Voor het eerst geen smack op zijn hoofd, ik keek echt op dat moment zo :quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kwam door dat verhoor
ik vond het geweldig met die vijver, dat Tony helemaal trots was en zowaar geen smack on the head kreeg maar een aai over z'n hoofd
Ik vond vooral de 1ste aflevering geweldigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef PsyCha het volgende:
ik vond de afleveringen van deze week niet zo.![]()
Ze hebben wat gehad met elkaar. Her en der in de serie wordt daar aan gerefereerd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef FallenAngel666 het volgende:
Waarom zou er een tandenborstel van Abby bij McGee liggen? Heb ik iets gemist in een oude aflevering?
prachtigquote:
he rustig aan, we zijn pas bij 3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens,.. is het niet inmiddels seizoen 4?.. of loopt dit topic niet zo hard?..
dat mag. maar A-Team zitten geen mooie mensen die interessant doen? weet niet hoor, maar ik noem een Facequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Wat een Kut-serie zeg. Heb er echt en teringhekel aan.
Wat een drama allemaal. Mooie mensen die interessant doen. Vrouwen met geldingsdrang.
Dit is nog erger dat GTST... Gatver.![]()
Net 15 minuten proberen te kijken.mocht niet baten. Waar gaat dat toch heen met de series???
Ik kijk nog liever "A-Team"
Ik moet zeggen dat het wel interessant is, de kleine stukjes die we de afgelopen tijd van Gibbs z'n prive leven te zien hebben gekregen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gibbswat erg
en ik wist niet dat hij een dochtertje heeft gehad, vermoedde het wel sinds die flashbacks maar vind het wel erg zielig
en Tony kan wel een goeie worden zeg, hoe hij de leiding nam. beetje jammer dat hij vond dat hij Gibbs moest imiteren, maar goed.
heb me bescheurd om Abbyin het ziekenhuis
Director moest Condoleeza Rice bellen (:')) en zij ratelt aan 1 stuk door en mag zo naar binnen
Tsja.... laat ik het maar zo zeggen : ik heb een nieuwe vriendinquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:24 schreef firestorm_99 het volgende:
hmmm dan moet je dat maar gauw in gaan halen!
waar ben je die 2 weken geweest?
Dat laatste dus alleen vergeet ik steeds de HD recorder aan te zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef firestorm_99 het volgende:
een vriendin die je geen NCIS laat kijken?
die moet je er uit schoppen
tenzij je het wel op mag nemen omdat je met haar het bed deelt op dat moment...
Ach ik koop seizoen 3 wel als ie in NL uitkomtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef firestorm_99 het volgende:
hmmm das minder
dan is er gelukkig nog internet!
Ja ik ook. Maar waarom zit er nu ineens 1 maand tussen de afleveringen? De volgende wordt pas op 20.3 in de US uitgezonden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben helemaal up-to-date, nu wachten op s4e18.
Het is een bepaalde basketbal maand in Amerika nu, waar het meeste van het TV reclamegeld aan uitgegeven wordt. Zodoende liggen alle dure tv-serie's stil in Amerika. Ook van bijvoorbeeld de CSI's komen geen nieuwe afleveringen deze maand.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Korte vakantie voor de makers?
wtfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:51 schreef boku het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar waarom zit er nu ineens 1 maand tussen de afleveringen? De volgende wordt pas op 20.3 in de US uitgezonden.
Jawel... op Veronica gewoon 2 afleveringen morgen... in Amerika zijn er in maart geen nieuwe afleveringen te zienquote:
Gibbs komt ook 'terug'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
wow
echt wowwat een sterke afleveringen
Gibbs die stoptkan het niet geloven
echt niet, onmogelijk
Ziva die geen moordenaar meer is maar een rechercheurhad echt respect voor haar, en medelijden dat ze zo achterna werd gezeten.
Tony die nu de baas is, en zoveel op Gibbs lijkt
die nieuwe proby vind ik echt erg, nu al!
maar echt waanzinnig goede afleveringen(en de intro is ook al aangepast
)
ja ik dacht al zoietsquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:39 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Gibbs komt ook 'terug'.
Hij zit immers in de intro van het nieuwe seizoen, waar de laaste aflevering van vandaag de eerste van was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |