Hoezo? Het blijft toch gewoon je kind, alleen heeft hij/zij een andere seksuele voorkeur.quote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
ik zou niet weten hoe ik zou reageren als een van m'n kids (als ik die zou hebben) zou zeggen dat ie homo is![]()
Heb je kinderen?quote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
ik zou niet weten hoe ik zou reageren als een van m'n kids (als ik die zou hebben) zou zeggen dat ie homo is![]()
Jawel maar het is toch een hele schok voor een ouder als je kind dat bekend maakt lijkt mijquote:Op maandag 4 december 2006 16:57 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Hoezo? Het blijft toch gewoon je kind, alleen heeft hij/zij een andere seksuele voorkeur.
Nopequote:
You sure know how to cheer a man upquote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
De verhalen die ik ken van mensen die hun ouders eindelijk durfden te vertellen dat ze gay waren, volgen allemaal hetzelfde scenario. Zij bang om te vertellen en de ouders opgelucht dat ze het eindelijk durfden te vertellen omdat ze het zelf al lang in de gaten hadden.quote:Op maandag 4 december 2006 17:01 schreef RedFever007 het volgende:
Jawel maar het is toch een hele schok voor een ouder als je kind dat bekend maakt lijkt mij
Ik heb ergens hierboven al gezegd absoluut geen problemen met homo;s te hebben
Whehehequote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Wally__ het volgende:
[..]
You sure know how to cheer a man up![]()
Een schok: ja. Het is niet meer dan logisch dat ook ouders eraan moeten "wennen", aangezien je dat als homo zelf ook moest. Ik ken niemand die van de ene op de andere dag tevreden was met zijn homoseksualiteit.quote:Op maandag 4 december 2006 17:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jawel maar het is toch een hele schok voor een ouder als je kind dat bekend maakt lijkt mij
Ik heb ergens hierboven al gezegd absoluut geen problemen met homo;s te hebben
Ik denk dat de liefde van een ouder voor een kind heel diep zit en echt wel tegen een stootje kan. Ouders willen vaak toch dat hun kind gelukkig wordt.quote:[..]
Nope
True, maar er zijn ook wel gevallen van mensen die gay zijn maar toch de shcijn ophoudenquote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef MissMatch het volgende:
[..]
De verhalen die ik ken van mensen die hun ouders eindelijk durfden te vertellen dat ze gay waren, volgen allemaal hetzelfde scenario. Zij bang om te vertellen en de ouders opgelucht dat ze het eindelijk durfden te vertellen omdat ze het zelf al lang in de gaten hadden.![]()
De meeste ouders wel jaquote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de liefde van een ouder voor een kind heel diep zit en echt wel tegen een stootje kan. Ouders willen vaak toch dat hun kind gelukkig wordt.
Ja. En dat lijkt me een ontzettend verdrietig en leeg bestaan. Je kunt alleen in het geniep jezelf zijn en het enige wat je tegenhoudt is je angst dat mensen je misschien wel eens niet accepteren zoals je bent. Een angst die je vooral jezelf inboezemt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef RedFever007 het volgende:
True, maar er zijn ook wel gevallen van mensen die gay zijn maar toch de shcijn ophouden
Die zijn er inderdaad. Helaas. Maar tegenwoordig zijn dat er volges mij al stukken minder.quote:Op maandag 4 december 2006 17:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De meeste ouders wel ja![]()
Ouderwets ingestelde en in speciale gemeenschappen wonende ouders zouden wel eens kunnen gaan flippen en de relatie met hun kind ernstig bekoelen
Gelukkig wel ja, je moet wel een erg bekropen geest hebben als ouder als je je kind om z'n seksuele voorkeur beoordeeldquote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad. Helaas. Maar tegenwoordig zijn dat er volges mij al stukken minder.
Uitzonderingen bevestigen de regels, maar ja ze wisten toch al ik met alles .... wat los en vast zatquote:Op maandag 4 december 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een schok: ja. Het is niet meer dan logisch dat ook ouders eraan moeten "wennen", aangezien je dat als homo zelf ook moest. Ik ken niemand die van de ene op de andere dag tevreden was met zijn homoseksualiteit.
[..]
Ik denk dat de liefde van een ouder voor een kind heel diep zit en echt wel tegen een stootje kan. Ouders willen vaak toch dat hun kind gelukkig wordt.
heo bedoel je ?quote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
En en en hoe is het afgelopen?
Pfff net verteldquote:Op maandag 4 december 2006 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hij zou het vanavond toch gaan vertellen aan z'n ouders
en wat zeiden ze ? goed gedaan trouwens !quote:Op maandag 4 december 2006 22:52 schreef purmernoord het volgende:
tvp
Hee man, gefelicitieerd met je coming out! Heel goed van je. En mooi dat ze goed reageerden!!quote:Op maandag 4 december 2006 22:57 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Pfff net verteldDat heeft me wel jaren gekost! De reactie was heel positief, maar ze hadden het niet verwacht
Nu denk ik dat ik het langzaam wel tegen meer mensen (vrienden) kan gaan vertellen. Bedankt voor het medeleven btw
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:57 schreef Wally__ het volgende:
Pfff net verteldDat heeft me wel jaren gekost! De reactie was heel positief, maar ze hadden het niet verwacht
Nu denk ik dat ik het langzaam wel tegen meer mensen (vrienden) kan gaan vertellen. Bedankt voor het medeleven btw
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 15:37 schreef Wally__ het volgende:
Ik gooi even het topic weer omhoogEven een korte update voor degene die het interesseert
Ik heb het inmiddels al heel wat mensen verteld en de reacties zijn allemaal positief.
Veel plezier dan maarquote:Ook heb ik een paar keer wat met die jongen gedronken en dat was heel gezellig. Nu hebben we afgesproken om deze week samen iets te gaan drinken, zonder anderen erbij![]()
eind goed al goed, hou on op de hoogtequote:Op zondag 10 december 2006 15:37 schreef Wally__ het volgende:
Ik gooi even het topic weer omhoogEven een korte update voor degene die het interesseert
Ik heb het inmiddels al heel wat mensen verteld en de reacties zijn allemaal positief. Ook heb ik een paar keer wat met die jongen gedronken en dat was heel gezellig. Nu hebben we afgesproken om deze week samen iets te gaan drinken, zonder anderen erbij
![]()
Lijkt me niet het-je-van-het nee..quote:Op donderdag 23 november 2006 19:59 schreef theboywonder het volgende:
[..]
Mannelijke mieren?
Maar even serieus, ik zou het niet doen. (Ben zelf geen homo maar ken er genoeg, ook jongere)
Als hij het zelf zou aangeven ok, maar in die leeftijd zijn de meesten al onzeker, krijgen ze ook nog eens een homo in hun nek...
Nutteloze kickquote:Op maandag 1 januari 2007 13:50 schreef samjustme het volgende:
Oh ik lees het nu pas je hebt het al gedaan![]()
Het enige goeie aan is dat ie voor zijn geaardheid uitkomt maar voor de rest vrij weinigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |