Is dat te zien aan hoe je loopt? Derek had jou nog niet gezien? Weet je zeker dat niemand van de productie van jou gehoord heeft dat je iets met je been hebt of het gewoon gezien heeft? En weet je dan zeker dat die het niet gewoon aan Derek vertelt heeft?quote:Hij kon zo vertellen dat ik iets had rechts aan mijn been en mijn bekken had.
Ik heb ook een deur met een gat. Ik ken veel mensen in mijn omgeving die een gat in een deur hebben, dat onstaat makkelijk door verhuizingen en je vervangt een deur niet zo gauw.quote:Wij hebben dus 2 deuren met gaten er in die er in zijn geschopt
Ook hierbij, er zijn weinig mensen die een perfect bed hebben, dat vervang je niet meteen de volgende dag. En ik snap uberhaupt niet wat telepatisch met kinderen kunnen praten te maken zou hebben met weten welke plank loszit. Hij praat toch niet met het hout? Dat is tenminste niet wat hijzelf beweert.quote:Ook wist hij te vertellen dat ons bed een mankement vertoonde en hij maakte en schets om te vertellen waar dat precies zat. Op die plek zit er dus een plank niet helemaal recht en het staat niet echt mooi.
Welke dingen dan? Waren dat ook niet veel voorkomende zaken die je kan raden?quote:Maar een aantal dingen klopte met deze auto en met de vorige auto van hem.
Hij had de slaapkamer nog niet gezien neem ik aan? Op zich bij uitstek de kamer die mensen het laatst opknappen, ik denk dat er veel mensen zijn met een slaapkamer die een opknapbeurt kunnen gebruiken.quote:Hij wist dat ons plafond in de slaapkamer nog geverfd moest worden.
En Derek had het huis en de tuin dus nog niet gezien? En ook niemand van de productie? Is Derek een babyfluisteraar of een klusjesman?quote:want aan het end van de tuin was iets waar hij af kon vallen. En dat klopt! Derek had een tekening gemaakt om de exacte plek aan te geven en dat klopte, hij had zelfs een deur getekend en getekend dat aan de linkerkant het niet goed ging volgens Djulian en dat klopt want daar klimt de klim op zo snel over de schutting en hij wil naar de buurvrouw kunnen praten. Hij wist ook aan te geven waar ik 2 plekken in het laminaat had in de keuken en dat ik de achterste pit niet gebruik en nog zoveel meer.
Als er een kind met problemen is gaat dat vaak gepaard met eetproblemen. Net als buikpijn en ontlasting.quote:Hij begon over het eten van Djulian en dat dat een probleem was. Dat hij buikpijn heeft vaak en dat hij dunnen poep heeft als hij buipijn heeft.
Tja, dat klopt voor 50% van de kinderen in mijn omgeving. Waar het om gaat is of hij ook dingen heeft gesuggereerd die NIET kloppen en je die weglaat of vergeten bent? Of klopte ALLES wat hij zei? Het gaat een beetje om kansberekening.quote:Maar hij wist ook te vertellen dat Djulian helemaal gek was op bananen.
Wederom is het heel makkelijk om dingen die iemand zegt die kloppen te onthouden en de dingen te vergeten die niet kloppen. A;s iemand dan heel veel zegt kan er een verkeerd beeld ontstaan van hoeveel hij daadwerkelijk goed geraden heeft.quote:ohja dat zei hij ook nog en dat. Het was echt!!
Zeer juist, een babyfluisteraar, dat kan inderdaad écht niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:08 schreef Bastard het volgende:
Dat er uit lullen van iedereen altijd ... want nee stel je voor zeg, een babyfluisteraar dat kan echhhttt niet
je hebt dat artikel gelezen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:08 schreef Bastard het volgende:
Dat er uit lullen van iedereen altijd ... want nee stel je voor zeg, een babyfluisteraar dat kan echhhttt niet
Waarom meld je je niet bij RTL4? Kun je lekker cashen, en bewijzen dat iedereen het kan...quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:18 schreef milagro het volgende:
de man heeft ws evenzoveel zo niet meer missers, maar die worden niet uitgezonden natuurlijk.
het is een kwestie van oefening baart kunst gewoon, je een beetje verdiepen in de psyche van een kind, een beetje verdiepen in wat voor effect een 'lastig' kind op ouders, hun relatie kan hebben, een beetje verdiepen in wat voor effect een 'lastige ' relatie op een kind kan hebben, en ieder met een gezond verstand kan dat uitvogelen, en de 'gave' van een vlotte babbel, een overtuigende resolute stem en Bob is your uncle...
Zit je hoog he?quote:
juliie claimen, ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit je hoog he?
Inderdaad, bel de krant, bel RTL4, zet een collum in een tijdschrift.. zeg dan dat het doorgestoken kaart is en doe zelf een 'cold reading' !
kinderen zijn ALLEMAAL telepathisch aangelegd, iets wat ze in de loop der jaren dus verliezen (en daarom werkt het enkel bij kids) en pikken allemaal shit van hun ouders op, met name dus blijkbaar ergenisjes als een kapotte gaspit, loszittend tapijt etc, want dat zit op kruip of ooghoogte.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:40 schreef senesta het volgende:
Hoe verklaart hij zelf eigenlijk wat hij doet?
Hoe werkt het en werkt het alleen bij kinderen?
Tja, maar we posten wel in TRU en het staat een ieder vrij om iets te vinden zonder meteen aan de kant geschoven te worden omdat ze het niet kunnen bewijzen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:29 schreef mvdlubbe het volgende:
De bewijslast ligt niet bij de sceptici.
Ah, zoquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:42 schreef milagro het volgende:
[..]
kinderen zijn ALLEMAAL telepathisch aangelegd, iets wat ze in de loop der jaren dus verliezen (en daarom werkt het enkel bij kids) en pikken allemaal shit van hun ouders op, met name dus blijkbaar ergenisjes als een kapotte gaspit, loszittend tapijt etc, want dat zit op kruip of ooghoogte.
peuters die zicht (kunnen) hebben op een kapotte gaspit, dat baart mij nu zorgen , maar goed
geen idee, kun je vast wel googlen en ergens vinden en dan dat gelovenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah, zo![]()
Tot hoe oud is dat ongeveer?
Hè? Ik claim niks. Jij claimt dat het doorgestoken kaart isquote:
Haha, nee, die is goed.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Hè? Ik claim niks. Jij claimt dat het doorgestoken kaart is
ja, dat is net zo'n kletskoek hoor...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:18 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Haha, nee, die is goed.
"Bewijs maar dat god niet bestaat!".
Het punt is dat er iemand is ("De Babyfluisteraar") die beweert iets te kunnen ("Babyfluisteren" naar ik aanneem). Het is niet aan de sceptici, die in dit topic al overvloedig met mogelijke logische oplossingen op de proppen zijn gekomen, het bewijs te leveren dat betreffende "Babyfluisteraar" waarachtig is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, dat is net zo'n kletskoek hoor...
Maar dat schijnt heel ingewikkeld te zijn, zo'n uitspraak
Dus als we een vreemd kind bij jou in de kamer zetten die niet praat maar aan het spelen is , dan kan jij ook vertellen over waar in het huis gaten in de deur zitten, mankementen , dingen uit het verleden van de ouders, de specifieke problemen van het kind enz ... wat knap .quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:11 schreef mike_another het volgende:
Ik vind die babyfluisteraar tenenkrommend om naar te kijken. Wanhopige ouders worden uitgebuit voor de kijkcijfers. Problemen met een jongetje en hij krijgt "telepatisch" iets door over met deuren slaan. De ouders staan paf, hoe kan hij dat weten? Nou, omdat ALLE jongetjes met deuren slaan, zeker degene met gedragsproblemen. Het zou juist knap zijn als je een druk jongetje met gedragsproblemen vindt die NIET met deuren slaat.
Verder doet hij steevast vele suggesties om de kans op een "hit" te vergoten die aangevuld worden door input van de ouders. Zelfde verhaal als met Char en alle andere readings, blijkbaar moet de informatie toch uiteindelijk komen van degenen die gelezen worden. Ik vraag me dan altijd af: WAAROM moet degene die gelezen wordt antwoord geven op vragen? Dan is het hele nut van een reading toch weg?
Tel daarbij op dat je alleen het uiteindelijk uitgezonden materiaal ziet. Als hij 100 suggesties doet en ze zenden alleen degene uit die kloppen, dan lijkt het al snel of hij een "gave" heeft.
Anitra
[..]
Is dat te zien aan hoe je loopt? Derek had jou nog niet gezien? Weet je zeker dat niemand van de productie van jou gehoord heeft dat je iets met je been hebt of het gewoon gezien heeft? En weet je dan zeker dat die het niet gewoon aan Derek vertelt heeft?
[..]
Ik heb ook een deur met een gat. Ik ken veel mensen in mijn omgeving die een gat in een deur hebben, dat onstaat makkelijk door verhuizingen en je vervangt een deur niet zo gauw.
[..]
Ook hierbij, er zijn weinig mensen die een perfect bed hebben, dat vervang je niet meteen de volgende dag. En ik snap uberhaupt niet wat telepatisch met kinderen kunnen praten te maken zou hebben met weten welke plank loszit. Hij praat toch niet met het hout? Dat is tenminste niet wat hijzelf beweert.
[..]
Welke dingen dan? Waren dat ook niet veel voorkomende zaken die je kan raden?
[..]
Hij had de slaapkamer nog niet gezien neem ik aan? Op zich bij uitstek de kamer die mensen het laatst opknappen, ik denk dat er veel mensen zijn met een slaapkamer die een opknapbeurt kunnen gebruiken.
[..]
En Derek had het huis en de tuin dus nog niet gezien? En ook niemand van de productie? Is Derek een babyfluisteraar of een klusjesman?
[..]
Als er een kind met problemen is gaat dat vaak gepaard met eetproblemen. Net als buikpijn en ontlasting.
[..]
Tja, dat klopt voor 50% van de kinderen in mijn omgeving. Waar het om gaat is of hij ook dingen heeft gesuggereerd die NIET kloppen en je die weglaat of vergeten bent? Of klopte ALLES wat hij zei? Het gaat een beetje om kansberekening.
[..]
Wederom is het heel makkelijk om dingen die iemand zegt die kloppen te onthouden en de dingen te vergeten die niet kloppen. A;s iemand dan heel veel zegt kan er een verkeerd beeld ontstaan van hoeveel hij daadwerkelijk goed geraden heeft.
nee, dat claim ik niet, schat, ik zeg dat jij dit ook kan, mits je wat oefent.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Hè? Ik claim niks. Jij claimt dat het doorgestoken kaart is
Nee. Maar dat kan die gekke Ogilvie ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:23 schreef Summers het volgende:
Dus als we een vreemd kind bij jou in de kamer zetten die niet praat maar aan het spelen is , dan kan jij ook vertellen over waar in het huis gaten in de deur zitten, mankementen , dingen uit het verleden van de ouders, de specifieke problemen van het kind enz ... wat knap .
Hou eens op met mij schat noemen als je kwaad bent. Schat is bij mij nog steeds iets positiefs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat claim ik niet, schat, ik zeg dat jij dit ook kan, mits je wat oefent.
Uhm, hoe zou jij reageren als ik aankom met een "Zwitsal Babyshampoo fluisteraar", die de gevoelens van flessen Zwitsal Babyshampoo telepathisch kan aanvoelen ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:08 schreef Bastard het volgende:
Of je stopt even met het aanwijzen van de kant die het bewijs moet leveren en laat beide kanten lekker hun best doen. Jezelf van een verantwoordelijkheid/uitdaging vrijwaren is wel erg makkelijk. Ook als je iets beweerd te kunnen natuurlijk. Dus die babyfluisteraar moet gewoon een keer met een totaal onbekende baby waarvan hij de ouders nooit heeft ontmoet gaan lullen en als hij er goede solide info uithaalt moeten de skeppies proberen te bewijzen hoe dat komt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:29 schreef mvdlubbe het volgende:
De bewijslast ligt niet bij de sceptici.
Heb jij enig idee hoe TV werkt ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef Summers het volgende:
op tv zie ik een groep ouders in een ruimte , olgilvie loopt daar doorheen en kijkt met welk kind hij een connectie kan maken , een paar dingetjes die hij navraagt aan de ouders , dan komen die ouders terug , zitten in een aparte kamer met monitor , olgilvie met het spelend kind en dan schrijft hij 10 a4-tjes vol plus tekeningetjes die hij achteraf verifieerd met de beide ouders en daarbij dingen verteld die hij niet kan weten . hoezo is hij een charlatan ? dat kan je niet zomaar roepen over iemand . en maar klagen dat mensen niet genoeg moeite doen om te helpen het te bewijzen .. als iemand naar voren komt is hij meteen nep en een charlatan .. pffffff , het is ook nooit goed .
Joh, Baby Lily is of een enorme leugenaar, of compleet gek in d'r hoofdquote:"Did you have a little scare about her when you were seven months pregnant?"
No. Nor did Anne have a problem with her right breast, or fall off a rope swing, or have a relative on her dad's side with a missing digit, or go back to school at the age of 27, or hurt a knuckle -- all information that Ogilvie says he learned from Lily.
Tuurlijk , wat ik niet zelf heb meegemaakt wil ik best van geloven dat iemand anders dat gelooft en of heeft meegemaakt maar daar kan ik dan niks mee ongeacht of het waar is of niet .quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, zijn er ook mensen die claimen paranormale gaven te bezitten die jij niet gelooft ?
Het lijkt er op dat iedereen die maar iets compleet van de pot gerukts bedenkt accuut jouw volste vertrouwen krijgt.
Vind je nou echt niks stinken aan dit hele zaakje ?quote:However, this does not explain how Derek was able to give accurate details of Tamra's house and garden. How could he actually draw the garden accurately and even state that a tree had been moved from one side to the other? This is the level of accuracy that is hard to explain with Cold Reading techniques.
Whilst Mark was preparing for the filming he was talking to the make-up girl. He mentioned that he thought that Derek had been suspiciously accurate with a few points he had come up with. The make-up girl then told Mark that Derek had visited Tamra and Dane at their house the previous week. Something Derek denied during filming.
Nee, het gevaar hier is dat 'believers' zeggen 'bewijs maar dat het niet waar is'. Vandaar mijn vergelijking met God.quote:Op maandag 24 september 2007 09:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Of je stopt even met het aanwijzen van de kant die het bewijs moet leveren en laat beide kanten lekker hun best doen. Jezelf van een verantwoordelijkheid/uitdaging vrijwaren is wel erg makkelijk. Ook als je iets beweerd te kunnen natuurlijk. Dus die babyfluisteraar moet gewoon een keer met een totaal onbekende baby waarvan hij de ouders nooit heeft ontmoet gaan lullen en als hij er goede solide info uithaalt moeten de skeppies proberen te bewijzen hoe dat komt.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:19 schreef L.Denninger het volgende:
Maar je vind het niet vreemd dat een baby - die amper kan lopen of praten - wel opeens data kan opnoemen, terwijl dat kind pas 3 jaar later het concept 'maand' leert ?
"het was ergens vorige maand" - hoe komt een baby, die nog niet eens kan praten of zichzelf droog houden, in bobsnaam aan het besef "maand" ? Laat staan dat ie alle maanden kent en kan vertellen dat het in "september" was ?
En al die 'gokken' van 'm waarbij er geen snars van klopte ?
De baby was opzettelijk aan het liegen ?
[..]
Vind je nou echt niks stinken aan dit hele zaakje ?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:08 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:23 schreef Summers het volgende:
Dus als we een vreemd kind bij jou in de kamer zetten die niet praat maar aan het spelen is , dan kan jij ook vertellen over waar in het huis gaten in de deur zitten, mankementen , dingen uit het verleden van de ouders, de specifieke problemen van het kind enz ... wat knap .
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef Summers het volgende:
op tv zie ik een groep ouders in een ruimte , olgilvie loopt daar doorheen en kijkt met welk kind hij een connectie kan maken , een paar dingetjes die hij navraagt aan de ouders , dan komen die ouders terug , zitten in een aparte kamer met monitor , olgilvie met het spelend kind en dan schrijft hij 10 a4-tjes vol plus tekeningetjes die hij achteraf verifieerd met de beide ouders en daarbij dingen verteld die hij niet kan weten . hoezo is hij een charlatan ? dat kan je niet zomaar roepen over iemand . en maar klagen dat mensen niet genoeg moeite doen om te helpen het te bewijzen .. als iemand naar voren komt is hij meteen nep en een charlatan .. pffffff , het is ook nooit goed .
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet vreemd , ik geloof in reincarnatie , ook al is iemand 1 jaar , in zijn onderbewustzijn weet hij of zij allang het begrip tijd .
Ogilvie zegt dat hij telepatisch beelden doorkrijgt van het kind , als het kind bijv een week geleden door de tuin liep en een glijbaan zag , dan ziet ogilvie het beeld (filmpje) van die tuin en kijkt hij door de ogen van het kind en ervaart zijn gevoelens en ziet wat hij zag .(zelfde ooghoogte ook ) zo ongeveer heeft hij het uitgelegt .quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dus een baby kan niet eens lopen, kan niet voor zichzelf zorgen, kan helemaal niks,
maar je kan er prima hele gesprekken mee voeren als je een babyfluisteraar bent ?
Maar om de een of andere reden gebruikt zo´n baby de kennis die ie bezit - en gebruikt met de 'fluisteraar' - gewoon helemaal niet, op welk ander gebied dan ook ?
Raar.
Hans Klok ook?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:07 schreef Summers het volgende:
Ogilvie laat een stukje zien van wat er mogelijk is voor mensen , niet meer en niet minder .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |