quote:Op zondag 26 november 2006 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Weekend waar psv kampioen is geworden
Koeman en aankopen....quote:Op zondag 26 november 2006 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Koeman-effect mag van mij onderhand wel gaan beginnen, te starten met wat rare aankopen.. Is Leonardo al gestrikt?
Hoelaat is de topper in Engeland?quote:Op zondag 26 november 2006 16:24 schreef Dos37 het volgende:
hopelijk blijven de verassingen beperkt tot Nederland
5 uurquote:Op zondag 26 november 2006 16:24 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Hoelaat is de topper in Engeland?
quote:Op zondag 26 november 2006 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop echt op een interview met Sjaak polak
daarom... als iemand geen aankopen kan doenquote:
Ik hoop het ookquote:Op zondag 26 november 2006 16:24 schreef Dos37 het volgende:
hopelijk blijven de verassingen beperkt tot Nederland
Jij moet hopen op de grootste verrassing van de dagquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef Parafernalia het volgende:
helaas kan ik niet kijken vanavond
talpa, 23.30 dacht ikquote:Op woensdag 29 november 2006 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er egens beelden van de samenvatting?
Of je The Hunt of Van The Man nou bij ons wegkoopt, de topscoorder hebben we toch welquote:Op woensdag 29 november 2006 21:16 schreef Zwoerd het volgende:
Nu houden zo,
(Die Alves scoort ze ook wel in elke wedstrijd zeg)
20 toch ?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Alves.
Hij zou er 25 maken, zei hij voor de aftrap van dit seizoen. Hij is goed op weg.
DAt is eigenlijk best ongelofelijk ja. Hoe krijgen jullie het voor elkaarquote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef Douwe het volgende:
[..]
Of je The Hunt of Van The Man nou bij ons wegkoopt, de topscoorder hebben we toch wel
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:42 schreef Douwe het volgende:
Afonso Alves 14
Farfán 11
Koevermans 10
Kufo 10
Ja, en Lazovic kon op gelijke hoogte komen maar staat nu 5 doelpunten achter Alves.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vitesse kon toch 6 punten halen op 1 dag? Jammerrrrrrr....
Dat is zo'n beetje eerst de hele selectie verkopenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet alves halen
Ik zie Vitesse niet als een concurrent van Twente, Heerenveen wel, bovendien had ik geld op een gelijkspel staan.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:57 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Whaha![]()
Dacht dat jullie zo anti Vitesse waren?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Sparta mag wel winnen vanavond
Staat nu 1-1quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:07 schreef Grimm het volgende:
Word volgens mij 90 minuten die bal wat achterin rondspelen.
1-1quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:49 schreef tong80 het volgende:
Hoe is de stand ? Na de eerste helft ben ik afgehaakt.
1-1quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:49 schreef tong80 het volgende:
Hoe is de stand ? Na de eerste helft ben ik afgehaakt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef Thieske het volgende:
2-1
VmV ?quote:
Vloet mot Voetquote:
Voet is dat weg in Limburg? In Drenthe zeggen we vort!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vloet mot Voet
Dat zei iedereen bij ons toen we vonden dat hij moest oprotten!
Is RKC nu zo goed, of is Ajax zo slecht?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Winnen ze met 3-0 van Ajax en dan dit tegen de nummer laatst.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:59 schreef defranseslag het volgende:
4-1
3-0
1-0
4-4
Verwacht geen tegenspraak.
je nodigt uitquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:03 schreef defranseslag het volgende:
Jaloers op mijn voorspelkwaliteiten?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:59 schreef defranseslag het volgende:
4-1
3-0
1-0
4-4
Verwacht geen tegenspraak.
heuh, ik wist niet eens dat dat bestond.. 4 euro voor 3 dagen alle kanalen kijken...quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:26 schreef hoM3r het volgende:
Ik probeer dus een wedstrijd via planet voetbal tele2 gedoe te kijken,
Ja, dat vond ik ook nog wel een aardige deal, jammer dat het niet werkt hier, omdat ik gewoonweg geen betaalscherm tevoorschijn getovert krijg...quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
heuh, ik wist niet eens dat dat bestond.. 4 euro voor 3 dagen alle kanalen kijken...![]()
Het werkt, ik heb beeld...quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook nog wel een aardige deal, jammer dat het niet werkt hier, omdat ik gewoonweg geen betaalscherm tevoorschijn getovert krijg...
Dat mag in principe ook wel voor 4¤, ik geef het op, ADO-NEC is ook niet de mooiste wedstrijd van het jaar. Radio dan maar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:53 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
beeldkwaliteit is prima..
nu maar hopen dat alles lekker vlot blijft draaien..
Ook fullscreen blijft het beeld goed, omdat ze flash gebruiken..
ach, kampioen waren ze alquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Wat een zuinige kutneten, dat PSV. Een schot op doel, en hij zit.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Wat een zuinige kutneten, dat PSV. Eén schot op doel, en hij zit.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Dat zou best allemaal waar kunnen zijn, maar waarom doen ajax-supporters altijd als het voetbal van Ajax wel verschrikkelijk mooi is? Want dat is het niet. PSV maakt tenminste nog wel vrij veel doelpunten, PSV is gaver.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef twi het volgende:
He calimero, zeg ik dat dan ergens?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dat zou best allemaal waar kunnen zijn, maar waarom doen ajax-supporters altijd als het voetbal van Ajax wel verschrikkelijk mooi is?
Vond ik jammer, maar knap was het wel. Je hebt mij niet horen huilen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
En vonden jullie PSV'ers het ook zo prachtig hoe zuinig AC Milan jullie uit wist te schakelen? Gaaf was dat he?
Zo waarquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
He calimero, zeg ik dat dan ergens?
En vonden jullie PSV'ers het ook zo prachtig hoe zuinig AC Milan jullie uit wist te schakelen? Gaaf was dat he?
Ik ben geen PSVer, ik ben voor NEC. En ja, Ten Cate en een hoop Ajax-supporters beweren nog steeds stellig Ajax oogstrelend speelt vergeleken bij PSV. En toen tegen Milan was lullig ja, maar dat hoort erbij als je een halve finale CL speelt op europees topniveau.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder de calimero aan het worden bent.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder de calimero aan het worden bent.
zó waar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik ben geen calimero, ik heb gewoon een mening. Er is een verschil tussen het knap vinden van het uitvoeren van een bepaalde strategie, en het waarderen of zelfs mooi vinden ervan. Knap vinden doe ik het best wel, maar waardering ervoor moet je het toch echt bij Italianen zoeken en niet bij mij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja en als andere n's zeuren over ajax gaan al die ajax lui calimero roepenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben geen calimero, ik heb gewoon een mening. Er is een verschil tussen het knap vinden van het uitvoeren van een bepaalde strategie, en het waarderen of zelfs mooi vinden ervan. Knap vinden doe ik het best wel, maar waardering ervoor moet je het toch echt bij Italianen zoeken en niet bij mij.
Is dit een post van een gefrustreerde Ajax-fan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Morgen Willem II, volgende week AZ.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja en als andere n's zeuren over ajax gaan al die ajax lui calimero roepen
Jij bent gewoon de calimero.
Maar ja morgen de belangrijke test voor jullie tegen Az, weet je al iets over de opstelling?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dit een post van een gefrustreerde Ajax-fan?
Een bepaalde speelstijl mag mij toch gewoon niet aanspreken? Daar is toch niks op tegen? Als ik zeg dat ik Italiaans voetbal kut, zuinig, oninteressant en niet om aan te zien vind, is dat toch ook niet erg? Of ga je dan ook zeggen dat ik een calimero ben?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Grimm het volgende:
Ja en als andere n's zeuren over ajax gaan al die ajax lui calimero roepen
Jij bent gewoon de calimero.
Ik ben niet voor Excelsior hoor.quote:Maar ja morgen de belangrijke test voor jullie tegen Az, weet je al iets over de opstelling?
Ga jij nou maar een lijstje voor me makenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dit een post van een gefrustreerde Ajax-fan?
Nou ja Ajax heeft het moeilijk, en heeft volgens mij nog niet goed gespeeld, dus die hele ajax speelstijl kan ik nog niet beoordelen.quote:
Jongen, je loopt achter, daar gaat het al lang niet meer over.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tyf lekker op met dat gezeik over Ten Cate vs PSV, ga lekker in dat joden topic lopen discussieren. Dit is het Live topic.
www.voetbalinbeeld.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
is er een gratis live stream van PSV?
mijn dank is groot
of al die fans zijn wel naar het stadion, in tegenstelling tot de ajax ''vrienden''quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef Incolumis het volgende:
wel te merken dat feyenoord en ajax niet spelen, we doen nog maar 4 pagina's atm
Ja via Sopcast/VLCquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
is er een gratis live stream van PSV?
mijn dank is groot
Je bent een krent omdat je niet voor Tele2 wilt betalen en een luie flikker omdat je niet de moeite neemt om Sopcast te installeren.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:18 schreef RijstNatie het volgende:
dan moet ik allemaal shit installeren
Geweldenaar iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Wat een geweldige keeper is die Gomes ook!![]()
Was bijna zover, met Farfan recht op de keeper net.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:30 schreef twi het volgende:
Vitesse zet PSV aan alle kanten klem, maar het zal wel gewoon 0-2 worden.
idd... hij is echt bijna niet te passeren zeg.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef twi het volgende:
Gomes heeft fucking alles vanavond...
dan spelen ze elke wedstrijd 0-0quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Met Gomes wordt zelfs Ado kampioen.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dan spelen ze elke wedstrijd 0-0
ssssssstquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vitesse. Dat ondertussen wel een doelpunt verdiend.
Om het spannend te maken, vreemd genoeg zie je dat heel vaak...quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
zozo.. vier minuten extra tijd bij vitesse... waarom zo lang ?
zo 3/12 Ajax Willem II 1 2-0quote:Op zondag 3 december 2006 13:11 schreef Messenga het volgende:
14:30 Ajax Amsterdam ? - ? Willem II Tilburg
14:30 AZ Alkmaar ? - ? Excelsior Rotterdam
14:30 FC Utrecht ? - ? FC Groningen
14:30 Feyenoord Rotterdam ? - ? SC Heerenveen
Ik gun ze alles in Europa maar ben het verder met je eensquote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef DarkShine het volgende:
Hopelijk kan Excelsior een puntje meeslepen uit Alkmaar. Ik gun die club uit alkmaar echt niks namelijk
En vorig jaar....en het jaar daarvoor...quote:Op zondag 3 december 2006 13:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vitesse was gewoon beter dus. Wat is PSV lastig te kloppen dit jaar.
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef DarkShine het volgende:
Hopelijk kan Excelsior een puntje meeslepen uit Alkmaar. Ik gun die club uit alkmaar echt niks namelijk
misschien creëren jullie wel een kansquote:
dat zou wel makkelijk zijnquote:Op zondag 3 december 2006 13:38 schreef kollie het volgende:
[..]
misschien creëren jullie wel een kans![]()
Ik hoop eigenlijk op 3 punten. Het is overigens niet zozeer de club AZ waar ik een tyfushekel aan heb, wel de trainer en in iets mindere mate de voorzitter.quote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2006 13:38 schreef kollie het volgende:
[..]
misschien creëren jullie wel een kans![]()
pijn is fijnquote:
ik word vernederd, en geniet:quote:
Nee, omdat het een mongool isquote:Op zondag 3 december 2006 13:45 schreef Incolumis het volgende:
omdat ie de beste is?
Voor NL voetbal meestal TT, soms livescore.com iets eerder.quote:Op zondag 3 december 2006 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou de snelste live score ding volger?
Livescore.com.quote:Op zondag 3 december 2006 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou de snelste live score ding volger?
quote:Op zondag 3 december 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Schitterende voorzet van de Mul. Rosales.
je had gelijkquote:Op zondag 3 december 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Schitterende voorzet van de Mul. Rosales.
4e minuut, lekker doorgaan dusquote:Op zondag 3 december 2006 14:34 schreef Messenga het volgende:
Da's heul snel!
quote:
Elke week weer zo;n flippo, bemoei je niet met mijn prive leven mafkees.quote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
waarom zitten jullie niet in de Arena??
Geen geld, arme student.quote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
waarom zitten jullie niet in de Arena??
Voor een halfjaar betaald toen ik wel geld had.quote:Op zondag 3 december 2006 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar wel genoeg om WoW te spelen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke week weer zo;n flippo, bemoei je niet met mijn prive leven mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |