Leuke links. Het laat ook zien dat Bos en Balkenende weer zo'n 80% van de voorkeursstemmen krijgen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:56 schreef Kozzmic het volgende:
In de gemeente Haarlemmermeer zou Verdonk fors meer stemmen gehaald hebben: http://web.haarlemmermeer.nl/issverkiezingen/exp_html/index.html
In Zwolle daarentegen scoort Rutte net iets beter: http://www.resultaten.stemmeninzwolle.nl/
Rutte is gisteren herkozen, dus dat gaat niet meer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:01 schreef Kozzmic het volgende:
Maar goed, stel Rita heeft meer stemmen dan Mark, is de verwachting dan dat Mark aan de kant wordt geschoven en Rita de fractievoorzitter wordt? Ik geloof daar niet zo in.
Mwah- Bloed aan de blazers kan altijd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Rutte is gisteren herkozen, dus dat gaat niet meer.
Jawel hoor, Rutte kan altijd terugtreden, bijvoorbeeld als de druk vanuit de media groter gaat worden nadat bekend wordt dat Verdonk meer voorkeursstemmen haalt. Of het waarschijnlijk is, is een tweede. Ik verwacht het niet op korte termijn, maar wat als straks de verkiezingen voor de Provinciale Staten ook tegenvallen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Rutte is gisteren herkozen, dus dat gaat niet meer.
Iemand kan altijd aftreden natuurlijk. Ik bedoelde meer dat het niet waarschijnlijjk is dat er vanuit de fractie veel druk komtquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:10 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Jawel hoor, Rutte kan altijd terugtreden, bijvoorbeeld als de druk vanuit de media groter gaat worden nadat bekend wordt dat Verdonk meer voorkeursstemmen haalt. Of het waarschijnlijk is, is een tweede. Ik verwacht het niet op korte termijn, maar wat als straks de verkiezingen voor de Provinciale Staten ook tegenvallen?
Wilders is denk ik toch een stapje te ver voor veel VVD'ers.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:16 schreef onemangang het volgende:
Bij zulke cijfers zou je denken -dat vermoeden was er al- dat deze partij zich misschien ooit gaat splitsen in een liberale en een conservatieve partij. Het liberale deel kan aansluiting vinden bij D66, het conservatieve deel bij Wilders...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:01 schreef SCH het volgende:
De periode Rita Verdonk is echt voorbij. Die zakt langzaam weg
ik ben toch best wel benieuwd hoe ze het als kamerlid zal gaan doen ... hoeveel Fans zouden overblijven als ze en paar keer in de kamer als oppositielid interrupties doet of haar mening moet geven over thema's?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:01 schreef SCH het volgende:
De periode Rita Verdonk is echt voorbij. Die zakt langzaam weg
Veel. Alleen maar kritiek leveren op anderen en zelf nauwelijks iets hoeven waar te maken past haar vast welquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef KroJo het volgende:
[..]
ik ben toch best wel benieuwd hoe ze het als kamerlid zal gaan doen ... hoeveel Fans zouden overblijven als ze en paar keer in de kamer als oppositielid interrupties doet of haar mening moet geven over thema's?
Dat zou toch volgens velen 'makkelijk' scoren moeten zijn?
Ja, ik zie haar ook niet echt een rol spelen in de Kamer. Discussieren enzo, argumenten gebruiken, dat zijn zaken die Verdonk niet liggen. Zo gauw ze elders een leuke functie kan krijgen is ze weg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:06 schreef SCH het volgende:
Ik meen het serieus. Haar rol is uitgespeeld.
Je hebt gelijk, ik neem het terugquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo zit het: http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorkeurstem
Daarnaast zal Kamp in de verste verte niet in de buurt van het aantal voorkeurstemmen van Rita Verdonk komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |