Deze 2 zijn hun hele leven nog niet buiten geweest. Bij de oude eigenaren, stonden ze weleens op de carpoort (bij wijze van 'ontsnapping') en dan bleven ze staan, en renden weer naar binnenquote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
Katten die alleen maar binnen zitten![]()
Zekerquote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
Toffe actie Bi0, hebben die katten iig een goed tehuis
Thnxquote:Op maandag 27 november 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
Toffe actie Bi0, hebben die katten iig een goed tehuis
Goeie actie Bio.quote:Op maandag 27 november 2006 12:17 schreef Biogarde het volgende:
Iemand nog tips voor het minder bang zijn, van de katten? Of is dit iets wat moet 'groeien'?
Ik moet zo heel ff boodschappen doen, en dan zal ik daarna of vanavond ff foto's maken.quote:Op maandag 27 november 2006 12:41 schreef AcidBurner het volgende:
kan je wxat foto's zetten? die ene foto kan ik niet meer zien. ben is benieuwd hoe een kat van 12 kilo eruit ziet. thx in advance.
Mooi, laat ze maar lekker veel spelen, scheelt weer kilo'squote:Op maandag 27 november 2006 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Net speeltjes gekocht en kitbits
Die muizen vallen in de smaak![]()
Dat wilde ik net gaan zeggenquote:Op maandag 27 november 2006 14:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi, laat ze maar lekker veel spelen, scheelt weer kilo's
Die Kitbits vinden ze ook niet zo lekkerquote:Op maandag 27 november 2006 14:23 schreef SHE het volgende:
Kitbits geen goed idee; sowieso zijn snoepjes niet zo slim.
Haal ff stukkie vis op de markt overmorgen ( haringstaartjes of ander visafval )
Grote vreugd, minder calorietjes.
Verder ben je een held
Ze eten in principe alleen hard voer. Zacht blikvoer kennen ze niet.quote:Op maandag 27 november 2006 14:24 schreef murp het volgende:
[..]
misschien koolvis?
dat vinden ze wel lekker!
Zo wel:quote:Op maandag 27 november 2006 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
Goh, zo dik oogt ie nou ook weer niet.
Nou, ik zou nog niet zeggen dat ie 12kg is. Maar volgens mij komt dat gewoon doordat ie ook een best grote kop heeft.quote:
Hele huis is Ikea.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
Dondertje net nadat hij zijn koppie letterlijk helemaal in een bekertje Biogarde heeft gestoken.
![]()
is die 15 kilo dan?quote:
Ik ga me nu inhouden om niks gemeens te zeggen over die lieve Bio.quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 14:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ga me nu inhouden om niks gemeens te zeggen over die lieve Bio..
quote:Op maandag 27 november 2006 14:55 schreef AcidBurner het volgende:
ik zie nog steeds geen foto'salleen X'kes
Die tietenfoto's heb ik al, maar toch bedankt.quote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Heb ze gezien en sodeju. Gezellige dikkerds
.
Vanavond of morgen zal ik een paar foto's plaatsen.
ze komen niet uit t asielquote:Op maandag 27 november 2006 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
8 en 12 kghaha
tof en lief dat je ze uit t asiel wou halen
kun je ze zo ophalen of moet je nog een onkosten vergoeding betalen eigenlijkquote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef Catskill het volgende:
Goed gedaan Bi0, ik heb mijn katten zelf ook uit het asiel.
Zouden meer mensen moeten doen.
Ik moest ¤50 betalen maar dan worden ze gesteriliseerd/castreert en worden ze gechipped.quote:Op maandag 27 november 2006 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
kun je ze zo ophalen of moet je nog een onkosten vergoeding betalen eigenlijk
OMFG, dat lichaamquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Demie
[afbeelding]
Beer(tje)
Geen idee, maar ze zijn niet erg dik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een schatje! Hoeveel kilo?
Zijn hun hartjes in orde? Anders uitkijken met spelen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:12 schreef Biogarde het volgende:
Ze maken het erg goed. Slapen, eten, spelen, slapen..
Had gisteren de oude eigenaar aan de telefoon. Ik vertelde dat ze spelen met het speelgoed wat ik gekocht had, en ze lekker actief zijn (zo nu en dan). Volgens die man hebben ze een 2e jeugd, want spelen deden ze nooit.
Ze ademen vrij rustig wanneer ze gespeeld hebben. Ze zijn niet buitensporig hyper, en voor een kat (voor zover mijn kennis strekt) klopt het hartje vrij rustigquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn hun hartjes in orde? Anders uitkijken met spelen.
Mijn kat was ook altijd wat te zwaar, maar die is enorm afgevallen in deze warme zomer. Ze at soms hele dagen niks. Nu heeft ze een normaal postuur en is ze wel heel mooi geworden.
Ze hebben hun APK al gehad voor de aankomende tijdquote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef Étoile het volgende:
ohhh super van je Bio!! Wat een leuke katten.
Ik denk alleen wel dat het verstandig is om ze op een dieet te zetten, vooral met het oog op problemen in de toekomst. En je wil ze natuurlijk nog lang (gezond) bij je houden! Ga je nog met ze langs de dierenarts ofzo?
Ze hebben al geboektquote:Op woensdag 29 november 2006 12:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Da's fijn. Dan kunnen ze op reis.
Hij's echt XXLquote:
Idd, ik ook.quote:
ik ookquote:
Ik was alleen maar op bezoek om de kitties te zien en ze een beetje op hun gemak te laten voelen. Want dat effect heb ik op katerskatten. Beetje zoals die babyfluisteraar, maar dan andersquote:Op woensdag 29 november 2006 19:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt ze gewoon overgenomen zodat PDL niet zo alleen meer is![]()
![]()
de pussy-fluisteraarquote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik was alleen maar op bezoek om de kitties te zien en ze een beetje op hun gemak te laten voelen. Want dat effect heb ik op katerskatten. Beetje zoals die babyfluisteraar, maar dan anders.
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:59 schreef purplerose het volgende:
OMG wat kjoeties!!! Van die lekkere dikkertjes![]()
Stoere actie van je Bio en ik zie ze wel als we de appelflappenmeet bij je doen![]()
laf joe!
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik was alleen maar op bezoek om de kitties te zien en ze een beetje op hun gemak te laten voelen. Want dat effect heb ik op katerskatten. Beetje zoals die babyfluisteraar, maar dan anders.
Super dat ze goedgekeurd zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze hebben hun APK al gehad voor de aankomende tijd![]()
En ze zijn altijd al groot en zwaar geweest. Denk eerlijk gezegd, dat het niet zo'n kwaad kan.
Dierenartsen zijn iedere keer weer tevreden![]()
Bio, je moet een bank van leer kopen, daar hebben katten namelijk een pesthekel aanquote:Op maandag 18 december 2006 15:41 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar over die bank?
Komt erquote:Op maandag 18 december 2006 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bio, je moet een bank van leer kopen, daar hebben katten namelijk een pesthekel aan
En dan ga je vast net als ik een plaid op de bank leggen omdat je het anders zo sneu vindt voor de kat dattie er niet op wil / kanquote:
Tof van jequote:Op maandag 27 november 2006 12:22 schreef Biogarde het volgende:
Overigens is 'Beertje' inmiddels 'Beer'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |