idd... hij is echt bijna niet te passeren zeg.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef twi het volgende:
Gomes heeft fucking alles vanavond...
dan spelen ze elke wedstrijd 0-0quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Met Gomes wordt zelfs Ado kampioen.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dan spelen ze elke wedstrijd 0-0
ssssssstquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vitesse. Dat ondertussen wel een doelpunt verdiend.
Om het spannend te maken, vreemd genoeg zie je dat heel vaak...quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
zozo.. vier minuten extra tijd bij vitesse... waarom zo lang ?
zo 3/12 Ajax Willem II 1 2-0quote:Op zondag 3 december 2006 13:11 schreef Messenga het volgende:
14:30 Ajax Amsterdam ? - ? Willem II Tilburg
14:30 AZ Alkmaar ? - ? Excelsior Rotterdam
14:30 FC Utrecht ? - ? FC Groningen
14:30 Feyenoord Rotterdam ? - ? SC Heerenveen
Ik gun ze alles in Europa maar ben het verder met je eensquote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef DarkShine het volgende:
Hopelijk kan Excelsior een puntje meeslepen uit Alkmaar. Ik gun die club uit alkmaar echt niks namelijk
En vorig jaar....en het jaar daarvoor...quote:Op zondag 3 december 2006 13:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vitesse was gewoon beter dus. Wat is PSV lastig te kloppen dit jaar.
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef DarkShine het volgende:
Hopelijk kan Excelsior een puntje meeslepen uit Alkmaar. Ik gun die club uit alkmaar echt niks namelijk
misschien creëren jullie wel een kansquote:
dat zou wel makkelijk zijnquote:Op zondag 3 december 2006 13:38 schreef kollie het volgende:
[..]
misschien creëren jullie wel een kans![]()
Ik hoop eigenlijk op 3 punten. Het is overigens niet zozeer de club AZ waar ik een tyfushekel aan heb, wel de trainer en in iets mindere mate de voorzitter.quote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2006 13:38 schreef kollie het volgende:
[..]
misschien creëren jullie wel een kans![]()
pijn is fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |