... alleen op de wereld meisquote:
ijsbrekertje ...quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 23:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
heb jij heeft sinterklaas al schoentjes gevuld in huize Oortjes?
nee, ik ben helemaal klaarquote:Op zondag 26 november 2006 23:51 schreef ijsbrekertje het volgende:
heb je alles al in huis en bedacht voor het grote feest? Of moet je nog het nodige bedenken/dichten/kopen?
hey lief eendjequote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef PC eend het volgende:
Heej hij doet het weer ff he
ben benieuwd of fok het tijdens de finale naar behoren doet, anders gaat iedereen het bij VOL volgen![]()
Inderdaad, hoe groot wil je de anticlimax hebben?quote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef PC eend het volgende:
Heej hij doet het weer ff he
ben benieuwd of fok het tijdens de finale naar behoren doet, anders gaat iedereen het bij VOL volgen![]()
Lijkt me best lachen want volgens mij zijn dan zelfs de grootste volbashers weer daar te vindenquote:Op zondag 26 november 2006 23:56 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe groot wil je de anticlimax hebben?
Lijkt me wel heel leuk om alles voor te bereidenquote:Op zondag 26 november 2006 23:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, ik ben helemaal klaarlaat die man maar komen hier.... (alleen nog ff de buren inschakelen om op de ramen te bonzen
)
is idd heel erg leuk die voor pret vooral omdat ik weet wat ze willen hebben en wat ze krijgenquote:Op zondag 26 november 2006 23:59 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel leuk om alles voor te bereiden
Waarschijnlijk is de voorpret bijna net zo leuk als het feest zelf.
Ik ben nog druk bezig om cadeau's/surprises en gedichten te bedenken. Ik ben wel benieuwd waar de rest mee komt.
Slaap lekker, maar dat zal wel lukken zo te zien, ouwe zuipsterquote:Op maandag 27 november 2006 00:04 schreef puntoortje het volgende:
maar ik duik lekker me bedje in ... de alcohol wordt me te veel
slaap lekker allemaal ....
quote:Op maandag 27 november 2006 08:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh oortjes![]()
weer een beetje bijgekomen
oppas kindjequote:Op maandag 27 november 2006 09:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
morgen Bommie
en hoe krijg je dat voor elkaar Puntoortje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |