Als jij er zo over denkt, dan mag jij van de spelers ook niet verwachten dat ze de instelling hebben om er wat aan te doen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, het heet realischtisch nadenken, dit psv is gewoon te degelijk en verspeelt echt niet veel meer en Ajax verspeelt nog genoeg. Als je dat niet doorhebt pff![]()
Tuurlijk is er een kans, maar die kans hoef je niet groot te achten als we zo doorgaan.quote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is nog lang niet gelopen, natuurlijk niet. Wat een onzin om het nu al op te geven.
Precies, als we zo doorgaan. Hopen dus op een ommekeer.quote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een kans, maar die kans hoef je niet groot te achten als we zo doorgaan.
Die laatste zinquote:Op zondag 26 november 2006 14:57 schreef Wopper1 het volgende:
De tyfus en de tering hoor je natuurlijk de gehele wedstrijd door.. Is niet goed te praten, maar moet je daar na 14 minuten rood voor geven? Dan zal elk duel voortaan met 3 man minder eindigen schat ik zo..
btw, Hugo Borst heeft natuurlijk een Rotterdamse 'joden' streek geleverd om het stukje van Perez pas gisteren te plaatsen in zijn column.
Bossen heeft aangegeven dat hij dat meenam in zijn beoordeling om Sneijder eruit te sturen.
''Na afgelopen week kan ik dit niet tolereren'' aldus Bossen.
Tuurlijk wel, het is hun werk en ze horen zich er 100% voor te geven. Maar ik acht de kans dat we nog kans maken op het kampioenschap ook niet veel groter dan 10 procent.quote:Op zondag 26 november 2006 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij er zo over denkt, dan mag jij van de spelers ook niet verwachten dat ze de instelling hebben om er wat aan te doen.
Ik zie dit Ajax echt niet in Eindhoven winnen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is nog lang niet gelopen, natuurlijk niet. Wat een onzin om het nu al op te geven.
Volgens Ten Cate schold Sneijder ook een speler van Sparta uit, en niet de scheidsrechter. Als ik dan hier lees dat ie iets zei als: "Je moet geel geven", of "Je moet fluiten" dan vraag ik me toch af waarom hij dat tegen een speler zou zeggen...quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef twi het volgende:
Volgens Ten Cate heeft hij 2 keer "moraalridder" gezegd
Puntverlies beperken tot aan januari, en dan maar kijken wat voor versterkingen er komen. Dan zien we wel verder.quote:Op zondag 26 november 2006 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Als hij dat echt gezegd heeft moet hij gewoon stoppen als scheidsrechter. Dan heb je er echt gen fucking flikker van begrepen.quote:''Na afgelopen week kan ik dit niet tolereren'' aldus Bossen.
Van Ajax anders ookquote:Op zondag 26 november 2006 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Je wordt er toch echt schijtziek van, die scheidsrechters in Nederland.
Ach, dat is de kant van Bossen. Ten Cate zegt dat Bossen tegen Stam en hemzelf heeft gezegd dat het rood was om hetgeen wat Sneijder tegen die Spartaan ei.quote:Op zondag 26 november 2006 15:07 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens Ten Cate schold Sneijder ook een speler van Sparta uit, en niet de scheidsrechter. Als ik dan hier lees dat ie iets zei als: "Je moet geel geven", of "Je moet fluiten" dan vraag ik me toch af waarom hij dat tegen een speler zou zeggen...
Idd, als een Spartaan het had gezegd dan was er niks gebeurd dus omdat die niks met Perez te maken hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 15:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als hij dat echt gezegd heeft moet hij gewoon stoppen als scheidsrechter. Dan heb je er echt gen fucking flikker van begrepen.
Ja. Vast niet. Weet niet.quote:Op zondag 26 november 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou Leonardo een versterking zijn voor Ajax? Wil hij wel linksbuiten spelen? En zou hij passen?
Als topclub Ajax 4 keer achter elkaar niet weet te winnen is het moeilijk om vertrouwen te houden. Het is erg vervelend dat PSV jaar in jaar uit kampioen wordt. Ook Ajax onwaardig. Ik had ook een beetje gehoopt dat die ellendige wisselvalligheid nu eens ten einde zou zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 14:59 schreef RayMania het volgende:
Beetje onzin om het seizoen nu al op te geven zeg. Het verschil is 7 punten, je krijgt nog PSV - Ajax (ja, nu verlies je die vast ook wel, maar wie weet). We zijn nog geen eens op de helft van de competitie. Beetje vertrouwen mag wel.
Je bent wel heel zuur nu zeg.quote:Op zondag 26 november 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo past perfect bij het aankoopbeleid van Koeman. Daar mag hij dus ook lekker heen.
Zojuist op radio rijnmondquote:Op zondag 26 november 2006 15:19 schreef kevin6188 het volgende:
Is er ergens een officiële bron van dat gedoe met Sneijder en Ten Cate (wat ze hebben gezegd, wat er daadwerkelijk is gebeurd), want ik geloof vooralsnog niks.
Sneijder is te wisselvallig, naar mijn idee. Dat is altijd mijn kritiek op hem geweest. Een paar goede wedstrijden worden gevolgd door vele slechte. Ja, ik weet dat ie jong is, maar ik weet ook dat hij op zijn jonge leeftijd al een schat aan ervaring heeft opgedaan. Je mag hem niet eeuwig verbergen achter dat excuus.quote:Op zondag 26 november 2006 15:19 schreef Steve_I. het volgende:
Jullie nemen wel het voorbeeld van ten cate, schuld afschuiven, naar andere dingen kijken, maar nooit eens de hand in eigen boezem steken. Het was gewoon dom en onprofessioneel van Sneijder, hij is dus nog niet helemaal klaar voor een topclub. Niet meer niet minder.
Ik ben geneigd dat ook nog niet helemaal als waarheid aan te nemen.quote:
aldus ajax.netwerk.toquote:26/11/2006 - Sneijder: ik ga rode kaart aanvechten
Wesley Sneijder liet na afloop voor de camera van Tele2 weten de rode kaart te zullen aanvechten en daar een goed gevoel over te hebben. De middenvelder bevestigde de term 'vuile tyfushond' gebruikt te hebben, al zei hij dat in zijn ogen tegen zijn tegenstander. 'Ik vind dat niet schokkend. Als dat bestraft wordt met rood is dat heel zwaar bestraft. Ik zal dat aanvechten en heb daar een goed gevoel over. Afgaande op wat de scheidsrechter tegen Jaap Stam heeft gezegd in het veld dan zal het verhaal rond Perez hebben meegespeeld. Als hij dat meeweegt ben ik daar niet blij mee. Ik heb gesproken met mensen van Sparta en die maken ook rapport over wat er gebeurt is. Ik kan niet weten dat de scheidsrechter met zo'n gevoel in het veld staat.'
En dat gaat, als het waar is, natuurlijk niet toegegeven worden door Uilenberg & Co.quote:Op zondag 26 november 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
net op radio 1 volgens sneijder heeft de scheids wat naar hem gezegd
Who cares, is allemaal playoffs.quote:Op zondag 26 november 2006 15:23 schreef toma het volgende:
AZ staat nog 1-1 dus misschien staan we nog 2e na dit weekend
Je gelooft het toch zelf niet?quote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat gaat, als het waar is, natuurlijk niet toegegeven worden door Uilenberg & Co.
*proest*quote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
De middenvelder bevestigde de term 'vuile tyfushond' gebruikt te hebben, al zei hij dat in zijn ogen tegen zijn tegenstander. 'Ik vind dat niet schokkend. Als dat bestraft wordt met rood is dat heel zwaar bestraft. Ik zal dat aanvechten en heb daar een goed gevoel over. Afgaande op wat de scheidsrechter tegen Jaap Stam heeft gezegd in het veld dan zal het verhaal rond Perez hebben meegespeeld. Als hij dat meeweegt ben ik daar niet blij mee. Ik heb gesproken met mensen van Sparta en die maken ook rapport over wat er gebeurt is. Ik kan niet weten dat de scheidsrechter met zo'n gevoel in het veld staat.'
heeft ie toevallig "zielepoot" gezegdquote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat gaat, als het waar is, natuurlijk niet toegegeven worden door Uilenberg & Co.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |