Deels wel, deels op airplay. Tegenwoordig ongetwijfeld ook op ringtones en downloadsquote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef cafca het volgende:
Maarreeeh, de tipparade is, in tegenstelling tot de top40, toch niet gebaseerd op verkoopcijfers?
(tenminste...vroegâh..)
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lucie Silvas?
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:41 schreef schaap001 het volgende:
haha, wibi soerjadi dacht ik
quote:AMSTERDAM - Wibi Soerjadi komt waarschijnlijk met een reallife soap op televisie. Dat meldt de website Sterrenstek woensdag. Productiemaatschappij Storms Factory maakt over twee weken bekend welke zender het programma zal uitzenden. "We zijn op dit moment in onderhandeling met een grote partij die zijn naam aan de productie wil verbinden", zegt een woordvoerder.
Het leven van de 36-jarige pianist wordt een half jaar lang intensief gevolgd. Hij zal zowel in zijn privéleven als tijdens concerten te zien zijn. De producenten van de serie willen de twee 'extreme kanten' van Soerjadi in beeld brengen. "Aan de ene kant is hij het muzikale genie en aan de andere kant iemand die heel dicht bij zijn gevoel blijft."
De opnamen van het programma zijn nog niet begonnen. De titel van de reallife soap wordt mogelijk 'Aan de hand van de meester'.
Op zich wel... wordt pas tricky als je gevoel besluit een andere kant op te gaan , of al oversteekt bij rood licht...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:44 schreef bukgeit het volgende:
Wat is dat precies, 'heel dicht bij je gevoel blijven'. Kan ik dat ook?
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef bukgeit het volgende:
Die ego-soaps worden wel steeds minder he? De eerste serie Bauer's vond ik nog bijzonder vermakelijk terwijl de nieuwe serie me nauwelijks boeit.
Kan dat? Ik heb er nog nooit een gezien en wou dat graag zo houden.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef bukgeit het volgende:
Die ego-soaps worden wel steeds minder he?
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef Berkery het volgende:
The Tourists?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |