Mwoah, als je ziet hoe ik er mee omga, crossen en alles, vind ik het niet zo gek.quote:
tis meer die omvlechting of wat er onder dat rubber zit dat door wilquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef Geqxon het volgende:
En wat als je kabeltje voor kabeltje knipt, lukt het je dan wel?
En had je RVS kabels?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:09 schreef Zuen het volgende:
Honda MTX lelijke koplamp, yamaha DT's die hebben van die lelijke koplampen mtx'en totaal niet.
goed zo jongen je bent een man..quote:Op zondag 26 november 2006 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
M'n broek stinkt naar shoarma, m'n shirt naar rook en m'n handen naar bier
Wat een heerlijke morgen.
dan kun jij niet rijden..ik jakker geregeld met 50 laatste 60 door een bocht en dan een 90graden bocht he vrijkort dan gaat een sr stuiteren en wil ie uitbrekenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:04 schreef Ferrox het volgende:
haha, ziet er echt niet uit![]()
maar lijkt me eigk best tof om een x te doen.
Maar op een scooter scheuren![]()
kom je de bocht nooit mee door, kheb laatst ff gereden op de SR 50 van een vriend van me ( gaat 85)
harder dan 20 door de bocht lukt gewoon niet,
met een schakelbrommer daarentegen....![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 12:14 schreef C2C het volgende:
sander, wat je zij over dronken vrouwen... ze smste net van sorry enzo k denk dat je gelijk had.. mm k spreek dr strx nog wel denk ik
waar is die toital?quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef no1uknow het volgende:
FS:
Melding van politiecontroles
Papier en helm controle in Zoetermeer om 11:58 ter hoogte van
de Total benzinepomp / Rokkeveen vlakbij de Mandellabrug
javast!quote:Op zondag 26 november 2006 14:21 schreef Geqxon het volgende:
Is zo'n ding dan niet gemaakt om te crossen??
Probeer die bij de Sagenlaan / Paladijnenweg eens met 60 te doen, dan ben je pas de manquote:Op zondag 26 november 2006 14:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dan kun jij niet rijden..ik jakker geregeld met 50 laatste 60 door een bocht en dan een 90graden bocht he vrijkort dan gaat een sr stuiteren en wil ie uitbrekenen das nie gezellig dat zeg ik er wel bij maar het kan.. knee down ook
ja mazzeltovquote:Op zondag 26 november 2006 15:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Probeer die bij de Sagenlaan / Paladijnenweg eens met 60 te doen, dan ben je pas de man
Ga ik ook zo makenquote:Op zondag 26 november 2006 16:34 schreef Zuen het volgende:
Mstr kek eens een plaatje van je brommer.
Homo.quote:Op zondag 26 november 2006 16:44 schreef Geqxon het volgende:
Er lekt iets bij je brommer.
Ik denk dat het een plasje UGLY is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |