klopt, dat wilde ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heel Fok draait niet alleen om jou hoorEr zijn heus wel heel wat meer topics die 'geterroriseerd' worden.
ja?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heel Fok draait niet alleen om jou hoorEr zijn heus wel heel wat meer topics die 'geterroriseerd' worden.
Daar hoef je mij niet op aan te kijken, ik heb helemaal niets met jouw topics van doen. Ik post er nooit in, maar ik ken ze wel. Denk je nou daadwerkelijk dat er alleen maar topics van jou worden gesloten in TRU? Ik schaam me niet, en ik denk de rest ook niet. Meestal wordt er getrolled en geflamed als het een topic van een kutuser betreft.quote:Op zondag 17 december 2006 19:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja?
noem er dan eens een paar?
wedden dat het topics van mij zijn?
maar goed, het is toch gesloten dankzij de flames en getroll (wel in samenspraak met Lilith-Wicca en mezelf)
ik hoop dat jullie je nu rotschamen
Ach het is maar fok/internet johquote:Op maandag 18 december 2006 13:55 schreef sararaats het volgende:
ok ok, ik zeg al niks meer
en het zou werkelijk aan m'n reet roesten hoe jullie over me denken
weet ik welquote:Op maandag 18 december 2006 14:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach het is maar fok/internet joh
dat weet ik welquote:Op maandag 18 december 2006 14:31 schreef senesta het volgende:
Er is een centraal dromentopic Sara: Centraal dromen topic: Deel 3
Ik snap dat je het jammer vind van je topic maar ik vind ook dat je het veel te persoonlijk neemt hoor.
Je kunt je verhaal evengoed kwijt alleen niet in een topic waar jouw naam in staat, is dat nu echt zo belangrijk?
Hou de eer aan jezelf![]()
En zoals dromenvanger ook al heel lief opmerkte kun je het ook altijd in ouwehoer kwijt.
oh nee je was die voormalig ieritante mod op C&Hquote:Dat is mijn goed recht, ik werk overigens niet voor Fok!
Je mag van de Truth users alleen maar hier posten als je in dezelfde wanen als hun geloofd?
Nu doe je het weer. Je verwijt hem iets, om vervolgens exact hetzelfde te doen, dat deed je in het topic dat je daar aanhaalt ook al bij mij. Ik heb die post nog eens doorgelezen van mij waar jij over viel, en het enige wat ik kan bedenken is de link tussen 33 graden en 'warm'. Buiten dat is er met die post niets mis, en staat de vraag ontzettend duidelijk beschreven. Dat jij over zoiets valt is eerder kleinzielig van jou, maar ga dat dan niet mijn probleem maken zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef merlin693 het volgende:
Vrijmetselaars in Nederland! De grote lijst!
zie ook coolguy
[..]
oh nee je was die voormalig ieritante mod op C&H
ja je mag hier posten zonder dat je hetzelfde"WAAN" idee hebt..maar respecteer andermans gedachten zonder persoonlijke aanvallen en generalisering ! maar dat schijnt bij jouw erg moeilijk te zijn !
Nee je mag hier ongeacht je opvatting posten, maar je moet wel kappen met dingen als "door psychische problemen verkregen wanen" toe te schrijven aan TRU-posters.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef _The_General_ het volgende:
Waar help ik een forum om zeep? Ik schrijf alleen maar dat er niets vreemd aan de vrijmetselaars is, dat mensen die dat wel denken in mijn ogen een steekje los hebben en niet volledig in orde zijn.
Dat is mijn goed recht, ik werk overigens niet voor Fok!
Je mag van de Truth users alleen maar hier posten als je in dezelfde wanen als hun kunt meegaan ?
Was mij al opgevallen jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef Daniel.J het volgende:
De verlichting van Lucifer (SUMER topic met veel info)
Totsy loopt zwaar te trollen met zn/haar lichtwerkers onzin.
Ik vind dit erg hinderlijk voor het topic en heb hem/haar al meerdere malen verzocht een eigen topic te maken, maar nu word hij/zij ook nog persoonlijk en ridiculiseerd mij en mijn topic.
Kan er wat aan gedaan worden aub?
(ik ben BaajGuardian op ander account btw)
Trollen , hoezooo ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef Daniel.J het volgende:
De verlichting van Lucifer (SUMER topic met veel info)
Totsy loopt zwaar te trollen met zn/haar lichtwerkers onzin.
Ik vind dit erg hinderlijk voor het topic en heb hem/haar al meerdere malen verzocht een eigen topic te maken, maar nu word hij/zij ook nog persoonlijk en ridiculiseerd mij en mijn topic.
Kan er wat aan gedaan worden aub?
(ik ben BaajGuardian op ander account btw)
Nee, Daniel J heeft gelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef totsy het volgende:
[..]
Trollen , hoezooo ?
Jij kunt niet verdragen dat er iemand anders in jou topic komt ,he ?
Was zogezegd een kadoootje ...voor iedereen ... jammermaar niet voor mij
Je kent er ook niks van ....ga ergens anders gaan modderen ....bij die grenswequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, Daniel J heeft gelijk![]()
Je bent de hele avond al aan het donderstralen in allerlei topics.
En weet je, ik ben jou nu even meer dan zat!
Kijk, als jij het er niet mee eens bent ga jij maar ergens anders heen, ik blijfquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef totsy het volgende:
[..]
Je kent er ook niks van ....ga ergens anders gaan modderen ....bij die grenswetensschappers misschien ....wicca heks
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |