Ik lees als ik google overal dat het van Jack Johnson is. Maar de titel, daar ben ik nog niet achter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek het nummer van de Prodent reclame met Tooske erin...is nu regelmatig op TV.
Nop, helaas is die het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
Rihanna - We Ride?
Iemand een idee?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Help!
Zojuist zag ik op de digitale zender TMF-NL een videoclip van een bandje, 4 mannen die door de polders renden (?) terwijl ze ondertussen een van de beste nummers van dit jaar zongen. Maar wie zijn dit? En hoe heet dat nummer? Volgens zusje heeft de bandnaam het woord 'box' er in.
Mary - Dreamsquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef almarrr het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ik net op tv zag, nouja het einde dan. Een vrouw die op het strand ligt en zingt, beetje rustig nummer, volgens mij nognie zo oud.
Never Forget is dat dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:59 schreef Deetch het volgende:
Ik zoek een nummer van Take That (zojuist de documentaire gekeken) waarin ook een kinderkoor zingt.
Weet iemand het?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Danceplaatje uit de jaren '90 met aan het einde een scratchgeluid en dan "I can dance for that"
En tijdens het nummer steeds: "I can dance, stop take it over"
Uit de "turn up the bass" periode...
Betty Boo & The Beatmaster - Hey DJ, I Can't Dance (to the music that you're playing)quote:quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Danceplaatje uit de jaren '90 met aan het einde een scratchgeluid en dan "I can dance for that"
En tijdens het nummer steeds: "I can dance, stop take it over"
Uit de "turn up the bass" periode...
Weet iemand het?
Oja! thanx!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:08 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Betty Boo & The Beatmaster - Hey DJ, I Can't Dance (to the music that you're playing)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zoek al heel lang een pianogeluidje wat je wel eens op TV hoort: Tududududu tududududu, het is een geluidje wat wel eens wordt in gezet bij een ontroerend moment ofzo.
Wees wat specifieker.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zoek al heel lang een pianogeluidje wat je wel eens op TV hoort: Tududududu tududududu, het is een geluidje wat wel eens wordt in gezet bij een ontroerend moment ofzo.
Thomas Newman -- American Beautyquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef wobbel het volgende:
dat liedje wat je hoort dus
http://www.break.com/index/greatest_girls_making_out_video.html
is heel rustig nummer wat je wel vaker op tv hoort....vanaf seconde of 25 echt herkenbaar
Ik gok op Theme From Love Storyquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gokje: Gary Jules - Mad worldquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Whaha, dan zullen we het weten
Tuudududuudud duududududud bij ontroerende moment! Aha!!
Für Elise van Beethoven??quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Whaha, dan zullen we het weten
Tuudududuudud duududududud bij ontroerende moment! Aha!!
Wel heel erg mooi trouwens.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik gok op Theme From Love Story
(klik op de link, en dan bedoel ik het gedeelte na het intro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |