De baas is weer terug in huisquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Frey het volgende:
Wat moesten we lang wachten op Rosa![]()
Maandag wordt het weer leuk![]()
Weet ik niet meer zo goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was hij op het laatst toch ook al enigzins?
Ik weet nog wel dat Charlie heel boos op hem werd omdat hij Nick had ontslagen. Verder deed hij gewoon aardig hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik niet meer zo goed eigenlijk.![]()
Ja daarom.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef Canisfire het volgende:
Maar daarvoor was Charlie altijd te min voor Nick volgens Ludo.
Beetje jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde toen ze het hoorde. Net als we niet zagen hoe Ludo reageerde toen hij hoorde dat Nick weer terug was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
Dian weet dus altijd dat Loedo leeft?
Net als we niet zagen hoe Nina reageerde toen ze hoorde dat Ludo nog leefde.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde toen ze het hoorde. Net als we niet zagen hoe Ludo reageerde toen hij hoorde dat Nick weer terug was.
Janine kan er ook wat van hoor, eigenlijk zijn ze best wel schijnheilig ja, want ze doen zelf ook soms extreme dingen, maar vallen er altijd bij een ander over.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:55 schreef mariskasl het volgende:
Ik baal al jaren van Sjors.. Zielig meisje
Eens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:39 schreef Frey het volgende:
Ze moeten Dennis, Anita, Fos, Florien enz nu toch echt eens boeiende verhaallijnen gaan geven. Je ergert je elke keer weer kapot als zij in beeld komen tussen de spannende verhaallijnen door.
Ja, idd. Het enige wat er nog mee doorkon was dat Jack even gestoord werd in zijn spannende lijntje door Anita en Dennis samen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:39 schreef Frey het volgende:
Ze moeten Dennis, Anita, Fos, Florien enz nu toch echt eens boeiende verhaallijnen gaan geven. Je ergert je elke keer weer kapot als zij in beeld komen tussen de spannende verhaallijnen door.
Waarom welquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
waarom hebben we trouwens geen op?
Toch precies de beschrijving van Lievequote:denk toch dat het martine niet is, heb die stream echt een paar keer bekeken maar deze persoon heeft nml nogal een "mannelijk"loopje, en echt tieten, valt ook wel weer mee.
Sorry maar als ik het filmpje terugzie lijkt de persoon helemaal niet op Lievequote:Op zaterdag 25 november 2006 22:06 schreef Frey het volgende:
Ik was wat oude topics door aan het lezen en kwam Digispeeds reactie tegen op het filmpje van de verdwijning van Nick:
[..]
Toch precies de beschrijving van Lieve![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 15:21 schreef Svensational het volgende:
We hebben gezien dat Nick ontvoerd werd
Thnx, dat heb ik destijds niet gezienquote:
Het zou kunnen dat Lieve toen nog niet eens voor die rol gecast wasquote:Op zondag 26 november 2006 00:00 schreef Otmed het volgende:
Sorry maar als ik het filmpje terugzie lijkt de persoon helemaal niet op Lieve![]()
Wat matigquote:Op zondag 26 november 2006 19:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat Lieve toen nog niet eens voor die rol gecast was![]()
Hier kan ik nou net niet om lachen.quote:Op zondag 26 november 2006 17:47 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8zDs-CeTk_g&mode=related&search=
Deze is leukerquote:
Volgens mij meent hij het deze keer en komt dat doordat hij nu wel weet dat hij aan haarvastzit door Valentijn.quote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Dizer het volgende:
Ludo! Wat is ie tof tegen Charlie![]()
Wat mot ie van haar?!
Eens!quote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Als Nina die mongool nu nog vergeeft slaat gtst nergens meer op .
Idd totaal verkut gewoon dat personage en hij begon ooit als homo broer van Charlie die toen zij eens in de problemen kwam de schuld op zich nam. Was die Patrick Maartens maar gebleven. En ook al was de Geert hoes even wennen ook die kwam normaler over dan deze Morris.quote:Op maandag 27 november 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat erger ik me aan Morris zeg, wat een vreselijk lamzakkerig, slap, zacht en pathetisch mannetje![]()
Als die zich enigzins gedragen mogen zij die genocide van mij overleven, ze zijn niet zo ziek van geest als de rest en ook nog een stuk minder drammerig.quote:Op maandag 27 november 2006 20:58 schreef TornadoDK het volgende:
wat dacht je van fos en florien
Ja hoor, hij zou hiervoor in de cel komen, na alles wat hij heeft gedaanquote:Op maandag 27 november 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Ludo gaat langer de cel in dan Morris mocht het voor de rechter komen.
Ludo die Morris een gevaarlijke gek noemt... what was he thinking?quote:Op maandag 27 november 2006 21:36 schreef Dana85 het volgende:
Sinds wanneer zijn Charlie en Ludo vriendjes?!
Wist eerlijk gezegd niet wat ik zag...
Hier moet wel bijna een bedoeling van Ludo achter zitten...
En Barbara; 'laat Morris aan mij over...'![]()
Yeah right, net alsof Ludo daar akkoord mee zou gaan.
What was she tinking...?![]()
Sinds Charlie de moeder van zijn kleinkind is, en Ludo weet dat hij zijn kleinzoon niet zal zien als hij Charlie niet accepteert. Dus doet hij maar alsof.quote:Op maandag 27 november 2006 21:36 schreef Dana85 het volgende:
Sinds wanneer zijn Charlie en Ludo vriendjes?!
Begrijp ik het nou goed dat jij het opneemt voor Morrisquote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ludo die Morris een gevaarlijke gek noemt... what was he thinking?
Charlie Fischer?quote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Scenario bedacht door Bartolhoven:
Barbara heeft Morris zover dat hij zichzelf wilt aangeven, ze stappen in een auto en rijden naar een politiebureau, onderweg flipt Morris en drijft Barbara die rijdt tot het uiterste.
Daardoor rijdt ze per ongeluk Charlie Fischer aan die weer net op de been is en nietsvermoedend aan het joggen is, Charlie is op slag dood en door dat de auto van Morris en Barbara tegen een boom aan knalt overleven zij het ook niet.
![]()
--->Eindelijke einde van de familie Fischer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals Ludo ooit zei, zal ze nooit een echte Sanders wordenquote:Op maandag 27 november 2006 23:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Charlie Fischer?
Ze heet Charlie Sanders.?
Of zoals Ludo haar noemt Charlotte Sandersquote:Op maandag 27 november 2006 23:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Charlie Fischer?
Ze heet Charlie Sanders.?
Hij noemde haar vandaag Charlotte ja, geen Charlotte Sandersquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:22 schreef Rorata het volgende:
[..]
Of zoals Ludo haar noemt Charlotte Sanders
Neuh, zodra Valentijn er is krijgt ze 't over haar heen, hij zal er voor zorgen dat ze Valentijn nooit meer ziet, hem weggeven was het domste wat ze kon doen. Iets in die trantquote:Op maandag 27 november 2006 23:44 schreef Heer_van_Bartolhov... het volgende:
(Denkt ie nu misschien anders over, maarja)
Toen Ludo werd neergeschoten flitste zijn leven aan zich voorbij, waaronder zijn one night stand (onder invloed van medicijnen voor z'n meningitis) met Charlie (onder invloed van overmatig drankgebruik), na het etentje met Vito. Ludo zet dan ook alles op alles om zijn kleinzoon terug te krijgen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:13 schreef Dizer het volgende:
Ludo! Wat is ie tof tegen Charlie![]()
Wat mot ie van haar?!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
heeft ludo echt iets met charlie gehad?
Wat een gedoe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toen Ludo werd neergeschoten flitste zijn leven aan zich voorbij, waaronder zijn one night stand (onder invloed van medicijnen voor z'n meningitis) met Charlie (onder invloed van overmatig drankgebruik), na het etentje met Vito. Ludo zet dan ook alles op alles om zijn kleinzoon terug te krijgen.
Ik ben benieuwd wanneer we weer wat van Lieve Alexandra gaan horen. Als ze gepakt wordt hoop ik wel dat ze zo slim is geweest om volgens oud Meerdijks gebruik de baby te switchen.![]()
Op vakantie met Tim.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef Nielsch het volgende:
Waar was Jack in deze uitzending? Hij moet Ludo helemaal kapot gaan maken!!
ja sorry hoor, het af en toe net ene grote parenclub. dr word nog sneller van bedpartner gewisseld dan van ondergoed en iedereen heeft het ondertussen met iedereen gedaan.quote:
Weer zo'n typische gay-actie van de scriptschrijversquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef Nielsch het volgende:
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij noemde haar vandaag Charlotte ja, geen Charlotte Sanders![]()
Die bilnaad in beeld had van mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
3 keer raden wie er hier opVivienne
mag liggen
[afbeelding]
Filmpje![]()
![]()
.
NEEEEEEEEquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:24 schreef Nielsch het volgende:
Met Lieve Alexandra als goede tweede.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat laten Robert en Jef zich toch altijd omver lullen door die wijven, de enige echt man is en blijft Ludo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |