quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:03 schreef boku het volgende:
Het waren inderdaad weer erg leuke afleveringen!! Misschien moet de TT aangepast worden aangezien we nu seizoen 4 ingegegaan zijn.
dus gewoon snel volposten en dan kunnen we aan het volgende topic beginnen!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
niet
TT's moeten worden aangepast door een modje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 21 maart om 21.30 uur
Singled OutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:50 schreef firestorm_99 het volgende:
toch ziet Ziva er leuk uit
[afbeelding]
nog maar 92 te gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:45 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
dus gewoon snel volposten en dan kunnen we aan het volgende topic beginnen!!
we gaan gewoon hier door met de afleveringen totdat deze vol is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef Viro het volgende:
Of gewoon een slotje aanvragen ?
Dat was de eerste aflevering van seizoen 4.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Stark het volgende:
Was dit de laatste aflevering of een na laatste:
De aflevering waar Ziva vervolgd wordt door FBI, mossad etc.
En waar gibbs eenmalig terugkomt om Ziva te helpen en uiteindelijk de broer van Ziva vermoord wordt door een Iranese Spionne en Ziva tegen haar vecht.
In NL hebben we net de eerste aflevering van seizoen 4 gezien, die waar Ziva moet onderduiken voor de FBI en waarin Gibbs terugkomt om haar te helpen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:56 schreef Stark het volgende:
[..]
bedankt ennuh welke deel zijn we dan in NL?
Ik ben al up-to-date met de USquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef Stark het volgende:
Bedankt, nu kan ik gewoon verder kijken van US nu ik weet van waar ik kan beginnen![]()
inderdaad. maar dat komt allemaal wel goed hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
ik vond het best rare afleveringen gister. de sfeer is zo andersof ligt dat aan mij
Gibbs met een snor
![]()
en Gibbs die Duckie geen Duckie meer noemt
en Tony is zóveel anders dan ik dacht!hij is echt een goede agent, en ik ben heel benieuwd naar die andere undercover operatie
en waarom zou hij de Director Jenny mogen noemen
ik bedacht me trouwens dat er nog een ander lijntje open ligt: waarom komt Tony bij Ziva thuiszou dat met die operatie te maken hebben?
2 afleveringen zijn echt te weinig
tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Stark het volgende:
[..]
inderdaad. maar dat komt allemaal wel goed hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tuurlijk welmaar ik leef nou eenmaal mee
mondje houden he(ik gok dat je al wat meer weet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |