Dat wens je Maikuuuul toch niet toe?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:17 schreef no1uknow het volgende:
Sterf
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
omgbbq.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hihi, dimitri is verliefd.![]()
Vanavond.![]()
Niet op jou hoor.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Niet op jou hoor.![]()
Niet gevreesd.
Whehe, leukquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:56 schreef Ferrox het volgende:
godverdomme wat een kut dag![]()
wiskunde olympiade ofzo
hele fokking dag wiskunde maken![]()
terwijl ik er niks van bak![]()
Had ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:56 schreef Ferrox het volgende:
godverdomme wat een kut dag![]()
wiskunde olympiade ofzo
hele fokking dag wiskunde maken![]()
terwijl ik er niks van bak![]()
Die had ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Had ik ook
Wiskunde dag noemen ze dat hiet
Wat was jou opdracht? Misschien hadden we dezelfde, weet niet hoe landelijk dat zit.
Ik had iets over een grieks restaurant etc. etc.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat wens je Maikuuuul toch niet toe?
en mijn maxi dan he sletjuhquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:07 schreef Sloavink het volgende:
TT hoort te zijn ; Schakelbrommers FTW!
For The Winquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
wat de neuk betekent FTW?
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:48 schreef fs180 het volgende:
Rollerbank controle Grootebroek thv de r17 14:26
WEHEHE wtf einz!1loller.. grote broek
Ik heb ook een puch.. ook oldtimer. Maar wel schakel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar hijs oldtimer.. en tofplus tis een puch
![]()
bbq!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
!!!!1111einz!!11zwei!112!!@&%polizei!11
![]()
mijne wordt schakelquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:07 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik heb ook een puch.. ook oldtimer. Maar wel schakel.![]()
raar, je hebt er nog nooit opgestaan, je rijdt nog niet eens brommerquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:14 schreef Ipho het volgende:
Ik heb toch ook zo een schijt hekel aan die lollerbanken.
Ehm 3 voor half 9 misschien ..quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
20:27? Wasda nou weer voor tijd?![]()
Heb je geneuqt!quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Fucking 22 graden hier.![]()
Ma gisteren was![]()
![]()
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Alhoewel er wel zo'n aap was die dacht dat het grappig was om mij een bloedneus te slaan.Dat was wel iets minder, maja.
![]()
Neuh niet echt, ik ben zelf niet zo van het vechten + dat vriendin erbij was en ik heb geen zin in gezeik.quote:
That's the spirit!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Neuh niet echt, ik ben zelf niet zo van het vechten + dat vriendin erbij was en ik heb geen zin in gezeik.
Maar mss als ik hem weer een keer tegenkom dat ie minder geluk heeft.![]()
Samen met wat vrienden aftuigen, lekker laf.
Ik zie het al voor me, zie je zo iemand door de bocht gaan, valt ie ineens van de scooter af.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
True, daar heb je een punt. Wat mij gewoon eng lijkt met een scooter waar je een vlakke bodem hebt, is dat je zeg maar makkelijker zijwaarts eraf schuift en op de grond flikkert. Ik weet dat het heel malloot klinkt, maar dat lijkt me gewoon eng
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
True, daar heb je een punt. Wat mij gewoon eng lijkt met een scooter waar je een vlakke bodem hebt, is dat je zeg maar makkelijker zijwaarts eraf schuift en op de grond flikkert. Ik weet dat het heel malloot klinkt, maar dat lijkt me gewoon eng
De rest ook maar doen danquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:25 schreef Ferrox het volgende:
daar net ff bezig met mn brommer
kheb nog steeds geen nieuwe bocht, dus ik ben veroordeeld tot mn trouwe batavus![]()
Maar daar net ff bezig, mengsmering maken
komt er wat op mn voorspatbord ( walgelijk slecht gespoten grijs ipv chroom )
ik nog ff verder, uitlaat er in zn geheel er af halen, ik zie dat er benzine op mn voorspatbord ligt, pak een doekje veeg het weg: komt er een chroomlaag onder vandaan![]()
Ik heb een ms, kwam een soort zwarte drap uit. Maar ik weet al wat het probleem is. Nieuw luchtfiltertje erop, nieuwe pakkingen, nieuw verstelbaar sproeiertje. Gewoon een grote beurt geven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:16 schreef fs180 het volgende:
puch mv of was het nou een ms?
maar wta kwam dr uit je carb dan?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Godverju, net onder het rijden komt er wat getik uit mijn blok / achterbrug, gewoon een dof klopje meer, uit de achterkant van mijn blok of achterbrug. En het is alleen in de lage toeren. Njah, rij er maar gewoon meer door, als hij kapot loopt komt er gelijk een dik blokje op denk ik.![]()
En mezelf ook nog bijna kapot gereden, rij een haaks bochtje in met 30 ~ 40 ongeveer, ligt er ineens in de bocht ( je kon de bocht niet inkijken) allemaal modder op het wegdek, ik rem dus beetje, achterwiel blokkeert meteen, achterkant glijdt weg, bijna tegen een auto die net van de andere kant aan kwam gereden..
Scheelde echt niks magoed, k leef nog.![]()
Voor de rest was het een mooi tochtje.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Zijn noppenbanden niet iets voor jou?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:39 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik heb een ms, kwam een soort zwarte drap uit. Maar ik weet al wat het probleem is. Nieuw luchtfiltertje erop, nieuwe pakkingen, nieuw verstelbaar sproeiertje. Gewoon een grote beurt geven.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Mensen allemaal: [S] voor je msn naam!
Me scheenbeschermers zijn kwijt.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef hardcorebass het volgende:
kzal morgen ook maar eens me carb gaan schoonmaken, is dat geen kutgedoe? hoe moet ik die schoonmaken? gaskabel en benzineslangetje kan ik er toch zo afhalen zonder problemen en er gewoon weer opzetten?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:31 schreef hardcorebass het volgende:
ipho, je bent een eikel... komma komma kommaa , 4 uur cup a soup... dat zou ipho ook moeten doen
1 of 2? .....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef mstr het volgende:
Ik heb trouwens al een tijdje een Speedfight, niet zeiken.
je kan ook een flesje kopen en dat door je tank gooien, reinigt ook gewoon.. an anders gewoon uitelkaar halen en alles doorblazen enzoquote:
ik zou er spikes op bouwen en mee crossernquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
1 heeft ie, als ik er een had zou ik um zo de sloot in rijden
Goed idee!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik zou er spikes op bouwen en mee crossern![]()
![]()
kopen.. ik bedoel die scooter krijgen of hebben ofzo.. en dan mee crossen ipv de sloot in te rijden en dan verkopen als crossscooterquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:30 schreef Ferrox het volgende:
ik heb ooit een x op een 120cc aerox gereden, over een akker
kan ik je niet aanbevelen
koop dan een senda![]()
Je bedoel jatten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
kopen.. ik bedoel die scooter krijgen of hebben ofzo.. en dan mee crossen ipv de sloot in te rijden en dan verkopen als crossscooter![]()
![]()
ik zie die dingen elke week ofzo paar keerquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef Sloavink het volgende:
Ik zag vorige week een hele gestripte scooter, alle kappen waren er af gehaald! Zo tiefus dom, kon zo al ze draatjes enzo doorsnijden.
kun je sowieso wel, overal zitten dradenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef Sloavink het volgende:
Ik zag vorige week een hele gestripte scooter, alle kappen waren er af gehaald! Zo tiefus dom, kon zo al ze draatjes enzo doorsnijden.
Das waar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
kun je sowieso wel, overal zitten draden
Lullig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef fs180 het volgende:
remmen gaan je niet lukkenmet normale tang hoorprobeer maar is..
we hebben het ovr scootaah.. wd40 op remschijfen is trouwens veel leuker
Dan is het remmen zonder te stoppenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef fs180 het volgende:
Wat, remkabel? Gewoon een goeie tang hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef fs180 het volgende:
Ik zal morgen even een foto maken, de kappen zijn nog allemaal netjes.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef hardcorebass het volgende:
plaats is een fotootje hier mstr, btw: ga je speedfight opknappen... gewoon uiterlijk... zelf spuiten enzo.. een speedfight 1 kunnen de kappen toch niet mooi meer zijn na zoon lange tijd
leen mij jouw tang isquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat, remkabel? Gewoon een goeie tang hebben
Betonschaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
leen mij jouw tang isik heb uur over gedaan ofzo op mn koppelingskabel door te krijgen
![]()
En dan zeggen hier die mongooltjes: Jaa ik kan zo een slot er af knippen hoor die op scooters zitten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
leen mij jouw tang isik heb uur over gedaan ofzo op mn koppelingskabel door te krijgen
![]()
Gewoon zo'n simpele binnenkabel die je voor tussen de 1 a 3 euro bij een brommershop koopt? Pfff, die heb ik al zo vaak met een simpele tang doorgeknipt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
best best meequote:Op zaterdag 25 november 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Dude, zelfs met een slijptol is het nog teringmoeilijk
Ik zeg niet maar zo dat iets fap waardig is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:47 schreef hardcorebass het volgende:
best dikke shit ja
Jij zei dat ook.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
En dan zeggen hier die mongooltjes: Jaa ik kan zo een slot er af knippen hoor die op scooters zitten.
Ik zei dat niet man jij was een van die lui.quote:
Owja jij was zo para van een schijfremslotquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:19 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik zei dat niet man jij was een van die lui.
Jij zegt ja is zo gepiept hoor wat denk jij met een slijptoll zei je.
Wellus.quote:Op zondag 26 november 2006 11:07 schreef no1uknow het volgende:
Jou ondertitel klopt niet Sloavink
omg, k dag al wat ziet ze er sip uitquote:Op zondag 26 november 2006 11:33 schreef no1uknow het volgende:
Jarno ze zusje is in het nieuws:
12-jarig meisje dronk zich bijna dood
Mwoah, als je ziet hoe ik er mee omga, crossen en alles, vind ik het niet zo gek.quote:
tis meer die omvlechting of wat er onder dat rubber zit dat door wilquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef Geqxon het volgende:
En wat als je kabeltje voor kabeltje knipt, lukt het je dan wel?
En had je RVS kabels?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:09 schreef Zuen het volgende:
Honda MTX lelijke koplamp, yamaha DT's die hebben van die lelijke koplampen mtx'en totaal niet.
goed zo jongen je bent een man..quote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
M'n broek stinkt naar shoarma, m'n shirt naar rook en m'n handen naar bier
Wat een heerlijke morgen.
dan kun jij niet rijden..ik jakker geregeld met 50 laatste 60 door een bocht en dan een 90graden bocht he vrijkort dan gaat een sr stuiteren en wil ie uitbrekenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:04 schreef Ferrox het volgende:
haha, ziet er echt niet uit![]()
maar lijkt me eigk best tof om een x te doen.
Maar op een scooter scheuren![]()
kom je de bocht nooit mee door, kheb laatst ff gereden op de SR 50 van een vriend van me ( gaat 85)
harder dan 20 door de bocht lukt gewoon niet,
met een schakelbrommer daarentegen....![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 12:14 schreef C2C het volgende:
sander, wat je zij over dronken vrouwen... ze smste net van sorry enzo k denk dat je gelijk had.. mm k spreek dr strx nog wel denk ik
waar is die toital?quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef no1uknow het volgende:
FS:
Melding van politiecontroles
Papier en helm controle in Zoetermeer om 11:58 ter hoogte van
de Total benzinepomp / Rokkeveen vlakbij de Mandellabrug
javast!quote:Op zondag 26 november 2006 14:21 schreef Geqxon het volgende:
Is zo'n ding dan niet gemaakt om te crossen??
Probeer die bij de Sagenlaan / Paladijnenweg eens met 60 te doen, dan ben je pas de manquote:Op zondag 26 november 2006 14:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dan kun jij niet rijden..ik jakker geregeld met 50 laatste 60 door een bocht en dan een 90graden bocht he vrijkort dan gaat een sr stuiteren en wil ie uitbrekenen das nie gezellig dat zeg ik er wel bij maar het kan.. knee down ook
ja mazzeltovquote:Op zondag 26 november 2006 15:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Probeer die bij de Sagenlaan / Paladijnenweg eens met 60 te doen, dan ben je pas de man
Ga ik ook zo makenquote:Op zondag 26 november 2006 16:34 schreef Zuen het volgende:
Mstr kek eens een plaatje van je brommer.
Homo.quote:Op zondag 26 november 2006 16:44 schreef Geqxon het volgende:
Er lekt iets bij je brommer.
Ik denk dat het een plasje UGLY is!
Kostte me ook weinig.quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 14:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dan kun jij niet rijden..ik jakker geregeld met 50 laatste 60 door een bocht en dan een 90graden bocht he vrijkort dan gaat een sr stuiteren en wil ie uitbrekenen das nie gezellig dat zeg ik er wel bij maar het kan.. knee down ook
Waar jij op rijdt vind ikquote:Op zondag 26 november 2006 17:35 schreef hardcorebass het volgende:
kan makkelyk hoor, 50-60... en btw... mstr je ding is echt lelyk
Later als je groot bent zekerquote:
Nee, misschien over een jaartjequote:Op zondag 26 november 2006 17:42 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Later als je groot bent zeker
Nee ik kan hem je zeer aanbevelen![]()
Heb toenet nog ff genoten ermee, er liggen nieuwe banden onder en is nu goed afgesteld.
Fok, wat rijdt hij nu lekker![]()
![]()
Derbi staat voor kwaliteit he, alleen echte mannen rijden er opquote:Op zondag 26 november 2006 17:42 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Later als je groot bent zeker
Nee ik kan hem je zeer aanbevelen![]()
Heb toenet nog ff genoten ermee, er liggen nieuwe banden onder en is nu goed afgesteld.
Fok, wat rijdt hij nu lekker![]()
![]()
Jos dijkman zelf is ook echt relax, kun je uren mee praten over die spullen.quote:Op zondag 26 november 2006 17:47 schreef hardcorebass het volgende:
die cpi ultimate sm
speciale uitgave is echt dik bij jos dijkman
peugeot/mh xps is ook echt dik
Derbi en Gilera beschouwen we maar als één.quote:Op zondag 26 november 2006 17:47 schreef Ipho het volgende:
[..]
Derbi staat voor kwaliteit he, alleen echte mannen rijden er op![]()
Dimi jij bent ook een kanjer hoor![]()
Kom op dan een KTMquote:Op zondag 26 november 2006 17:41 schreef Zuen het volgende:
Ik ga over een paar maanden op voor mijn motorexamen en dan haal ik een Yamaha XT![]()
![]()
![]()
Hoor hemquote:Op zondag 26 november 2006 17:53 schreef Zuen het volgende:
Nee, die dingen lijken net op gewone kleine schakelbrommertjes.
50cc versie?quote:Op zondag 26 november 2006 17:54 schreef Ipho het volgende:
[..]
Hoor hem![]()
![]()
[afbeelding]
Hier zou je hem toch spontaan in de uitlaat stoppen![]()
Waarom heeft dat lelijke ding 2 spatbordenquote:Op zondag 26 november 2006 18:02 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ja ik vind hem ook lelyk, wat vind je van de honda boven my?
te hoog tour gehaltequote:Op zondag 26 november 2006 18:02 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ja ik vind hem ook lelyk, wat vind je van de honda boven my?
die kun je eraf halen, 1 is natuurlyk om te zorgen dat al de zooi niet tegen de brommer zelf aankomt... en zo lelijk is het niet eens..... dit is een echte plezier-brommer.. lykt niet op een schakelbrommertje van derbi oidquote:Op zondag 26 november 2006 18:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Waarom heeft dat lelijke ding 2 spatborden![]()
om het blok schoon te houden?quote:Op zondag 26 november 2006 18:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Waarom heeft dat lelijke ding 2 spatborden![]()
jy moet een minibike kopenquote:Op zondag 26 november 2006 18:05 schreef Ipho het volgende:
Nouja ik heb verder niets met moters ook. Ktm vind ik gewoon gyl
susoekiquote:Op zondag 26 november 2006 18:11 schreef Zuen het volgende:
Hoe heet die dan Geqxon? Mooi dingetje
quote:
Dat is de hele bedoeling ervanquote:Op zondag 26 november 2006 18:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
tsja kweet niet wat je ermee wil, tis een leuk fietsje voor woonwerk. Maar dan kun je beter de SM versie nemen, en hijs best zwaar dacht ik 170kg ofzo. Dus eigenlijk ist een woonwerk fiets met een iets stoerder jasje dr om
Ik raad je echt aan om op een 625/640/660 te gaan rijden, is tog echt wel wat bruter dan zon machien. De 640 is hiervan de tamste machine, en de 660 de bruutstequote:Op zondag 26 november 2006 18:26 schreef Zuen het volgende:
[..]
Dat is de hele bedoeling ervan. Plus een beetje racen met wat maten
.
Dat ding is een 660'erquote:Op zondag 26 november 2006 18:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik raad je echt aan om op een 625/640/660 te gaan rijden, is tog echt wel wat bruter dan zon machien. De 640 is hiervan de tamste machine, en de 660 de bruutste
Khad het eigenlijk over een KTMquote:
KTM 660SMC ftwquote:
.....quote:Op zondag 26 november 2006 18:34 schreef Zuen het volgende:
De enige KTM's die ik mooi vind zijn de zwaardere.
Kheb vandaag nog op al die modellen gezeten, mooi spul. Maarja licht rbw hequote:Op zondag 26 november 2006 18:37 schreef Zuen het volgende:
Ja die 950 bedoel ik, die vind ik wel mooi.
achterover trekken bedoel je?quote:Op zondag 26 november 2006 18:34 schreef Ipho het volgende:
![]()
Ik ga op een KTM 660SMC rijden volgend voorjaar
![]()
![]()
Die stond nog in full carbon op motornewzquote:
quote:
neuj, en dat is ook absoluut nog niet fijn om te rijden.quote:Op zondag 26 november 2006 18:51 schreef hardcorebass het volgende:
hmm ik weet echt nog niet eens wat voor motor ik wil kopen als ik me motorrijbewijs gaan halen... ik wil een lekker ding om mee te spelen, maar hij moet ook snel zijn... hoe hard haalt zo'n ktm? of zon honda waar ik een plaatje van liet zien? niet veel harder als 160 denk ik ofwel?
Ik gok dat het bij 160 wel stopt jaquote:Op zondag 26 november 2006 18:51 schreef hardcorebass het volgende:
hmm ik weet echt nog niet eens wat voor motor ik wil kopen als ik me motorrijbewijs gaan halen... ik wil een lekker ding om mee te spelen, maar hij moet ook snel zijn... hoe hard haalt zo'n ktm? of zon honda waar ik een plaatje van liet zien? niet veel harder als 160 denk ik ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |