Mijn manier van discussie voeren in POL en TRU zal allicht veel op elkaar lijken, in beide subfora wordt namelijk nogal bruusk stelling genomen en een hoop onzin verkondigt. Dat reacties reacties uitlokken is mij bekend, het staat eenieder vrij om dat wel of niet te doen. Dat jij denkt dat ik hier kom om keet te schoppen is een misinterpretatie. Af en toe zal ik best eens een opmerking maken die als grap bedoelt is maar over het algemeen is dat dan nog met een serieuze ondertoon. Als ik hier kwam om mensen uit te zeiken of grappen te maken over TRU-zaken zou ik dat heel anders doen. En waarschijnlijk een jaar-ban aan m'n broek krijgen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef Beaudillard het volgende:
[..]
Je lijkt me geen dommerik. Echter over hoe je discussie voeren moet heb je geen kaas gegeten. Niet alleen in TRU maar jij bv ook in POL. En als je dat wel hebt, ben je erg naief/schijnheilig.Reacties lokken reacties uit. En doe nou niet net alsof je zo de schurft aan dit subforum hebt want je laat je neus hier maar al te graag zien om de lachers op jouw hand te krijgen.
[..]
Dat zegt over mij dat ik niet snel opgeef, ik weet dat ik veel users nooit zal kunnen bereiken omdat ze gewoon te ver van me afstaan. Maar dat zijn de diehards, anderen kan ik misschien wél overtuigen. Verder is het soms gewoon leuk om met mensen te discussiëren waar je het totaal niet mee eens bent.quote:Je zou voor je een discussie aangaat eens kunnen proberen in te zien of discussie nut heeft. Jij ziet vaak in dat het dat niet heeft, maar reageert dan toch. Wat zegt dat over jou?
Nogmaals, als ik goedkoop wou scoren dan deed ik dat heel anders...quote:Dus als je goedkoop wilt blijven scoren, klaag dan niet over TRU.
Men is er heel duidelijk over ja... Alleen het consequent uitvoeren laat soms wat te wensen over....quote:Wil je dat wel, hjou dan je bakkes over het modden want men is daar heel duidelijk over.
Reageren als non-believer wil niet zeggen dat je dan van alles naar je kop geslingerd mag krijgen terwijl je zelf nog geen "boe" mag zeggen. Dat is mijn ervaring en zo vertel ik die. Aangezien ik zelf niet meer zo vaak post in TRU weet ik minder goed hoe de situatie nu is maar ik zie nog wel dat je sneller op je flikker krijgt als "skeppie" dan als "blievie" en dat de hele sfeer van intolerantie er nog steeds lijkt te hangen. En dat lokt bij mij reacties uitquote:Kortom, ik vind dat je zeikt enveel te vaak net doet alsof je slachtoffer bent terwijl je bewust reageert.
Ja dat merkte ik ook ontzettend. Ik reageer onder andere om die reden veel minder in TRU.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Reageren als non-believer wil niet zeggen dat je dan van alles naar je kop geslingerd mag krijgen terwijl je zelf nog geen "boe" mag zeggen. Dat is mijn ervaring en zo vertel ik die. Aangezien ik zelf niet meer zo vaak post in TRU weet ik minder goed hoe de situatie nu is maar ik zie nog wel dat je sneller op je flikker krijgt als "skeppie" dan als "blievie" en dat de hele sfeer van intolerantie er nog steeds lijkt te hangen. En dat lokt bij mij reacties uit![]()
Danke L-Wquote:
Ach, precies hetzelfde geldt andersom hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik ook ontzettend. Ik reageer onder andere om die reden veel minder in TRU.
Als ik een feedbacktopic van pakúmbeet 2 jaar geleden opzoek, zou het dan kunnen dat je eigenlijk telkens dezelfde klaagzang herhaalt?quote:
Wat bied je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:25 schreef Normalneo het volgende:
verzoekje:
mag de in en verkoop sectie weer omhoog..heb echt het gevoel dat het spaak loopt zo terwijl het een supertopic was..
graag weer rood..overleg maar doe wat je moet doen en laat het aub even weten..
ik doel dus op te koop etc..topicje![]()
Nou denk ik niet dat ik 2 jaar geleden al in TRU kwam maar het zou kunnen jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ik een feedbacktopic van pakúmbeet 2 jaar geleden opzoek, zou het dan kunnen dat je eigenlijk telkens dezelfde klaagzang herhaalt?
Ik heb mijn verhaal hier nou al wel genoeg toegelicht en heb dat ook in het verleden gedaan. Als je voorbeelden wil stel ik voor dat je die even zelf zoekt, ze zijn er genoeg (en niet alleen van mijn persoon). Misschien in een feedbacktopic van pakúmbeet 2 jaar geleden?quote:Vertel dan eens waar en op welke manier jij belet wordt je mening te geven in TRU?
quote:
Jij bent aan het trollen!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik zou toch bijna weer een huillieplaatje posten als ik dit gezeur lees![]()
overdrijf niet zo, ik probeer niemand op mijn hand te krijgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent aan het trollen!!!![]()
Maar alle gekheid op een stokje, je zou natuurlijk ook eens voor de verandering inhoudelijk kunnen reageren ipv te proberen de lachers op je hand te krijgen. Dat wordt hier niet gewaardeerd volgens mij.
Dat weet ik ook wel, ik was sarcastisch. Maar dat is dus juist één van mijn punten. Ik doe hier niks anders dan mijn mening geven en toch behoorlijk genuanceerd en dan nog krijg ik te horen dat ik "de lachers op mijn hand wil krijgen" en "goedkoop wil scoren". Niet door jou maar door anderen in dit geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
overdrijf niet zo, ik probeer niemand op mijn hand te krijgenIk vind alleen dat je zeurt
![]()
Zie hierboven een voorbeeld van beschuldigingen die nergens op slaan bijvoorbeeld. Als je er meer wilt zal je toch echt zelf even moeten zoeken, maar je ziet, ze liggen voor het oprapen!quote:Ten eerste vraag ik dan net als NS, wanneer wordt jou door wie de mond gesnoerd dan? Daar reageer je op door te zeggen dat NS dan maar zelf voorbeelden moet opzoeken. Ja, zo lust ik er nog wel een paar![]()
En als dat gebeurt staat meteen iedereen op zijn achterste poten, zelfs als er gegronde reden is om aan te nemen dat er misschien écht wel eens een psychisch probleem kan bestaan bij de betreffende user. Ik heb zelf van dichtbij ook eea zien gebeuren op dat gebied. Als je hier die mogelijkheid aanstipt roept er meteen een of andere mongool iets in de trant van:"JA!!! Maar hoe weet JIJ dan wat hij ziet en of dat wel of niet echt is?!?!? Nou? NOU?" en gaat men verder met het de user aanpraten dat hij echt demonen ziet, of nee: Aliens! weet een andere user...quote:Ook wil ik je er op wijzen hoe vaak het voorkomt dat juist mensen die graag in TRU posten (die jij ws 'believers' noemt) worden uitgemaakt voor gek, naief, of beticht worden van 'wanen hebben' en hoe veel onderwerpen die worden aangedragen gelijk tot onzin bestempeld worden.
Kijk eens naar je eigen houding tegenover mensen die niet in al deze zaken geloven zonder dat ze er wat (hard) bewijs voor zien. Heb jij ook niet liever dat wij hier wegblijven? Of dat we wel mee mogen posten zolang we maar niet om onderbouwingen vragen of onze twijfel uitspreken? Dat is de richting die ik me vaak ingedrukt voel namelijk. Anders krijg je weer reacties van:"Heb je hem weer met z'n vraag naar bewijs! Lekker makkelijk scoren!". Ik geloof zelfs dat Senesta in dit topic nog iets van die strekking zei....quote:Je blijft maar roepen hoe intolerant het er hier wel niet aan toe gaat, dat vind ik dus onzin en eigenlijk ook wel gejank om niks
Via een "beschuldiging die nergens op slaat" wordt jij belet om je mening in TRU kwijt te kunnen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie hierboven een voorbeeld van beschuldigingen die nergens op slaan bijvoorbeeld. Als je er meer wilt zal je toch echt zelf even moeten zoeken, maar je ziet, ze liggen voor het oprapen!
Zoals ik al uitlegde word ik niet "fysiek" belet mijn mening te posten maar krijgen non-believers gewoon eerder van alles naar hun kop geslingerd en eerder op hun flikker van modjes. Dat gaat zover dat je je gecensureerd gaat voelen. En de beschuldigingen waar ik het over had is dus een voorbeeld van het feit dat je geen "boe" kan roepen hier zonder dat er weer een blievie gaat miepen. In dit geval had ik nog niet eens "boe" geroepen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Via een "beschuldiging die nergens op slaat" wordt jij belet om je mening in TRU kwijt te kunnen?
Als de voorbeelden voor het oprapen liggen moet het een koud kunstje zijn er een paar te noemen.
Maar ik vroeg in eerste instantie niet eens om voorbeelden, ik vroeg je gewoon uit te leggen waarom jij vindt dat je geen "boe" kan zeggen hier.
Waarom vind jij dat je geen "boe" kan zeggen? Op welke manier wordt jij belet je mening in TRU te posten?
Waar je wellicht tegenaan loopt is dat dit het TRU-forum is en niet het SKE-forum (skepsis). Nu kunnen we die hele discussie weer opnieuw doen maar die sla ik liever over. Users die hier posten weten wel dat een groot deel van de mensen hun verhaal als onzin zal afdoen dus dat hoeft niet eindeloos in ieder topic herhaald te worden. Hetzelfde geldt voor de bewijsvraag. Desalniettemin kunnen ook de (zelfbenoemde) sceptici hun mening gewoon kwijt mits ze dat op een normale manier doen. Als je denkt dat het niet zo is moet je maar aangeven waar dat dan het geval is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik al uitlegde word ik niet "fysiek" belet mijn mening te posten maar krijgen non-believers gewoon eerder van alles naar hun kop geslingerd en eerder op hun flikker van modjes. Dat gaat zover dat je je gecensureerd gaat voelen. En de beschuldigingen waar ik het over had is dus een voorbeeld van het feit dat je geen "boe" kan roepen hier zonder dat er weer een blievie gaat miepen. In dit geval had ik nog niet eens "boe" geroepen...
Je kan nou natuurlijk doen alsof je niet weet waar ik het over heb, so be it. Misschien heb je het inlevingsvermogen er niet voor om het te begrijpen, kan ook. Feit blijft dat ik niet de enige ben die dit zo voelt zoals anderen in dit topic ook aangeven. Juist posts als deze van jou geven mij alleen maar sterker het gevoel dat je sceptici liever ziet gaan dan komen. Misschien open ik er hier wel een topic over:"Sceptici slachtoffer van TRU-crew!"![]()
Mooie woorden, nou er consequent naar handelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef NorthernStar het volgende:
Binnen de bedoeling van het forum en de policy blijven telt voor iedereen gelijk.
Nu ben je weer slachtoffer van inconsequentie? Man je hebt het zwaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooie woorden, nou er consequent naar handelen.
De heer geeft kracht naar kruis. Hoe denk je anders dat ik het hier vol houd?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nu ben je weer slachtoffer van inconsequentie? Man je hebt het zwaar.
![]()
Een beetje irritant ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:21 schreef Daniel.J het volgende:
Dit begint een beetje irritant te worden, als je zon moeite hebt het hier vol te houden wat doe je hier dan, wat wil je vol houden, waar ben je mee bezig?
ben je een "apostel" van de 'realiteit' der maatschappij?
Ga lekker naar onz/r&p/uvt/gc watever.
Ja tegen Grrrrr, sorryquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef Daniel.J het volgende:
Dat heb je tegen Grrrrr neem ik aan (wel beter verwijzen want je quote mij he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |