overdrijf niet zo, ik probeer niemand op mijn hand te krijgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent aan het trollen!!!![]()
Maar alle gekheid op een stokje, je zou natuurlijk ook eens voor de verandering inhoudelijk kunnen reageren ipv te proberen de lachers op je hand te krijgen. Dat wordt hier niet gewaardeerd volgens mij.
Dat weet ik ook wel, ik was sarcastisch. Maar dat is dus juist één van mijn punten. Ik doe hier niks anders dan mijn mening geven en toch behoorlijk genuanceerd en dan nog krijg ik te horen dat ik "de lachers op mijn hand wil krijgen" en "goedkoop wil scoren". Niet door jou maar door anderen in dit geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
overdrijf niet zo, ik probeer niemand op mijn hand te krijgenIk vind alleen dat je zeurt
![]()
Zie hierboven een voorbeeld van beschuldigingen die nergens op slaan bijvoorbeeld. Als je er meer wilt zal je toch echt zelf even moeten zoeken, maar je ziet, ze liggen voor het oprapen!quote:Ten eerste vraag ik dan net als NS, wanneer wordt jou door wie de mond gesnoerd dan? Daar reageer je op door te zeggen dat NS dan maar zelf voorbeelden moet opzoeken. Ja, zo lust ik er nog wel een paar![]()
En als dat gebeurt staat meteen iedereen op zijn achterste poten, zelfs als er gegronde reden is om aan te nemen dat er misschien écht wel eens een psychisch probleem kan bestaan bij de betreffende user. Ik heb zelf van dichtbij ook eea zien gebeuren op dat gebied. Als je hier die mogelijkheid aanstipt roept er meteen een of andere mongool iets in de trant van:"JA!!! Maar hoe weet JIJ dan wat hij ziet en of dat wel of niet echt is?!?!? Nou? NOU?" en gaat men verder met het de user aanpraten dat hij echt demonen ziet, of nee: Aliens! weet een andere user...quote:Ook wil ik je er op wijzen hoe vaak het voorkomt dat juist mensen die graag in TRU posten (die jij ws 'believers' noemt) worden uitgemaakt voor gek, naief, of beticht worden van 'wanen hebben' en hoe veel onderwerpen die worden aangedragen gelijk tot onzin bestempeld worden.
Kijk eens naar je eigen houding tegenover mensen die niet in al deze zaken geloven zonder dat ze er wat (hard) bewijs voor zien. Heb jij ook niet liever dat wij hier wegblijven? Of dat we wel mee mogen posten zolang we maar niet om onderbouwingen vragen of onze twijfel uitspreken? Dat is de richting die ik me vaak ingedrukt voel namelijk. Anders krijg je weer reacties van:"Heb je hem weer met z'n vraag naar bewijs! Lekker makkelijk scoren!". Ik geloof zelfs dat Senesta in dit topic nog iets van die strekking zei....quote:Je blijft maar roepen hoe intolerant het er hier wel niet aan toe gaat, dat vind ik dus onzin en eigenlijk ook wel gejank om niks
Via een "beschuldiging die nergens op slaat" wordt jij belet om je mening in TRU kwijt te kunnen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie hierboven een voorbeeld van beschuldigingen die nergens op slaan bijvoorbeeld. Als je er meer wilt zal je toch echt zelf even moeten zoeken, maar je ziet, ze liggen voor het oprapen!
Zoals ik al uitlegde word ik niet "fysiek" belet mijn mening te posten maar krijgen non-believers gewoon eerder van alles naar hun kop geslingerd en eerder op hun flikker van modjes. Dat gaat zover dat je je gecensureerd gaat voelen. En de beschuldigingen waar ik het over had is dus een voorbeeld van het feit dat je geen "boe" kan roepen hier zonder dat er weer een blievie gaat miepen. In dit geval had ik nog niet eens "boe" geroepen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Via een "beschuldiging die nergens op slaat" wordt jij belet om je mening in TRU kwijt te kunnen?
Als de voorbeelden voor het oprapen liggen moet het een koud kunstje zijn er een paar te noemen.
Maar ik vroeg in eerste instantie niet eens om voorbeelden, ik vroeg je gewoon uit te leggen waarom jij vindt dat je geen "boe" kan zeggen hier.
Waarom vind jij dat je geen "boe" kan zeggen? Op welke manier wordt jij belet je mening in TRU te posten?
Waar je wellicht tegenaan loopt is dat dit het TRU-forum is en niet het SKE-forum (skepsis). Nu kunnen we die hele discussie weer opnieuw doen maar die sla ik liever over. Users die hier posten weten wel dat een groot deel van de mensen hun verhaal als onzin zal afdoen dus dat hoeft niet eindeloos in ieder topic herhaald te worden. Hetzelfde geldt voor de bewijsvraag. Desalniettemin kunnen ook de (zelfbenoemde) sceptici hun mening gewoon kwijt mits ze dat op een normale manier doen. Als je denkt dat het niet zo is moet je maar aangeven waar dat dan het geval is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik al uitlegde word ik niet "fysiek" belet mijn mening te posten maar krijgen non-believers gewoon eerder van alles naar hun kop geslingerd en eerder op hun flikker van modjes. Dat gaat zover dat je je gecensureerd gaat voelen. En de beschuldigingen waar ik het over had is dus een voorbeeld van het feit dat je geen "boe" kan roepen hier zonder dat er weer een blievie gaat miepen. In dit geval had ik nog niet eens "boe" geroepen...
Je kan nou natuurlijk doen alsof je niet weet waar ik het over heb, so be it. Misschien heb je het inlevingsvermogen er niet voor om het te begrijpen, kan ook. Feit blijft dat ik niet de enige ben die dit zo voelt zoals anderen in dit topic ook aangeven. Juist posts als deze van jou geven mij alleen maar sterker het gevoel dat je sceptici liever ziet gaan dan komen. Misschien open ik er hier wel een topic over:"Sceptici slachtoffer van TRU-crew!"![]()
Mooie woorden, nou er consequent naar handelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef NorthernStar het volgende:
Binnen de bedoeling van het forum en de policy blijven telt voor iedereen gelijk.
Nu ben je weer slachtoffer van inconsequentie? Man je hebt het zwaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooie woorden, nou er consequent naar handelen.
De heer geeft kracht naar kruis. Hoe denk je anders dat ik het hier vol houd?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nu ben je weer slachtoffer van inconsequentie? Man je hebt het zwaar.
![]()
Een beetje irritant ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:21 schreef Daniel.J het volgende:
Dit begint een beetje irritant te worden, als je zon moeite hebt het hier vol te houden wat doe je hier dan, wat wil je vol houden, waar ben je mee bezig?
ben je een "apostel" van de 'realiteit' der maatschappij?
Ga lekker naar onz/r&p/uvt/gc watever.
Ja tegen Grrrrr, sorryquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef Daniel.J het volgende:
Dat heb je tegen Grrrrr neem ik aan (wel beter verwijzen want je quote mij he)
Hetzelfde geldt voor mij lieve schat, ik heb mijn punten tot in den treure uitgelegd, met de nadrukkelijke vermelding dat dit mijn ervaringen zijn en hier en daar gelardeerd met voorbeelden. Er zijn blijkbaar nog meer users die ongeveer hetzelfde ervaren. DAT zijn de feiten!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een beetje irritant ?
Ik ben het gezeikstraal hierover gewoon strontzat !!!
Zowel NS als ik hebben jou hierover, tot in den treure toe, uitleg overgegeven, vorige week is er zelfs een FB topic over geweest (http://forum.fok.nl/topic/962958) waar ook een FA en Danny zelf uitleg heeft gegeven maar je blijft aan de gang.
Misschien moet je die bewering eens op je zelf betrekkenquote:Het spijt me werkelijk, maar als je het nu nog niet snapt, zegt dat alles over jou en helemaal niets over de moderatie hier.
Ik reageer gewoon met een grapje op de post van Northernstar. Hij zegt dat ik het heel zwaar heb en beweert dat ik me een slachtofferrol aanmeet, daar speel ik dus op in door daadwerkelijk mezelf die rol aan te meten. Vandaar:"Hoe denk je ander dat ik het hier vol houd.". Je hoeft hem niet leuk te vinden, sarcasme valt over het algemeen slecht, weet ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:21 schreef Daniel.J het volgende:
Dit begint een beetje irritant te worden, als je zon moeite hebt het hier vol te houden wat doe je hier dan, wat wil je vol houden, waar ben je mee bezig?
ben je een "apostel" van de 'realiteit' der maatschappij?
Ga lekker naar onz/r&p/uvt/gc watever.
Dit subforum heet TRU Grrrr, toneel kun je volgens mij doen in Theater, Taal & Kunstquote:daar speel ik dus op in door daadwerkelijk mezelf die rol aan te meten.
Hmm ja, het gezeik gaat nogal lang door inderdaad, en misschien kan hij het anders brengen, maar ik vind dat hij wel degelijk een punt heeft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:53 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Dit subforum heet TRU Grrrr, toneel kun je volgens mij doen in Theater, Taal & Kunst
Je zal best een aardige vent zijn in het echte leven maar je werkt hier veel mensen op de zenuwen.
Dat ik er mee door ging komt omdat er steeds weer op gereageerd werd en alles botweg ontkent wordt. Anders brengen? Ik zou niet weten hoe. Ik ben zeer netjes geweest dacht ik zo, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmm ja, het gezeik gaat nogal lang door inderdaad, en misschien kan hij het anders brengen, maar ik vind dat hij wel degelijk een punt heeft.
Ik heb die van jou zolang op slot gedaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Truth ouwehoer #168 " Eten ist fertig".
Moet zijn......
Truth ouwehoer # 166 " Essen ist fertig".
Anders mag die van mij op slot en mag Metro een nieuwe openen, ik was even te snel met handelen.
Okeyquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik heb die van jou zolang op slot gedaan![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmm ja, het gezeik gaat nogal lang door inderdaad, en misschien kan hij het anders brengen, maar ik vind dat hij wel degelijk een punt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |