 - 40 reden was er geen enkel probleem geweest.
Ja dat weet ik, maar als hij zich aan de wet had gehouden was zijn brommer nog heel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
30-40
Standaard scooters/brommers rijden nog harder met alles erop
Had hij natuurlijk wel op tijd moeten remmen,quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar als hij zich aan de wet had gehouden was zijn brommer nog heel.
Even goed was hij dan niet heel, want het gebeurde in een fractie van een seconde hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Had hij natuurlijk wel op tijd moeten remmen,
40 rijden op een brommer/scooter niet fijn? Standaard rijden ze 45 / 50, dus dan zou elke brommer/scooter kut rijden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:36 schreef mstr het volgende:
En 30 a 40 rijden met een brommer/scooter is niet fijn.
Tsja, dan heb je gewoon dikke pech.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Even goed was hij dan niet heel, want het gebeurde in een fractie van een seconde hoor
Ik heb het geluk gehad dat ik kon ontwijken
Ook al reden we 40 was hij er nog op gereden, hij koos helaas de verkeerde uitwijk kant
Heb je uberhaupt wel eens op een TZR of eigenlijk elke willekeurige schakelbrommer gereden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
40 rijden op een brommer/scooter niet fijn? Standaard rijden ze 45 / 50, dus dan zou elke brommer/scooter kut rijden.
Het ging over 30 a 40.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
40 rijden op een brommer/scooter niet fijn? Standaard rijden ze 45 / 50, dus dan zou elke brommer/scooter kut rijden.
Ook met prop in de uitlaat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel eens op een TZR of eigenlijk elke willekeurige schakelbrommer gereden?
Ik rijd 60 in de 3, en ik heb 6 versnellingen
Nuff said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |