idd, de delegatie uit 1750quote:Op donderdag 30 november 2006 17:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geez..![]()
Wilders het haar, zij het parmantige pakje. We zijn weer terug in de Pruikentijd.
Heksenjacht, gedemoniseerd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal? Agema heeft nog niks in de kamer kunnen doen en er wordt al weer flink gedemoniseerd. Wees dan een kerel en wacht tot ze echt een keer op haar bek gaat. Oh nee... dit is een SCH-heksenjachttopic.
Politike correct carrierehoertje van BZ dus. Dat GL daar intrapt...quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:23 schreef Gimmick het volgende:
Wat doet in vredesnaam Mariko Peters in je lijstje? Dit is haar CV. Minder dan die van Ageman? Of mineder dan mijnheer De Roon?:
Mariko Peters; vrouw; 37; woonplaats Kaboel/Utrecht.
Curriculum vitae
* Adviseur van de minister van Buitenlandse zaken van Afghanistan, gedetacheerd door BZ (heden)
* Ministerie van Buitenlandse zaken, geplaatst als beleidsmedewerker te Den Haag (2002-2004) en op de Nederlandse ambassade te Kaboel (2004-2006)
* Ministerie van Buitenlandse zaken, Balkan Task Force (2001)
* OVSE Missie in Bosnie-Herzegovina, geplaatst te Sarajevo als mensenrechtenjurist (2000–2001)
* De Brauw Blackstone Westbroek, advocaat te Amsterdam en Den Haag (1996–2000)
* Studentassistentschappen, o.m. bij het Onderzoeksinstituut Recht & Beleid in Leiden
Relevante opleiding
* Clingendael EU Opleiding, postdoctoraal certificaat 2001
* Grotius Academie, praktijkopleiding Europees mededingingsrecht, postdoctoraal certificaat 2000
* Columbia University School of Law, New York (LL.M 1996)
* Universiteit van Leiden, Faculteit der Rechtsgeleerdheid (afgestudeerd 1995)
* Studie Japanse literatuur en rechten, Japan (Kyoto Universiteit en ICU 1990 – 1992)
en jij mauwt over demonisering van je lieve fleur?quote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Politike correct carrierehoertje van BZ dus. Dat GL daar intrapt...
Ja. Er is niet een heel topic gebaseerd op niet-bestaande flaters van Peters. Ik heb een interview met haar gelezen en ze kwam over als een wereldvreemde, extreem politiek correcte moslimapologeet.quote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef Jerruh het volgende:
en jij mauwt over demonisering van je lieve fleur?
whehehe....
Peters is inderdaad een wereldvreemde doos als je haar vergelijk met de wereldwijze Fleur.quote:Op zondag 3 december 2006 15:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. Er is niet een heel topic gebaseerd op niet-bestaande flaters van Peters. Ik heb een interview met haar gelezen en ze kwam over als een wereldvreemde, extreem politiek correcte moslimapologeet.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Peters is inderdaad een wereldvreemde doos als je haar vergelijk met de wereldwijze Fleur.
Die Peters zit een beetje bij die Verenigde Naties te gapen terwijl onze geweldige Fleur enorm goed werk verrichtte. Ze had een uitkering en ging daarna subsidies bevechten als magistraal statenlid waarna ze meteen ruzie maakte met haar partij. Een vrouw met kloten. Dat zie ik die Peters nog niet doen, die praat alleen maar met wereldleiders en vindt internationale zaken belangrijk. Fleur doet tenminste goed werk, die is er tegen dat je op kosten van de overheid werkt, daarom is ze kamerlid geworden
ik vons SCH's betoogje anders best fijn, leesbaar en ironisch.quote:Op zondag 3 december 2006 18:51 schreef Schepseltje het volgende:
SCH, koop een leven
Door Fleur heeft mijn leven juist weer zinquote:Op zondag 3 december 2006 18:51 schreef Schepseltje het volgende:
SCH, koop een leven
Leuk om te zien dat 'the puffy shirt' toch nog een succes is geworden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze stond een beetje verbaasd voor zich uit te kijken, zo dus:
Goed stukjequote:Op zondag 3 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Peters is inderdaad een wereldvreemde doos als je haar vergelijk met de wereldwijze Fleur.
Die Peters zit een beetje bij die Verenigde Naties te gapen terwijl onze geweldige Fleur enorm goed werk verrichtte. Ze had een uitkering en ging daarna subsidies bevechten als magistraal statenlid waarna ze meteen ruzie maakte met haar partij. Een vrouw met kloten. Dat zie ik die Peters nog niet doen, die praat alleen maar met wereldleiders en vindt internationale zaken belangrijk. Fleur doet tenminste goed werk, die is er tegen dat je op kosten van de overheid werkt, daarom is ze kamerlid geworden
Fleur maakt alles beter. Ze geeft weer fleur in het leven.quote:
Zjn er ook opblaaspoppen van haar te koop, dan leg ik er een in de hondenmand.quote:Op zondag 3 december 2006 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn er ook posters van haar te koop, dan hang ik er een boven mijn bed.![]()
Je mag haar vast wel gesubsidieerd bezitten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Zjn er ook opblaaspoppen van haar te koop, dan leg ik er een in de hondenmand.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Open er eenquote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Musketeer het volgende:
Verdient Marianna Thieme niet minstens een net zo groot fantopic? Die heeft in haar korte lijststrekkersperiode al een indrukwekkende lijst domme dingen gezegd.
Is dat zo? Ik volg het niet echt in Nederland, ik zou zo'n topic graag zien.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Musketeer het volgende:
Verdient Marianna Thieme niet minstens een net zo groot fantopic? Die heeft in haar korte lijststrekkersperiode al een indrukwekkende lijst domme dingen gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |