onproffesioneelquote:Op zondag 26 november 2006 14:34 schreef twi het volgende:
Overigens is Sneijder naar de kant gestuurd omdat hij iets als "vuile tyfuslijer" zei tegen die speler van Sparta.
Ja, de laatste weken wel. Hij mag de hand wel eens in eigen boezem steken met z'n twijfelachtige opstellingen en wisselbeleid. Volgens mij heeft 'ie het na die tactische overwinningen bij Heerenveen, Utrecht en Feyenoord een beetje in z'n bol gekregen qua tactische omzettingen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeg eens eerlijk: vinden jullie Henk niet ook gewoon bij tijd en wijle een jankmoel?
En normaal zie je hem nooit.quote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef SoA-Holic het volgende:
Je zit er wel kort op he als psv'er
IS te hopen dat ie alleen WII mist.quote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef devv05 het volgende:
Lekker slim, Sneijder er niet bij tegen AZ. Heb zin in donderdag en zondag zeg
Henk had na PSV wel toegegeven dat hij stom had gewisseld na de 1-0 achterstand. Vervolgens doet hij het elke wedstrijd erna weerquote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de laatste weken wel. Hij mag de hand wel eens in eigen boezem steken met z'n twijfelachtige opstellingen en wisselbeleid. Volgens mij heeft 'ie het na die tactische overwinningen bij Heerenveen, Utrecht en Feyenoord een beetje in z'n bol gekregen qua tactische omzettingen.
Ho even, dit kun je over veel psv'ers zeggen, maar niet over DD.quote:
De tuchtcommissie kennende zal dat wel.quote:Op zondag 26 november 2006 14:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
IS te hopen dat ie alleen WII mist.
Zondag is WIIquote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef devv05 het volgende:
Ach het gaat om de 1e plek en die is nu toch al verloren, de eerste 5 halen we wel.quote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef devv05 het volgende:
Ik anders niet.quote:Op zondag 26 november 2006 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ho even, dit kun je over veel psv'ers zeggen, maar niet over DD.
Doe niet zo schijnheilig kakkerlak, als je iets serieus wilt posten heb het dan niet over schijtinga (quote:Op zondag 26 november 2006 14:45 schreef Steve_I. het volgende:
Ik denk dat het helemaal instort bij ajax. Niet omdat ze nu verliezen en een paar wedstrijden al mat spelen, maar meer omdat ze a) geen kansen creeren, al tijden niet goed scoren b) vooral omdat spelers gefrustreerd gaan doen, achter elkaar spelers die bijna of helemaal tegen rood aanlopen. Hoorde dat schijtinga ook bijna eraf mocht, tegen praag was het ook al feest met urby en bijna sneijder+stuntelaar. Perez vorige keer ook al. Er zitten toch echt (hoe joods,,,) te veel ego's in het team, die raken gefrustreerd zodra het ff niet draait....
en ga nou niet kankeren Feyenoord dit Feyenoord dat, ik weet dat we een baggerteam hebben, ik voeg gewoon serieus iets toe
Leer dan eerst eens de namen normaal schrijven, debiel.quote:Op zondag 26 november 2006 14:45 schreef Steve_I. het volgende:
en ga nou niet kankeren Feyenoord dit Feyenoord dat, ik weet dat we een baggerteam hebben, ik voeg gewoon serieus iets toe
Zo'n post als hierboven moet je gewoon weghalen, hoeven wij ook niet te reageren.quote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het dat het hartstikke moeilijk is, maar probeer in ieder geval niet te ver te gaan in de reacties.
Mjah, niet zo heel gek als je dan rood krijgt.quote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef twi het volgende:
"Je moet fluiten, blinde tyfushond", toch richting Bossen. Drie seconden later is het volgens Bossen "Je moet geel geven, blinde tyfushond"
Bossenquote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef twi het volgende:
"Je moet fluiten, blinde tyfushond", toch richting Bossen. Drie seconden later is het volgens Bossen "Je moet geel geven, blinde tyfushond"
Ten Cate is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar leveren op de leiding. Hij zei 5 keer "moraalridder"
Op zich niet, maar ik denk dat dat wel vaker op het veld wordt gezegd.quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, niet zo heel gek als je dan rood krijgt.
Mijn haat tegen al wat ajax is overheerste eventjes, sorryquote:Op zondag 26 november 2006 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig kakkerlak, als je iets serieus wilt posten heb het dan niet over schijtinga () en over "hoe joods".
Da's dubbel zo erg!quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef twi het volgende:
Volgens Ten Cate heeft hij 2 keer "moraalridder" gezegd
Alsof PSV niet in een dip kan rakenquote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, PSV wordt 'kampioen' vandaag. Heerenveen staat ook al voor.
Ze waren al kampioen 3 weken geledenquote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, PSV wordt 'kampioen' vandaag. Heerenveen staat ook al voor.
Agh komop, als je serieus nog denkt dat Ajax een kans maakt ben je niet goed in je hoofd. We gaan zelf nog vaak genoeg punten verspelen namelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Alsof PSV niet in een dip kan raken![]()
PSV kan in een dipje raken, maar dan winnen ze hun wedstrijden nog met 1-0.quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Alsof PSV niet in een dip kan raken![]()
Dat doe je niet door spelers schijtinga en stuntelaar te noemenquote:
Als je serieus denkt dat het kampioenschap nu al gelopen is dan denk ik dat je nog behoorlijk jong bent en dat de wijsheid nog wel zal komen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh komop, als je serieus nog denkt dat Ajax een kans maakt ben je niet goed in je hoofd. We gaan zelf nog vaak genoeg punten verspelen namelijk.
Ga toch weg joh. Zelfs nu zijn ze nog geen kampioen. De kans is klein dat Ajax 7 punten (op z'n Johan Cruijffs) goed maakt. Maar het is nog zeker gewoon mogelijk met 20 wedstrijden te spelen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze waren al kampioen 3 weken geleden![]()
Dit is nou precies de mentaliteit die ervoor zorgt dat het niet lukt, als het maar iets minder gaat dan onstaat er onrust en gaat de ploeg nog minder presteren.quote:Op zondag 26 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh komop, als je serieus nog denkt dat Ajax een kans maakt ben je niet goed in je hoofd. We gaan zelf nog vaak genoeg punten verspelen namelijk.
Dan moet je ook niet op de spelers gaan zaniken, als jij nu al zo'n instelling hebt.quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze waren al kampioen 3 weken geleden![]()
Nee, het heet realischtisch nadenken, dit psv is gewoon te degelijk en verspeelt echt niet veel meer en Ajax verspeelt nog genoeg. Als je dat niet doorhebt pffquote:Op zondag 26 november 2006 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat het kampioenschap nu al gelopen is dan denk ik dat je nog behoorlijk jong bent en dat de wijsheid nog wel zal komen.
Ik heb een werkende internetverbinding op zondag na 4 weken en de concurrentie verliest. Tsja.quote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef SoA-Holic het volgende:
Je zit er wel kort op he als psv'er
Als jij er zo over denkt, dan mag jij van de spelers ook niet verwachten dat ze de instelling hebben om er wat aan te doen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, het heet realischtisch nadenken, dit psv is gewoon te degelijk en verspeelt echt niet veel meer en Ajax verspeelt nog genoeg. Als je dat niet doorhebt pff![]()
Tuurlijk is er een kans, maar die kans hoef je niet groot te achten als we zo doorgaan.quote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is nog lang niet gelopen, natuurlijk niet. Wat een onzin om het nu al op te geven.
Precies, als we zo doorgaan. Hopen dus op een ommekeer.quote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een kans, maar die kans hoef je niet groot te achten als we zo doorgaan.
Die laatste zinquote:Op zondag 26 november 2006 14:57 schreef Wopper1 het volgende:
De tyfus en de tering hoor je natuurlijk de gehele wedstrijd door.. Is niet goed te praten, maar moet je daar na 14 minuten rood voor geven? Dan zal elk duel voortaan met 3 man minder eindigen schat ik zo..
btw, Hugo Borst heeft natuurlijk een Rotterdamse 'joden' streek geleverd om het stukje van Perez pas gisteren te plaatsen in zijn column.
Bossen heeft aangegeven dat hij dat meenam in zijn beoordeling om Sneijder eruit te sturen.
''Na afgelopen week kan ik dit niet tolereren'' aldus Bossen.
Tuurlijk wel, het is hun werk en ze horen zich er 100% voor te geven. Maar ik acht de kans dat we nog kans maken op het kampioenschap ook niet veel groter dan 10 procent.quote:Op zondag 26 november 2006 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij er zo over denkt, dan mag jij van de spelers ook niet verwachten dat ze de instelling hebben om er wat aan te doen.
Ik zie dit Ajax echt niet in Eindhoven winnen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is nog lang niet gelopen, natuurlijk niet. Wat een onzin om het nu al op te geven.
Volgens Ten Cate schold Sneijder ook een speler van Sparta uit, en niet de scheidsrechter. Als ik dan hier lees dat ie iets zei als: "Je moet geel geven", of "Je moet fluiten" dan vraag ik me toch af waarom hij dat tegen een speler zou zeggen...quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef twi het volgende:
Volgens Ten Cate heeft hij 2 keer "moraalridder" gezegd
Puntverlies beperken tot aan januari, en dan maar kijken wat voor versterkingen er komen. Dan zien we wel verder.quote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Als hij dat echt gezegd heeft moet hij gewoon stoppen als scheidsrechter. Dan heb je er echt gen fucking flikker van begrepen.quote:''Na afgelopen week kan ik dit niet tolereren'' aldus Bossen.
Van Ajax anders ookquote:Op zondag 26 november 2006 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Je wordt er toch echt schijtziek van, die scheidsrechters in Nederland.
Ach, dat is de kant van Bossen. Ten Cate zegt dat Bossen tegen Stam en hemzelf heeft gezegd dat het rood was om hetgeen wat Sneijder tegen die Spartaan ei.quote:Op zondag 26 november 2006 15:07 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens Ten Cate schold Sneijder ook een speler van Sparta uit, en niet de scheidsrechter. Als ik dan hier lees dat ie iets zei als: "Je moet geel geven", of "Je moet fluiten" dan vraag ik me toch af waarom hij dat tegen een speler zou zeggen...
Idd, als een Spartaan het had gezegd dan was er niks gebeurd dus omdat die niks met Perez te maken hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 15:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als hij dat echt gezegd heeft moet hij gewoon stoppen als scheidsrechter. Dan heb je er echt gen fucking flikker van begrepen.
Ja. Vast niet. Weet niet.quote:Op zondag 26 november 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou Leonardo een versterking zijn voor Ajax? Wil hij wel linksbuiten spelen? En zou hij passen?
Als topclub Ajax 4 keer achter elkaar niet weet te winnen is het moeilijk om vertrouwen te houden. Het is erg vervelend dat PSV jaar in jaar uit kampioen wordt. Ook Ajax onwaardig. Ik had ook een beetje gehoopt dat die ellendige wisselvalligheid nu eens ten einde zou zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef RayMania het volgende:
Beetje onzin om het seizoen nu al op te geven zeg. Het verschil is 7 punten, je krijgt nog PSV - Ajax (ja, nu verlies je die vast ook wel, maar wie weet). We zijn nog geen eens op de helft van de competitie. Beetje vertrouwen mag wel.
Je bent wel heel zuur nu zeg.quote:Op zondag 26 november 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo past perfect bij het aankoopbeleid van Koeman. Daar mag hij dus ook lekker heen.
Zojuist op radio rijnmondquote:Op zondag 26 november 2006 15:19 schreef kevin6188 het volgende:
Is er ergens een officiële bron van dat gedoe met Sneijder en Ten Cate (wat ze hebben gezegd, wat er daadwerkelijk is gebeurd), want ik geloof vooralsnog niks.
Sneijder is te wisselvallig, naar mijn idee. Dat is altijd mijn kritiek op hem geweest. Een paar goede wedstrijden worden gevolgd door vele slechte. Ja, ik weet dat ie jong is, maar ik weet ook dat hij op zijn jonge leeftijd al een schat aan ervaring heeft opgedaan. Je mag hem niet eeuwig verbergen achter dat excuus.quote:Op zondag 26 november 2006 15:19 schreef Steve_I. het volgende:
Jullie nemen wel het voorbeeld van ten cate, schuld afschuiven, naar andere dingen kijken, maar nooit eens de hand in eigen boezem steken. Het was gewoon dom en onprofessioneel van Sneijder, hij is dus nog niet helemaal klaar voor een topclub. Niet meer niet minder.
Ik ben geneigd dat ook nog niet helemaal als waarheid aan te nemen.quote:
aldus ajax.netwerk.toquote:26/11/2006 - Sneijder: ik ga rode kaart aanvechten
Wesley Sneijder liet na afloop voor de camera van Tele2 weten de rode kaart te zullen aanvechten en daar een goed gevoel over te hebben. De middenvelder bevestigde de term 'vuile tyfushond' gebruikt te hebben, al zei hij dat in zijn ogen tegen zijn tegenstander. 'Ik vind dat niet schokkend. Als dat bestraft wordt met rood is dat heel zwaar bestraft. Ik zal dat aanvechten en heb daar een goed gevoel over. Afgaande op wat de scheidsrechter tegen Jaap Stam heeft gezegd in het veld dan zal het verhaal rond Perez hebben meegespeeld. Als hij dat meeweegt ben ik daar niet blij mee. Ik heb gesproken met mensen van Sparta en die maken ook rapport over wat er gebeurt is. Ik kan niet weten dat de scheidsrechter met zo'n gevoel in het veld staat.'
En dat gaat, als het waar is, natuurlijk niet toegegeven worden door Uilenberg & Co.quote:Op zondag 26 november 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
net op radio 1 volgens sneijder heeft de scheids wat naar hem gezegd
Who cares, is allemaal playoffs.quote:Op zondag 26 november 2006 15:23 schreef toma het volgende:
AZ staat nog 1-1 dus misschien staan we nog 2e na dit weekend
Je gelooft het toch zelf niet?quote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat gaat, als het waar is, natuurlijk niet toegegeven worden door Uilenberg & Co.
*proest*quote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
De middenvelder bevestigde de term 'vuile tyfushond' gebruikt te hebben, al zei hij dat in zijn ogen tegen zijn tegenstander. 'Ik vind dat niet schokkend. Als dat bestraft wordt met rood is dat heel zwaar bestraft. Ik zal dat aanvechten en heb daar een goed gevoel over. Afgaande op wat de scheidsrechter tegen Jaap Stam heeft gezegd in het veld dan zal het verhaal rond Perez hebben meegespeeld. Als hij dat meeweegt ben ik daar niet blij mee. Ik heb gesproken met mensen van Sparta en die maken ook rapport over wat er gebeurt is. Ik kan niet weten dat de scheidsrechter met zo'n gevoel in het veld staat.'
heeft ie toevallig "zielepoot" gezegdquote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat gaat, als het waar is, natuurlijk niet toegegeven worden door Uilenberg & Co.
Is ook niet schokkend.quote:
Mogen ze van mij direct een geeltje voor geven.quote:Op zondag 26 november 2006 15:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Word vaak genoeg gezegd hoor op het voetbalveld, doe nou niet alsof het zo erg is![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij scheldt collega's/concurrenten ook dagelijks uit?
quote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij scheldt collega's/concurrenten ook dagelijks uit?
het zijn geen 22 balletdanseressen op het veld.quote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Mogen ze van mij direct een geeltje voor geven.
Nee hoor, ik keur het schelden tegen de scheidsrechter in zijn algemeenheid af. Je dient je gewoon in te houden. Je weet dat je een kaart kan krijgen. Er zijn wel eens spelers voor mindere woorden van het veld gestuurd.quote:Op zondag 26 november 2006 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:. Omdat het een Ajacied is keur je het af, da's de enige reden. Grow up man.
Dat lijkt mij ook, het is alleen zelfs bevestigd door Bossen dat het tegen die Spartaan was.quote:Op zondag 26 november 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is overigens gewoon duidelijk tegen de scheids gezegd, dat sneijder er weer een smoesje bijhaald dat het tegen de tegenstander was, tekent zijn schrijnende karakter.
Sparta gaat ook rapport makenquote:Op zondag 26 november 2006 15:33 schreef S-Two het volgende:
Tjah die dingen mag je niet roepen, maar dat hoor je honderd keer in een wedstrijd. Ben benieuwd hoe het afloopt. Sneijder was er net op LdL behoorlijk van overtuigd dat hij wel vrij gesproken werd volgens mij. Bossen zou ook dingen tegen Stam en anderen hebben gezegd.
Lijkt me sterk inderdaad, daarom zei ik ook alsquote:Op zondag 26 november 2006 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je gelooft het toch zelf niet?![]()
Dekselse kwajongen, schavuit, vlegel, schobbejak!quote:Op zondag 26 november 2006 15:35 schreef -Wolf- het volgende:
moeten we allemaal dan 'malle jongen' of 'klojo' zeggen tegen elkaar op het veld?
dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dekselse kwajongen, schavuit, vlegel, schobbejak!![]()
Dus geen Gabri en geen Sneijder?quote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Onze stofzuiger doet ook niet mee volgende week. Jammer hoor.
potverjandrie, mallerd, gore kanker blinde tyfus hoer?quote:Op zondag 26 november 2006 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dekselse kwajongen, schavuit, vlegel, schobbejak!![]()
Maar ja, dat beseft ie zelf waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 26 november 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Nouja, 1 positief punt, het gedrag van Sneijder laat maar zien dat hij zeker niet is uitgeleerd bij Ajax.
In het buitenland verstaan ze tyfushond niet, zo bezien is hij dus te goed voor de eredivisie.quote:Op zondag 26 november 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Nouja, 1 positief punt, het gedrag van Sneijder laat maar zien dat hij zeker niet is uitgeleerd bij Ajax.
Hugoquote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef RayMania het volgende:
Vanavond natuurlijk weer die walgelijke bigsmile van Hugo bij SV.
Kuis uw taal, dat laat ik me niet welgevallen!quote:Op zondag 26 november 2006 15:48 schreef toma het volgende:
[..]
potverjandrie, mallerd, gore kanker blinde tyfus hoer?
Ik heb die foto nog wel origineel liggenquote:
zoiets jaquote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef RayMania het volgende:
Ach, Gabri was vandaag weer waardeloos. Ik ben juist benieuwd of het een beetje beter loopt met iemand anders op zijn plek.quote:Op zondag 26 november 2006 15:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dus geen Gabri en geen Sneijder?
Zal wel iets met Perez, Roger en Lindenbergh () worden dan..
En Huntelaar gaat ook niet goed he.. pff
Ach ja, Madrid haalde Cassano ook ooit weg uit Rome. Ik zie Sneijder best verkassen na dit seizoenquote:Op zondag 26 november 2006 15:44 schreef Messenga het volgende:
Wat is dit voor photo dan?quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb die foto nog wel origineel liggen
Sneijder is Cassano nietquote:Op zondag 26 november 2006 15:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach ja, Madrid haalde Cassano ook ooit weg uit Rome. Ik zie Sneijder best verkassen na dit seizoen.
Toch niet meer dan logisch als je favoriete degradatiekandidaat clubje wint van het "grote" ajax?quote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef RayMania het volgende:
Ohja, nu is het opeens allemaal Hugo's schuld.quote:Op zondag 26 november 2006 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik besef me nu pas dat Hugo Borst natuurlijk bewust dit bommetje van Perez heeft laten ontploffen voor de wedstrijd omdat het een Spartaan is... blijft fout wat Perez heeft gezegd maar eigenlijk was het al een afgesloten boek omdat Perez al excuses had gemaakt tegen de beste man. Hugo Borst is gewoon een zielige kneus
Nee, natuurlijk niet. Maar hij zal vast zijn column prijzen in zijn praatje.quote:Op zondag 26 november 2006 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toch niet meer dan logisch als je favoriete degradatiekandidaat clubje wint van het "grote" ajax?
Of is het de schuld van Borst dat ze verloren hebben?
net alsof Borst van te voren kon weten dat Sneijder blinde tyfushond naar Bossen ging roepen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik besef me nu pas dat Hugo Borst natuurlijk bewust dit bommetje van Perez heeft laten ontploffen voor de wedstrijd omdat het een Spartaan is... blijft fout wat Perez heeft gezegd maar eigenlijk was het al een afgesloten boek omdat Perez al excuses had gemaakt tegen de beste man. Hugo Borst is gewoon een zielige kneus
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het is eigen schuld dikke bult maar ik besefte nu pas het waarom van de actie van Borst.quote:Op zondag 26 november 2006 16:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ohja, nu is het opeens allemaal Hugo's schuld.
Hand in eigen boezem.
Wat had hij dan moeten doen? Nog 3 weken moeten wachten. En dat hij zijn excuses aanbied is natuurlijk geen reden voor de journalistiek en publieke opinie om er niets meer over te zeggen. Als de ADO supporters hun excuses tegen adelaar en de spelers/supporters van vitesse hadden aangeboden was het dan ook een afgesloten boek geweest en had niemand er meer iets over hoeven laten zien of over zeggen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Blijf je op Terror reageren, wordt een beetje eentonig eigenlijk.quote:Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat doe jij hier. Moet je niet gaan huilen om den bosch?
Nee dat heb ik vrijdag al gedaan. Nu kan ik lachen om ajax.quote:Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat doe jij hier. Moet je niet gaan huilen om den bosch?
Idd, als je zelf al niet kan scoren, dan kan de scheidsrechter je ook niet helpen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Wat een huilies zijn jullie toch allemaal. Eerst is het de schuld van Bossen, dan is het de schuld van Borst. Ajax is vandaag gewoon weggespeeld door Sparta en dat kwam in de eerste plaats door het spel van Sparta en in de tweede plaats door de domheid van Sneijder.
Borst wist het zondag al, waarom hij het dan vrijdag openbaar maakt in plaats van zondag of maandag vind ik erg jammer.quote:Op zondag 26 november 2006 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen? Nog 3 weken moeten wachten.
Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijnquote:Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Idd, als je zelf al niet kan scoren, dan kan de scheidsrechter je ook niet helpen.
dat bedoel ik dus en dat zo'n scheidsrechter een dergelijk akkefietje meeneemt in deze wedstrijd is echt compleet bespottelijk... die man moet slechts beoordelen op wat er in 90 minuten gebeurd en ik kan me niet indenken dat er verder helemaal nooit gescholden wordtquote:Op zondag 26 november 2006 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Borst wist het zondag al, waarom hij het dan vrijdag openbaar maakt in plaats van zondag of maandag vind ik erg jammer.
Ben ik ook!quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijn
We kunnen wel gaan zeuren over het voetbal van PSV, maar het voetbal van Ajax is de laatste tijd ook niet om aan te zien. De wedstrijden tegen PSV, FC Twente en Sparta Praag waren ook al niet om aan te zien.quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Nee 4 doelpunten maken uit standaard situatie's en dan geflatteerd winnen zodat je week in week uit kunt horen dat je ver uit de beste club van nederland bent d.m.v. verschrikkelijk italiaans kutvoetbal. Ik zou trots zijn
Juist, en dát is het kwalijke van vandaag...quote:Op zondag 26 november 2006 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus en dat zo'n scheidsrechter een dergelijk akkefietje meeneemt in deze wedstrijd is echt compleet bespottelijk... die man moet slechts beoordelen op wat er in 90 minuten gebeurd en ik kan me niet indenken dat er verder helemaal nooit gescholden wordt
`SP-AR-TAquote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Wat een huilies zijn jullie toch allemaal. Eerst is het de schuld van Bossen, dan is het de schuld van Borst. Ajax is vandaag gewoon weggespeeld door Sparta en dat kwam in de eerste plaats door het spel van Sparta en in de tweede plaats door de domheid van Sneijder.
Precies, zo'n Temmink die vorig jaar zelf notabene Wiljan Vloet beledigde terwijl Vloet uiterst correct verhaal kwam halen. En dan ook nog het gore lef hebben om een rapport over Vloet te schrijven... En over Luinge zijn wel 1000 verhalen te vertellen...quote:Op zondag 26 november 2006 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Consequent zijn is al jaren een probleem bij de Nederlandse scheidsrechters, niet alleen op het gebied van "schelden". Bovendien is de grens ook vrij lastig te trekken denk ik en vrij afhankelijk van het interpretatie en acceptatie vermogen van de betreffende scheidsrechter.
"zielepoot" riep ie tochquote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, zo'n Temmink die vorig jaar zelf notabene Wiljan Vloet beledigde terwijl Vloet uiterst correct verhaal kwam halen. En dan ook nog het gore lef hebben om een rapport over Vloet te schrijven... En over Luinge zijn wel 1000 verhalen te vertellen...
Geflatteerd winnen?quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Ja of je moet gewoon voor elk scheldwoord rood geven.... en dat gebeurd niet en dat noem ik inconsequentheid... en dit typ ik niet omdat ik voor Ajax ben... dat huichelachtige gedrag van die scheidsrechters die week in week uit mogen blunderen zonder enige vorm van consequenties... als ik een beslissende fout maak op mijn werk moet ik daar ook voor opdraaien... die gasten kunnen alles maken lijkt het wel omdat ze een fluitje hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Idd wel ongelofelijk dat je voor zo'n scheldwoord een rode kaart krijgt. Net als Matterazi die geschorst was na dat incident met Zidane. Dan is toch echt het einde zoek.
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
We missen gewoon twee goede vleugelspelers en daardoor staat Huntelaar op een eiland... het V. Nistelrooij in Oranje-probleem zeg maar. Als Babel er weer is zal het wel wat beter gaan maar op rechts ontbreekt echt ietsquote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
Niet waar. Die 1-0 zag je al een kwartier van tevoren aankomen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
ja echt een enorme kneus die Temminkquote:
Na de rode kaart stelde Ajax helemaal niets meer voor. Alleen uit vrije trappen en corners konden ze nog iets van gevaar stichten (en dat terwijl Ten Cate goals uit dode spelmomenten niet wil tellen). Sparta speelde met veel meer lef en heeft wat mij betreft 100% verdiend gewonnen.quote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, las hier en daar dat Sparta tegen de verhouding op 1-0 kwam. Over daarna kan ik niets zeggen.
quote:Op zondag 26 november 2006 16:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Geweldig toch? PSV wint wekelijks geflatteerd met 4-0![]()
![]()
Hallo Jeroen Slop.quote:Op zondag 26 november 2006 16:29 schreef VoreG het volgende:
Playoffs zijn ook leuk
Enorm is ie zekerquote:Op zondag 26 november 2006 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja echt een enorme kneus die Temmink
Mwoah, 5-0 winnen tegen Utrecht met goed spel en goede goals, of door Sparta van de mat worden gespeeld met 3-0. Maar wel met goede intenties.quote:Op zondag 26 november 2006 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 november 2006 16:40 schreef S-Two het volgende:
Huntelaar speelt dit seizoen erg belabberd en dat is volgens velen ook omdat hij geen bruikbare ballen krijgt. Vorig seizoen speelde hij toch met Rosenberg en Rosales naast hem, en toen scoorde hij aan de lopende band. Gewoon die 2 maar weer mooi opstellen (of Babel als hij fit is). Daarnaast met een 10 gaan spelen, en tegen Huntelaar zeggen dat hij geen flikker hoeft te doen, maar alleen scoren. Ik heb het idee dat hij nu wel heel leuk meevoetbalt, maar hij loopt zo gefrustreerd rond dat het me verbaast dat hij nog geen rood heeft gehad dit seizoen.
Wat is eigenlijk het record bij Ajax qua aantal opvolgende wedstrijden zonder overwinningen? Misschien pakken we wel een clubrecord tegen Espanyol.quote:Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef Jasza het volgende:
"Ik kan mijn spelers weinig verwijten", sprak hij na de vierde wedstrijd op rij zonder zege
Iddquote:Op zondag 26 november 2006 16:40 schreef S-Two het volgende:
Huntelaar speelt dit seizoen erg belabberd en dat is volgens velen ook omdat hij geen bruikbare ballen krijgt. Vorig seizoen speelde hij toch met Rosenberg en Rosales naast hem, en toen scoorde hij aan de lopende band. Gewoon die 2 maar weer mooi opstellen (of Babel als hij fit is). Daarnaast met een 10 gaan spelen, en tegen Huntelaar zeggen dat hij geen flikker hoeft te doen, maar alleen scoren. Ik heb het idee dat hij nu wel heel leuk meevoetbalt, maar hij loopt zo gefrustreerd rond dat het me verbaast dat hij nog geen rood heeft gehad dit seizoen.
ik ben altijd trots op mijn club. Al degraderen we dan doe ik mijn shirt nog aan.quote:Op zondag 26 november 2006 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, 5-0 winnen tegen Utrecht met goed spel en goede goals, of door Sparta van de mat worden gespeeld met 3-0. Maar wel met goede intenties.
Als Ajacied zou ik nu erg trots zijn op Ajax.
Maduro aub niet. Die jongen kan heel goed voetballen, maar die speelt ook al een half jaar bagger. Zet dan Heitinga daar maar neerquote:Op zondag 26 november 2006 16:51 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
de punt moet naar voren ipv naar achter
Babel------KJH-----Rosales
----------Sneijder/Perez--------
----------Gabri-----Maduro-------
Urby---Grygera--Stam---Ogararu
---------Stekelenburg------
Ajax heeft namelijk ook niet een super goeie verdedigend middenvelder om met de punt naar achter te spelen. Gabri moet gewoon minder diep spelen en de lijnen uit zetten want dat kan ie zeker.
Dat was ook mijn eerste ingeving toen mijn moeder me vertelde wat de uitslag was geworden (ik stond zelf een hockeywedstrijd te fluitenquote:Op zondag 26 november 2006 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen, ajax moet huntelaar uit de basis halen willen ze weer wedstrijden gaan winnen!!!!
Als ajax kampioen wil worden moeten ze goede buitenspelers kopen en een goede linkermiddenvelder.quote:Op zondag 26 november 2006 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen, ajax moet huntelaar uit de basis halen willen ze weer wedstrijden gaan winnen!!!!
Afgezien daarvan, de rest van het artikel snijdt wel hout.quote:Op zondag 26 november 2006 16:53 schreef ericajax het volgende:
Als ik het artikel van FCUpdate lees krijg ik steeds minder vertrouwen in HtCElke barslechte tyfuswedstrijd dat gejank "De spelers konden er niets aan doen"
Babel op krukken er in zetten dan?quote:Op zondag 26 november 2006 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
Waar slaat dat nou opquote:Op zondag 26 november 2006 17:53 schreef denthemen het volgende:
nog interesse in het telefoonnummer van de heer Bossen?
Of iemand geinteresseerd is om hem te bellen.quote:
Zeg dat danquote:Op zondag 26 november 2006 17:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of iemand geinteresseerd is om hem te bellen.![]()
Je hebt mark zelf geholpen met zoeken Marcelquote:
ik kan hem wel mailenquote:Op zondag 26 november 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom vraag je het dan?
quote:Op zondag 26 november 2006 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
begin er dan niet over
quote:
Nee, Rosenberg daar zie ik veel meer potentie in, en ten Cate moet stoppen met kansen geven aan Huntelaar.quote:
Meer potentie niet, maar hij past beter in de tacktiek van ten cate met z'n verdedigende instelling de laatste wedstrijdenquote:
Stoere jongen zeg.quote:
Inderdaad. Al dat gezeik over meevoetballenquote:Op zondag 26 november 2006 18:52 schreef Cheiron het volgende:
Alsjeblieft "stoppen met geven van kansen aan Huntelaar"?!?! WTF! Je moet die jongen gewoon laten spelen zoals hij dat wil en kan. Die jongen schopt er niet per toeval 50+ in afgelopen seizoen!
Dat gaat weer tever, maar ik zie toch liever Rosenberg op links nu ofzo, want dit werkt ook niet. Of we gaan met 2 spitsen spelenquote:
Neuh, dat word tegenwoordig genoeg gebruikt.quote:Op zondag 26 november 2006 19:59 schreef twi het volgende:
Overigens is het wel grappig dat Sneijder zei dat hij niet de meest erge ziektes heeft gebruikt. In tegendeel.
Tyfus valt daar tegenwoordig blijkbaar niet meer onder
Minder dan jij hier op FOK! En jij wordt ook nog steeds geknuffeld door de modjes.quote:Op zondag 26 november 2006 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Erg goed
Hoe vaak is Sneijder nu al over de schreef gegaan in zijn carriere?
Wat is gloryhunter eigenlijk?quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Asskicker14 het volgende:
''Je moet geel geven, blinde tyfushond''
Nee..ik heb geen ziektes genoemd, integendeel.
En wat is tyfus dan, Wesley?
Klopt. En dan winnen we volgend jaar de dubbelquote:Op zondag 26 november 2006 19:57 schreef Messenga het volgende:
Nouja, in het jaar dat we voor het laatst verloren van Sparta wonnen we thuis ook met 9-0 van sparta, dat beloofd wat.
Jawel, om hem te vertellen dat hij Heitinga er nog af had moeten sturen en Sparta nóg een 100% pingel heeft onthouden. Bossen was nog veel te mild voor Ajax.quote:Op zondag 26 november 2006 17:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of iemand geinteresseerd is om hem te bellen.![]()
Die gaf vorige week nog een beschamender interview.quote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef Doornenburg het volgende:
Zelfs Nicky Hofs zou nog niet zo'n dom interview geven.
Is ook niet mijn beroepquote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Minder dan jij hier op FOK! En jij wordt ook nog steeds geknuffeld door de modjes.
Iedereen die bij Ajax speelt komt van het kamp toch?quote:Op zondag 26 november 2006 20:05 schreef Smeich het volgende:
wat een sukkel zeg... was ten eerste ook helemaal niets aan de hand.
En ja, ... hij komt van het kamp waar dat soort verwensingen normaal gevonden worden... toch?
Ja. 'Ajax-supporters' die wegblijven bij UEFA Cup wedstrijden die anders wel zouden zijn op komen dagen bij CL-wedstrijden.quote:
Dat soort verwensingen zijn niet normaal, maar als iedereen voor diezelfde verwensing direct rood zou krijgen, zouden wedstrijden met bar weinig spelers op het veld eindigen. Dat praat de opmerking niet goed, maar dat komt door de normvervaging die er helaas in de hele maatschappij te merken is. Kanker dit, tyfus zo, tering dit, kanker dat.quote:Op zondag 26 november 2006 20:05 schreef Smeich het volgende:
wat een sukkel zeg... was ten eerste ook helemaal niets aan de hand.
En ja, ... hij komt van het kamp waar dat soort verwensingen normaal gevonden worden... toch?
Dat was een cool interviewquote:Op zondag 26 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaf vorige week nog een beschamender interview.
"Ik voelde wat van achteren, en toen ging ik neer."
Maar op TV was duidelijk te zien dat niemand je aan raakte.
"Dan eh...hehe. Voelde ik het verkeerd."
En jij vindt dat jij in de positie bent om daar wat van te zeggen?quote:Op zondag 26 november 2006 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. 'Ajax-supporters' die wegblijven bij UEFA Cup wedstrijden die anders wel zouden zijn op komen dagen bij CL-wedstrijden.![]()
Wat was de laatste keer dat een PSV'er over de schreef ging?quote:Op zondag 26 november 2006 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat soort verwensingen zijn niet normaal, maar als iedereen voor diezelfde verwensing direct rood zou krijgen, zouden wedstrijden met bar weinig spelers op het veld eindigen. Dat praat de opmerking niet goed, maar dat komt door de normvervaging die er helaas in de hele maatschappij te merken is. Kanker dit, tyfus zo, tering dit, kanker dat.
Dat zou best eens zo gelopen kunnen zijn. En dat Bossen het opvatte als een opmerking richting hem. Plausibele theorie voor beide partijenquote:Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef manny het volgende:
denk dat ie gezegd heeft: die tyfushond moet je geel geven... (ipv snijder zelf ) dus hij had het over die speler. maar goed die Sneijder is zelf Kluivertdom, dus het ook zijn dat hij de scheids zelf stond uit te schelden.
Dat jullie alleen maar spelers in de ploeg hebben die wazig voor zich uit staren,dat klopt. Hebben jullie goed voor elkaar. Ga nu maar fijn weer naar je PSV topicquote:Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat was de laatste keer dat een PSV'er over de schreef ging?
Maar waarom snap ik dan niet.. ik zag er echt helemaal niets in, eerder zelfs dat Sneijder er te gek invloog dan dat Vlug iets deed.quote:Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef manny het volgende:
denk dat ie gezegd heeft: die tyfushond moet je geel geven... (ipv snijder zelf ) dus hij had het over die speler. maar goed die Sneijder is zelf Kluivertdom, dus het ook zijn dat hij de scheids zelf stond uit te schelden.
Het was natuurlijk wel bewust lomp doorlopen van Jeffrey Vlug. Vlug werd 1 minuut daarvoor door Gabri in samenwerking met Sneijder ongeveer doormidden gezaagd.quote:Op zondag 26 november 2006 20:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
Maar waarom snap ik dan niet.. ik zag er echt helemaal niets in, eerder zelfs dat Sneijder er te gek invloog dan dat Vlug iets deed.
Nee, wij hebben goed opgevoede voetballers.quote:Op zondag 26 november 2006 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dat jullie alleen maar spelers in de ploeg hebben die wazig voor zich uit staren,dat klopt. Hebben jullie goed voor elkaar. Ga nu maar fijn weer naar je PSV topic
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet normaal dat je tegenover de scheids een collega voetbal die je 1 minuut daarvoor doormidden hebt gezegd na een onschuldige overtreding een vuile tyfushond noemt hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 20:12 schreef manny het volgende:
PSV kan inderdaad scouten en kopen op karakter. Helaas hebben wij de last dat de jeugdopleiding wel goed werkt waardoor er soms iemand tussen zit die wat opvliegend is.quote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, wij hebben goed opgevoede voetballers.
Bij Ajax klopt er duidelijk iets niet in de opleiding
Veel verder kom je ook niet met namen. Bij Ajax breekt er elk jaar wel 1 door.quote:Op zondag 26 november 2006 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Soms
Echt pruters ook die Affelay, Aisati of Beerens
Het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is er dit jaar doorgebroken dan?
Een normale scheidsrechter maakt het af met een waarschuwing. Of je geeft een eerste gele kaart, maar rood...quote:Op zondag 26 november 2006 20:25 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet normaal dat je tegenover de scheids een collega voetbal die je 1 minuut daarvoor doormidden hebt gezegd na een onschuldige overtreding een vuile tyfushond noemt hoor.
Maar op de 1 of andere manier ben ik toch blij dat Sneijder het deed.
Nog niemand, maar een halve selectie vol met jeugdspelers vind ik niet slecht. Bovendien zullen er ongetwijfeld wel een of twee spelers in de winterstop worden toegevoegd aan de selectie, het moment waar dat meestal op gebeurt.quote:Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Urby Emanuelson is dit jaar toch echt doorgebroken.quote:Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Die jongen van Twente is inderdaad afgedankt. En die knakker die bij Den Bosch speelt. Die andere drie zijn dat helemaal niet.quote:Op zondag 26 november 2006 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan hebben we nog die jongens die bij andere clubs zijn ondergebracht of zijn afgedankt zoals Boakye, Schilder, Vertonghen en die jongen van FC Twente.
Ben benieuwd
Op Fok mag het nietquote:Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Een normale scheidsrechter maakt het af met een waarschuwing. Of je geeft een eerste gele kaart, maar rood...![]()
Elke speler die in zijn ogen onterecht geel krijgt roept wel eens wat. Dan kan je rode kaarten blijven geven.
Dat was het hem nou juist, Sneijder kreeg geel voor het duwen van Vlug, toen pas deed hij zijn uitspraken.quote:Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef macondo het volgende:
Een normale scheidsrechter maakt het af met een waarschuwing. Of je geeft een eerste gele kaart, maar rood...![]()
Ja, roept weleens wát. Maar niet altijd dát.quote:Elke speler die in zijn ogen onterecht geel krijgt roept wel eens wat. Dan kan je rode kaarten blijven geven.
In welke volgorde dan ook, zijn acties die ik beschrijf zijn volgens de spelregels een rits aan kaarten waard. Dat hij de kaart dan wil aanvechten en Ten Cate om schorsing van scheidsrechters roept is dan ook kolder van de bovenste plank. Ik neem aan de ze na het zien van de beelden wel spijt hebben van het afschuiven van de schuld op de scheidsrechter.quote:Op zondag 26 november 2006 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij kreeg hij geel voor praten en daarna rood voor schelden
Waarop basseer je dat in godsnaam.quote:Op zondag 26 november 2006 21:13 schreef twi het volgende:
Daar ben ik 't mee eens. Sneijder mag dan vinden dat hij de ploeg niet heeft gedupeerd. Feit is dat hij wat hij deed uberhaupt niet had moeten doen, dan had er namelijk niks aan de hand geweest en hadden wij nu fijn over de 0-3 kunnen praten in plaats van de 3-0.
Ik vond de uitleg wat betreft Ten Cate ook terecht, ik zou ook moe worden van iemand die alles 10 keer herhaaldquote:Op zondag 26 november 2006 21:23 schreef Stpan het volgende:
[..]
In welke volgorde dan ook, zijn acties die ik beschrijf zijn volgens de spelregels een rits aan kaarten waard. Dat hij de kaart dan wil aanvechten en Ten Cate om schorsing van scheidsrechters roept is dan ook kolder van de bovenste plank. Ik neem aan de ze na het zien van de beelden wel spijt hebben van het afschuiven van de schuld op de scheidsrechter.
Natuurlijk mag je geel geven voor een duwtje, en hoor je geel te geven voor schelden. Strikt genomen heeft de scheidsrechter gelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 21:11 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat was het hem nou juist, Sneijder kreeg geel voor het duwen van Vlug, toen pas deed hij zijn uitspraken.
[..]
Ja, roept weleens wát. Maar niet altijd dát.
Je tegenstander duwen is geel volgens de regels.
Je tegenstander een kaart proberen aan te naaien is geel volgens de regels.
Je tegenstander vuile tyfushond noemen is geel of rood afhankelijk van de scheidsrechter.
De scheidsrechter belagen is geel.
Dus Sneijder vroeg er wel een klein beetje zelf om, kinderachtig van Sneijder, niet van Bossen.
We worden ook regelmatig moe van jou. Jij neigt ook tot eindeloos herhalen, maar dat is toch ook geen reden tot een ban? Moraalridder, prima tekst. Een coach mag ook aanmerkingen maken op de leiding - als hij het maar normaal doet.quote:Op zondag 26 november 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vond de uitleg wat betreft Ten Cate ook terecht, ik zou ook moe worden van iemand die alles 10 keer herhaald
Er staat ook "of" en dat afgedankt slaat inderdaad alleen op die jongen van Twente. Al zie ik de andere genoemde namen ook niet snel in ajax 1 spelen.quote:Op zondag 26 november 2006 21:04 schreef twi het volgende:
Die jongen van Twente is inderdaad afgedankt. En die knakker die bij Den Bosch speelt. Die andere drie zijn dat helemaal niet.
Bij de gemiddelde doe-het-zelf zaak. Verf of spuitbussen van het huismerk.quote:Op zondag 26 november 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee waar ik het goedkoopst ergens zwarte verf kan halen voor op een doek? En wat zal de prijs ongeveer zijn?
Bechan gok ik.quote:Op zondag 26 november 2006 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er staat ook "of" en dat afgedankt slaat inderdaad alleen op die jongen van Twente. Al zie ik de andere genoemde namen ook niet snel in ajax 1 spelen.
Welke knakker die bij ons speelt bedoel je trouwens?
hoe wil je dat ophangen op dat dek van jequote:Op zondag 26 november 2006 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee waar ik het goedkoopst ergens zwarte verf kan halen voor op een doek? En wat zal de prijs ongeveer zijn?
Een scheidsrechter mét persoonlijkheid ziet het gedrag van Sneijder door de vingers? Dat noem ik juist een scheids zónder persoonlijkheid. Waarom zou het gemekker van Sneijder onbestraft moeten worden gelaten zodra hij grenzen overschreid?quote:Op zondag 26 november 2006 21:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Een scheidsrechter met persoonlijkheid (Dick Jol) ziet het gedrag van Sneijder door de vingers. Sneijder word al een aantal wedstrijden achter elkaar de hele tijd van achter gepakt. Vandaag ook weer met zon lompe nerd die op zijn achillespees gaat staan.
Ik heb connecties op de 1e ringquote:Op zondag 26 november 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe wil je dat ophangen op dat dek van je
word er nog iets nuttigs uitgekraamt door die Mulder?quote:Op zondag 26 november 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu weer op Talpa over Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |