Een ieder zijn eigen mening, niks aan te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat is die Mark Harmon toch een irritant acteur, continue chagerijnig kijken, beetje opvliegend doen bij verdachten en that's it. Nr.1 reden om na 2 afleveringen niet meer te kijken.
The third man = probiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Romeo en Juliet? sounds interesting
ik heb ff gekeken op IMDB
maar de aflevering na Frame Up (waar Tony verdacht wordt en Chip eruit vloog) heet Probie, en daarna komt Model Behaviour? geen romeo en juliet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste aflevering was beter
Edit: spoiler tags voor de mensen die het nog moeten zien
[ Bericht 3% gewijzigd door FallenAngel666 op 25-01-2007 09:29:38 ]Signature:
Maximaal
4
regels
Cool hequote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:22 schreef FallenAngel666 het volgende:Nu pas zie ik de nut van spoilers inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste aflevering was beter
Edit: spoiler tags voor de mensen die het nog moeten zien![]()
Dat ik eeder in het topic tegen spoilers was heel stupid van mij![]()
Bestaan die dingen nogquote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef firestorm_99 het volgende:
ik heb gisteren de video gekeken
en de eerste was idd btr!
nog welquote:
Ach ja neem gelijk maar een hybride-spelerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:53 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
nog wel
ik heb zelfs twee van die exemplaren
maar binnen kort gaat er een vervangen worden door een dvd-recorder
omdat de video wel geluid opneemt en niet meer afspeelt...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:02 schreef firestorm_99 het volgende:
ik vond die met die ontvoering juist interresanter omdat de afloop minder voorspelbaar was.
die havengozer was erg overduidelijk fout idd.
Shit ik was het helemaal vergeten. Gelukkig heb ik het ergens op me pc staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef Feya het volgende:
Heeft niemand gisteren gekeken![]()
Ik moest iig werken, dus ik heb het opgenomen. Kan het pas zaterdag kijken![]()
Zeker weten!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ha kijk aan mede verslaafden
NCIS is het beste misdaad programma dat er bestaat![]()
Het is idd leuker geworden maar katequote:Op maandag 12 februari 2007 12:49 schreef WheeleE het volgende:
Gibbs is iets ontdooit sinds Jenny Director is geworden. Hij maakt zowaar zelfs grapjes!
De conversaties tussen Gibbs en Abby zijn altijd erg leuk, juist omdat zij vaak leuk tegengas weet te geven.
De onderlinge vonkjes die her en der overspringen zijn ook een leuke toevoeging. Ziva en Tony bijvoorbeeld. Iik verbaas me er soms nog over dat Ziva het allemaal toelaat en er zelfs in meegaat. De drie Abby, Jimmy Palmer en McGee, met Abby die een zwak heeft voor McGee, McGee ie dat niet altijd doorheeft, en Jimmy die een oogje op Abby heeft (die daar op haar beurt volgens mij niks van merkt).
Dat is de assistent van Ducky.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
wie is jimmy palmergaat geen belletje rinkelen
ohw, dat sulletjequote:
Mister Palmer zoals Ducky altijd zo mooi zegt.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ohw, dat sulletje
was vergeten dat die jimmy heet
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie weer een travo aan het versieren was
![]()
Ze worden steeds leuker. Vooral hoe ziva en tony met elkaar flirten![]()
Klinkt leuk, k was bijna vergeten dat het vandaag woensdag was. TY c7 voor het herinnerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef firestorm_99 het volgende:
vanavond weer twee nieuwe afleveringen!
'bait' & 'Iced' ik heb er zin in!!
Geen probleem alleen de tijd had ik foutquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Klinkt leuk, k was bijna vergeten dat het vandaag woensdag was. TY c7 voor het herinneren
Heel erg leuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:52 schreef firestorm_99 het volgende:
waren weer interresante afeveringen!!
leuk dat tony 'the boss'moest zijn.
dat kwam door dat verhoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef WheeleE het volgende:
En McGee's vermeende vrouwelijkheidsissue was ook ineens weg.
Ja dat was zeker goed maar ik vond het ook wel vet dat mc geek even in de webcam hackte en dat het dit keer tony was die het idee kreeg om de camera beelden te vervalsen meestal is iemand anders de "slimmerd"quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kwam door dat verhoor
ik vond het geweldig met die vijver, dat Tony helemaal trots was en zowaar geen smack on the head kreeg maar een aai over z'n hoofd
idd ik lag echt dubbelquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef WheeleE het volgende:
Tony deed het niet slecht moet ik zeggen. Alleen had ik wel verwacht dat hij aan het eind een smack on the head zou krijgen omdat ie Gibbs impulsief (oid) noemde.
En McGee's vermeende vrouwelijkheidsissue was ook ineens weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |