quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:44 schreef FerryB het volgende:
Daar bemoei ik mij niet mee. Als ik weet dat dat diegenen waar ik verliefd op ben een vriend heeft dan ga ik niet proberen te versieren.
Als ik iets echt haat dan is het vreemdgaan. En ik zal ook zweren dat ik de gozer die ooit met mijn vriendin vreemd zal gaan voor een onbepaalde tijd in een rolstoel schop. Die mag mijn dan directe ex fijn duwen dan.
Als ze een vriend heeft is het je grote liefde niet....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:47 schreef Posdnous het volgende:
Dus als je je grote liefde tegenkomt moet je dat maar laten, want ze heeft immers een vriend.
Dit is een grap hoop ik?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:48 schreef FerryB het volgende:
[..]
Als ze een vriend heeft is het je grote liefde niet....
Dan is het iemand anders zijn grote liefde. Dat heb je te accepteren.
Ziet er het naar uit dat ik dit grappig bedoel?quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:50 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ziet er het naar uit dat ik dit grappig bedoel?
![]()
dan moet je gewoon hopen dat het een keer uit gaatquote:
Yeah rightquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef bersenka het volgende:
[..]
dan moet je gewoon hopen dat het een keer uit gaat![]()
Daar bemoei ik mij niet mee. Als ik weet dat dat diegenen waar ik verliefd op ben een vriend heeft dan ga ik niet proberen te versieren.
Als ik iets echt haat dan is het vreemdgaan. En ik zal ook zweren dat ik de gozer die ooit met mijn vriendin vreemd zal gaan voor een onbepaalde tijd in een rolstoel schop. Die mag mijn dan directe ex fijn duwen dan.
Zo'n iemand zou ik niet eens wat mee willen beginnen omdat ze op deze manier al direct aangeeft dat ze niet te vertrouwen is. Hoe zeker is je relatie dan als je weet dat zij zomaar weer zo'n idioot als jij tegen kan komen die haar weer van jou afpakt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Yeah right.
Je moet iemand die je per se wil nu eenmaal voor je winnen, ten koste van alles. Dat zij voor jou een andere kerel heeft ontmoet kan gebeuren, het is niet alsof het heel erg transparant is waar de mensen die echt bij je passen op de aardbol rondlopen.
Als zij aangeeft liever bij haar vriend te blijven is het een ander verhaal uiteraard.
Juist dat gaf ik net aan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:00 schreef attix het volgende:
Trouwens als het jou lukt om haar relatie met haar huidige vriend te verbreken, hou er dan rekening mee dat ze ook makkelijk van jou kan worden "gestolen" door iemand anders.
Droevig inderdaad, een vriendin nemen omdat je anders alleen bent. Want single zijn vermindert je menselijke waarde natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:03 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die zekerheid willen en alleen daarom bij elkaar blijven.
Bewijs maar dat ik wat anders typte.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef Posdnous het volgende:
vermindert jogy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |