abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43882416
Ik heb hier eens een tijdje geleden een topic geopend over heel verliefde gevoelens voor een meisje, maar ben er ondertussen achtergekomen (via via) dat ze een vriend heeft.

Ik heb door dat nieuws en ook door haar houding mijn verstand teruggekregen en doe nu "normaal" tegen haar en ik ga wil ook niks meer proberen.

Maar waar ik eigenlijk enorm verbaasd door was, waren de reacties van anderen hierover.
O.a. mijn beste vriend zei hierop van: "dan neem je haar toch gewoon af?". En ook alle anderen aan wie ik dit vertelde gaven me dezelfde raad, ze zeiden allemaal zoiets van: "Waar kijk jij nu naar? Trek je daar toch eens niks van aan! Versier haar gewoon".

Eigenlijk had ik zulke reacties totaal niet verwacht, en vooral dan niet als ze uit de mond komen van bepaalde mensen die normaal nogal heel serieus over relaties zijn en op dat gebied....

Normaal gezien zou ik gedacht hebben dat iedereen me zou veroordelen maar ze moedigen me zelfs aan

Wat denken jullie daar eigenlijk van vraag ik me dan af ?
pi_43882571
wie niet waagt die niet wint.

zolang het maar niet de vriendin van je beste vriend of een andere bekende is.
en ook altijd even oppassen met te opdringering worden. dan kan je nog wel eens die vriend achter je aan krijgen als ie er achter komt.
zoiets moet heel geleidelijk lopen..
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_43882573
Slecht advies. Je moet het uitmaken met haar huidige vriend niet forceren, dat moet vanzelfsprekend gebeuren.
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:36:05 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43882623
Wat is het probleem? Als ze jou liever wil dan die vriend is dat duidelijk he.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_43882719
verkapte TVP:

ik zit met hetzelfde 'probleem' en kwam gisteren deze site tegen:

Girfriend Stealer

Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_43882806
Daar bemoei ik mij niet mee. Als ik weet dat dat diegenen waar ik verliefd op ben een vriend heeft dan ga ik niet proberen te versieren.
Als ik iets echt haat dan is het vreemdgaan. En ik zal ook zweren dat ik de gozer die ooit met mijn vriendin vreemd zal gaan voor een onbepaalde tijd in een rolstoel schop. Die mag mijn dan directe ex fijn duwen dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door FerryB op 25-11-2006 17:45:45 (typo) ]
pi_43882862
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:44 schreef FerryB het volgende:
Daar bemoei ik mij niet mee. Als ik weet dat dat diegenen waar ik verliefd op ben een vriend heeft dan ga ik niet proberen te versieren.
Als ik iets echt haat dan is het vreemdgaan. En ik zal ook zweren dat ik de gozer die ooit met mijn vriendin vreemd zal gaan voor een onbepaalde tijd in een rolstoel schop. Die mag mijn dan directe ex fijn duwen dan.
helemaal mee eens, hij krijgt ze eten door een rietje voor een hele lange tijd
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:47:45 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43882903
Dus als je je grote liefde tegenkomt moet je dat maar laten, want ze heeft immers een vriend .
pi_43882931
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:47 schreef Posdnous het volgende:
Dus als je je grote liefde tegenkomt moet je dat maar laten, want ze heeft immers een vriend .
Als ze een vriend heeft is het je grote liefde niet....

Dan is het iemand anders zijn grote liefde. Dat heb je te accepteren.
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:50:27 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43882972
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:48 schreef FerryB het volgende:

[..]

Als ze een vriend heeft is het je grote liefde niet....

Dan is het iemand anders zijn grote liefde. Dat heb je te accepteren.
Dit is een grap hoop ik?
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:50:57 #11
160074 FerryB
House Music!
pi_43882989
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dit is een grap hoop ik?
Ziet er het naar uit dat ik dit grappig bedoel?
pi_43883037
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:50 schreef FerryB het volgende:

[..]

Ziet er het naar uit dat ik dit grappig bedoel?
pi_43883061
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dit is een grap hoop ik?
dan moet je gewoon hopen dat het een keer uit gaat
als het echt je grote liefde is komen jullie vast wel samen.
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:56:43 #14
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43883126
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef bersenka het volgende:

[..]

dan moet je gewoon hopen dat het een keer uit gaat
Yeah right .

Je moet iemand die je per se wil nu eenmaal voor je winnen, ten koste van alles. Dat zij voor jou een andere kerel heeft ontmoet kan gebeuren, het is niet alsof het heel erg transparant is waar de mensen die echt bij je passen op de aardbol rondlopen .

Als zij aangeeft liever bij haar vriend te blijven is het een ander verhaal uiteraard .
pi_43883169
quote:
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:00:17 #16
160074 FerryB
House Music!
pi_43883218
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Yeah right .

Je moet iemand die je per se wil nu eenmaal voor je winnen, ten koste van alles. Dat zij voor jou een andere kerel heeft ontmoet kan gebeuren, het is niet alsof het heel erg transparant is waar de mensen die echt bij je passen op de aardbol rondlopen .

Als zij aangeeft liever bij haar vriend te blijven is het een ander verhaal uiteraard .
Zo'n iemand zou ik niet eens wat mee willen beginnen omdat ze op deze manier al direct aangeeft dat ze niet te vertrouwen is. Hoe zeker is je relatie dan als je weet dat zij zomaar weer zo'n idioot als jij tegen kan komen die haar weer van jou afpakt?
Relatie's van een ander moet je je gewoon niet mee bemoeien.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:00:38 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43883226
Vriendinnetje stelen voor het stelen om te kijken of je het kan is walgelijk. Het is natuurlijk geen wedstrijd.

Als je echter gek bent op dat meisje kan je het wel laten weten aan haar op subtiele of een minder subtiele wijze en misschien is het wederzijds, mag zij het gewoon beslissen. Ik bedoel als blijkt dat ze jou leuker vindt dan haar huidige vriendje dan is er geen enkel moreel bezwaar wat mij betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_43883232
Trouwens als het jou lukt om haar relatie met haar huidige vriend te verbreken, houd er dan rekening mee dat ze ook gemakkelijk van jou kan worden "gestolen" door iemand anders.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:01:51 #19
160074 FerryB
House Music!
pi_43883250
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:00 schreef attix het volgende:
Trouwens als het jou lukt om haar relatie met haar huidige vriend te verbreken, hou er dan rekening mee dat ze ook makkelijk van jou kan worden "gestolen" door iemand anders.
Juist dat gaf ik net aan.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:02:21 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43883264
Wat Jogy zegt bedoelde ik eigenlijk.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:03:06 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43883285
Mensen die zekerheid willen en alleen daarom bij elkaar blijven .
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:03:48 #22
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_43883296
quote:
Mijn gedachte, vooral als hij opdringerig wordt en versierpogingen gaat ondernemen. Beter voor hem dattie dan een enkeltje einde van de wereld boekt. In gedachte nemend het stukje wat Jogy net typte.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:11:50 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43883481
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:03 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die zekerheid willen en alleen daarom bij elkaar blijven .
Droevig inderdaad, een vriendin nemen omdat je anders alleen bent. Want single zijn vermindert je menselijke waarde natuurlijk.
Vrijheid
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:12:16 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43883491
vermindert jogy.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:13:41 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43883525
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef Posdnous het volgende:
vermindert jogy.
Bewijs maar dat ik wat anders typte.
Vrijheid
pi_43884025
Ik zeg altijd maar zo: Alles kan kapot
know'm sayin?
word? word.
pi_43884056
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:34 schreef alors het volgende:
Daarom moet je het nog niet kapot maken.
Als hun relatie niet goed loopt dan houd die vanzelf wel op en kan je beter wat geduld hebben en goede vrienden worden, en anders je er gewoon niet mee bemoeien, althans dat is mijn mening.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:35:42 #28
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43884066
Nogal veel mensen die hun vriendin niet vertrouwen hier, zorgelijke ontwikkeling.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:40:36 #29
160074 FerryB
House Music!
pi_43884153
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:35 schreef Posdnous het volgende:
Nogal veel mensen die hun vriendin niet vertrouwen hier, zorgelijke ontwikkeling.
Ik heb mijn vriendin niet van een ander gejat. Dus waarom zou ik haar niet vertrouwen?

Ik neem aan dat je ook op mij doelt iig.
pi_43884371
Afpakken mag.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_43884410
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:34 schreef alors het volgende:
Dat zeg ik ook altijd... Als ik degene onder handen neem die mijn vriendin afpakt.
pi_43884411
En daarnaast... als je het niet zou weten, zou het geen enkel probleem zijn. Maar nu je het weet krijg je opeens bezwaren?

Als je het niet wist, het lukt en je krijgt het achteraf te horen. Dan zou je je toch niet opeens schuldig gaan voelen, of weet-ik-veel-wat?

Jij flirt met haar, aan haar de keuze of ze er op in gaat of niet. Als ze het doet, dan is dat haar beslissing.

Persoonlijk vind ik het een ander verhaal als die vriend ook een vriend van jou is. Dan vind ik het not-done.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_43884886
Gewoon doen, probeer het maar. Je hoeft niet voor de dame te beslissen wat ze wel of niet wil, dat kan ze heel goed zelf.
Goede kans dat het niets wordt, maar daar kom je maar op één manier achter.
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:31:24 #34
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43885257
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:40 schreef FerryB het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin niet van een ander gejat. Dus waarom zou ik haar niet vertrouwen?
Als iemand haar probeert te versieren is er toch geen probleem dan?
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:37:32 #35
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_43885449
Ik denk, bij voorbaat kansloos.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:47:37 #36
160074 FerryB
House Music!
pi_43885719
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als iemand haar probeert te versieren is er toch geen probleem dan?
Wel als diegenen weet dat ik haar vriend ben. Er is dan een probleem bij hem en ook bij haar als zij er op in gaat
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:03:01 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43886193
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef FerryB het volgende:

[..]

Wel als diegenen weet dat ik haar vriend ben. Er is dan een probleem bij hem en ook bij haar als zij er op in gaat
Dus, je vriending weet dit ook vermoedelijk, is er een kans ( het hoeft niet zo te zijn, ik ken je situatie niet ) dat je vriending bij je zou blijven omdat ze bang is voor de gevolgen van het volgen van haar gevoel.

Tja..
Vrijheid
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:04:00 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43886227
Nee, dat is geen tikfout trouwens.
Vrijheid
pi_43886448
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef FerryB het volgende:

[..]

Wat een neandertaler bullshit zeg! Dus jouw vriendin mag a) niet met anderen praten, en b) andere kerels niet leuker vinden dan jou.

Als die meid niks van TS wil weten dan is dat toch OK, of niet dan. En als ze wel ingaat op zijn avances is dat toch ook haar zaak. TS mag gewoon proberen wat hij wil, het is aan de dame of zij er op in gaat. En als de dame daarvoor haar andere relatie op het spel zet of zelfs beëindigt is dat ook haar zaak.

TS vraagt of hij het toch moet proberen haar te versieren. Ik zeg: Ja natuurlijk! Niet geschoten is altijd mis.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:11:09 #40
160074 FerryB
House Music!
pi_43886500
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus, je vriending weet dit ook vermoedelijk, is er een kans ( het hoeft niet zo te zijn, ik ken je situatie niet ) dat je vriending bij je zou blijven omdat ze bang is voor de gevolgen van het volgen van haar gevoel.

Tja..
Als zij het niet meer naar haar zin heeft bij mij moet zij dat tegen mij zeggen. Dan wordt de relatie gestopt en dan kan zij opzoek naar een nieuwe vriend, maar niet als ik nog altijd een relatie met haar heb. Dat kun je gewoonweg niet maken. En als je ineens aankomt zetten met het verhaal dat je iemand anders tegen bent gekomen terwijl je nog een relatie heb met mij had je er veel eerder mee moeten komen dat je de relatie niet meer ziet zitten.
Dan zal ik helaas het wit uit iemand zijn ogen moeten slaan al ben ik helemaal niet zo aangelegt op enkele situatie's uitgezonderd.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:15:26 #41
160074 FerryB
House Music!
pi_43886638
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:09 schreef open_huwelijk het volgende:

[..]

Wat een neandertaler bullshit zeg! Dus jouw vriendin mag a) niet met anderen praten, en b) andere kerels niet leuker vinden dan jou.

Als die meid niks van TS wil weten dan is dat toch OK, of niet dan. En als ze wel ingaat op zijn avances is dat toch ook haar zaak. TS mag gewoon proberen wat hij wil, het is aan de dame of zij er op in gaat. En als de dame daarvoor haar andere relatie op het spel zet of zelfs beëindigt is dat ook haar zaak.

TS vraagt of hij het toch moet proberen haar te versieren. Ik zeg: Ja natuurlijk! Niet geschoten is altijd mis.
Je brgrijpt mij verkeerd.

Tuurlijk mag mijn vriendin andere kerels leuker vinden dan ik, al moet ze dat wel voor zich houden, en ook mag zij praten met andere kerels.

Wat ik bedoel: Een vrouwtje van iemand afpakken is gewoon not done! Als je weet dat iemand al een vriend heeft dan heb jij er niks aan want zij heeft al iemand waar zij van houd.
Als je haar wel makkelijk af kunt pakken weet je meteen dat zij niet te vertrouwen is omdat zij datzelfde bij jou kan flikken met een andere gozer.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:15:31 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43886642
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:11 schreef FerryB het volgende:

[..]

Als zij het niet meer naar haar zin heeft bij mij moet zij dat tegen mij zeggen. Dan wordt de relatie gestopt en dan kan zij opzoek naar een nieuwe vriend, maar niet als ik nog altijd een relatie met haar heb. Dat kun je gewoonweg niet maken. En als je ineens aankomt zetten met het verhaal dat je iemand anders tegen bent gekomen terwijl je nog een relatie heb met mij had je er veel eerder mee moeten komen dat je de relatie niet meer ziet zitten.
Dan zal ik helaas het wit uit iemand zijn ogen moeten slaan al ben ik helemaal niet zo aangelegt op enkele situatie's uitgezonderd.
Ah ok, stel dat de situatie zo is dat ze wel iemand is tegengekomen en ze verteld het je meteen. Heeft nog niets met die gozer gedaan ofzo maar ze is erachter gekomen dat ze die andere gewoon leuker vindt zonder dat die andere er iets voor gedaan heeft, een spontaan gesprek na aanleiding van zoiets toevalligs als per ongeluk een drankje morsen en in gesprek raken ofzo, dan sla je nog steeds het licht uit die ander zijn ogen? Dat je kwaad bent kan ik me voorstellen hoor maar gevoelens laten zich niet leiden.
Vrijheid
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:20:20 #43
160074 FerryB
House Music!
pi_43886799
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah ok, stel dat de situatie zo is dat ze wel iemand is tegengekomen en ze verteld het je meteen. Heeft nog niets met die gozer gedaan ofzo maar ze is erachter gekomen dat ze die andere gewoon leuker vindt zonder dat die andere er iets voor gedaan heeft, een spontaan gesprek na aanleiding van zoiets toevalligs als per ongeluk een drankje morsen en in gesprek raken ofzo, dan sla je nog steeds het licht uit die ander zijn ogen? Dat je kwaad bent kan ik me voorstellen hoor maar gevoelens laten zich niet leiden.
Als zij gewoon netjes aangeeft dat ze de relatie niet meer ziet zitten vind ik dat best ookal zou dat voor mij waarschijnlijk niet zo gelden.
Maar je wist dan ook al eerder dat je de relatie niet meer zag zitten omdat je open stond voor een nieuwe relatie. En als die kerel wist dat ik haar vriend was op het moment dat hij haar versierde dan kan ik behoorlijk pissig worden ja.

Lastig uitleggen maar het gaat wel aardig
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:25:20 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43887006
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef FerryB het volgende:

[..]

Als zij gewoon netjes aangeeft dat ze de relatie niet meer ziet zitten vind ik dat best ookal zou dat voor mij waarschijnlijk niet zo gelden.
Maar je wist dan ook al eerder dat je de relatie niet meer zag zitten omdat je open stond voor een nieuwe relatie. En als die kerel wist dat ik haar vriend was op het moment dat hij haar versierde dan kan ik behoorlijk pissig worden ja.
Duh, ik zou ook kwaad worden ja. Maar je hoeft niet open te staan voor een nieuwe relatie om er toch een keer achter te komen dat die ander nóg leuker is, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
quote:
Lastig uitleggen maar het gaat wel aardig
Inderdaad ja .
Vrijheid
pi_43887027
Weet je wat het ergste aan deze situatie is? Dat veel vrouwen ook nog misbruik maken van de situatie en gaan doen of ze geïnteresseerd in je zijn ondanks dat ze een vriend hebben.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:27:00 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43887064
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:26 schreef Betaserc het volgende:
Weet je wat het ergste aan deze situatie is? Dat veel vrouwen ook nog misbruik maken van de situatie en gaan doen of ze geïnteresseerd in je zijn ondanks dat ze een vriend hebben.
Die heb je ook nog rondhobbelen ja. Stelletje viswijven, dat.
Vrijheid
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:31:08 #47
160074 FerryB
House Music!
pi_43887229
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:26 schreef Betaserc het volgende:
Dan krijg ik altijd het idee dat ze te weinig aandacht krijgen van hun vriend waardoor ze het fijn vinden om veel aandacht te krijgen van iemand anders die haar helemaal te gek vind.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:32:30 #48
160074 FerryB
House Music!
pi_43887294
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Duh, ik zou ook kwaad worden ja. Maar je hoeft niet open te staan voor een nieuwe relatie om er toch een keer achter te komen dat die ander nóg leuker is, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
[..]

Inderdaad ja .
M.a.w. Als je een relatie heb met iemand moet je je gewoon helemaal niet bezig houden met eventuele andere potenciele relatie's . Dat doe je maar als je vrijgezel ben
pi_43887504
Bedenk wel dat een meid die haar vriend voor je in de steek laat dat ook bij jou kan doen.
Alleen dit feit al maakt zo iemand onbetrouwbaar relatie materiaal en dient derhalve
na het neuken gewoon de deur uit geschopt te worden.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:38:10 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43887541
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:32 schreef FerryB het volgende:

[..]

M.a.w. Als je een relatie heb met iemand moet je je gewoon helemaal niet bezig houden met eventuele andere potenciele relatie's . Dat doe je maar als je vrijgezel ben
Mwoa, klein verschil. Als je vrijgezel bent kan je uitgaan met het idee 'ik wil neuken met iemand' als je een relatie hebt ga je uit omdat je het gezellig vindt om uit te gaan met je vrienden. Maar 99% van de relatie is niet eeuwigdurend en daar hoef je je ook niet druk om te maken. Tegenwoordig zit men teveel te werken met hun ego, als je danmalige relatiegenoot het uitmaakt ben je haar kwijt en wordt je verdrietig en boos, dat boos gedeelte is je ego die zegt "Je bent niet goed genoeg! " Accepteer het nou maar gewoon denk ik dan.
Vrijheid
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:40:34 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43887608
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:37 schreef doemaardrie het volgende:
Bedenk wel dat een meid die haar vriend voor je in de steek laat dat ook bij jou kan doen.
Alleen dit feit al maakt zo iemand onbetrouwbaar relatie materiaal en dient derhalve
na het neuken gewoon de deur uit geschopt te worden.
Dan heb je veel neukertjes denk ik. . Iemand die meteen de eerste relatie tot de dood vasthoudt is of een geluksvogel of bang om alleen te zijn.
Vrijheid
pi_43887623
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:32 schreef FerryB het volgende:

[..]

Ik vind dit echt zo'n onzin, sorry hoor.
Als jij in de kroeg zit, en een leuke jongedame spreekt je aan, wat doe je dan? Zeg je dan gelijk van; "Sorry, maar ik heb al een vriendin', of praat je terug, lacht een keertje, stelt eens een vraag terug.......

Waar ligt de grens?

En als je een leuk iemand, een HEEEEEEEL leuk iemand tegenkom, terwijl je al een relatie hebt, waarom mag je dan niet even voelen hoe de vlag erbij hangt bij die ander. Moet je dan eerst je huidige (prima) relatie afbreken? Om er alleen achter te komen dat die ander toch niets van jou wil?
pi_43887695
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan heb je veel neukertjes denk ik. . Iemand die meteen de eerste relatie tot de dood vasthoudt is of een geluksvogel of bang om alleen te zijn.
Ik bedoel dat zo'n meid jou ook aan de kant zal zetten als zich iemand anders aanmeldt.
Ik zal nooit iets serieus beginnen met een meid die niet vrijgezel is.
pi_43887742
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Die heb je ook nog rondhobbelen ja. Stelletje viswijven, dat.
Feit is wel dat ik min of meer verliefd ben op een meisje waarvan ik het idee krijg dat ze zich zo gedraagt.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:45:00 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43887767
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:43 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Ik bedoel dat zo'n meid jou ook aan de kant zal zetten als zich iemand anders aanmeldt.
Ik zal nooit iets serieus beginnen met een meid die niet vrijgezel is.
Die kans bestaat altijd bij iedereen.
Vrijheid
pi_43887833
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Die kans bestaat altijd bij iedereen.
Maar is groter bij reeds aangetoond ontrouw gedrag.
pi_43887876
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen of bang om alleen te zijn erg is. Ik heb ook wel eens een meisje afgewezen omdat ik haar ook weer niet zo interessant vond en nu zie ik een vriend van me met haar gaan (en ik weet zeker dat het geen ware liefde is) en dan is het af en toe toch wel eens frustrerend dat ik niet toegehapt heb destijds. Zekerheid is toch wel fijn af en toe, zeker als je op een gegeven moment "alleen" overblijft.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:47:41 #58
160074 FerryB
House Music!
pi_43887880
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef open_huwelijk het volgende:

[..]

Ik vind dit echt zo'n onzin, sorry hoor.
Als jij in de kroeg zit, en een leuke jongedame spreekt je aan, wat doe je dan? Zeg je dan gelijk van; "Sorry, maar ik heb al een vriendin', of praat je terug, lacht een keertje, stelt eens een vraag terug.......

Waar ligt de grens?

En als je een leuk iemand, een HEEEEEEEL leuk iemand tegenkom, terwijl je al een relatie hebt, waarom mag je dan niet even voelen hoe de vlag erbij hangt bij die ander. Moet je dan eerst je huidige (prima) relatie afbreken? Om er alleen achter te komen dat die ander toch niets van jou wil?
Als ik zo een iemand tegenkom dan maak ik zeker wel een praatje maar ik zal echt nooit maar dan ook nooit vreemd gaan. Dat is iets wat ik echt haat. Ik ben dan ook nog nooit vreemd gegaag terwijl ik toch wel aardig wat relatie's achter de rug heb die stuk gelopen zijn om het feit dat we gewoon niet goed bij elkaar paste.
pi_43887997
Ik las "Besmette vrouw versieren? Wat zou jij doen?"
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:50:36 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43888005
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:46 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Maar is groter bij reeds aangetoond ontrouw gedrag.
Lekker belangrijk. Ik heb één van mijn leukste tijden meegemaakt toen ik dus iemand anders ben tegengekomen terwijl ik een vriendin had, het was wel schofterig hoe ik het toendertijd heb gedaan eigenlijk maar ik zou het nooit gemist willen hebben . In deze periode van mijn leven zou ik het nooit zo hebben gedaan en alles eerst netjes afhandelen met degene waar ik op dat moment een relatie heb maar ik ga echt niet een nog betere relatie uit de weg omdat ik op dat moment bezet ben.
Vrijheid
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:55:58 #61
160074 FerryB
House Music!
pi_43888240
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:50 schreef lennart12 het volgende:
Ik las "Besmette vrouw versieren? Wat zou jij doen?"
Inenten
pi_43888855
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:47 schreef Posdnous het volgende:
laten gaan, voor nu. Als het de ware is dan kom je degene later wel weer tegen, als ze weer beschikbaar is. Een vriendin van iemand afpakken vin dik echt not-done. gewoon een doodzonde
pi_43888892
Wat is je doel met haar? Als je een relatie met haar zou willen voor een lange tijd, dan heb je een verkeerde start. Dit omdat ze dat trucje natuurlijk ook bij jou kan flikken. Ze verlaat dus iemand voor jou. Waarom zal ze dat dan niet nog een keer doen, maar dan bij jou?
  zaterdag 25 november 2006 @ 21:26:08 #64
160074 FerryB
House Music!
pi_43889259
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:14 schreef draaijer het volgende:
Wat is je doel met haar? Als je een relatie met haar zou willen voor een lange tijd, dan heb je een verkeerde start. Dit omdat ze dat trucje natuurlijk ook bij jou kan flikken. Ze verlaat dus iemand voor jou. Waarom zal ze dat dan niet nog een keer doen, maar dan bij jou?
Idd. Dat heb ik al 10x gezegt
pi_43892898
Een vriendin hebben kan soms knap irritant zijn. Zoveel mannen die naar haar kijken, terplekke waar jij bij staat beoordelen hoe haar lichaam is en fantaseren hoe sex met haar zal zijn. Daar moet je tegen kunnen.

Feit is, vrouwen zijn vaak ook helemaal niet moeilijk. In een ruzie of relatiedipje die een meisje met haar vriend heeft is het heel makkelijk om haar te verleiden en seks met dr te hebben.
^_
pi_43892991
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Lekker belangrijk. Ik heb één van mijn leukste tijden meegemaakt toen ik dus iemand anders ben tegengekomen terwijl ik een vriendin had, het was wel schofterig hoe ik het toendertijd heb gedaan eigenlijk maar ik zou het nooit gemist willen hebben . In deze periode van mijn leven zou ik het nooit zo hebben gedaan en alles eerst netjes afhandelen met degene waar ik op dat moment een relatie heb maar ik ga echt niet een nog betere relatie uit de weg omdat ik op dat moment bezet ben.
eens.

en eens een vreemdganger is helemaal niet per sé altijd een vreemdganger.
alsof je iedere andere misstap ook per definitie herhaalt, waarom zou dat met vreemdgaan dan ook altijd zo zijn.

als iemand niet open staat voor nieuwe verliefdheden of avontuurtjes, dan kan je versieren wat je wil, het zal geen succes hebben.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 26 november 2006 @ 00:52:14 #67
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43894083
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:13 schreef Iliares het volgende:

[..]

laten gaan, voor nu. Als het de ware is dan kom je degene later wel weer tegen, als ze weer beschikbaar is. Een vriendin van iemand afpakken vin dik echt not-done. gewoon een doodzonde
Ja, ik vind iemand helemaal te gek en ik ga lekker zitten wachten of en wanneer het uit is.

dacht het niet .
pi_43894550
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 23:51 schreef MadMarco het volgende:
Een vriendin hebben kan soms knap irritant zijn. Zoveel mannen die naar haar kijken, terplekke waar jij bij staat beoordelen hoe haar lichaam is en fantaseren hoe sex met haar zal zijn. Daar moet je tegen kunnen.

Feit is, vrouwen zijn vaak ook helemaal niet moeilijk. In een ruzie of relatiedipje die een meisje met haar vriend heeft is het heel makkelijk om haar te verleiden en seks met dr te hebben.
Alsof bezette mannen moeilijker te verleiden zijn...
pi_43894569
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:52 schreef Posdnous het volgende:
Ja, ik vind iemand helemaal te gek en ik ga lekker zitten wachten of en wanneer het uit is.
dacht het niet .
Tuurlijk wel,
Alsze al in een relatie zit moet jij haar relatie niet 'verpesten' omdat jij er perse met wil.
Je kan eventueel gewoon goede vrienden worden en moest het uitgaan tussen die 2 probeer het dan eens.
Of misschien heb je ondertussen al ingezien dat ze niet bij jou past, en heb je al iemand veel toffer tegengekomen.

Geduld is een mooie zaak

Edit: Me is helemaal akkoord met FuifDuif zijn reactie hieronder

[ Bericht 20% gewijzigd door attix op 26-11-2006 01:22:32 ]
pi_43894647
Tja, als je haar zo ver krijgt dat ze wat voor je gaat voelen, dan is daar op zich niets mis mee. Uiteindelijk is liefde niet af te dwingen en te sturen en voor iedereen geldt dat het belangrijkste is dat je gelukkig bent. Vervelend voor haar huidige vriend, maar dat is dan pech hebben.

Maar..... er is een verschil tussen de situatie dat ze verliefd wordt op je en actief zitten te stoken in hun relatie of op een andere wijze actief de relatie trachten te saboteren. Voor dat laatste heb ik geen enkel respect. Het is een verwerpelijke manier van werken.
pi_43894768
ik heb het meerdere keren gedaan en het was leuk, maar verwacht er niet teveel van. .
pi_43894867
Wie écht verliefd is gaat over lijken. Zo werkt het nou eenmaal. Het is niet netjes, het hoort niet, en meer van dat mooie gepraat, maar het is wel reeel.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_43894900
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:28 schreef djenneke het volgende:
Wie écht verliefd is gaat over lijken. Zo werkt het nou eenmaal. Het is niet netjes, het hoort niet, en meer van dat mooie gepraat, maar het is wel reeel.
Dat het reeel is, maakt het nog niet acceptabel. Niet alles wat reeel is hoef je ook in de praktijk te brengen hoor. Fantaseren over het vermoorden van een ander is ook heel reeel, die behoefte om te moorden ook, maar daar houdt het wel op wat betreft wat acceptabel is.
pi_43894974
verliefd? wat als je gewoon een lekker ding wil neuken? .
pi_43895078
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:33 schreef -Wolf- het volgende:
Dan zoek je iemand die single is, of je neemt een schaap, als je je dan toch als een achterlijk dier wilt gedragen.
pi_43895124
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat het reeel is, maakt het nog niet acceptabel. Niet alles wat reeel is hoef je ook in de praktijk te brengen hoor. Fantaseren over het vermoorden van een ander is ook heel reeel, die behoefte om te moorden ook, maar daar houdt het wel op wat betreft wat acceptabel is.
Verliefd zijn is iets anders dan ergens over fantaseren.
Over het algemeen hebben gezonde mensen niet de behoefte om te moorden.
In andere woorden: Je vergelijking slaat nergens op.

All is fair in love and war.

Verliefdheid is een erg sterke emotie. Heeft heel wat invloed op je geest en op je lichaam.
Dat mensen die die gevoelens niet hebben, of zich (al dan niet) bedreigd voelen, dat niet acceptabel vinden, is allemaal leuk en aardig. Maar dat noemen we dan "pech hebben".
pi_43895136
quote:
Dan lijkt het me dat iemand van een ander afpikken wel erg veel moeite is, gezien er meer dan genoeg vrij verkrijgbaar vlees te vinden is.
pi_43895248
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Verliefd zijn is iets anders dan ergens over fantaseren.
Over het algemeen hebben gezonde mensen niet de behoefte om te moorden.
In andere woorden: Je vergelijking slaat nergens op.

All is fair in love and war.

Verliefdheid is een erg sterke emotie. Heeft heel wat invloed op je geest en op je lichaam.
Dat mensen die die gevoelens niet hebben, of zich (al dan niet) bedreigd voelen, dat niet acceptabel vinden, is allemaal leuk en aardig. Maar dat noemen we dan "pech hebben".
Nee, wat jij wilt is een rechtvaardiging presenteren voor gedrag dat JIJ goedkeurt en je noemt mijn vergelijking onzin omdat het die rechtvaardigheid ontkent. Maar dat betekent nog niet dat het zo is, Djenneke. Niet meteen je eigen mening als een feit preseteren, hè?

Het is bijvoorbeeld mijn mening dat het slachtoffer van zo'n situatie (de voormalige partner in dit geval) het recht heeft op wraak, wanneer achter zijn rug om actief stappen zijn ondernomen om zijn vriendin van hem te ontvreemden. Ik zie geen universeel argument om geen wraak te mogen nemen.
pi_43895395
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:46 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, wat jij wilt is een rechtvaardiging presenteren voor gedrag dat JIJ goedkeurt en je noemt mijn vergelijking onzin omdat het die rechtvaardigheid ontkent. Maar dat betekent nog niet dat het zo is, Djenneke. Niet meteen je eigen mening als een feit preseteren, hè?

Het is bijvoorbeeld mijn mening dat het slachtoffer van zo'n situatie (de voormalige partner in dit geval) het recht heeft op wraak, wanneer achter zijn rug om actief stappen zijn ondernomen om zijn vriendin van hem te ontvreemden. Ik zie geen universeel argument om geen wraak te mogen nemen.
Gezien er geen enkel universeel argument voor of tegen welke kwestie dan ook is, lijkt me dat we je laatste uitspraak sowieso kunnen schrappen.

Ik zeg helemaal niet dat iets wat dan ook rechtvaardigt. Ik heb namelijk helemaal geen waardeoordeel gegeven (in tegenstelling tot jijzelf).
Ik heb slechts gezegd dat echt verliefde mensen over lijken gaan. Dat is gewoon zo. Zoals ik al zei maakt het dan niet aardig, mooi, leuk of wat dan ook. Maar het is wel de realiteit. Mocht je ooit zelf tot over je oren verliefd raken, dan weet je wel wat ik bedoel.
pi_43896573
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:15 schreef FerryB het volgende:

[..]
Als je haar wel makkelijk af kunt pakken weet je meteen dat zij niet te vertrouwen is omdat zij datzelfde bij jou kan flikken met een andere gozer.
Dat slaat dus totaal nergens op.
Het kan toch zo zijn dat haar huidige relatie al slecht was en daadwerkelijk verliefd is geworden? Gevoelens kun je niet sturen. Het kan heel goed dat de TO bijvoorbeeld veel beter bij haar past en dat ze helemaal niet hetzelfde zal gaan flikken bij hem.
Ik vind dit van die rare conclusies, omdat ze verliefd wordt op een ander tijdens een relatie is ze niet te vertrouwen???
Wat ik WEL een probleem zou vinden is dat ze bijvoorbeeld vreemd zou gaan met de TO.
Je eindigt eerst op een fatsoenlijke manier je huidige relatie.
Iemand die vreemdgaat vind ik namelijk wel enorm achterbaks en niet te vertrouwen, maar nogmaals gevoelens op zich dat kan nu eenmaal gebeuren.
pi_43897231
Genuwine - What's So Different

Ik adviseer TS deze te beluisteren
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_43897565
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:00 schreef jogy het volgende:
Vriendinnetje stelen voor het stelen om te kijken of je het kan is walgelijk. Het is natuurlijk geen wedstrijd.

Als je echter gek bent op dat meisje kan je het wel laten weten aan haar op subtiele of een minder subtiele wijze en misschien is het wederzijds, mag zij het gewoon beslissen. Ik bedoel als blijkt dat ze jou leuker vindt dan haar huidige vriendje dan is er geen enkel moreel bezwaar wat mij betreft.
Mee eens.

Ben zelf totaal niet het type (meer) dat achter iemands vriendin aan zou gaan, dat ben ik heel hard afgeleerd. Stel je maar voor dat ze eraan toegeeft en echt voor je gaat; lekker stabiele basis voor je relatie.
  zondag 26 november 2006 @ 06:42:31 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_43897575
ik zou het niet doen, not-done
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_43897677
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 23:51 schreef MadMarco het volgende:
Waar maak je je druk om.. Het is heeeeerlijk om een prachtige vriendin te hebben. Ik zou niks anders willen. Laat ze maar lekker naar haar kijken. Tuurlijk mogen ze ook met haar praten. Mijn relatie is goed en ik vertrouw haar. Wij praten samen heeel veeel over alles, ook over gevoel en gevoelens.
Wij zijn beiden zo trots op als een pauw op elkaar als we lekker op pad gaan. Heeeerlijk.. Ik maak me echt nergens zorgen over.
  zondag 26 november 2006 @ 10:39:19 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43898437
quote:
Op zondag 26 november 2006 08:32 schreef draaijer het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om.. Het is heeeeerlijk om een prachtige vriendin te hebben. Ik zou niks anders willen. Laat ze maar lekker naar haar kijken. Tuurlijk mogen ze ook met haar praten. Mijn relatie is goed en ik vertrouw haar. Wij praten samen heeel veeel over alles, ook over gevoel en gevoelens.
Wij zijn beiden zo trots op als een pauw op elkaar als we lekker op pad gaan. Heeeerlijk.. Ik maak me echt nergens zorgen over.
Dat is een goeie insteek, nooit gedacht dat ik het met je eens zou kunnen zijn .
Vrijheid
pi_43898463
quote:

[..]

Nou, soms heb je wel je momenten hoor .
pi_43898506
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nou, soms heb je wel je momenten hoor .
Ook ik schrok ervan. Ik dacht bijna dat mijn account gehacked was
Heb mijn profiel met die materialistische rommel ook aangepast en 1 ding minder materialistisch opgezet

[ Bericht 9% gewijzigd door draaijer op 26-11-2006 10:51:29 ]
pi_43898565
quote:
Tip: De Gouden Gids

Zelf vind ik het ook niet kunnen. Het stook-gedeelte is not done. Maar gewoon gezellig praten en omgaan met een meisje dat bezet is, kan best. Als zij signalen geeft dat ze je leuk vind, tsja, leuk voor jou, minder voor haar vriendje. Het blijft haar keus uiteindelijk. Liefde is niet te sturen. Als je een relatie hebt, moet je ook uitgaan van het onverwachte. Hoe vaak gebeurt het niet dat een relatie stukloopt, doordat 1 van beide een oogje op iemand anders heeft gekregen?
pi_43898621
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ook ik schrok ervan. Ik dacht bijna dat mijn account gehacked was
Heb mijn profiel met die materialistische rommel ook aangepast en 1 ding minder materialistisch opgezet
Ik ben blij met de koerswijziging. Niets mis met materialisme, zolang je het maar niet verheft tot een plaatsvervangende godheid.

En om in te gaan op een vraag die je stelde in het inmiddels volle topic over een sjaaltje bij heren: ik kom regelmatig buiten hoor; voor mijn werk en in mijn vrije tijd. Ik zie enkel weinig heren met zo'n sjaaltje, maar verkeer waarschijnlijk dan niet in die bepaalde kringen.
pi_43898640
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik ben blij met de koerswijziging. Niets mis met materialisme, zolang je het maar niet verheft tot een plaatsvervangende godheid.

En om in te gaan op een vraag die je stelde in het inmiddels volle topic over een sjaaltje bij heren: ik kom regelmatig buiten hoor; voor mijn werk en in mijn vrije tijd. Ik zie enkel weinig heren met zo'n sjaaltje, maar verkeer waarschijnlijk dan niet in die bepaalde kringen.
1e was een grapje, maar het vet gedrukte = glad ijs. In welke kringen denk jij dat dat voor komt?
pi_43898702
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:55 schreef draaijer het volgende:

[..]

1e was een grapje, maar het vet gedrukte = glad ijs. In welke kringen denk jij dat dat voor komt?
Dat weet ik niet. Ik vermoed voornamelijk in de kringen van oud geld. Van families die generaties lang al hoog op de sociaal-economische ladder staan. Onder de nouveau riche (goed opgeleide maar van lagere of middenstand komaf tweeverdieners, de jonge internethonden die rijk zijn geworden door de economy enzovoort) komt het naar mijn idee veel minder voor.
pi_43898725
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:58 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik vermoed voornamelijk in de kringen van oud geld. Van families die generaties lang al hoog op de sociaal-economische ladder staan. Onder de nouveau riche (goed opgeleide maar van lagere of middenstand komaf tweeverdieners, de jonge internethonden die rijk zijn geworden door de economy enzovoort) komt het naar mijn idee veel minder voor.
Ik denk het ook.. Het is "oude" klasse
pi_43937347
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef attix het volgende:

Je kan eventueel gewoon goede vrienden worden en moest het uitgaan tussen die 2 probeer het dan eens.
Never, dan kun je t zowiezo vergeten...
quote:
Op zondag 26 november 2006 03:02 schreef Nooruna het volgende:

Dat slaat dus totaal nergens op.
Het kan toch zo zijn dat haar huidige relatie al slecht was en daadwerkelijk verliefd is geworden? Gevoelens kun je niet sturen. Het kan heel goed dat de TO bijvoorbeeld veel beter bij haar past en dat ze helemaal niet hetzelfde zal gaan flikken bij hem.
Ik vind dit van die rare conclusies, omdat ze verliefd wordt op een ander tijdens een relatie is ze niet te vertrouwen???
Wat ik WEL een probleem zou vinden is dat ze bijvoorbeeld vreemd zou gaan met de TO.
Je eindigt eerst op een fatsoenlijke manier je huidige relatie.
Iemand die vreemdgaat vind ik namelijk wel enorm achterbaks en niet te vertrouwen, maar nogmaals gevoelens op zich dat kan nu eenmaal gebeuren.
Eens, Ik ben er ook anders over gaan denken. Voorheen was het not-done, maar nu ik zelf in een gelijke situatie zit, zie ik het zeker niet als "een vriendin" afpakken.

Oud collega van m'n vorige werk, voelde iets voor me, maar had nooit verwacht dat ik iets in haar zag, en is toen tegen iemand anders aangelopen. Vanaf het begin twijfelt ze met hem, maar laatst kwam dus ter sprake dat ik iets voor dr voelde, en zij ook voor mij. Dat het nog steeds iets tussen die twee is is me een raadsel, maar dat is een ander verhaal.

Ik probeer iets en kijk of het nog iets kan worden, of het wordt niks meer. Maar ik ga zeker niet "wachten" tot het uit is, of "goede vrienden" worden, want dat werkt nooit.
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_43937580
Zoals je iemand krijgt, zal je diegene ook weer verliezen.

Succes!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_43938868
quote:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, heb zelf ook zo`n relatie
Het is idd heerlijk als je uitgaat en je krijgt onafgebroken te horen;
"Mooie vriendin heb je" "Shit man, jij hebt de hoofdprijs"
"Vertel, wat is je geheim"
en van vrienden van andere gasten horen dat ze jaloers zijn heerlijk.
Andere meisjes hebben ook wel regelmatig interesse, en ik vind het ook wel leuk om die aandacht dan te krijgen, maar ik zou mijn vriendin er nooit voor inruilen.
Andersom gelukkig ook niet

Iemand zijn vriendin jatten kun je wel doen, maar what goes around, comes around.
Eigenlijk ben je dan gewoon the lowest common bastard available voor zo`n chickie, voor jou 3 anderen.
Om nog maar niet te spreken van de agressie die je op jezelf afroept.
pi_43942077
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:53 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Andere meisjes hebben ook wel regelmatig interesse, en ik vind het ook wel leuk om die aandacht dan te krijgen, maar ik zou mijn vriendin er nooit voor inruilen.

Iemand zijn vriendin jatten kun je wel doen, maar what goes around, comes around.
Eigenlijk ben je dan gewoon the lowest common bastard available voor zo`n chickie, voor jou 3 anderen.
Om nog maar niet te spreken van de agressie die je op jezelf afroept.
True
pi_43946714
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:53 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Ik vind het toch enigszins sneu om zo te kicken op dat verwerpelijke onderdanige aanbidden van die vrienden van je. Ik maak nooit dergelijke opmerkingen. Ik heb ook vrienden met hele mooie vriendinnen, maar forget it dat ik ooit er een compliment over maak, laat staan dat ik mij als een zielige loser vol aanbidding uitlaat daarover.
  maandag 27 november 2006 @ 22:32:48 #98
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43946864
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik vind het toch enigszins sneu om zo te kicken op dat verwerpelijke onderdanige aanbidden van die vrienden van je. Ik maak nooit dergelijke opmerkingen. Ik heb ook vrienden met hele mooie vriendinnen, maar forget it dat ik ooit er een compliment over maak, laat staan dat ik mij als een zielige loser vol aanbidding uitlaat daarover.
exact!
Internetjosti!
pi_43951271
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Meningen verschillen daarover denk ik, ik bedoel als je er expres niets over zegt heeft dat ook wel iets kinderachtigs. Als ik iemand spreek die een bovenmatig mooie vriendin heeft dan zeg ik dat gewoon.

Ik zie niet waarom je dan meteen een zielige loser zou moeten zijn.
Be happy for the man you know.... Don`t worry be happy
pi_43951822
All is fair in love and war
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44006665
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:28 schreef Taproot het volgende:
Ik heb hier eens een tijdje geleden een topic geopend over heel verliefde gevoelens voor een meisje, maar ben er ondertussen achtergekomen (via via) dat ze een vriend heeft.

Ik heb door dat nieuws en ook door haar houding mijn verstand teruggekregen en doe nu "normaal" tegen haar en ik ga wil ook niks meer proberen.

Maar waar ik eigenlijk enorm verbaasd door was, waren de reacties van anderen hierover.
O.a. mijn beste vriend zei hierop van: "dan neem je haar toch gewoon af?". En ook alle anderen aan wie ik dit vertelde gaven me dezelfde raad, ze zeiden allemaal zoiets van: "Waar kijk jij nu naar? Trek je daar toch eens niks van aan! Versier haar gewoon".

Eigenlijk had ik zulke reacties totaal niet verwacht, en vooral dan niet als ze uit de mond komen van bepaalde mensen die normaal nogal heel serieus over relaties zijn en op dat gebied....

Normaal gezien zou ik gedacht hebben dat iedereen me zou veroordelen maar ze moedigen me zelfs aan

Wat denken jullie daar eigenlijk van vraag ik me dan af ?
Haha, altijd leuk dat mensen zo naief kunnen denken

Ten eerste ; Zelfs als je haar voor je wint, is zij zo stom om erin te trappen
Ten tweede; Wat zij dan bij die gozer flikt ( vreemdgaan./ hem dumpen ) kan ze dan ook zo bij jou doen..

En doelbewust iemand even overtaken vind ik ook een beetje laag, maarja.. meningen verschillen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')