quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Mensen allemaal: [S] voor je msn naam!
Me scheenbeschermers zijn kwijt.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef hardcorebass het volgende:
kzal morgen ook maar eens me carb gaan schoonmaken, is dat geen kutgedoe? hoe moet ik die schoonmaken? gaskabel en benzineslangetje kan ik er toch zo afhalen zonder problemen en er gewoon weer opzetten?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:31 schreef hardcorebass het volgende:
ipho, je bent een eikel... komma komma kommaa , 4 uur cup a soup... dat zou ipho ook moeten doen
1 of 2? .....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef mstr het volgende:
Ik heb trouwens al een tijdje een Speedfight, niet zeiken.
je kan ook een flesje kopen en dat door je tank gooien, reinigt ook gewoon.. an anders gewoon uitelkaar halen en alles doorblazen enzoquote:
ik zou er spikes op bouwen en mee crossernquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:19 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
1 heeft ie, als ik er een had zou ik um zo de sloot in rijden
Goed idee!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik zou er spikes op bouwen en mee crossern![]()
![]()
kopen.. ik bedoel die scooter krijgen of hebben ofzo.. en dan mee crossen ipv de sloot in te rijden en dan verkopen als crossscooterquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:30 schreef Ferrox het volgende:
ik heb ooit een x op een 120cc aerox gereden, over een akker
kan ik je niet aanbevelen
koop dan een senda![]()
Je bedoel jatten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
kopen.. ik bedoel die scooter krijgen of hebben ofzo.. en dan mee crossen ipv de sloot in te rijden en dan verkopen als crossscooter![]()
![]()
ik zie die dingen elke week ofzo paar keerquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef Sloavink het volgende:
Ik zag vorige week een hele gestripte scooter, alle kappen waren er af gehaald! Zo tiefus dom, kon zo al ze draatjes enzo doorsnijden.
kun je sowieso wel, overal zitten dradenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef Sloavink het volgende:
Ik zag vorige week een hele gestripte scooter, alle kappen waren er af gehaald! Zo tiefus dom, kon zo al ze draatjes enzo doorsnijden.
Das waar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
kun je sowieso wel, overal zitten draden
Lullig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef fs180 het volgende:
remmen gaan je niet lukkenmet normale tang hoorprobeer maar is..
we hebben het ovr scootaah.. wd40 op remschijfen is trouwens veel leuker
Dan is het remmen zonder te stoppenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef fs180 het volgende:
Wat, remkabel? Gewoon een goeie tang hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef fs180 het volgende:
Ik zal morgen even een foto maken, de kappen zijn nog allemaal netjes.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef hardcorebass het volgende:
plaats is een fotootje hier mstr, btw: ga je speedfight opknappen... gewoon uiterlijk... zelf spuiten enzo.. een speedfight 1 kunnen de kappen toch niet mooi meer zijn na zoon lange tijd
leen mij jouw tang isquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat, remkabel? Gewoon een goeie tang hebben
Betonschaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
leen mij jouw tang isik heb uur over gedaan ofzo op mn koppelingskabel door te krijgen
![]()
En dan zeggen hier die mongooltjes: Jaa ik kan zo een slot er af knippen hoor die op scooters zitten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
leen mij jouw tang isik heb uur over gedaan ofzo op mn koppelingskabel door te krijgen
![]()
Gewoon zo'n simpele binnenkabel die je voor tussen de 1 a 3 euro bij een brommershop koopt? Pfff, die heb ik al zo vaak met een simpele tang doorgeknipt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
best best meequote:Op zaterdag 25 november 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Dude, zelfs met een slijptol is het nog teringmoeilijk
Ik zeg niet maar zo dat iets fap waardig is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:47 schreef hardcorebass het volgende:
best dikke shit ja
Jij zei dat ook.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
En dan zeggen hier die mongooltjes: Jaa ik kan zo een slot er af knippen hoor die op scooters zitten.
Ik zei dat niet man jij was een van die lui.quote:
Owja jij was zo para van een schijfremslotquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:19 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik zei dat niet man jij was een van die lui.
Jij zegt ja is zo gepiept hoor wat denk jij met een slijptoll zei je.
Wellus.quote:Op zondag 26 november 2006 11:07 schreef no1uknow het volgende:
Jou ondertitel klopt niet Sloavink
omg, k dag al wat ziet ze er sip uitquote:Op zondag 26 november 2006 11:33 schreef no1uknow het volgende:
Jarno ze zusje is in het nieuws:
12-jarig meisje dronk zich bijna dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |