He calimero, zeg ik dat dan ergens?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dat zou best allemaal waar kunnen zijn, maar waarom doen ajax-supporters altijd als het voetbal van Ajax wel verschrikkelijk mooi is?
Vond ik jammer, maar knap was het wel. Je hebt mij niet horen huilen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
En vonden jullie PSV'ers het ook zo prachtig hoe zuinig AC Milan jullie uit wist te schakelen? Gaaf was dat he?
Zo waarquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
He calimero, zeg ik dat dan ergens?
En vonden jullie PSV'ers het ook zo prachtig hoe zuinig AC Milan jullie uit wist te schakelen? Gaaf was dat he?
Ik ben geen PSVer, ik ben voor NEC. En ja, Ten Cate en een hoop Ajax-supporters beweren nog steeds stellig Ajax oogstrelend speelt vergeleken bij PSV. En toen tegen Milan was lullig ja, maar dat hoort erbij als je een halve finale CL speelt op europees topniveau.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder de calimero aan het worden bent.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder de calimero aan het worden bent.
zó waar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik ben geen calimero, ik heb gewoon een mening. Er is een verschil tussen het knap vinden van het uitvoeren van een bepaalde strategie, en het waarderen of zelfs mooi vinden ervan. Knap vinden doe ik het best wel, maar waardering ervoor moet je het toch echt bij Italianen zoeken en niet bij mij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja en als andere n's zeuren over ajax gaan al die ajax lui calimero roepenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben geen calimero, ik heb gewoon een mening. Er is een verschil tussen het knap vinden van het uitvoeren van een bepaalde strategie, en het waarderen of zelfs mooi vinden ervan. Knap vinden doe ik het best wel, maar waardering ervoor moet je het toch echt bij Italianen zoeken en niet bij mij.
Is dit een post van een gefrustreerde Ajax-fan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Wat een zuinige kutneten, dat PSV. Eén schot op doel, en hij zit.
Morgen Willem II, volgende week AZ.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja en als andere n's zeuren over ajax gaan al die ajax lui calimero roepen
Jij bent gewoon de calimero.
Maar ja morgen de belangrijke test voor jullie tegen Az, weet je al iets over de opstelling?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dit een post van een gefrustreerde Ajax-fan?
Een bepaalde speelstijl mag mij toch gewoon niet aanspreken? Daar is toch niks op tegen? Als ik zeg dat ik Italiaans voetbal kut, zuinig, oninteressant en niet om aan te zien vind, is dat toch ook niet erg? Of ga je dan ook zeggen dat ik een calimero ben?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Grimm het volgende:
Ja en als andere n's zeuren over ajax gaan al die ajax lui calimero roepen
Jij bent gewoon de calimero.
Ik ben niet voor Excelsior hoor.quote:Maar ja morgen de belangrijke test voor jullie tegen Az, weet je al iets over de opstelling?
Ga jij nou maar een lijstje voor me makenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dit een post van een gefrustreerde Ajax-fan?
Nou ja Ajax heeft het moeilijk, en heeft volgens mij nog niet goed gespeeld, dus die hele ajax speelstijl kan ik nog niet beoordelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |