Ik mag toch wel opmerken dat het een smakeloze post isquote:
Bleef het daar maar bij. Ik vind hem reuzegrappigquote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel opmerken dat het een smakeloze post is![]()
Het is weer een post die getuigd van je linkse "smaak"quote:Op maandag 27 november 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
Bleef het daar maar bij. Ik vind hem reuzegrappig
Wat is er nou mis met een liefdesbaby? Beetje romantischer Martijntjequote:Op maandag 27 november 2006 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is weer een post die getuigd van je linkse "smaak"![]()
En dan zelf wel zeuren als Marijnisen met Mao vergeleken wordt.......
Ehm je gaat zelf in een topic met de maorijnissen smijten en dan hier huilen om een dom plaatje?quote:Op maandag 27 november 2006 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het is weer een post die getuigd van je linkse "smaak"![]()
En dan zelf wel zeuren als Marijnisen met Mao vergeleken wordt.......
Hypocrisie en domheid verenigd in 1 hersencel!quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ehm je gaat zelf in een topic met de maorijnissen smijten en dan hier huilen om een dom plaatje?
Hmm.. ok... en wat is de reden om een 'tvp' post te maken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Terug vind post
http://www.kiesraad.nl/ni(...)de#Gekozenkandidatenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:03 schreef Corelli het volgende:
Waar kan ik zien hoeveel stemmen elke kandidaat heeft gekregen?
Ik start gelijk een commissie om te kijken hoe ik om moet gaan met deze unieke situatie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
Er zijn 24 Wilders-topics maar ik open een keer een zijtopic van een lopende discussie, en hoppa onze eigen Rita Sidekick staat weer aan de boom te schuddelen
Dit topic gaat specifiek over de commissie.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik start gelijk een commissie om te kijken hoe ik om moet gaan met deze unieke situatie.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ah SCH is weer ongesteld.
Die is bijna vol en de tijd voor een centraal peilingen topic is nu wel even voorbij vind ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
De Hond peilt door: SP en Wilders verder omhoog!
Slotje daarop graag met verwijzing naar Het grote Peilingen-topic #6
ja als ie vol is maken we een deel 7 aan. zo gaat dat met kettingtopics he.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die is bijna vol en de tijd voor een centraal peilingen topic is nu wel even voorbij vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |