Hoef je niet te verwachtten, bijna elke discussie met rechtse aanhangers moet men er zaken bij gaan halen die er niets of nauwelijks iets mee te maken hebben. Ik krijg vrij wel elke keer 'Bah communisme Mao/Stalin/Pol Pot!!!!111!!!! ' naar mijn hoofd gegooid.quote:
GL kan je niet extreem noemen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:45 schreef Oud_student het volgende:
Extreem rechtse of linkse partijen zijn antiparlementair en intollerant en ze gebruiken het parlement als dekmantel.
Van GL kun je zeggen dat ze extreem zijn, ze zijn een dekmantel voor krakers, anarchisten, ex RaRa terroristen(Duyvendak) en milieuactivisten/terroristen (Volkert vd G, dierenbevrijdingsfront).
Welke anti-parlementaire groep vertegenwoordigt Wilders ?
Dat heeft hij anders wel gedaan, dus het kan...quote:
Hij is zelf een anti-parlementaire groep.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:45 schreef Oud_student het volgende:
Extreem rechtse of linkse partijen zijn antiparlementair en intollerant en ze gebruiken het parlement als dekmantel.
Van GL kun je zeggen dat ze extreem zijn, ze zijn een dekmantel voor krakers, anarchisten, ex RaRa terroristen(Duyvendak) en milieuactivisten/terroristen (Volkert vd G, dierenbevrijdingsfront).
Welke anti-parlementaire groep vertegenwoordigt Wilders ?
Kan niet, want hij zit in het parlementquote:Op woensdag 20 december 2006 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Hij is zelf een anti-parlementaire groep.
Ik heb het wel eens vaker gezegd:quote:Op woensdag 20 december 2006 07:49 schreef Xith het volgende:
GL kan je niet extreem noemen.
Dus Mohammed B is geen anti-democraat, want hij woont in een democratisch land?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:14 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Kan niet, want hij zit in het parlement![]()
Komt de wet van Godwin dan maar weer!!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:14 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Extreemrechtsen zien alles wat links is tegenwoordig ook als fascistisch, dankzij een provocerend artikeltje van Marcel Roele.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En voor mensen die extreem rechts zijn lijkt alles links of extreem links?
Eigenlijk zijn we allemaal nazi's.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Extreemrechtsen zien alles wat links is tegenwoordig ook als fascistisch, dankzij een provocerend artikeltje van Marcel Roele.
Hij kan niet buiten-parlementair zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:14 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Andersom ook uiteraard.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens vaker gezegd:
Voor mensen die extreem links zijn lijkt alles rechts of extreem rechts![]()
Nee Hitler gaf al in de jaren 30 redevoeringen waarin hij aangaf dat hij intollerant en antiparlementair was.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef Xith het volgende:
Komt de wet van Godwin dan maar weer!!![]()
:
Hitler was ook democratisch gekozen.
De bal is rond hè.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal nazi's.![]()
Die worden altijd tweede toch?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En uiteindelijk winnen de Duitsers.
Ik heb al eerder uitgelegd wat extreem rechtse partijen en/of bewegingen zijn, we vinden ze in andere landen bijv de neonazis in de VS en Duitsland. In Nederland kennen we geen extreem rechtse partijen wel extreem linkse.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En voor mensen die extreem rechts zijn lijkt alles links of extreem links?
Je bevestigt dus precies wat hij zegt.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik heb al eerder uitgelegd wat extreem rechtse partijen en/of bewegingen zijn, we vinden ze in andere landen bijv de neonazis in de VS en Duitsland. In Nederland kennen we geen extreem rechtse partijen wel extreem linkse.
In Nederland is het gemiddelde van de politieke partijen mondiaal bekeken links van het midden.
Een partij als de VVD zou bijv, in Duitsland al behoorlijk links zijn.
QED'tje.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bevestigt dus precies wat hij zegt.
Alleen Josef Suessemilch.quote:
Ja en nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef du_ke het volgende:
Je bevestigt dus precies wat hij zegt.
Uiteraard is dit gewoon jouw eigen uiterst gekleurde visiequote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja en nee.
Links en rechts zijn idd relatieve begrippen. Wanneer we het over links en rechts in Nederland hebben, dan nemen we het CDA of daar in de buurt als midden (ijkpunt) Op wereldschaal gezien is dit ijkpunt behoorlijk links van het midden.
Daarom lijken middenpartijen of partijen rechts van het midden algauw in nederland extreem rechts en de extreem linkse partijen lijken gewoon links.
En volgens mij weer een QED'tje.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard is dit gewoon jouw eigen uiterst gekleurde visie. Vergeleken met linkse partijen in pak hem beet Frankrijk, Duitsland, of Italie zijn de meest linkse partijen hier uiterst gematigd.
Maar ach als jou ijkpunt voor een middenpartij zo ongeveer op Wilders ligt dan valt daar wel een en ander uit te concluderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |