Ja, heeft leuke droge humor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Richard Krajicek kan vaak ook erg grappig zijn.
Kijk na een paar dagen eens op de nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:54 schreef Mikkie het volgende:
Ja, kut. Ik heb geen video, en ben niet thuis straks. Uitzendinggemist kan niet meer, en a.s. vrijdag kan ik de herhaling waarschijnlijk ook niet zien..
Wat is Dahpne Dekkers oud geworden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:35 schreef Aoristus het volgende:
Wat is Daphne Dekkers oud geworden zeg
Precies.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met iemand maar iemand voor debiel en slecht mens uitmaken
Nou, lijkt me duidelijk.. niet meer uitnodigen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is Dahpne Dekkers oud geworden.
En nu ?
Verklaar jij ook eens die oorbellenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:42 schreef VoreG het volgende:
de coup van Daphne doet niet onder voor die van Wilders
da's wel een smal straatje danquote:
Die heeft ze uit een oude klok gesloopt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verklaar jij ook eens die oorbellen
"Het is een kind van Verdonk" of iets in die trant.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Wat riep die gast uit het publiek nou? iets over Verdonk dacht ik.
hahaha geinig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
"Het is een kind van Verdonk" of iets in die trant.
Moeten ze vaker doen eigenlijkquote:
Heet zijn kind Daphne?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Whahahahahha ik denk dat je in een kleine zaal moet beginnen.
1 - 0 voor Daphne
Je hebt nu al 3 negatieve reacties gepost, waarom kijk je überhaupt nog?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:56 schreef Aoristus het volgende:
tering, die Kraijcheck heeft echt 0 humor
Om te bevestigen vooral, maar het is ook gewoon mensenkennis op bouwen denk ik. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt nu al 3 negatieve reacties gepost, waarom kijk je überhaupt nog?
Het is de waarheid.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt nu al 3 negatieve reacties gepost, waarom kijk je überhaupt nog?
op een schaal van 10 is dat vlees noch vis he?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is de waarheid.
Erg matigjes, maar Richard en Daphne waren beter dan de gemiddelde gastpoliticus. Maarja, nogmaals erg matigjes.
5,0.
Maar verdonk is ook echt een slecht mensquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Quippe het volgende:
Valt weer tegen... Heb me lopen ergeren aan Raoul met z'n 'slecht mens'. Verder wel goed van Krajicek dat ie niet zo makkelijk van z'n stuk te brengen is en achter z'n opvatting blijft staan. Hij had ook nog wel een paar leuke opmerkingen! Vond t vooral mooi dat ie zei dat het NRC en De Vokskrant meer leugens hebben geschreven dan De Telegraaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |