Ik zei toch klik nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:56 schreef hardcorebass het volgende:
kanker op man en edit dat bericht, das een virus sukkel
Uhm, luchtfiltertje, nieuwe pakkingen voor carb.. maar waarschijnlijk ook nog allemaal pimp shizzle zoals een verchroomd treefje of een nieuwe potuitlaat ofzo... wat ik helemaal niet nodig heb.quote:
Maxi?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:54 schreef no1uknow het volgende:
Waah vet ik kan een complete, niet lopende welliswaar, puch kopen (dus ook een frame)
voor 50 euro
Binnenkort even bekijken
heb ik ook niet gedaan, maar ik krijg allemaal van die kutberichtjes ook via msn:quote:
Dat had ik ook pas, ik erop gedrukt met me domme hoofd.. maaarrr mijn superieure anti-virus heeft hem gestopt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
heb ik ook niet gedaan, maar ik krijg allemaal van die kutberichtjes ook via msn:
is that you?blalalalala en dan die shit dus dat weet ik toevallig;)
alles kan kapot!quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Welke reactie precies bedoel je?
ja ik ging zo klikken.. maar hij kan de site niet vinden bij ffquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
heb ik ook niet gedaan, maar ik krijg allemaal van die kutberichtjes ook via msn:
is that you?blalalalala en dan die shit dus dat weet ik toevallig;)
doet mij is zon lampjequote:Op dinsdag 28 november 2006 13:51 schreef Sloavink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Schijt, dit ga ik gewoon erbij halen.![]()
Die nieuwe uitlaat kan wel eventjes wachten.
waar haal je die dingen.. dat das bijna precies waar ik al nou best een poos op zoek naar ben.. plus prijsquote:
Halleluja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
waar haal je die dingen.. dat das bijna precies waar ik al nou best een poos op zoek naar ben.. plus prijs![]()
enne strak plan![]()
Gewoon proberen joh.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Altijd beter dan zonder voorvork rijden.
En een lekke piept en kraakt ook zo irritant.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
Helemaal op 't achterwiel na school, op school gewoon in het hek hangen.![]()
kan je niet gewoon 1poot kopen dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Terug van school, en mijn voorvork is nu officieel overleden.
Hij lekt nu, de rechterpoot lekt en piept en doet gek enzo, dus ik kan op zoek naar een nieuwe voorvork.![]()
kenker de kenker.. zoveel koste mn puch nog nieteens aan aanschafkostenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:49 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Halleluja!
En bij loods 41 kun je ze natuurlijk ook bestellen.
![]()
¤25 maar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
kenker de kenker.. zoveel koste mn puch nog nieteens aan aanschafkosten![]()
![]()
Maxi?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik kan nu dus complete puch niet lopend maar toch voor 50 euro
deze al gezien?
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7101/157753fa/index.html
Been there, done that.
hoe kan het dat ik die kutfilmpjes niet kan zien? gewoon wit vlak helemaal, niet eens een player eronder ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:56 schreef no1uknow het volgende:
Geq viezerik
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7094/43a4ebc3/index.html
Omdatquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik die kutfilmpjes niet kan zien? gewoon wit vlak helemaal, niet eens een player eronder ofzo
Geloof me, je wilt hem niet zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:00 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik die kutfilmpjes niet kan zien? gewoon wit vlak helemaal, niet eens een player eronder ofzo
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:03 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt hem niet zien.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:04 schreef Ferrox het volgende:
echt groce![]()
ik zal nog liever verplicht een week scooter rijden dan dat ik zo iets live moest zien![]()
Echt te ranzigquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef Ferrox het volgende:
hoe die kerel em ook haast in haar oor drukt![]()
echt walgelijkkhad eerst alleen et begin gezien, toen hoefde ik al niet meer, daar net ff afgekeken
![]()
stiekem best grappig hoe die vrouw zn kwakje weg probeert te werken![]()
ja hi hiquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, ja jij he No1upwn.
Laat hem je hem geel?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:52 schreef no1uknow het volgende:
Deze puch ga ik dus kopen voor 50 euro![]()
http://xs109.xs.to/xs109/06482/Dscf0007.jpg
Ziet er echt nog wel tof uit.
jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef Ferrox het volgende:
whahah voor die 50 euro kun je 1 rijles krijgen
Nee, maar ik word zo gebanned. dus tot over 48 uur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:13 schreef fs180 het volgende:
herr slavink.. foto van je puch?
Mijn framenummer op mn verrotte puch naar nieuwe frame.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
Omkatten naar?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:18 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Nee, maar ik word zo gebanned. dus tot over 48 uur.![]()
![]()
Foto's komen dan wel.
Remlof is in een goede bui geloof ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef no1uknow het volgende:
Ik houd het banmeldtopic angstvallig in de gaten
Remlof wacht nog even op een FAquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:25 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Remlof is in een goede bui geloof ik.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef C2C het volgende:
kom vanavond maar langs hoor mensenbier genoeg
Post dat eens in ONZ. Kijken of er dan nog genoeg bier isquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef C2C het volgende:
kom vanavond maar langs hoor mensenbier genoeg
Maybe dat Maikuuuuul nog ff met een sjeike slip langskomtquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:21 schreef Devolution het volgende:
[..]
Post dat eens in ONZ. Kijken of er dan nog genoeg bier is
das 3 uur rijen met de auto voor hem...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Maybe dat Maikuuuuul nog ff met een sjeike slip langskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |