Bayside, daar heb je het dan ook wel mee gehad.quote:Op maandag 27 november 2006 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er wat leuks te doen behalve beach?
Meer dan met een 206 Diesel.quote:Op maandag 27 november 2006 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou je er met een SLK Chickies scoren?
quote:Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef Alicey het volgende:
45 op UIO_AMS
quote:
Mis je het niet? En wat voor buitenlandse kanalen en zo heb je?quote:Op maandag 27 november 2006 23:24 schreef Fogel het volgende:
Nee alleen Noorse kabel-tv.
Waarom niet?quote:Op maandag 27 november 2006 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom staat de eerste website in je undersig?
So?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ie al 5 eeuwen niet geupdate is
Qua haarkleur klopt het wel die foto.quote:Op maandag 27 november 2006 21:26 schreef Jaguarized het volgende:Welkom in de Hominess Travel Lounge!
Lekker squashen met k_man rechts en UIO links:
[afbeelding]En badderen met DAM in Miami:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:41 schreef Douwe het volgende:
Naar Albert Heijn gefietst, en daar tot de conclusie gekomen dat ze het bier en het wc-papier schap hebben omgewisseld. Ik was diep geschokt.
Mierenneukerquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef Fogel het volgende:
Douwe, hoe weet je eigenlijk dat de schappen omgewisseld zijn? Heb je daar als vakkenvuller gewerkt zodat je iedere schap herkent? Of bedoelde je eigenlijk dat de inhoud van die schappen van plek verwisseld was?
Heb je die ster van je Mercedes dan op je voorhoofd laten zettenquote:
Kun je geen Perfect Draft of Beertender krijgen in Noorwegen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef Fogel het volgende:
[Mijmer]Kratjes bier[/Mijmer]
Motivatie: ze verkopen hier zogoed als alleen bier per 6-pack, kratten zijn een zeldzaam gezicht.
Zo he.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Fogel het volgende:
Hey Jag.
Newsflash: Nu ben ik 246 fotos aan het uploaden
Het ging over kratjes...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Kun je geen Perfect Draft of Beertender krijgen in Noorwegen?
Tsk. Aanbid jij Mercedes sterren dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je die ster van je Mercedes dan op je voorhoofd laten zetten
[afbeelding]
Spotprijs. Ik ga maar weer eens aan een 6 liter Jupiler vaatje van ¤15 beginnenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ging over kratjes...
Maar ik heb ergens een 5l vaatje Warsteiner gezien voor 400 kroon (iets onder de 50¤).
Ik zocht slechts naar een reden waarom we jou moesten aanbiddenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef k_man het volgende:
Tsk. Aanbid jij Mercedes sterren dan?
Volgens mij kan je hem ook in andere dingen steken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Douwe het volgende:
Lijkt wel zo'n ding dat je in je sigarettenaansteker kunt duwen. Zou ie dan ook licht geven?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef Douwe het volgende:
Gaan we voortaan eerst hallo zeggen tegen iedereen? Zo lul je wel 7 pagina's vol
Barcelona en Madrid behoren ook nog tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:49 schreef Douwe het volgende:
Zeg UIO, weet je nou al of je naar Sevilla of Bilbao gaat? Of was het nou Valencia?
Ik riep nog Salamanca, maar Valladolid kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:54 schreef Fogel het volgende:
En als je naar Madrid gaat, ga je dan ook in Valladolid kijken?
Huurautos zijn trouwens erg goedkoop in Spanje
In principe zou ik dat kunnen doen ja, maar mijn aversie tegen het actief beoefenen van sport weerhoudt me daarvan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:55 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja k_man, het hoogste bod om met mij te gaan squashen staat inmiddels op 67 euro. Het dunkt mij dat een man met een slk daar best een hoger bod kan plaatsen.
Je kan natuurlijk hoger bieden en het geld overmaken naar het goede doel zonder dat we daadwerkelijk gaan squashen. Dat is mij om het even.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef k_man het volgende:
In principe zou ik dat kunnen doen ja, maar mijn aversie tegen het actief beoefenen van sport weerhoudt me daarvan.
We hadden gedacht dat het niemand zou opvallen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:01 schreef Douwe het volgende:
Waar blijft trouwens de slotconclusie van Granada?
Wat is er precies misgegaan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
Het duurt trouwens nog twee weken voor die slk hersteld kan worden, verdorie.
Vandalisme jegens mijn autoquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is er precies misgegaan?
Dat vragen ze zich in TTK ook af, wát er precies is misgegaan met k_manquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
k_man is gewoon een viespeuk. Dat is hij.
quote:Op zondag 26 november 2006 00:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een mercedes SLK kunnen veroorloven maar hier een beetje gaan zitten janken over hoeveel dat ongeveer zou gaan kosten? Flikker toch op kutpauper
Als je 70 euro biedt voor een squashles van mij, ben ik je man.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik moest hier meehelpen zieltjes winnen van k_man. Wie wil?
Je wilt écht geen squashles aan mij geven. Trust mequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je 70 euro biedt voor een squashles van mij, ben ik je man.
Nee, nee, dat is het concept niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je 70 euro biedt voor een squashles van mij, ben ik je man.
Meer bananen eten. Bananen groeien ook naar het licht, net zoals het streven van onze sekte. De banaan staat symbool voor ons toekomstige geluk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:45 schreef Douwe het volgende:
k_man, ik ben wel bereid jou te volgen naar het licht. Wat moet ik verder veranderen aan mijn levenswijze?
Turks fruit?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef k_man het volgende:
Vooral bananen, maar ook ander buitenlands fruit is goed.
Je zit nog in de ontkenningsfase Fogel. Het is bedreigend je vertrouwde wereldje achter te laten, maar als je eenmaal de stap naar het licht gezet hebt wil je nooit meer terug.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een hekel aan licht...
Een hekel aan jou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef Douwe het volgende:
Een hekel aan licht, een hekel aan warmte... what's next
Ik heb vanmorgen een banaan gegeten. Vind het maar ranzige dingen, smaken smerig 'puur', maar gefrituurd in deeg en geflambeerd in cognac is het al wat beter te doen.quote:
Misschien heeft k_man nog een goede toverspreuk om een rel te ontketenen? Da's wel het minste wat we van een sekteleider mogen verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef Douwe het volgende:
[..]
Krijg ik dan toch de rel waar ik zo naar verlang?
Welke maatschapij?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:05 schreef Douwe het volgende:
Euro of 60 enkele reis. Euro of 30 enkele reis als je Düsseldorf bij Nederland zou trekken
NS internationaal?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:22 schreef Douwe het volgende:
Neem je de trein, kan al vanaf 60 euro retour vanaf Amsterdam
Enkel of retour?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
202 euro kost het met de trein naar Berlijn vanaf Amsterdam
Wel in je sig zetten en wat je nog niet gedaan hebt cursief doen...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2006 travel: Buenos Aires - Rosario - Cordoba - Lima - Montevideo - Atlanta - Benalmadena - Berlijn - Salta - Brugge - Knokke
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:16 schreef Douwe het volgende:
Hoi DutchTrain
Ik merk dat het zwaaien alweer wegzakt
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had kipkerrie, jij?
Nee, wel een appelkoekquote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie vandaag al een banaan gegeten?
quote:Waarom zijn bananen krom? Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De plant groeit krom onder invloed van de zwaartekracht, maar de vruchten blijven naar beneden groeien (geotropie). Het heeft dus niets met het 'groeien naar het licht' te maken.
Ik wil niet beweren dat U liegt, slechts dat U niet geheel eerlijk bent over de zaken die u ons denkt te verkopen als een waarheid. Daarom heb ik ook het vemoeden dat wij Uw andere praktijken wellicht niet geheel serieus moeten nemen.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef DutchTrain het volgende:
Ow ik moest nog zwaaien naar iedereenJag
Douwe
Fogel
Dan hoor je er toch pas bij?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel in je sig zetten en wat je nog niet gedaan hebt cursief doen...
Goh wat grappigquote:
Ik zou er een topic over openen!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
6 december vlieg ik naar DC
Is daar nog wat te doen voor 4 dagen?
Mij wordt niets gevraagdquote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
Oh,is het obligate vragenrondje begonnen?
Bij Keulen en Bonn in de buurt...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar ligt het vliegveld van Keulen-Bonn?
Hoe ver ongeveer van Den Bosch?
Dat mag - het vier gangen verrassingsmenu - maar het sloeg meer op de vragen van DAM.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef DutchTrain het volgende:
Of moeten we nu aan jou vragen wat je gegeten hebt?
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
- het vier gangen verrassingsmenu -
Ik vraag toch ook niet of hij een zware werkdag heeft gehad?quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee?
Dat zijn 3 gangen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk speeltje bij gekregen
Wat leuk dat je daar op uitkomt. Je gaat je eigen restaurantervaringen maar na?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk speeltje bij gekregen
Enkeltje behoort zeker niet tot de mogelijkheden?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
CSA Czech Airlines is goed en goedkoop, maar ik weet niet of ze ook (met een partner - KLM bijvoorbeeld) via Berlijn vliegen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
CSA Czech Airlines is goed en goedkoop, maar ik weet niet of ze ook (met een partner - KLM bijvoorbeeld) via Berlijn vliegen.
Doodsverwensing!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Enkeltje behoort zeker niet tot de mogelijkheden?
Shoot K_man, doe je ook wat nuttigs
Er is geen lijndienst Amsterdam - Berlijn - Praag.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:37 schreef Fogel het volgende:
Geen idee of enkeltjes een optie zijn.
Wat nee Jag? Slechte ervaring met CSA? Ik vind ze zowel in economy als business zeer goed!
Nooit van gehoord maar ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
Skyeurope? Smartwings?
Ik laat andere werken, bevalt me goedquote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef k_man het volgende:
Nee DT krijgt niet bij 100% van z'n vluchten een upgrade.
En DT is in staat zelf dingen op te zoeken.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik moet 5 december 's avonds thuis zijn
Je speelt voor Sinterklaas?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ik zal eens kijken
Ik wil dit
1 Dec = AMS - BER
4 Dec = Praag - AMS
Ik moet 5 december 's avonds thuis zijn maar vlieg liever de 4e omdat ik de 6e naar DC ga
Sommige mensen hebben familie, gek he?quote:
Neequote:
Hij was te mooi om niet in te koppen.quote:
Met de ICE naar Berlijn is een beetje om vanuit NL, maar het kan wel. Bovendien rijden er alleen oude tussen Ruhr en Berlijn, dus dan zou ik liever de IC nemen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:14 schreef Fogel het volgende:
Ik zou gewoon vliegen, al is de ICE ook wel OK, lekker in de restauratiewagen eten en wat wijn drinken.
Op de route Düsseldorf-Frankfurt mag je wijn drinken, die rijdt tussen de wijnranken door... Maar verder ben ik het er mee eensquote:Op donderdag 30 november 2006 20:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in Duitsland drink je bier in het restauratierijtuig, geen wijn
Let je ook nog wel even op of ze de deur goed dicht doen?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef Fogel het volgende:
Stelletje prutsers bij de KLM...
Gewoon een uur vantevoren komen en achteraan aansluiten bij de incheck-baliequote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef Fogel het volgende:
Stelletje prutsers bij de KLM... ze hebben me nog steeds geen ticket gestuurd en ik reis morgen. Moet ik door hun fout (ben al 3 keer opgebeld door hun met de vraag wat mijn adres is zodat ze de tickets op kunnen sturen... de eerste keer was ruim 3 weken geleden. De tickets zijn steeds naar 'de verkeerde interne afdeling gestuurd') 2.5 uur vantevoren op het vliegveld zijn.
Als kinderen nou gewoon ook een eTicket zoudfen mogen hadden we dat gezeik niet gehad.
De afkorting ICE kan staan voor:* iCE Advertisements* Intercity Expressquote:Op donderdag 30 november 2006 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is het verschil tussen de ICE en de IC?
Een PTA'er zou 'm natuurlijk kunnen vertellen dat het verschil zo'n 150 km/h isquote:Op donderdag 30 november 2006 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
Dat kan je toch ook zelf opzoeken?![]()
Ik sta dus op de IDFA.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:51 schreef Hik het volgende:
Nog leuke plannen voor het weekend?
Overmorgen IDFA!![]()
(Even naar UIO zwaaien!)
Y ustedes?
Ja, daar zeg je zoiets... wanneer had jij die volgende TRV meet nou geplandquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:32 schreef k_man het volgende:
Hoe komen ze überhaupt op het idee dat je er geld voor zou willen betalen om een dag met zo'n modje opgescheept te zitten? Je zou er geld voor moeten krijgen om zo'n nerd eens een dagje op sleeptouw te nemen.
Een perfect uitgevoerde backhand-service. De houding, de balans, perfect evenwicht. Al zeg ik het zelf.quote:
Kennelijk zijn er mensen die er anders over denken, k_man.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:32 schreef k_man het volgende:
Hoe komen ze überhaupt op het idee dat je er geld voor zou willen betalen om een dag met zo'n modje opgescheept te zitten? Je zou er geld voor moeten krijgen om zo'n nerd eens een dagje op sleeptouw te nemen.
In plaats daarvan spammen we het HTL forum vol met allerhande vragenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reisgidsen zijn zo overschat
Net als groepsreizen
Heel goed, Jag. Ik duik nu m'n bed in.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe ziet je weekend eruit UIO?
Ah, je bent iets langer blijven hangen in de tapas bar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heel goed, Jag. Ik duik nu m'n bed in.
Begrijp ik nou eigenlijk dat jij iets gaat doen waarvan je al jarenlang roept het nooit te gaan doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:04 schreef k_man het volgende:
Zo... ik heb mij voor laten lichten over slaapzakken en een reisgids gekocht.
De IDFA Docs Around The Clock-marathon meegemaakt. Heb nu een soort van jetlag gevoel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ah, je bent iets langer blijven hangen in de tapas bar.![]()
Ik wacht op het moment dat je onderschrift is aangepast in kampeer_manquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:00 schreef k_man het volgende:
Nee, dat begrijp je helemaal verkeerd.
Morgen ga ik gewoon werkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
Wat ga jij morgen doen DT?
Ik ga vandaag maar eens beginnen met 8 uurtjes te slapenquote:Op zondag 3 december 2006 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag mag ook.
In dronken bui een doodsverwensing gepost ?quote:Op zondag 3 december 2006 01:13 schreef k_man het volgende:
- edit -
Niet dat je kan herinneren dus. Alleen was die fles IJslandse drank vreemdgenoeg wel leeg vanochtend?quote:
Ik neuk niet, ik bedrijf de liefdequote:Op zaterdag 2 december 2006 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog geneukt Flip?
Iets met kampeer_man ?quote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef flipsen het volgende:
We zitten bijna vol... al nieuwe TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |