quote:Op zondag 26 november 2006 20:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ik jou weer spreek, vergeet ik in 1 klap al mijn problemen![]()
Dan ben ik waarschijnlijk al weg. Tot morgen.quote:Op zondag 26 november 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
Ik word gek van dat trage geleuter...ik probeer het sraks nog wel een keer...![]()
Ik ook *o*quote:
wat spreken we afquote:
Ja fok werkt niet lekker mee hequote:
Ik ben over de helft, maar nog niet klaar. Jappie is me nog aan het inleren.quote:Op zondag 26 november 2006 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
wat spreken we af![]()
Want het overhoren kan misschien het best door bepaalde verhandelingen in de praktijk uit te testen![]()
Ik was al bang dat je me weer ff kwijt was, maar je begrijpt me weerquote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben over de helft, maar nog niet klaar. Jappie is me nog aan het inleren.![]()
Een pak voor je billen kun je krijgen ondeugende meid!quote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben over de helft, maar nog niet klaar. Jappie is me nog aan het inleren.![]()
Duh...ik heb net die zooi pas gebrand..ben nu bezig met installen....of begrijp ik jullie nu verkeerdquote:Op zondag 26 november 2006 22:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je me weer ff kwijt was, maar je begrijpt me weer
Jappie schiet es op![]()
![]()
Waaaaat?!quote:Op zondag 26 november 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een pak voor je billen kun je krijgen ondeugende meid!![]()
![]()
Ik denk van niet, het gaat over leuke spelletjes toch?quote:Op zondag 26 november 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...ik heb net die zooi pas gebrand..ben nu bezig met installen....of begrijp ik jullie nu verkeerd
Ik eerlijk gezegd ook niet...maar goed...het is of branden...of je moet je behelpen met het plaatje.quote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk van niet, het gaat over leuke spelletjes toch?![]()
Had alleen nooit verwacht dat er branden aan te pas kwam, het is echt bloedhete zooi he
Het gaat volledig tegen mijn principes in! Maar met de jaren word ik steeds soepeler.quote:Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je bezig bent met zeer afkeurenswaardige illegale handelingen hoop ik?![]()
Kwam er geen berichtje van mij door op msnquote:Op zondag 26 november 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet...maar goed...het is of branden...of je moet je behelpen met het plaatje.![]()
Ik heb zo mijn angstige vermoedens dat er wel meer dingen zijn die je glad af gaan.quote:Op zondag 26 november 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gaat volledig tegen mijn principes in! Maar met de jaren word ik steeds soepeler.![]()
Helaas niet!quote:Op zondag 26 november 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn angstige vermoedens dat er wel meer dingen zijn die je glad af gaan.![]()
sweet dreams Tallyquote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas niet!![]()
Het is tijd om te gaan slapen. Tot later heren en dame.![]()
Dat heeft te maken met de manier waarop de bestanden zijn verpakt...je hoeft het ook niet echt te branden...je kunt er ook voor kiezen om het weg te zetten op een schijnlokatie....quote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik ben ook al van het rechte pad afgedwaald..
Begrijp ik goed dat ik aan het eind van het pad moet branden? Voor het installeren?
Waarom is dat?
Ik heb een vermoeden wat je bedoelt. Nou ja, ik kijk morgen wel hoe het verder moet. Ik geloof dat ik ook nog andere dingenquote:Op zondag 26 november 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de manier waarop de bestanden zijn verpakt...je hoeft het ook niet echt te branden...je kunt er ook voor kiezen om het weg te zetten op een schijnlokatie....
Is idd het beste...quote:Op zondag 26 november 2006 23:09 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden wat je bedoelt. Nou ja, ik kijk morgen wel hoe het verder moet. Ik geloof dat ik ook nog patches nodig had? Ik denk dat ik morgen even iemand per msn ga lastig vallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |