Ik ook. Maar het werd zo'n dertien-in-een-dozijn-Tong-topicquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat je een ontzettend spectaculair topic ging openen, Wickedangel.
Haal jezelf niet zo naar beneden!quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook. Maar het werd zo'n dertien-in-een-dozijn-Tong-topic
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het werd zo'n dertien-in-een-dozijn-Tong-topic
Niet crossposten!quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:10 schreef tong80 het volgende:
FF posten voor ik ga slapen
Blue monday wou ik zeggen Wycie. Maar het is pas Zaterdag.
Whahahaha, broer is Godquote:
Jij kwam alleen maar met 'Aan jou heb ik ook niks vannacht'. Vind je het gek, dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Whahahaha, broer is GodJa, die zou ik ook in m'n sig zetten
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Jij kwam alleen maar met 'Aan jou heb ik ook niks vannacht'. Vind je het gek, dan?
(O, wacht. Dat was ik.)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:16 schreef broer het volgende:
Wel leuk dat Sabrina heeft gewonnen, trouwens.
Maar als het belazeren zou zijn (misschien dicht je wel heel goed), dan is het belazeren ten bate van een goed doel toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie wat angstaanjagend is? Dat er inmiddels al 71 euro geboden is op mij? En dat terwijl ik mezelf niet eens heb opgegeven voor een date (ik ben al gelukkig metM
en zelfs als dat niet het geval was zou ik vast niet gelukkiger worden van een date met een kapitaalkrachtige fokker), maar alleen heb aangegeven dat ik een gedicht voor [betreffend] gedicht zou schrijven. Nou heb ik wel eens een aardig gedicht geschreven, maar ik ben écht geen expert. Dus ik heb bijna het gevoel dat ik die mensen belazer.
Da's waar.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar als het belazeren zou zijn (misschien dicht je wel heel goed), dan is het belazeren ten bate van een goed doel toch?
Dan mag het.
Daarbij moet ik vermelden dat de ballade altijd het rijmschema ababbcbc ababbcbc ababbcbc bcbc heeft, dat de laatste regel van ieder couplet identiek moet zijn, dat de 25e regel moet beginnen met het toespreken van iemand en dat het metrum eigenlijk een jambe moet zijn.quote:O lieve mensen hier nu in de KRATER1
Nee, wees niet bang, dit is nog niet de rede
Die komt nog, zij het pas wat later
Ik geef u eerst nog een ballade mede
Goed voor wat rust en innerlijke vrede
Een refreindicht, dat is het zo globaal
Meer info? Luister goed naar deze snede:
Ja, alles eindigt toch wel in de paal2
Ik moet nu door, want anders dreigt een flater
En hoongelach nog ook, och heden
Is iemand hier wellicht een pater?
Die mij NU bijstand biedt, dus stante pede
Ik had die druk het liefste toch vermeden
Ik merk nu ook al onrust in de zaal
Maar mensen, laat uw zwaard toch in de schede!
Want alles eindigt toch wel in de paal
Ik ga maar door, want ik blijf toch een prater
Dus maak ik u attent op deze bede:
Als u hier, de avond voor een kater
Uw partner graag ter plekke wilt ontkleden
Te hitsig voor een reis naar Uilenstede3
Denk dan toch na, en nu komt de moraal:
Doe het niet, ik verklaar u onder ede:
Echt, alles eindigt toch wel in de paal
O hoorder, de schrijver heeft geleden
De inhoud was soms wel wat banaal
Het stuk is uit, en ik besluit tevreden:
Ja, alles eindigt toch wel in de paal
1) De KRATER is onze sociëteit
2) De Paal is ons blad, waar ik al een paar jaar voor actief ben
3) De befaamde en voor sommigen afschrikwekkende studentenstad net over de grens met Amstelveen
ach niet zo piepen joh een beetje cultuur kan niet verkeerdquote:Op woensdag 29 november 2006 04:27 schreef ElizabethR het volgende:
ik vinnum tof IR!!
Het is hier nu 11:25 a.m.
China is een stinkland, letterlijk!! Wel mooie lichtreclames overal!!
Verder verveel ik me te pletter hier. Nog vier dagen en ik ben weer lekker thuis!!!!!
o en mijn laatste reactie in je topic was niet serieus?quote:Op woensdag 29 november 2006 05:38 schreef Zrtlrnc het volgende:
Ik zal mijn hersenspinsel maar hier posten, omdat er in mijn eigen topic niet serieus op wordt gereageerd
jawel, de enigequote:Op woensdag 29 november 2006 05:41 schreef PPAUL het volgende:
[..]
o en mijn laatste reactie in je topic was niet serieus?![]()
Ik dacht eerst dat 3D stond voor round en flat characters, maar na de tweede helft van het betoog ben ik je volledig kwijt.quote:Op woensdag 29 november 2006 05:39 schreef Zrtlrnc het volgende:
Is FOK! niet eigenlijk 3D?
Ja, dat vraag ik mij dus af, want ik zat zoeen keer naar men beeldscherm te staren,
en op dat moment kwam zo ineens de gedachte me tebinnen te schieten dat,
het forum van FOK! weleens 3D zou kunnen zijn, maar dat ze dat niet allemaal door
de internet kabels kunnen doorsturen of juist dat ze dat dus achterhouden voor normale kutusers,
dat zou dan weer achterbaks zijn dus dat lijkt me enigszins onlogisch, maar
aan de andere kant ook weer niet, maar laten we het houden bij de eerste theorie.
Dat door de transformatie van server naar persoonlijke computer al deze grafische elementen
verloren gaan, wat op zich weer zeer jammer is, want waarom zou het dan ten eerste
in 3D op de server staan terwijl men weet dat het allemaal overbodig is. Of misschien
is het een grondlegging voor de toekomst, wat door alle uitvindingen steeds dichterbij komt.
Ik ga er vanuit dat het allemaal een groot complot is wat weer verweven is in een groter
complot, best freaky enzo. Misschien kunnen we samen tot een eindconclusie komen.
Ik wacht met relatieve spanning af op de hersenspinselen van de andere secte-leden.
Zrtlrnc.
Ik vind 't wel een tof verhaal.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat 3D stond voor round en flat characters, maar na de tweede helft van het betoog ben ik je volledig kwijt.
Een beetje de Truman show voor computernerds, zeg maar.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een tof verhaal.![]()
Als dat absurd is dan ben ik 't er mee eens.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een beetje de Truman show voor computernerds, zeg maar.
Nee....quote:Op donderdag 30 november 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Het is gewoon niet meer dan een verantwoording voor dit topic om in ONZ te mogen staan.
Als dit verhaal er niet stond moesten we binnenkort naar WFL of TTK.
Ja, het was niet mijn idee.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:06 schreef schvvmert het volgende:
Nee....dit staat toch prima hier?
![]()
Welnee, dit soort posts staan ook heus wel in die fora vandaag de dag.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Het is gewoon niet meer dan een verantwoording voor dit topic om in ONZ te mogen staan.
Als dit verhaal er niet stond moesten we binnenkort naar WFL of TTK.
quote:Op donderdag 30 november 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Ik zag vanavond tijdens De wereld draait door Hella de Jonge vol bewondering naar Freek kijken toen hij iets voordroeg. Ooit stond ik een tijdje met de vriendin (vrouw?) van André Manuel te praten. Die vond ook vrijwel alles wat hij deed geweldig. Allebei de vrouwen leken me optimaal gelukkig.
Zou dat een voorwaarde voor echte liefde zijn? Dat je je partner bewondert in hetgeen hij of zij doet?
Denk je dat de boel zonder hem al lang op slot zou zitten?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:
Het feit dat we hier nog steeds in Onzin zitten is volgens mij voornamelijk te danken aan de goodwill die I.R. heeft opgebouwd.
Zonder hem zouden we in ieder geval onderaan deze pagina staan met een raar icoontje ervoor, zo niet zelfs in een ander subforum.quote:Op donderdag 30 november 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Denk je dat de boel zonder hem al lang op slot zou zitten?
Dit is toch best wel een goed ONZ topic?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Denk je dat de boel zonder hem al lang op slot zou zitten?
Als ik die post beantwoord met een "ja!", is dat dan kort door de bocht gaan?quote:Op donderdag 30 november 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Crosspost.
Ja, maar bewondering? Dat is volgens mij eenrichtingsverkeer. Dat kan toch ook bijna niet gezond zijn...quote:Op donderdag 30 november 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Als dat er niet meer is, zijn mensen ook vrij snel uit elkaar, bewijst de praktijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |