Niet doen danquote:Maar toch merk ik wel dat hij jonger is dan ik en dat ik iets verder ben dan hij.
Nee, ik denk niet dat hij weet dat ik hem leuk vind. Durf dat nog niet echt te laten merkenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef rieski het volgende:
Weet je collega dat ook?
Mja, dat is nog wel de vraag natuurlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Is die collega ook homo trouwens
whaha, ik zou persoonlijk wel wat raar opkijken als ik zo'n vraag krijgquote:Op donderdag 23 november 2006 19:14 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat hij weet dat ik hem leuk vind. Durf dat nog niet echt te laten merken
[..]
Mja, dat is nog wel de vraag natuurlijkIk heb een vermoeden van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik ben erg bang dat hij geen homo is en dat hij inderdaad een afkeer van mij krijgt. Ik ben bang dat hij dit aan andere collega's gaat vertellen en dat in no time iedereen weet dat ik homo ben én ook nog eens iemand leuk vond die ruim 4 jaar jonger is dan ik. Lastig.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:18 schreef Pelgrim het volgende:
Tja het risico dat je loopt is dat hij hetero is en een afkeer krijgt van jou omdat hij er niet van gediend is. Maar misschien valt hij juist ook op jou en kan het wat worden.
Die kans is aanwezig inderdaadquote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik ben erg bang dat hij geen homo is en dat hij inderdaad een afkeer van mij krijgt. Ik ben bang dat hij dit aan andere collega's gaat vertellen en dat in no time iedereen weet dat ik homo ben én ook nog eens iemand leuk vond die ruim 4 jaar jonger is dan ik. Lastig.
Hetero zijn is makkelijkerquote:Op donderdag 23 november 2006 19:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig inderdaad
Ik ookquote:Op donderdag 23 november 2006 19:19 schreef L-IS het volgende:
[..]
whaha, ik zou persoonlijk wel wat raar opkijken als ik zo'n vraag krijg
Dat is fijn om te horen. Ik kreeg laatst van een collega te horen dat hij het wel ok vond dat sommige moslims homo's van de minaret willen gooien. Hij had alleen niet helemaal door tegen wie hij het zeiquote:Op donderdag 23 november 2006 19:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het is mij gelukkig nog nooit overkomen
Niet dat ik iets tegen homo;s heb hoor
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:24 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen. Ik kreeg laatst van een collega te horen dat hij het wel ok vond dat sommige moslims homo's van de minaret willen gooien. Hij had alleen niet helemaal door tegen wie hij het zeiMaar ik dwaal af
ergo--> wacht er dus nog even mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik ben erg bang dat hij geen homo is en dat hij inderdaad een afkeer van mij krijgt. Ik ben bang dat hij dit aan andere collega's gaat vertellen en dat in no time iedereen weet dat ik homo ben én ook nog eens iemand leuk vond die ruim 4 jaar jonger is dan ik. Lastig.
Misschien eerst eens zelf uit de kast komen in het echte leven?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef Wally__ het volgende:
n en dat in no time iedereen weet dat ik homo ben
ergo is?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
ergo--> wacht er dus nog even mee.
Dat weet ie nietquote:Op donderdag 23 november 2006 19:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Is die collega ook homo trouwens
En als het wél iets wordt, hoe verwacht je het dan verborgen te houden?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef Wally__ het volgende:
[..]
daarom, maar dan op zijn latijns.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:39 schreef Wally__ het volgende:
ergo is?
Jij bent homo?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:32 schreef Koewam het volgende:
Gewoon doen.
ik ging op mn 15e met een 23-jarigekzie m nog steeds btw
Daar heb ik ook over nagedacht inderdaad. Dat lijkt me heel lastig en dat kun je niet heel lang volhouden denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als het wél iets wordt, hoe verwacht je het dan verborgen te houden?
Nee, ergo betekent dus.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:40 schreef MissMatch het volgende:
[..]
daarom, maar dan op zijn latijns.
er·go (bw.)quote:
Ok. Beiden. Toch bij een vertaling als 'cognito ergo sum', wel dus gebruiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
er·go (bw.)
1 [form.] dus => daarom
Das zielug voor die dierenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok. Beiden. Toch bij een vertaling als 'cognito ergo sum', wel dus gebruiken.
Heerlijk mieren verkrachten hier.![]()
Mannelijke mieren?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok. Beiden. Toch bij een vertaling als 'cognito ergo sum', wel dus gebruiken.
Heerlijk mieren verkrachten hier.![]()
Dit ligt wel anders als hij ook homo is natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:59 schreef theboywonder het volgende:
[..]
Mannelijke mieren?
Maar even serieus, ik zou het niet doen. (Ben zelf geen homo maar ken er genoeg, ook jongere)
Als hij het zelf zou aangeven ok, maar in die leeftijd zijn de meesten al onzeker, krijgen ze ook nog eens een homo in hun nek...
Hmmm, das dan wel weer waar... Misschien is ie juist hartstikke blij dat ie het eindelijk kwijt kan...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Dit ligt wel anders als hij ook homo is natuurlijk.
Dan moet hij mij ook leuk vindenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:18 schreef SaxoVTS het volgende:
Leeftijdsverschil vind ik wel het allerslechtste argument om geen relatie te beginnen met iemand die je leuk vindt...
Is wel kut idd..Als je nog niet uit de kast ben, zoals ik, dan is de kans wel groot dat het uitkomt mocht je afwezen worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Lijkt me best klote als je homo bent, maar dat je niet weet of de jongen/man waar je dan op valt ook homo is.
Was het maar zo makkelijk hahaquote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef Blivox het volgende:
Jij bent dus een homo zonder gaydar?
Nee, niemand.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:21 schreef WesHell het volgende:
Weten je ouders dat je homo bent?
Hoelang ik al homo ben? Je bedoelt hoelang ik het al weet? Ik weet ook wel dat ik dit tegen anderen moet zeggen, daar zie ik jaren tegen op.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:32 schreef its_me_ het volgende:
Ik weet niet hoelang je al homo bent, en of je er zeker van bent, maar ik zou het eerst aan de buitenwereld bekend maken. En ik weet dat ik dit makkelijker zeg dan dat je dat zal doen.
Nee, dat begint wel een beetje op te vallenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:46 schreef WesHell het volgende:
En ondertussen zoen je gewoon met meiden??
Kan ook als je hetro bent hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Lijkt me best klote als je homo bent, maar dat je niet weet of de jongen/man waar je dan op valt ook homo is.
Nou, neequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:08 schreef outcast_within het volgende:
Ondertussen is hij gewoon getrouwd en heeft 2 kids en een hypotheek
Heb je een tip hoe je daar achter kunt komen? Als ik het vraag is het ook meteen duidelijk waarom ik het vraag namelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:34 schreef RobinK het volgende:
Ik zou allereerst proberen uit te vinden of die jongen waar je gek op bent, ook homo is!
Pas dan kan je actie ondernemen (of juist niet)
Niet doen dan. Sowieso is 'ie 16, als hij al die gevoelens heeft, zal hij er waarschijnlijk nog niet eens voor uit willen komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef Wally__ het volgende:
Nou, nou. Om 'm nou meteen een slap figuur te noemen omdat hij er tegenop ziet om zijn ouders t vertellen dat ie homo is... Zoiets doe je niet zomaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:36 schreef Rapaille het volgende:
Slap figuur, zorg eerst maar eens dat je omgeving het weet. Nu lijkt het wel of je je schaamt tegenover alles en iedereen. Waarom durf je het in principe wel tegen een collega te zeggen en niet tegen je ouders/vrienden?
Vroeg of laat zal die het toch wel moeten vertellen. En als je het alleen maar wegstopt komt er niets van. Verder denk ik niet dat iedereen de rug toekeert. En als ze dat wel doen, weet je meteen wat je aan ze hebt. Maar toch denk ik dat het wel geaccepteerd zal worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef WesHell het volgende:
En wat nou als alles verkeerd uitpakt? Iedereen keert zijn/haar rug tegen TS? Ik denk eerlijk gezegd dat het wel iets mee zal vallen... Maar toch?? In wat voor wereld leef je? Soort werk?
no shit sherlockquote:Op donderdag 23 november 2006 18:49 schreef erikkll het volgende:
ik begrijp dat jij/hij homo bent/zijn?
Heey bartquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:50 schreef Brupje het volgende:
[..]
no shit sherlock![]()
ot: mijn vriendje en ik schelen bijna 6 jaar. zijn alleen iets ouder beideals je maar gelukkig bent ofzo
hoeveel mensen hebben hun partner wel niet via werk leren kennen ?quote:Op maandag 27 november 2006 18:24 schreef Aneurism het volgende:
Zou het niet doen, het is je werk.. daar behoor je professioneel te blijven.
Daar zou je écht achter moeten komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:14 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat hij weet dat ik hem leuk vind. Durf dat nog niet echt te laten merken
[..]
Mja, dat is nog wel de vraag natuurlijkIk heb een vermoeden van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Dus? Dat keurt het goed? Een aanzienlijk aantal mensen rijd door rood licht, maakt het niet legaal om het te doen. Veel werkgevers stellen het absoluut niet op prijs en zullen je eruit werken.quote:Op maandag 27 november 2006 21:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoeveel mensen hebben hun partner wel niet via werk leren kennen ?
juist !!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef MissMatch het volgende:
Volgens mij is verliefd worden nog steeds legaal en niet te vergelijken met door rood licht rijden. zolang het de werksfeer niet verpest, kan werk en relatie prima samen.
meestal is het einde van de relatie juist het probleemquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef MissMatch het volgende:
Volgens mij is verliefd worden nog steeds legaal en niet te vergelijken met door rood licht rijden. zolang het de werksfeer niet verpest, kan werk en relatie prima samen.
wha ja op je 16e getrouwd en al 2 kids..quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:08 schreef outcast_within het volgende:
Ondertussen is hij gewoon getrouwd en heeft 2 kids en een hypotheek
Ik wil net zeggen, ik word over 3 weken 30 en ik neuk iemand van 19quote:Op donderdag 23 november 2006 18:52 schreef RedFever007 het volgende:
man, (bijna) 4 jaar is toch niet zo veel?
wow stoerquote:Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, ik word over 3 weken 30 en ik neuk iemand van 19
Boeiend, ze is lelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, ik word over 3 weken 30 en ik neuk iemand van 19
Is dat nog wat geworden, of niet?quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
toen ik 17 was was ik ook verliefd op een collega (vakantiebaantje) en hij was 15. Ben toch blij dt ik het verteld heb
Vanavond ga ik de eerste stap zettenquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef MissMatch het volgende:
Ben je nu inmiddels al (gedeeltelijk) uit de kast gekomen?
quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Vanavond ga ik de eerste stap zetten![]()
Ik bedoel nog niet richting die jongen, maar richting mijn ouders. Toch lijkt me dat het moeilijkst, hoe gek het ook klinkt. Ik heb wel met die jongen een paar keer wat gedronken enzo, maar daar waren ook anderen bij. Ik heb wel het gevoel dat er een mogelijkheid is, maar we zullen zienquote:Op maandag 4 december 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Mag ik vragen hoe je 't van plan bent? Succes in ieder geval
.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Wally__ het volgende:
Ik bedoel nog niet richting die jongen, maar richting mijn ouders. Toch lijkt me dat het moeilijkst, hoe gek het ook klinkt. Ik heb wel met die jongen een paar keer wat gedronken enzo, maar daar waren ook anderen bij. Ik heb wel het gevoel dat er een mogelijkheid is, maar we zullen zien
Ouders zijn doodeng, ik weet het nog goed. Van tevoren zijn ze eng, achteraf valt het reuze mee. Al is datmakkelijk praten, maar het is écht zo.quote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik bedoel nog niet richting die jongen, maar richting mijn ouders. Toch lijkt me dat het moeilijkst, hoe gek het ook klinkt. Ik heb wel met die jongen een paar keer wat gedronken enzo, maar daar waren ook anderen bij. Ik heb wel het gevoel dat er een mogelijkheid is, maar we zullen zien
Hoezo? Het blijft toch gewoon je kind, alleen heeft hij/zij een andere seksuele voorkeur.quote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
ik zou niet weten hoe ik zou reageren als een van m'n kids (als ik die zou hebben) zou zeggen dat ie homo is![]()
Heb je kinderen?quote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
ik zou niet weten hoe ik zou reageren als een van m'n kids (als ik die zou hebben) zou zeggen dat ie homo is![]()
Jawel maar het is toch een hele schok voor een ouder als je kind dat bekend maakt lijkt mijquote:Op maandag 4 december 2006 16:57 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Hoezo? Het blijft toch gewoon je kind, alleen heeft hij/zij een andere seksuele voorkeur.
Nopequote:
You sure know how to cheer a man upquote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
De verhalen die ik ken van mensen die hun ouders eindelijk durfden te vertellen dat ze gay waren, volgen allemaal hetzelfde scenario. Zij bang om te vertellen en de ouders opgelucht dat ze het eindelijk durfden te vertellen omdat ze het zelf al lang in de gaten hadden.quote:Op maandag 4 december 2006 17:01 schreef RedFever007 het volgende:
Jawel maar het is toch een hele schok voor een ouder als je kind dat bekend maakt lijkt mij
Ik heb ergens hierboven al gezegd absoluut geen problemen met homo;s te hebben
Whehehequote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Wally__ het volgende:
[..]
You sure know how to cheer a man up![]()
Een schok: ja. Het is niet meer dan logisch dat ook ouders eraan moeten "wennen", aangezien je dat als homo zelf ook moest. Ik ken niemand die van de ene op de andere dag tevreden was met zijn homoseksualiteit.quote:Op maandag 4 december 2006 17:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jawel maar het is toch een hele schok voor een ouder als je kind dat bekend maakt lijkt mij
Ik heb ergens hierboven al gezegd absoluut geen problemen met homo;s te hebben
Ik denk dat de liefde van een ouder voor een kind heel diep zit en echt wel tegen een stootje kan. Ouders willen vaak toch dat hun kind gelukkig wordt.quote:[..]
Nope
True, maar er zijn ook wel gevallen van mensen die gay zijn maar toch de shcijn ophoudenquote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef MissMatch het volgende:
[..]
De verhalen die ik ken van mensen die hun ouders eindelijk durfden te vertellen dat ze gay waren, volgen allemaal hetzelfde scenario. Zij bang om te vertellen en de ouders opgelucht dat ze het eindelijk durfden te vertellen omdat ze het zelf al lang in de gaten hadden.![]()
De meeste ouders wel jaquote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de liefde van een ouder voor een kind heel diep zit en echt wel tegen een stootje kan. Ouders willen vaak toch dat hun kind gelukkig wordt.
Ja. En dat lijkt me een ontzettend verdrietig en leeg bestaan. Je kunt alleen in het geniep jezelf zijn en het enige wat je tegenhoudt is je angst dat mensen je misschien wel eens niet accepteren zoals je bent. Een angst die je vooral jezelf inboezemt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef RedFever007 het volgende:
True, maar er zijn ook wel gevallen van mensen die gay zijn maar toch de shcijn ophouden
Die zijn er inderdaad. Helaas. Maar tegenwoordig zijn dat er volges mij al stukken minder.quote:Op maandag 4 december 2006 17:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De meeste ouders wel ja![]()
Ouderwets ingestelde en in speciale gemeenschappen wonende ouders zouden wel eens kunnen gaan flippen en de relatie met hun kind ernstig bekoelen
Gelukkig wel ja, je moet wel een erg bekropen geest hebben als ouder als je je kind om z'n seksuele voorkeur beoordeeldquote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad. Helaas. Maar tegenwoordig zijn dat er volges mij al stukken minder.
Uitzonderingen bevestigen de regels, maar ja ze wisten toch al ik met alles .... wat los en vast zatquote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een schok: ja. Het is niet meer dan logisch dat ook ouders eraan moeten "wennen", aangezien je dat als homo zelf ook moest. Ik ken niemand die van de ene op de andere dag tevreden was met zijn homoseksualiteit.
[..]
Ik denk dat de liefde van een ouder voor een kind heel diep zit en echt wel tegen een stootje kan. Ouders willen vaak toch dat hun kind gelukkig wordt.
heo bedoel je ?quote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
En en en hoe is het afgelopen?
Pfff net verteldquote:Op maandag 4 december 2006 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hij zou het vanavond toch gaan vertellen aan z'n ouders
en wat zeiden ze ? goed gedaan trouwens !quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef purmernoord het volgende:
tvp
Hee man, gefelicitieerd met je coming out! Heel goed van je. En mooi dat ze goed reageerden!!quote:Op maandag 4 december 2006 22:57 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Pfff net verteldDat heeft me wel jaren gekost! De reactie was heel positief, maar ze hadden het niet verwacht
Nu denk ik dat ik het langzaam wel tegen meer mensen (vrienden) kan gaan vertellen. Bedankt voor het medeleven btw
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:57 schreef Wally__ het volgende:
Pfff net verteldDat heeft me wel jaren gekost! De reactie was heel positief, maar ze hadden het niet verwacht
Nu denk ik dat ik het langzaam wel tegen meer mensen (vrienden) kan gaan vertellen. Bedankt voor het medeleven btw
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 15:37 schreef Wally__ het volgende:
Ik gooi even het topic weer omhoogEven een korte update voor degene die het interesseert
Ik heb het inmiddels al heel wat mensen verteld en de reacties zijn allemaal positief.
Veel plezier dan maarquote:Ook heb ik een paar keer wat met die jongen gedronken en dat was heel gezellig. Nu hebben we afgesproken om deze week samen iets te gaan drinken, zonder anderen erbij![]()
eind goed al goed, hou on op de hoogtequote:Op zondag 10 december 2006 15:37 schreef Wally__ het volgende:
Ik gooi even het topic weer omhoogEven een korte update voor degene die het interesseert
Ik heb het inmiddels al heel wat mensen verteld en de reacties zijn allemaal positief. Ook heb ik een paar keer wat met die jongen gedronken en dat was heel gezellig. Nu hebben we afgesproken om deze week samen iets te gaan drinken, zonder anderen erbij
![]()
Lijkt me niet het-je-van-het nee..quote:Op donderdag 23 november 2006 19:59 schreef theboywonder het volgende:
[..]
Mannelijke mieren?
Maar even serieus, ik zou het niet doen. (Ben zelf geen homo maar ken er genoeg, ook jongere)
Als hij het zelf zou aangeven ok, maar in die leeftijd zijn de meesten al onzeker, krijgen ze ook nog eens een homo in hun nek...
Nutteloze kickquote:Op maandag 1 januari 2007 13:50 schreef samjustme het volgende:
Oh ik lees het nu pas je hebt het al gedaan![]()
Het enige goeie aan is dat ie voor zijn geaardheid uitkomt maar voor de rest vrij weinigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |