quote:
Nee, nee, dat is me teveel moeite.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan ze ook even opslaan en ze ergens anders hosten (bijvoorbeeld http://xs.to ofzo).
Die stond al in de post.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef me één goede reden.
Oh, dan had ik de streepjes verkeerd geplaatst:quote:
Ik heb zo de lust dat als GOO-ÉÉ-DUH uit te spreken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan had ik de streepjes verkeerd geplaatst:
Geef me een góéde reden.
Dat mag je. Van mij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb zo de lust dat als GOO-ÉÉ-DUH uit te spreken.
Wat let je?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb zo de lust dat als GOO-ÉÉ-DUH uit te spreken.
Zeker niet als je "succesvol" niet eens goed schrijftquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef k_man het volgende:
Bah.
Zo word ik nooit een sucesvol sekteleider.
Nou ja; dan zit ik hier een beetje als een debiel tegen het beeldscherm aan te prevelen. Dat kan geen goede dingen doen voor je zelfvertrouwen. Goo-ee-duh. Goo-ee-duh. Gooooooo-ééééééé-duuuuuuh.quote:
Hé, jij maakt de ene idiote spelfout na de andere en dan ga je mij een klein tikfoutje verwijten?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker niet als je "succesvol" niet eens goed schrijft.
Juist omdat ik zelf spelfout na spelfout maak, kan ikhet me veroorloven om op een ludieke manier iemand anders op zijn spelfouten te wijzen, zonder dat ik wijsneuzerig en betweterig overkom. Zo werkt het.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, jij maakt de ene idiote spelfout na de andere en dan ga je mij een klein tikfoutje verwijten?
Stort liever al je geld op mijn rekening, voor een betere wereld en spiritueel welbevinden.
Wil jij me niet aanbidden wyccie?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
Dat bedoel ik dus.
Ik zeg maar niks meer, voor ik het weet word ik weer gequote in één of ander reistopicquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Daar vinden we wel wat op. Het belangrijkste is dat je je aan mij overgeeft, je lot in mijn handen legt.
We kunnen daar mooi samen zieltjes gaan winnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks meer, voor ik het weet word ik weer gequote in één of ander reistopic![]()
Dat zeg jij! Ik vond anders die schoenen van je aardig hip!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet hip, Erik.
Voor jouw sekte? Waar ik niet lid van ben, omdat ik blut ben?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:27 schreef k_man het volgende:
We kunnen daar mooi samen zieltjes gaan winnen.
Alleen op zon- en feestdagen, Erik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeg jij! Ik vond anders die schoenen van je aardig hip!
Ja, precies.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor jouw sekte? Waar ik niet lid van ben, omdat ik blut ben?
Nou, da's tenminste iets.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen op zon- en feestdagen, Erik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |