Dan zeg ons maar niksquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:25 schreef Freeloader het volgende:
Ik heb inmiddels alle afleveringen van seizoen 3 gezien. Stuk voor stuk weer super leuk. Het blijft een goeie serie. Gelukkig is er ook nog season 4
Yep!! dit is het begin van seizoen 3.quote:Op maandag 27 november 2006 00:30 schreef bietelboer het volgende:
Ik heb alle afleveringen gezien tot de dood van Kate...en zag toevallig afgelopen donderdag dat ze weer verder gingen..is dat het nieuwe seizoen? vind het echt een super serie!
Seizoen 1 zag ik laatst ergens op dvd. Weet niet meer precies waar, misschien bij de Mediamarkt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:29 schreef Viro het volgende:
Idd klote dat kate dood is. Maar abby maakt het weer goed, ze heeft iets kinky![]()
Nu al seizoen 3, iemand idee waar ik seizoen 1 en 2 kan downen halen. Of kan ik beter wachten op een NCIS box
TY. ik moet toch vandaag even langs de mediamarktquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Seizoen 1 zag ik laatst ergens op dvd. Weet niet meer precies waar, misschien bij de Mediamarkt.
Ja he zo snel was ie dood. Ik had echt een deel 3 van kill ari verwacht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:38 schreef Babygirl het volgende:
Gister weer met spanning gekegen.
Vond alleen wel dat Ali ineens snel dood was.....
Beetje alsof het snel afmoest.
Kan niet wachten tot donderdag. Ben benieuwd of Kate nog vervangen gaat worden.
of zal die Zira David de 'nieuwe' Kate worden?
Klopt laatste aflevering van dit seizoenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:29 schreef bietelboer het volgende:
Ze zeiden zostraks dat vanavond voorlopig de laatste aflevering is...klopt dat?
is de rest van het seizoen ergens op internet te vinden dan?
quote:na donderdag 30 november is NCIS een maandje niet te zien, in verband met December Muziekmaand. Woensdag 3 januari is NCIS weer terug met nieuwe, dubbele afleveringen!
Yayquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef firestorm_99 het volgende:
Of ff een maandje geduld hebben!
[..]
Ja..quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:22 schreef Babygirl het volgende:
Vind er niks aan dat Kate dood is![]()
Zij en Dinozo waren juist zo leuk samen.
Tis een iig een topserrie![]()
Yes!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef firestorm_99 het volgende:
Of ff een maandje geduld hebben!
[..]
Tnxs voor de tipquote:Op zondag 3 december 2006 17:42 schreef Richardfun het volgende:
Seizoen 3 was moeilijk te vinden, maar als je toegang hebt tot de newsgroups en zoekt op 'NCIS S03' vind je het meeste vrij eenvoudig.
En haar achterstequote:Op zondag 3 december 2006 18:49 schreef Richardfun het volgende:
Kate was tof, maar Ziva heeft ook wel wat. Ik heb S3 dus al gezien, en ze is best cool
Dat is toch geen probleem nu NCIS Seizoen 1 & 2 te koop liggen bij medimarktquote:Op donderdag 7 december 2006 11:43 schreef firestorm_99 het volgende:
heerlijk kontje idd!
toch jammer dat we tot het nieuwe jaar moeten wachten om haar weer te mogen aanschouwen!
klopt ze komt pas voor in seizoen 3 maar ik had het over dat je seizoen 1 en met geluk seizoen 2 kan kopen bij mediamarktquote:Op donderdag 7 december 2006 15:15 schreef firestorm_99 het volgende:
hmm volgens mij zit Ziva waar we het over hebben niet in seizoen 1 of 2?
maar komt ze pas in seizoen 3 kijken.
Dat is op een woensdag. Voorheen was het toch op donderdag. Waarom niet meer op donderdagquote:Op maandag 1 januari 2007 22:12 schreef rembrand20 het volgende:
Ik heb S3 en S4 t/m aflevering 11 gezien...
En idd Kate is niet vervangbaar maar Ziva David [Cote de Pablo] doet wel goed en is ook niet vervelend om naar te kijken...
De afleveringen die 3 jan worden uitgezonden zijn: Silver war en Switch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze blondequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:47 schreef Feya het volgende:
wie is die blonde? Blijft alleen deze aflevering?
Nee, die wat nu dood isquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Deze blonde
http://www.cbs.com/primetime/ncis/bios/lauren_holly_bio.shtml
Ze is idd een redelijke vervanging maar het was toch leuker met Katequote:Op donderdag 4 januari 2007 08:53 schreef firestorm_99 het volgende:
hmmm weer heerlijk genoten gisteravond!!
mevrouw david is wel een redelijke vervanging
Jij bent ook echt van elke soap fanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was weergisteren. Abby in een mantelpakje
![]()
En Ziva is wel leuk met haar woordspelingen:
Ziva: You might want to do something about your hair... it's sticking up like a porcuswine... oh, wrong words... a porcu... pig? (Tony gives her a funny look as McGee comes in) The little animal with the spiky tips!?
En Abby vs Ziva:
Ziva: Is there somewhere I can clean up?
Gibbs: Yes. At home. After work
Abby (smiles scornfully at Ziva)![]()
Kan niet wachten op volgende week![]()
[ Bericht 48% gewijzigd door Feya op 04-01-2007 17:41:43 ]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:07 schreef Feya het volgende:
[..]
Jij bent ook echt van elke soap fan!
Nee hoor alleen de goeie!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak maar aan, ik post wel vrolijk daar mee hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef Lyssa het volgende:
jaaa ik kijk ook. Maar wel de USA afleveringen.. als er dus een USA topic komt ben ik van de party. Daarnaast vind ik Ziva wel tof xD Kate ging eruit omdat de actrice vond dat ze te lange uren maakten ofzo.. lame
Welkomquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hier moet ik op meestuiteren natuurlijk
Zeer goede serie
Donderdag zou je het ook gemist hebben. NCIS is nu woensdag op tv, en het was leuk woensdag.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:25 schreef Frederiqueske het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik heb donderdag vergeten de recorder in te stellen om het op te nemenwas het nog leuk???
![]()
Die was het niet. Dat is een aflevering uit seizoen 2. Zoals er eerder is gepost abs was te zien in een mantelpakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:51 schreef Frederiqueske het volgende:
AAAAAAAAAARGH echt??? da wist ik helemaal nie whahahaoh wacht ik heb het woensdag wel gezien denk ik, whahaha was dat die aflevering dat denozo een spelletje zat te doen op zijn tel en dat gibbs die gsm dichtklapte en in zijn beker met drinken gooide??
nee dan heb ik niets gemist whehe
![]()
![]()
ik meen me te herinneren dat ik we heb gezien dat die telefoon in zijn koffie verdwijnt....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Die was het niet. Dat is een aflevering uit seizoen 2. Zoals er eerder is gepost abs was te zien in een mantelpaken ziva moest van dinozzo door een bouwput kruipen om bewijs te zoeken. Check anders een paar post eerder voor meer info
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:42 schreef bietelboer het volgende:
Is die aflevering al geweest dat ziva en dinozzo undercover gaan als een stelletje?
Ja dit is wel erg leuk... En volgens mij nog niet op tv geweest!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:42 schreef bietelboer het volgende:
Is die aflevering al geweest dat ziva en dinozzo undercover gaan als een stelletje?
nee idd nog niet optv geweestquote:Op maandag 8 januari 2007 12:25 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Ja dit is wel erg leuk... En volgens mij nog niet op tv geweest!
was het niet aflevering 3 en 4? want aflevering 1 en 2 van seizoen 3 zijn Kill Ari 1 & 2.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Viro het volgende:
aflevering 1 en 2 van seizoen zijn vorige week op tv geweest. Hopelijk deze week ook dubbele aflevering van NCIS.
Ah ok...dan was ik in de war.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Lyssa het volgende:
[..]
was het niet aflevering 3 en 4? want aflevering 1 en 2 van seizoen 3 zijn Kill Ari 1 & 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
denk niet dat ie op tv komt hier....quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef rembrand20 het volgende:
Yep vanavond aflevering 11 van seizoen 4 maar is ff kijken
Yep, ben der ook bang voor, maar moet wat want de rest heb ik al gezienquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
denk niet dat ie op tv komt hier....
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef rembrand20 het volgende:
Volgens mijn was het zelfs 4 en 5.
Yep want woendag is het "The Voyeur's Web"
Dus volgende week woensdag is E8 aan de beurtWil je in de toekomst geen spoilers meer plaatsen, dan verpest je het voor sommige mensen oke ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me 2quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:29 schreef firestorm_99 het volgende:
hebben we al weer zin in vanavond?
vanavond Aflevering 6 'the voyeurs web' en 7 'honor code'
vanaf 20:30 tot 22:15
Ik heb er weer zin in!!![]()
Mmm dacht dat spoilers er voor bedoelt waren zodat je hem alleen kan lezen als je het zelf wilquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Viro het volgende:
Wil je in de toekomst geen spoilers meer plaatsen, dan verpest je het voor sommige mensen
Spoilers waar in staat wat er ook in de tvgids komt te staan,die zijn niet erg. Maar andere spoilers kunnen weggelaten worden of in een ander topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef Etcetera het volgende:
ik vind de titel van volgende week al gaaf: Under covers
en spoilers heb ik geen moeite mee hoorje leest ze wel of je leest ze niet. als je je niet kunt inhouden om ze te niet te lezen, dat is dan toch niet het probleem van de poster? just my 2 cents
waarom?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:57 schreef Feya het volgende:
[..]
Spoilers waar in staat wat er ook in de tvgids komt te staan,die zijn niet erg. Maar andere spoilers kunnen weggelaten worden of in een ander topic.
Ik had het niet verwacht van Chipquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:36 schreef FallenAngel666 het volgende:
Sterke serie. Was ook fan van JAG.
Leuke afleveringen, maar dat 'Chip' Tony er in had geluisd was wel erg duidelijk vanaf het begin af aan.
Ik vind wel dat, hoewel de komische noot juist zo goed werkt in deze serie, dit een beetje teveel de boventoon gaat voeren de laatste tijd. Dat Gibbs / Jenny gebeuren hoeft voor mij ook niet.
Maar vooral: ik mis Kate![]()
Een ieder zijn eigen mening, niks aan te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat is die Mark Harmon toch een irritant acteur, continue chagerijnig kijken, beetje opvliegend doen bij verdachten en that's it. Nr.1 reden om na 2 afleveringen niet meer te kijken.
The third man = probiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Romeo en Juliet? sounds interesting
ik heb ff gekeken op IMDB
maar de aflevering na Frame Up (waar Tony verdacht wordt en Chip eruit vloog) heet Probie, en daarna komt Model Behaviour? geen romeo en juliet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste aflevering was beter
Edit: spoiler tags voor de mensen die het nog moeten zien
[ Bericht 3% gewijzigd door FallenAngel666 op 25-01-2007 09:29:38 ]Signature:
Maximaal
4
regels
Cool hequote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:22 schreef FallenAngel666 het volgende:Nu pas zie ik de nut van spoilers inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste aflevering was beter
Edit: spoiler tags voor de mensen die het nog moeten zien![]()
Dat ik eeder in het topic tegen spoilers was heel stupid van mij![]()
Bestaan die dingen nogquote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef firestorm_99 het volgende:
ik heb gisteren de video gekeken
en de eerste was idd btr!
nog welquote:
Ach ja neem gelijk maar een hybride-spelerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:53 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
nog wel
ik heb zelfs twee van die exemplaren
maar binnen kort gaat er een vervangen worden door een dvd-recorder
omdat de video wel geluid opneemt en niet meer afspeelt...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:02 schreef firestorm_99 het volgende:
ik vond die met die ontvoering juist interresanter omdat de afloop minder voorspelbaar was.
die havengozer was erg overduidelijk fout idd.
Shit ik was het helemaal vergeten. Gelukkig heb ik het ergens op me pc staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef Feya het volgende:
Heeft niemand gisteren gekeken![]()
Ik moest iig werken, dus ik heb het opgenomen. Kan het pas zaterdag kijken![]()
Zeker weten!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ha kijk aan mede verslaafden
NCIS is het beste misdaad programma dat er bestaat![]()
Het is idd leuker geworden maar katequote:Op maandag 12 februari 2007 12:49 schreef WheeleE het volgende:
Gibbs is iets ontdooit sinds Jenny Director is geworden. Hij maakt zowaar zelfs grapjes!
De conversaties tussen Gibbs en Abby zijn altijd erg leuk, juist omdat zij vaak leuk tegengas weet te geven.
De onderlinge vonkjes die her en der overspringen zijn ook een leuke toevoeging. Ziva en Tony bijvoorbeeld. Iik verbaas me er soms nog over dat Ziva het allemaal toelaat en er zelfs in meegaat. De drie Abby, Jimmy Palmer en McGee, met Abby die een zwak heeft voor McGee, McGee ie dat niet altijd doorheeft, en Jimmy die een oogje op Abby heeft (die daar op haar beurt volgens mij niks van merkt).
Dat is de assistent van Ducky.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
wie is jimmy palmergaat geen belletje rinkelen
ohw, dat sulletjequote:
Mister Palmer zoals Ducky altijd zo mooi zegt.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ohw, dat sulletje
was vergeten dat die jimmy heet
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie weer een travo aan het versieren was
![]()
Ze worden steeds leuker. Vooral hoe ziva en tony met elkaar flirten![]()
Klinkt leuk, k was bijna vergeten dat het vandaag woensdag was. TY c7 voor het herinnerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef firestorm_99 het volgende:
vanavond weer twee nieuwe afleveringen!
'bait' & 'Iced' ik heb er zin in!!
Geen probleem alleen de tijd had ik foutquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Klinkt leuk, k was bijna vergeten dat het vandaag woensdag was. TY c7 voor het herinneren
Heel erg leuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:52 schreef firestorm_99 het volgende:
waren weer interresante afeveringen!!
leuk dat tony 'the boss'moest zijn.
dat kwam door dat verhoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef WheeleE het volgende:
En McGee's vermeende vrouwelijkheidsissue was ook ineens weg.
Ja dat was zeker goed maar ik vond het ook wel vet dat mc geek even in de webcam hackte en dat het dit keer tony was die het idee kreeg om de camera beelden te vervalsen meestal is iemand anders de "slimmerd"quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kwam door dat verhoor
ik vond het geweldig met die vijver, dat Tony helemaal trots was en zowaar geen smack on the head kreeg maar een aai over z'n hoofd
idd ik lag echt dubbelquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef WheeleE het volgende:
Tony deed het niet slecht moet ik zeggen. Alleen had ik wel verwacht dat hij aan het eind een smack on the head zou krijgen omdat ie Gibbs impulsief (oid) noemde.
En McGee's vermeende vrouwelijkheidsissue was ook ineens weg.
Voor het eerst geen smack op zijn hoofd, ik keek echt op dat moment zo :quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kwam door dat verhoor
ik vond het geweldig met die vijver, dat Tony helemaal trots was en zowaar geen smack on the head kreeg maar een aai over z'n hoofd
Ik vond vooral de 1ste aflevering geweldigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef PsyCha het volgende:
ik vond de afleveringen van deze week niet zo.![]()
Ze hebben wat gehad met elkaar. Her en der in de serie wordt daar aan gerefereerd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef FallenAngel666 het volgende:
Waarom zou er een tandenborstel van Abby bij McGee liggen? Heb ik iets gemist in een oude aflevering?
prachtigquote:
he rustig aan, we zijn pas bij 3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens,.. is het niet inmiddels seizoen 4?.. of loopt dit topic niet zo hard?..
dat mag. maar A-Team zitten geen mooie mensen die interessant doen? weet niet hoor, maar ik noem een Facequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Wat een Kut-serie zeg. Heb er echt en teringhekel aan.
Wat een drama allemaal. Mooie mensen die interessant doen. Vrouwen met geldingsdrang.
Dit is nog erger dat GTST... Gatver.![]()
Net 15 minuten proberen te kijken.mocht niet baten. Waar gaat dat toch heen met de series???
Ik kijk nog liever "A-Team"
Ik moet zeggen dat het wel interessant is, de kleine stukjes die we de afgelopen tijd van Gibbs z'n prive leven te zien hebben gekregen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gibbswat erg
en ik wist niet dat hij een dochtertje heeft gehad, vermoedde het wel sinds die flashbacks maar vind het wel erg zielig
en Tony kan wel een goeie worden zeg, hoe hij de leiding nam. beetje jammer dat hij vond dat hij Gibbs moest imiteren, maar goed.
heb me bescheurd om Abbyin het ziekenhuis
Director moest Condoleeza Rice bellen (:')) en zij ratelt aan 1 stuk door en mag zo naar binnen
Tsja.... laat ik het maar zo zeggen : ik heb een nieuwe vriendinquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:24 schreef firestorm_99 het volgende:
hmmm dan moet je dat maar gauw in gaan halen!
waar ben je die 2 weken geweest?
Dat laatste dus alleen vergeet ik steeds de HD recorder aan te zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef firestorm_99 het volgende:
een vriendin die je geen NCIS laat kijken?
die moet je er uit schoppen
tenzij je het wel op mag nemen omdat je met haar het bed deelt op dat moment...
Ach ik koop seizoen 3 wel als ie in NL uitkomtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef firestorm_99 het volgende:
hmmm das minder
dan is er gelukkig nog internet!
Ja ik ook. Maar waarom zit er nu ineens 1 maand tussen de afleveringen? De volgende wordt pas op 20.3 in de US uitgezonden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben helemaal up-to-date, nu wachten op s4e18.
Het is een bepaalde basketbal maand in Amerika nu, waar het meeste van het TV reclamegeld aan uitgegeven wordt. Zodoende liggen alle dure tv-serie's stil in Amerika. Ook van bijvoorbeeld de CSI's komen geen nieuwe afleveringen deze maand.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Korte vakantie voor de makers?
wtfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:51 schreef boku het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar waarom zit er nu ineens 1 maand tussen de afleveringen? De volgende wordt pas op 20.3 in de US uitgezonden.
Jawel... op Veronica gewoon 2 afleveringen morgen... in Amerika zijn er in maart geen nieuwe afleveringen te zienquote:
Gibbs komt ook 'terug'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
wow
echt wowwat een sterke afleveringen
Gibbs die stoptkan het niet geloven
echt niet, onmogelijk
Ziva die geen moordenaar meer is maar een rechercheurhad echt respect voor haar, en medelijden dat ze zo achterna werd gezeten.
Tony die nu de baas is, en zoveel op Gibbs lijkt
die nieuwe proby vind ik echt erg, nu al!
maar echt waanzinnig goede afleveringen(en de intro is ook al aangepast
)
ja ik dacht al zoietsquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Gibbs komt ook 'terug'.
Hij zit immers in de intro van het nieuwe seizoen, waar de laaste aflevering van vandaag de eerste van was
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:03 schreef boku het volgende:
Het waren inderdaad weer erg leuke afleveringen!! Misschien moet de TT aangepast worden aangezien we nu seizoen 4 ingegegaan zijn.
dus gewoon snel volposten en dan kunnen we aan het volgende topic beginnen!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
niet
TT's moeten worden aangepast door een modje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 21 maart om 21.30 uur
Singled OutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:50 schreef firestorm_99 het volgende:
toch ziet Ziva er leuk uit
[afbeelding]
nog maar 92 te gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:45 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
dus gewoon snel volposten en dan kunnen we aan het volgende topic beginnen!!
we gaan gewoon hier door met de afleveringen totdat deze vol is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Viro het volgende:
Of gewoon een slotje aanvragen ?
Dat was de eerste aflevering van seizoen 4.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Stark het volgende:
Was dit de laatste aflevering of een na laatste:
De aflevering waar Ziva vervolgd wordt door FBI, mossad etc.
En waar gibbs eenmalig terugkomt om Ziva te helpen en uiteindelijk de broer van Ziva vermoord wordt door een Iranese Spionne en Ziva tegen haar vecht.
In NL hebben we net de eerste aflevering van seizoen 4 gezien, die waar Ziva moet onderduiken voor de FBI en waarin Gibbs terugkomt om haar te helpen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:56 schreef Stark het volgende:
[..]
bedankt ennuh welke deel zijn we dan in NL?
Ik ben al up-to-date met de USquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef Stark het volgende:
Bedankt, nu kan ik gewoon verder kijken van US nu ik weet van waar ik kan beginnen![]()
inderdaad. maar dat komt allemaal wel goed hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
ik vond het best rare afleveringen gister. de sfeer is zo andersof ligt dat aan mij
Gibbs met een snor
![]()
en Gibbs die Duckie geen Duckie meer noemt
en Tony is zóveel anders dan ik dacht!hij is echt een goede agent, en ik ben heel benieuwd naar die andere undercover operatie
en waarom zou hij de Director Jenny mogen noemen
ik bedacht me trouwens dat er nog een ander lijntje open ligt: waarom komt Tony bij Ziva thuiszou dat met die operatie te maken hebben?
2 afleveringen zijn echt te weinig
tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Stark het volgende:
[..]
inderdaad. maar dat komt allemaal wel goed hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tuurlijk welmaar ik leef nou eenmaal mee
mondje houden he(ik gok dat je al wat meer weet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |