Tis inderdaad erg klein en voor ons was het te laag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:48 schreef WebForce het volgende:
[..]
Bureau is ook niet echt heel handig vind ik hoor, met een normale stoel zit je wel erg krap eraan... Ik zou voor een ander type gaan...
quote:Huis & tuin
1 32.4 % ikea.nl
2 24.5 % intratuin.nl
3 19.9 % funda.nl
4 6.5 % praxis.nl
5 3.8 % eneco.nl
6 3.6 % karwei.nl
7 3.1 % essent.nl
8 2.8 % kwantum.nl
9 1.9 % nuon.nl
10 1.5 % dimo.nl
En dan werken Kevin en ik ook nog alle twee bij de Ikeaquote:Op zondag 10 december 2006 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha maar we krijgen em zaterdag toch niet mee... dus wat maakt het uit?
IKEAquote:Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En dan werken Kevin en ik ook nog alle twee bij de IkeaWat vervelend nou
![]()
Maar dan heb je toch geen garantie?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:19 schreef beschuit het volgende:
afzagen gewoon dus
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:39 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
VIKA BYSKE poot verstelbaar van 70 tot 107 cm
Als je perse zoiets wilt gaan doen zou ik eerder kiezen voor de oplossing met de LACK openkast. Deze is namelijk al gebouwd om opgehangen te worden. En het inkorten... tja lijkt me iets dat qua maten noodzakelijk is, qua stevigheid is het niet aan te raden...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:43 schreef GriffonVulture het volgende:
Ik ben op zoek naar een tv-meubel. Max 150cm breed en we willen m graag laten zweven. Is dat mogelijk met de lack-meubel? Ik dacht dan aan de pootjes er af te halen en het geheel met de lack-wandplank beugels aan de muur te bevestigen. Het gaat om deze dus?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=17071&catalogId=10103&storeId=9&productId=76525&langId=-22&categoryId=15962&chosenPartNumber=40105340
Of is het verstandiger om de lack- open kast te kopen, deze te kantelen en deze circa 40cm in te korten. Zodat het niet 4 maar 3 vakken worden. En dan te laten 'zweven'. De afgekorte kant komt tegen een muur dus daar zie je niets van.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&productId=11317&langId=-22&categoryId=17066&chosenPartNumber=00045560
Om het er in op te bergen of om het er op te zetten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef mrcool het volgende:
Is deze kast een beetje geschikt voor vinyl?
[afbeelding]
Want dat kan bij een andere winkel niet gebeuren!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef beschuit het volgende:
Godsgloeiende; nu komen die lampjes ook weer niet op voorraad waar één kapot glaasje van in de doos zat...
Echt waar; ben zo hard genezen van de ikea... ballentoko
Medewerkersssssssss Is deze nog op voorraad?quote:Internetaanbieding december!
NORDEN eettafel 220/266x100
Materiaal: berken
Van: 199.-
Voor: 149.-
Kom snel want OP=OP!
Aanbieding geldt alleen in december 2006, bij IKEA Delft.
Ik heb ze al twee keer telefonisch gesproken. Ik heb er gewoon echt ff de balen in, want in een grote schoonmaak zitten en dan moeten wachten op meubels en lampen is gewoon zwaar frustrerend :/quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Want dat kan bij een andere winkel niet gebeuren!!
Je hebt gewoon even pech. Heb je de klantenservice al een (vriendelijke) mail gestuurd?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Medewerkersssssssss Is deze nog op voorraad?
En wat vinden jullie van die tafel?
Het is een stevige tafel, maar je moet er wel de ruimte voor hebben.quote:Dit zijn de resultaten van je zoekopdracht. Klik op "kijk of er voorraad is" om terug te keren naar het begin van je zoekopdracht.
Klik op "terug" om bij een andere vestiging te kijken of er voorraad is voor hetzelfde artikel.
eettafel > NORDEN
DELFT
op voorraad:
ja
Let op: deze voorraadinformatie kan max. 2 uur oud zijn.:
15-12-06 13:26
Je kan Besta bankjes gebruiken, 120cm breed en op te hangen. Kijk uit met wat je erin zet als je het ophangt (Besta en Lack) want het kan niet al teveel kilo's hebben. Besta kan je eventueel zelf met lades gebruiken dan...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je perse zoiets wilt gaan doen zou ik eerder kiezen voor de oplossing met de LACK openkast. Deze is namelijk al gebouwd om opgehangen te worden. En het inkorten... tja lijkt me iets dat qua maten noodzakelijk is, qua stevigheid is het niet aan te raden...
Ballenbadquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef beschuit het volgende:
Godsgloeiende; nu komen die lampjes ook weer niet op voorraad waar één kapot glaasje van in de doos zat...
Echt waar; ben zo hard genezen van de ikea... ballentoko
Het is WebForcequote:Op vrijdag 15 december 2006 18:02 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Ballenbad
Zweedse ballen
IKEA is inderdaad een ballentoko
(en IKEA is een afkorting van namen en dorpsnamen en wordt dus met hoofdletters geschreven zoals collega Webforce probeert duidelijk te maken
Oeh, voordat ik het bijna vergeet, nog bedankt allen..! Setje was inderdaad 79 euro in totaal. Uiteindelijk 100 euro kwijt (andere metalen pootjes eronder en metalen knopjes voor op de deurtjes) maar is nog steeds geen geld voor een hele ge-restylde badkamer.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alles op die foto zit in 1 pakketje dat 79.- euro kost...
Misschien heb je iets aan deze topics:quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:21 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb afgelopen week een nieuw appartement gekocht waar ook een budget voor een keuken in zit. 3500 euro om precies te zijn, maar bij de keukenzaak waar ik heen moet is geen keuken samen te stellen die er ook nog fatsoenlijk uitziet onder de 7000 euro. Dus denk er over om de keuken te laten vallen en de 2100 te pakken die ik dan krijg en te gaan shoppen bij IKEA voor zo'n mooie rode keuken
Hoe zijn de ervaringen met de IKEA keuken en inbouwapparatuur?
Wat voor ijzertjes zijn dat? om deblokken aan elkaar te bevestigen ofzo?quote:Op zondag 17 december 2006 17:22 schreef E.T. het volgende:
Traby staat sinds kort in elkaar(we komen alleen twee schroeven te kort
)
Er staat alleen nog niks inGeen idee dus hoe dat gaat houden met zware boeken (het is bij ons ook de bedoeling dat er wel boeken e.d. inkomen).
Maar het is redelijk dik spaanplaats, qua plankdikte geen probleem dus. Alleen de bevestiging op twee redelijk dunne ijzertjes zou problemen kunnen geven.
Zitsterkte zou ik niet durven zeggen..
Thanks! Hoogglans roodquote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien heb je iets aan deze topics:
Heeft iemand ervaring met een ikea keuken??
Hoogglans keuken?
Inbouwapparatuur voor Ikea-keuken
* Sjeekie_Beekie is dan wel geen medewerker...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Medewerkersssssssss Is deze nog op voorraad?
En wat vinden jullie van die tafel?
Wat leuk, welke afdeling?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
tvptjeen per 1 januari mag ik ook int het IKEA medewerkerslijstje bij IKEA Utrecht
Met zo'n heerlijk elegante broek...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik heb ,mn contract getekend en kleding in huisvolgende week ofzo schoenen halen bij een bedrijf zelf.
inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 20:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Met zo'n heerlijk elegante broek...![]()
We hebben je er graag bij hoor! je hebt ff moeten wachten maar hopelijk was dat het waard. tot januari en hebben ze al gebeld voor je rooster?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik heb ,mn contract getekend en kleding in huisvolgende week ofzo schoenen halen bij een bedrijf zelf.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:08 schreef jessa het volgende:
[..]
We hebben je er graag bij hoor! je hebt ff moeten wachten maar hopelijk was dat het waard. tot januari en hebben ze al gebeld voor je rooster?![]()
![]()
Collega!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kassa/serviceafdelinglekker afwisselend dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |