Het is toch zijn partij? Door hem en van hem. Kijk ook maar eens naar de voorkeursstemmen. En de SP doet het ook zo.quote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef SCH het volgende:
Wilders heeft nu al een ijzeren fractiediscipline. Niks democratie, net als dat hij tegen het referendum was. Hoezo meepraten? Bek houwe en luisteruh naar Ome Geert
He, het is Maorijnisen niet die zijn Partij met ijzeren hand bestuurd. Ik weet niet of je het weet maar de meeste rechtse mensen zijn hele democratische mensen. Dat valt linkse mensen veel minder vaak te zeggenquote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef SCH het volgende:
Wilders heeft nu al een ijzeren fractiediscipline. Niks democratie, net als dat hij tegen het referendum was. Hoezo meepraten? Bek houwe en luisteruh naar Ome Geert
Oh dat kan maar dat wil nog niet zeggen dat de Pvv ook maar een beetje stabiel isquote:Op maandag 27 november 2006 20:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie toch echt eerder ruzie bij de VVD dan bij de PVV hoor.
Waarom niet? Waarom zou elke nieuwe, rechtse partij onstabiel zijn?quote:Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef du_ke het volgende:
Oh dat kan maar dat wil nog niet zeggen dat de Pvv ook maar een beetje stabiel is.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is toch zijn partij? Door hem en van hem. Kijk ook maar eens naar de voorkeursstemmen. En de SP doet het ook zo.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He, het is Maorijnisen niet die zijn Partij met ijzeren hand bestuurd. Ik weet niet of je het weet maar de meeste rechtse mensen zijn hele democratische mensen. Dat valt linkse mensen veel minder vaak te zeggen
Omdat het er op lijkt dat hij de zelfde fout als Fortuyn is in gegaan. Een lijst met mensen zonder veel ervaring. Misschien makkelijk kneedbaar maar ook dikke kans op ruzie.quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom zou elke nieuwe, rechtse partij onstabiel zijn?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He, het is Maorijnisen niet die zijn Partij met ijzeren hand bestuurd. Ik weet niet of je het weet maar de meeste rechtse mensen zijn hele democratische mensen. Dat valt linkse mensen veel minder vaak te zeggen
Nee, jou post blinken uit op inhoudquote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef SCH het volgende:IN de categorie domme posts: een superdomme post
Komop jongen je gaat zelf met het bijzonder onnozele Maorijnissen aanzetten en dan verwacht je dat er nog iemand is die je serieus neemt?quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, jou post blinken uit op inhoud![]()
Je zou ook eens een keer normaal kunnen reageren. Ipv met van die laffe linkse one-liners.
1. Hij leeft zelf nog.quote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef du_ke het volgende:
Omdat het er op lijkt dat hij de zelfde fout als Fortuyn is in gegaan. Een lijst met mensen zonder veel ervaring. Misschien makkelijk kneedbaar maar ook dikke kans op ruzie.
Heeft ook niks met rechts te maken maar met snelle groei, denk dat er bij SP ook nog wel wat gaat knallen.
Heb je ooit wel eens gedacht om je kleurtje in te leveren. Het wordt een beetje te genantquote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, jou post blinken uit op inhoud![]()
Je zou ook eens een keer normaal kunnen reageren. Ipv met van die laffe linkse one-liners.
Het is geen ledenpartij hoor, maar het prive-ffestje van Wilders. Kijk maar naar de voorkeursstemmen. Ze zijn hangers-on en dan mag Wilders eisen dat ze zich zo gedragen.quote:
Die Sinterklaas in je avatar. Die is volgens mij ook links want hij geeft gratis dingen weg en hij is de dictator van een stel pieten. Oftewel: wow, je hebt gelijk linkse mensen zijn meestal ondemocratischquote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, waar doet me dit toch aan denken. Volg de leiderquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is geen ledenpartij hoor, maar het prive-ffestje van Wilders. Kijk maar naar de voorkeursstemmen. Ze zijn hangers-on en dan mag Wilders eisen dat ze zich zo gedragen.
Jij mag er van mij alle vertrouwen in hebbenquote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
1. Hij leeft zelf nog.
2. Het zijn er maar 9, geen 26
3. Hij is gewoon echt de baas
4. Ervaren parlementariers bij een nieuwe partij zou betekenen dat het allemaal overstappers zijn. Het kan bijna niet anders.
5. Volgens mij is het peil een stuk hoger dan bij de LPF. Geen seksbazen of uitgevers van motorbladen.
Maar in ons kiesstelsel maakt het geen donder uit of je veel of weinig voorkeursstemmen haalde, en bestaat er niet zoiets als 'iemands partij', waarbij iemand iets te zeggen heeft over andere parlementariers.quote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is toch zijn partij? Door hem en van hem. Kijk ook maar eens naar de voorkeursstemmen.
Al haalt bij de SP de lijsttrekker minder voorkeursstemmen (percentueel) dan bij veel andere partijen.quote:En de SP doet het ook zo.
Alles wat niet in jouw straatje past is links ofnie?quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Als jij het zegt, Maortijn.quote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
de meeste rechtse mensen zijn hele democratische mensen. Dat valt linkse mensen veel minder vaak te zeggen
Nee, maar je bent gekozen op de slippen van Wilders, en die kan je voor de keuze stellen: meedoen of opzouten. Er is geen ledenstructuur met stemmingen en zo.quote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef sigme het volgende:
Maar in ons kiesstelsel maakt het geen donder uit of je veel of weinig voorkeursstemmen haalde, en bestaat er niet zoiets als 'iemands partij', waarbij iemand iets te zeggen heeft over andere parlementariers.
Verrassend, toch wel.quote:Al haalt bij de SP de lijsttrekker minder voorkeursstemmen (percentueel) dan bij veel andere partijen.
Prima. Maar ik denk dat de VVD de komende tijd op dit front gaat ehh... winnen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef du_ke het volgende:
Jij mag er van mij alle vertrouwen in hebben. Ik wacht liever nog even een paar maandjes.
Wilders heeft ook iets meer tijd gehad om zn partij op te zetten!quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
1. Hij leeft zelf nog.
2. Het zijn er maar 9, geen 26
3. Hij is gewoon echt de baas
4. Ervaren parlementariers bij een nieuwe partij zou betekenen dat het allemaal overstappers zijn. Het kan bijna niet anders.
5. Volgens mij is het peil een stuk hoger dan bij de LPF. Geen seksbazen of uitgevers van motorbladen.
Dat zegt wel wat. Verdonk had toch de kar moeten trekken.quote:Op maandag 27 november 2006 15:45 schreef Kozzmic het volgende:
"Het is voor het eerst in de geschiedenis dat een lijsttrekker van een partij niet de meeste stemmen krijgt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |