Welke single:quote:Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef talin77 het volgende:
en de vraag is ?
En dat het op New Wave classics staat, enzo.quote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef ranja het volgende:
Duits duo met een Franse naam en een Spaanse songtitel.
En in mijn top 100 natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2006 19:03 schreef belsen het volgende:
En dat het op New Wave classics staat, enzo.
bukgeit +1quote:Op maandag 27 november 2006 20:32 schreef bukgeit het volgende:
Liaisons Dangereuses - Los Niņos Del Parque
Ik snap die hele hint niet.quote:Op maandag 27 november 2006 23:36 schreef bukgeit het volgende:
Waar haal je die TF vandaan?
Pete Murray, correct.quote:Op maandag 27 november 2006 23:38 schreef knars het volgende:
Peter Murray? (G'day, Bruce!)
Wie, met wat?quote:Baby, baby, why'd you dye your hair?
Welk nummer?quote:Dye your hair black
Never look back
My past is my busines...
TFeliP, Berkeryquote:
quote:Honey pie, I don't know when it started
Just stop buying your albums from the supermarkets
They only sell things that have charted
And? Well we've only just started...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:38 schreef Berkery het volgende:
Dankjullieallemaalwel![]()
![]()
...en ook opgezocht
quote:I'm gonna write a song
As universal as Happy Birthday
That's gonna make sure
That everybody knows
That everything's gonna be ok
I'm gonna take that song
And we're gonna play it
Eight weeks in a row on Top of the Pops
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:38 schreef Berkery het volgende:
Dankjullieallemaalwel![]()
![]()
...en ook opgezocht
Dat was een heftige bevalling.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:03 schreef Z het volgende:
Dat is Art Brut - Formed a Band
Ouwe troep! Entertainmentbonnnen moet je hebben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:01 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]![]()
alsjeblieft en gefeliciteerd!
wazda danquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ouwe troep! Entertainmentbonnnen moet je hebben.
Dat denk je juist.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fergie denk ik...
En dat was 2quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef schaap001 het volgende:
Rene Froger ook
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:53 schreef Berkery het volgende:
Pim?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef Z het volgende:
Elvis?
juist!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:03 schreef cafca het volgende:
Fender
Bowie had ik persoonlijk leuker gevonden.....
Mijn hond heet Bowiequote:Op dinsdag 28 november 2006 11:03 schreef cafca het volgende:
Bowie had ik persoonlijk leuker gevonden.....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:20 schreef Mark het volgende:
Ze heten allemaal Gibson?
Sorry schaap001, maar het moest in de titel zittenquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:47 schreef Berkery het volgende:
Genesis - Mama
Danzig - Mother
Normaal - Mama woar is mien pils?
Pink Floyd - Mother
Charles Aznavour - La mama
Stef Bos - Papa
Drukwerk - Papa
Feargal Sharkey - Listen to your father
Boney M - Daddy Cool
K's Choice - Dad
Pearl jam - Daughter
Genesis - No son of mine
John Mayer - Daughters
Iron Maiden - Bring your daughter... to the slaughter
The Alarm - Father to son
damnitdaarwasikalbangvoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Sorry schaap001, maar het moest in de titel zittenBohemeian Rhapsody, bedoel ik dus
Jarigjobje +1
quote:'s music reacted against the artifice of contemporary pop, placing an emphasis on musicianship and amplification, the former trait setting it apart from punk. Yet, unlike progressive rock, which placed a far greater emphasis on musical complexity, and unlike post-punk, which emphasized 'strangeness' and innovation, the
thrived on volume, speed, and directness, with an idealised working class image.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:18 schreef Berkery het volgende:
Pub rock?
quote:Reviled or ignored by many mainstream critics in both the UK and the US, thenonetheless came to dominate the hard rock scene of the early-mid 1980s.
was musically characterised by power chords, fast guitar solos and melodic, soaring vocals, with lyrical themes often drawing inspiration from mythology, fantasy fiction, and the occult. The movement's music was, however, often surprisingly melodic, and surprisingly parallel to punk and post-punk.
bron: Wikipediaquote:The New Wave of British Heavy Metal (NWOBHM) or (N.W.O.B.H.M.) emerged in the late 1970s, in the United Kingdom, as a reaction in part to the decline of traditional heavy metal bands such as Led Zeppelin, Deep Purple and Black Sabbath. It was also a reaction against punk, although ironically it incorporated many of British punk's innovations, and some of its aesthetic.
Je hebt er al twee goed.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef schaap001 het volgende:
- Lennart Nijgh enneh....
- Astrid Nijgh![]()
- Friso Wiegersma![]()
- Westbroek + Temming![]()
- Belinda Meuldijk![]()
- Boudewijn de Groot zelf![]()
Komrij en Freek.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:35 schreef schaap001 het volgende:
Twee dichters des vaderland : Gerrit Komrij![]()
Een vermaardere cabaretier: Freek de Jonge![]()
De schrijver van Jimmy
Twee oud studiegenoten (filmacademie)
Iemand van wie Boudewijn de Band heeft afgepakt
Een dichter
En Doe Maar lid: Hennie Vrienten![]()
Een caberetier / collumnist
Een Engelse dichter
Frank Boeijen lijkt me ook nog wel iemand voor Boudewijn de Groot![]()
ben verder niet zo thuis in zijn oeuvre, eerlijk gezegd...![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:42 schreef Berkery het volgende:
Ernst Jansz & Herman Pieter de Boer?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Verder nog onder andere Simon Vinkenoog, René Daalder, Lucien Duzee, Jan Rot, Harm Scheepers, Marcel Vereck en William Blake.
Eg wel ! Dat wordt morgen weer weinig telefoneren, gehgehgeh...quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:05 schreef lubje25 het volgende:
motorhead
Ah die ja. Leuk nummer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:22 schreef lubje25 het volgende:
Veel plezier Schaap!!!
Wat van wie?
With every step I see your face
Like a mirror looking back at me
Sayin' you're the only one
Aha, jaquote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef cafca het volgende:
Van de Amazing Stroopwafels natuurlijk
Oude Maasweg
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:12 schreef schaap001 het volgende:
Joe cocker - mad dogs and englishmen
Er zijn nogal wat line-up wisselingen geweest. De meest linkse en de meest rechtse persoon zijn de enigen die ze allemaal hebben doorstaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:57 schreef cafca het volgende:
Tja....ze komen me wel bekend voor...
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:07 schreef ranja het volgende:
Status Quo?
Ja, ouderwets. Dus hard en goed. Er is in de loop der jaren weinig veranderd. Je weet precies wat je krijgt en het stelt (mij in ieder geval) nooit teleur: ook al is het lichtelijk voorspelbaar. Ze coverden de 'Rosalie' versie van Thin Lizzy: dat had ik ze nog niet eerder horen doen. En tsja, Lemmy... da's natuurlijk een instituut en über-cool.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Goeiemorgen
Hoe was Motorhead schaap?
wel 2, zo niet 3 (Peter Green's Fleetwood Mac, Fleetwood Mac en Fleetwood Mac Live). Maar ik zag het uiteindelijk aan TITN, T en M.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:46 schreef Berkery het volgende:
Zit er een self titled bij?
quote:
Onderschrift van de fotograaf:quote:Op woensdag 29 november 2006 11:05 schreef cafca het volgende:
Peter Green in het midden...maar wie is die man linksonder dan?
tja... de koppies, de kleding, de uitstraling... weet niet precies: ze doen erg nederlands aan, vind ik...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:34 schreef ranja het volgende:
Beeswamp ken ik niet. Wel Nederlanders (hoe zie je dat nou weer?)
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:15 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
belsen.. die wil ik best weleens naakt zien
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef belsen het volgende:
Is dit die zeikband van dat cassettebandje?
als je vandaag een Metro van gister had:quote:Op woensdag 29 november 2006 13:20 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Stonden vandaag in de metro.. fuck Het zijn allemaal broers en een zus![]()
Dat noem ik nog eens vertragingenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
als je vandaag een Metro van gister had:
Ik dus ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:46 schreef Z het volgende:
Het nummer van hen vind ik wel aardig trouwens. En ze hebben nogal een imbeciele bandnaam, die mij helaas ontschoten is ...
quote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef cafca het volgende:
Van de Amazing Stroopwafels natuurlijk
Oude Maasweg
Is goed. Game on!quote:Op donderdag 30 november 2006 07:27 schreef Mark het volgende:
Good Things End
Is dat eindeloze treinen toch nog ergens goed voor![]()
Tuurlijk, stond langer open dan ik gedacht hadquote:Op donderdag 30 november 2006 08:32 schreef bukgeit het volgende:
Extreme
iggy +1quote:Op donderdag 30 november 2006 08:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Pick of Destiny?
Mark +1quote:Op donderdag 30 november 2006 07:27 schreef Mark het volgende:
Good Things End
Is dat eindeloze treinen toch nog ergens goed voor![]()
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:58 schreef belsen het volgende:
Iets van Destiny's Child dus (met Bills, bills, bills), maar daar kennik de albums dus niet van.
Ik keur deze maar goed. Albumtitel is The Writing's On The Wallquote:Op donderdag 30 november 2006 10:57 schreef Mark het volgende:
Dan is het er een van Destiny's Child, maar de albumtitel moet ik je verschuldigd blijven. Hitje is dan iig Say my name
En weer terug!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Judas Priest
Moest ik ook aan denken, jaquote:Op donderdag 30 november 2006 11:15 schreef ranja het volgende:
een versie van Bucks Fizz?
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:15 schreef ranja het volgende:
een versie van Bucks Fizz?
2 daarvan waren vorige week al, Lily nog langer geleden.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
XYP
James Morrison
Lily Allen
das de eerste die klopt.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Scissor Sisters?
das 2.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Faithless misschien?
Mwah, sommige briljante* singles hebben wel de tipparade gehaald maar nooit de Top 40.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:15 schreef bukgeit het volgende:
De hitlijst bijhouden is al een crime, laat staan wat er in de tipparade staat.
Deels wel, deels op airplay. Tegenwoordig ongetwijfeld ook op ringtones en downloadsquote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef cafca het volgende:
Maarreeeh, de tipparade is, in tegenstelling tot de top40, toch niet gebaseerd op verkoopcijfers?
(tenminste...vroegâh..)
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lucie Silvas?
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:41 schreef schaap001 het volgende:
haha, wibi soerjadi dacht ik
quote:AMSTERDAM - Wibi Soerjadi komt waarschijnlijk met een reallife soap op televisie. Dat meldt de website Sterrenstek woensdag. Productiemaatschappij Storms Factory maakt over twee weken bekend welke zender het programma zal uitzenden. "We zijn op dit moment in onderhandeling met een grote partij die zijn naam aan de productie wil verbinden", zegt een woordvoerder.
Het leven van de 36-jarige pianist wordt een half jaar lang intensief gevolgd. Hij zal zowel in zijn privéleven als tijdens concerten te zien zijn. De producenten van de serie willen de twee 'extreme kanten' van Soerjadi in beeld brengen. "Aan de ene kant is hij het muzikale genie en aan de andere kant iemand die heel dicht bij zijn gevoel blijft."
De opnamen van het programma zijn nog niet begonnen. De titel van de reallife soap wordt mogelijk 'Aan de hand van de meester'.
Op zich wel... wordt pas tricky als je gevoel besluit een andere kant op te gaan , of al oversteekt bij rood licht...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:44 schreef bukgeit het volgende:
Wat is dat precies, 'heel dicht bij je gevoel blijven'. Kan ik dat ook?
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef bukgeit het volgende:
Die ego-soaps worden wel steeds minder he? De eerste serie Bauer's vond ik nog bijzonder vermakelijk terwijl de nieuwe serie me nauwelijks boeit.
Kan dat? Ik heb er nog nooit een gezien en wou dat graag zo houden.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef bukgeit het volgende:
Die ego-soaps worden wel steeds minder he?
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef Berkery het volgende:
The Tourists?
schaap001 + 1quote:Op donderdag 30 november 2006 15:02 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij Thomas Dolby?
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef ranja het volgende:
Emmylou Harris?
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:52 schreef ranja het volgende:
Ricky lee Jones?
Die foto's is 70's: maar haar meest recente album stamt uit 2005.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:02 schreef ranja het volgende:
Wel 70s neem ik aan
Eva Cassidy? is dat country?
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:18 schreef bukgeit het volgende:
Loretta Lynn?
quote:Down under lock and key,
there's ato every secret
If I could keep my mouth shut,
there's a chance that I might even keep it
You feel familiar and I wanna feel some more
Have I every laid my hands on you before
Ze was jaren getrouwd met Kris en hebben samen diverse duetten gedaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:25 schreef ranja het volgende:
Ehm, nee, niet echt. Deze is een stuk duidelijker.
quote:Anyway, wie ga ik vanavond weer eens in het echt zien (en horen)?
Zoiets dacht ik al, maar had dat niet geweten dus had niet geholpenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:30 schreef schaap001 het volgende:
Ze was jaren getrouwd met Kris en hebben samen diverse duetten gedaan.
Zeker leukquote:Aha! Leuk om weer eens te zien, ja! Ik kop 'm niet in, hoor: want ik ben weg! Hit and run-punten scoor ik niet!![]()
Bettie Serveert!quote:Op donderdag 30 november 2006 17:25 schreef ranja het volgende:
Anyway, wie ga ik vanavond weer eens in het echt zien (en horen)?
[..]
Gaaf nummer!quote:Op donderdag 30 november 2006 17:25 schreef ranja het volgende:
Anyway, wie ga ik vanavond weer eens in het echt zien (en horen)?
[..]
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:26 schreef bigshadow het volgende:
frederick spigt?
is dat een vrouw?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:26 schreef bigshadow het volgende:
frederick spigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |