Je wilt écht geen squashles aan mij geven. Trust mequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je 70 euro biedt voor een squashles van mij, ben ik je man.
Nee, nee, dat is het concept niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je 70 euro biedt voor een squashles van mij, ben ik je man.
Meer bananen eten. Bananen groeien ook naar het licht, net zoals het streven van onze sekte. De banaan staat symbool voor ons toekomstige geluk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:45 schreef Douwe het volgende:
k_man, ik ben wel bereid jou te volgen naar het licht. Wat moet ik verder veranderen aan mijn levenswijze?
Turks fruit?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef k_man het volgende:
Vooral bananen, maar ook ander buitenlands fruit is goed.
Je zit nog in de ontkenningsfase Fogel. Het is bedreigend je vertrouwde wereldje achter te laten, maar als je eenmaal de stap naar het licht gezet hebt wil je nooit meer terug.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een hekel aan licht...
Een hekel aan jou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef Douwe het volgende:
Een hekel aan licht, een hekel aan warmte... what's next
Ik heb vanmorgen een banaan gegeten. Vind het maar ranzige dingen, smaken smerig 'puur', maar gefrituurd in deeg en geflambeerd in cognac is het al wat beter te doen.quote:
Misschien heeft k_man nog een goede toverspreuk om een rel te ontketenen? Da's wel het minste wat we van een sekteleider mogen verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef Douwe het volgende:
[..]
Krijg ik dan toch de rel waar ik zo naar verlang?
Welke maatschapij?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:05 schreef Douwe het volgende:
Euro of 60 enkele reis. Euro of 30 enkele reis als je Düsseldorf bij Nederland zou trekken
NS internationaal?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:22 schreef Douwe het volgende:
Neem je de trein, kan al vanaf 60 euro retour vanaf Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |