Mjah, niet zo heel gek als je dan rood krijgt.quote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef twi het volgende:
"Je moet fluiten, blinde tyfushond", toch richting Bossen. Drie seconden later is het volgens Bossen "Je moet geel geven, blinde tyfushond"
Bossenquote:Op zondag 26 november 2006 14:47 schreef twi het volgende:
"Je moet fluiten, blinde tyfushond", toch richting Bossen. Drie seconden later is het volgens Bossen "Je moet geel geven, blinde tyfushond"
Ten Cate is weggestuurd wegens herhaaldelijk commentaar leveren op de leiding. Hij zei 5 keer "moraalridder"
Op zich niet, maar ik denk dat dat wel vaker op het veld wordt gezegd.quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, niet zo heel gek als je dan rood krijgt.
Mijn haat tegen al wat ajax is overheerste eventjes, sorryquote:Op zondag 26 november 2006 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig kakkerlak, als je iets serieus wilt posten heb het dan niet over schijtinga () en over "hoe joods".
Da's dubbel zo erg!quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef twi het volgende:
Volgens Ten Cate heeft hij 2 keer "moraalridder" gezegd
Alsof PSV niet in een dip kan rakenquote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, PSV wordt 'kampioen' vandaag. Heerenveen staat ook al voor.
Ze waren al kampioen 3 weken geledenquote:Op zondag 26 november 2006 14:53 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, PSV wordt 'kampioen' vandaag. Heerenveen staat ook al voor.
Agh komop, als je serieus nog denkt dat Ajax een kans maakt ben je niet goed in je hoofd. We gaan zelf nog vaak genoeg punten verspelen namelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Alsof PSV niet in een dip kan raken![]()
PSV kan in een dipje raken, maar dan winnen ze hun wedstrijden nog met 1-0.quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Alsof PSV niet in een dip kan raken![]()
Dat doe je niet door spelers schijtinga en stuntelaar te noemenquote:
Als je serieus denkt dat het kampioenschap nu al gelopen is dan denk ik dat je nog behoorlijk jong bent en dat de wijsheid nog wel zal komen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh komop, als je serieus nog denkt dat Ajax een kans maakt ben je niet goed in je hoofd. We gaan zelf nog vaak genoeg punten verspelen namelijk.
Ga toch weg joh. Zelfs nu zijn ze nog geen kampioen. De kans is klein dat Ajax 7 punten (op z'n Johan Cruijffs) goed maakt. Maar het is nog zeker gewoon mogelijk met 20 wedstrijden te spelen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze waren al kampioen 3 weken geleden![]()
Dit is nou precies de mentaliteit die ervoor zorgt dat het niet lukt, als het maar iets minder gaat dan onstaat er onrust en gaat de ploeg nog minder presteren.quote:Op zondag 26 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh komop, als je serieus nog denkt dat Ajax een kans maakt ben je niet goed in je hoofd. We gaan zelf nog vaak genoeg punten verspelen namelijk.
Dan moet je ook niet op de spelers gaan zaniken, als jij nu al zo'n instelling hebt.quote:Op zondag 26 november 2006 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze waren al kampioen 3 weken geleden![]()
Nee, het heet realischtisch nadenken, dit psv is gewoon te degelijk en verspeelt echt niet veel meer en Ajax verspeelt nog genoeg. Als je dat niet doorhebt pffquote:Op zondag 26 november 2006 14:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat het kampioenschap nu al gelopen is dan denk ik dat je nog behoorlijk jong bent en dat de wijsheid nog wel zal komen.
Ik heb een werkende internetverbinding op zondag na 4 weken en de concurrentie verliest. Tsja.quote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef SoA-Holic het volgende:
Je zit er wel kort op he als psv'er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |