Het gaat volledig tegen mijn principes in! Maar met de jaren word ik steeds soepeler.quote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je bezig bent met zeer afkeurenswaardige illegale handelingen hoop ik?![]()
Kwam er geen berichtje van mij door op msnquote:Op zondag 26 november 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet...maar goed...het is of branden...of je moet je behelpen met het plaatje.![]()
Ik heb zo mijn angstige vermoedens dat er wel meer dingen zijn die je glad af gaan.quote:Op zondag 26 november 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gaat volledig tegen mijn principes in! Maar met de jaren word ik steeds soepeler.![]()
Helaas niet!quote:Op zondag 26 november 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn angstige vermoedens dat er wel meer dingen zijn die je glad af gaan.![]()
sweet dreams Tallyquote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas niet!![]()
Het is tijd om te gaan slapen. Tot later heren en dame.![]()
Dat heeft te maken met de manier waarop de bestanden zijn verpakt...je hoeft het ook niet echt te branden...je kunt er ook voor kiezen om het weg te zetten op een schijnlokatie....quote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik ben ook al van het rechte pad afgedwaald..
Begrijp ik goed dat ik aan het eind van het pad moet branden? Voor het installeren?
Waarom is dat?
Ik heb een vermoeden wat je bedoelt. Nou ja, ik kijk morgen wel hoe het verder moet. Ik geloof dat ik ook nog andere dingenquote:Op zondag 26 november 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de manier waarop de bestanden zijn verpakt...je hoeft het ook niet echt te branden...je kunt er ook voor kiezen om het weg te zetten op een schijnlokatie....
Is idd het beste...quote:Op zondag 26 november 2006 23:09 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden wat je bedoelt. Nou ja, ik kijk morgen wel hoe het verder moet. Ik geloof dat ik ook nog patches nodig had? Ik denk dat ik morgen even iemand per msn ga lastig vallen![]()
... alleen op de wereld meisquote:
ijsbrekertje ...quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 23:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
heb jij heeft sinterklaas al schoentjes gevuld in huize Oortjes?
nee, ik ben helemaal klaarquote:Op zondag 26 november 2006 23:51 schreef ijsbrekertje het volgende:
heb je alles al in huis en bedacht voor het grote feest? Of moet je nog het nodige bedenken/dichten/kopen?
hey lief eendjequote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef PC eend het volgende:
Heej hij doet het weer ff he
ben benieuwd of fok het tijdens de finale naar behoren doet, anders gaat iedereen het bij VOL volgen![]()
Inderdaad, hoe groot wil je de anticlimax hebben?quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef PC eend het volgende:
Heej hij doet het weer ff he
ben benieuwd of fok het tijdens de finale naar behoren doet, anders gaat iedereen het bij VOL volgen![]()
Lijkt me best lachen want volgens mij zijn dan zelfs de grootste volbashers weer daar te vindenquote:Op zondag 26 november 2006 23:56 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe groot wil je de anticlimax hebben?
Lijkt me wel heel leuk om alles voor te bereidenquote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, ik ben helemaal klaarlaat die man maar komen hier.... (alleen nog ff de buren inschakelen om op de ramen te bonzen
)
is idd heel erg leuk die voor pret vooral omdat ik weet wat ze willen hebben en wat ze krijgenquote:Op zondag 26 november 2006 23:59 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel leuk om alles voor te bereiden
Waarschijnlijk is de voorpret bijna net zo leuk als het feest zelf.
Ik ben nog druk bezig om cadeau's/surprises en gedichten te bedenken. Ik ben wel benieuwd waar de rest mee komt.
Slaap lekker, maar dat zal wel lukken zo te zien, ouwe zuipsterquote:Op maandag 27 november 2006 00:04 schreef puntoortje het volgende:
maar ik duik lekker me bedje in ... de alcohol wordt me te veel
slaap lekker allemaal ....
quote:Op maandag 27 november 2006 08:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh oortjes![]()
weer een beetje bijgekomen
oppas kindjequote:Op maandag 27 november 2006 09:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
morgen Bommie
en hoe krijg je dat voor elkaar Puntoortje?
quote:Op maandag 27 november 2006 09:35 schreef versabommie het volgende:
Mensen, na alle vragen zal ik proberen vandaag nog een installatie handleiding te maken voor WoW, zodat er na BB tenminste nog een verslaving te realiseren is![]()
Overigens mochten jullie in het spel kunnen, let dan niet teveel op Gladys, die staat met de regelmaat van de klok slechts in haar ondergoed op dorpspleinen, op de toonbank van diverse winkels enzovoorts te dansen!![]()
Overigens op dit moment mensen die er vaak te vinden zijn:Gladys Inodder Ice Chas Moi
Topquote:Op maandag 27 november 2006 09:35 schreef versabommie het volgende:
Mensen, na alle vragen zal ik proberen vandaag nog een installatie handleiding te maken voor WoW, zodat er na BB tenminste nog een verslaving te realiseren is![]()
Overigens mochten jullie in het spel kunnen, let dan niet teveel op Gladys, die staat met de regelmaat van de klok slechts in haar ondergoed op dorpspleinen, op de toonbank van diverse winkels enzovoorts te dansen!![]()
Overigens op dit moment mensen die er vaak te vinden zijn:Gladys Inodder Ice Chas Moi
Morguh lief modjequote:
komtiedan, neem aan dat je de dvd hebt gedownload, dus ff die iso met deamon tools ofzo mounten ( virtueel een dvd speler maken, als je deamon tools download dan is het een redelijk vanzelfsprekend proces)quote:Op maandag 27 november 2006 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Top![]()
Ik kom je vanmiddag wel lastig vallen over de details..![]()
![]()
![]()
je komt als geroepenquote:
oww jaquote:
die uitslag van het bloedprikken bij jouw was er toch gewoon na 1 week?quote:
na 5 dagen kon ik mijn ha bellenquote:Op maandag 27 november 2006 13:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die uitslag van het bloedprikken bij jouw was er toch gewoon na 1 week?
de uitslag van daan is er nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |