abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:31:26 #201
161938 wmml
Code Duello
pi_43850854
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Je kan er niet 100% zeker van zijn...dat is gewoon de realiteit van vandaag...

En als we instaat zijn dat wel altijd 100% te weten zijn we misschien ook wel instaat mensen op een andere manier te behandelen waardoor het goedkomt en ze niet dood hoeven
Ik vind het jammer om alleen op straf enzo te richten terwijl we ons op een oplossing moeten richten.
Zullen we even terug roepen: 3 Duitse Jongeren Folteren een 20 jarige jongeman dood in cel. Nee ik denk dat er iemand door de tralies is gekropen en die jongen heeft vermoord. Je kunt in sommige gevallen wel degelijk 100% zeker zijn van wie de dader is. En als ze erna ook nog eens volledig bekennen...
Pistols at Dawn!
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:33:13 #202
161938 wmml
Code Duello
pi_43850913
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik wilde wat antwoorden, maar ik doe het toch maar niet.

Wij gaan er niet uitkomen samen, maar je laat mooi zien wat ik bedoelde met het grootste deel van de wilders stemmers
Zeer domme vaak terugkerende opmerking. Kan je het niet met een argument winnen, of heb je er niets op te zeggen dan ga je met modder gooien.
Pistols at Dawn!
pi_43850949
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:48 schreef wmml het volgende:

[..]

Amerika is het perfecte voorbeeld dat mensen niet deugen.
Dan vind ik moslims daar toch een beter voorbeeld van...
pi_43850993
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:31 schreef wmml het volgende:

[..]

Zullen we even terug roepen: 3 Duitse Jongeren Folteren een 20 jarige jongeman dood in cel. Nee ik denk dat er iemand door de tralies is gekropen en die jongen heeft vermoord. Je kunt in sommige gevallen wel degelijk 100% zeker zijn van wie de dader is. En als ze erna ook nog eens volledig bekennen...
Dan zet je ze vast, maar geen doodstraf toch?
Wat is daar tegen?
And then there were syntax-errors
pi_43850997
Ik ben trots op Geert Wilders
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:36:40 #206
161938 wmml
Code Duello
pi_43851037
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je dan vindt dat wilders jouw stem daarin goed laat horen dan vind ik dat eng, het spijt me afschuwelijk als ik je daarmee beledig, maar dat meen ik echt.
De toon die die man aanslaat is meer dan naar te noemen namelijk.

Onbeperkte islamisering, overdrijf je nu niet een beetje, serieus, kom op zeg, relax een beetje, voor het overgrote gedeelte van de moslims geld dat ze gewoon hun leven willen leven, net als jij en ik en niemand lastig willen vallen.
Het zijn echt gewoon mensen hoor, behandel ze ook zo, door die praat van wilders verbeterd er toch niets?

Kom op wees eens eerlijk, wat voor goeds kan daaruit voortkomen, uit dat gebrul?
De toon die deze man aanslaat is een toon die bij een half miljoen mensen aanslaat. Ook al zou hij niet al zijn punten waar kunnen maken. Willen mensen toch hun ongenoegens uiten over de slappe ingreep van de politiek van vandaag. Zoals al eerder gebruikt "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden" en zo denken meer mensen erover.

Het is een statement vanuit de normale burgers dat het anders moet.
Pistols at Dawn!
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:37:33 #207
161938 wmml
Code Duello
pi_43851065
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:34 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dan vind ik moslims daar toch een beter voorbeeld van...
kon een glimlachje niet onderdrukken
Pistols at Dawn!
pi_43851073
Ik feliciteer GW hier met zijn fantastische overwinning. Op naar de dubbele cijfers over enkele jaren (en die zullen er komen) a la Vlaams Belang! Rustig groeien.
Present.
pi_43851134
Hitler heeft de mensen de joden laten haten en niet andersom!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:41:33 #210
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43851190
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:37 schreef wmml het volgende:

[..]

kon een glimlachje niet onderdrukken
Ik ook niet. Moslims zijn toch ánders!! Daarom moeten ze ook weg! Hoe kunnen ze dan een voorbeeld zijn van 'de mens'?

edit: ieder mens is het voorbeeld van hoe goed én hoe slecht de mens is. De vraag is, hoe gaan we als maatschappij het beste uit mensen halen en het slechte proberen om te buigen?
I'm just a girl in the world.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:44:26 #211
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43851273
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:39 schreef Badabingea het volgende:
Hitler heeft de mensen de joden laten haten en niet andersom!
Dat is niet helemaal waar, antisemitisme is helaas iets van alle tijden. Hij heeft het op precies de juiste manier aangewakkerd bij een bepaald gedeelte van de bevolking.
pi_43851315
Mensen die Wilders met Hitler vergelijken
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:48:03 #213
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43851393
Ehm, wáár deed ik dat?
Ik corrigeerde een foutief statement van jou, niet meteen huilen dat ik m met hitler vergelijk. Daar is hij uberhaupt niet intelligent en autoritair voor als je het mij vraagt.
pi_43851420
jammer Badabingea dat dat hitler onzin gebeuren er weer bij komt......
pi_43851443
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:45 schreef Badabingea het volgende:
Inderdaad. Het is toch duidelijk dat Hitler een snor had en zwart haar en Wilders niet.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:52:18 #216
161938 wmml
Code Duello
pi_43851515
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is toch duidelijk dat Hitler een snor had en zwart haar en Wilders niet.
Ja, waarom heb jij een usericon van Hitler?
Pistols at Dawn!
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:52:21 #217
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43851520
quote:
Jij introduceerde zelf de vergelijking met Hitler.
Zyggie.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:53:01 #218
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43851541
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Lijkt mij juridisch sluitend bewijs dat ze niets maar dan ook niets met elkaar gemeen hebben.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:54:23 #219
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43851570
Met alle respect; de mensen die in dit topic zeggen op Wilders gestemd te hebben, benadrukken alleen maar het beeld dat ik heb van de gemiddelde Wilders-stemmer. De dommen hebben ook rechten, en dat is goed.
Zyggie.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:55:25 #220
161938 wmml
Code Duello
pi_43851604
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:54 schreef Zyggie het volgende:
Met alle respect; de mensen die in dit topic zeggen op Wilders gestemd te hebben, benadrukken alleen maar het beeld dat ik heb van de gemiddele Wilders-stemmer. De dommen hebben ook rechten, en dat is goed.
Maar goed dat jij op ons overkomt als een ruimtevaartgeleerde...
Pistols at Dawn!
pi_43851641
quote:
Met alle respect; de mensen die in dit topic zeggen op Wilders gestemd te hebben, benadrukken alleen maar het beeld dat ik heb van de gemiddele Wilders-stemmer. De dommen hebben ook rechten, en dat is goed.
Kun je dat niet van elk fok topic zeggen?
Wat zeg ik voor doms dan bijvoorbeeld, ik ben wel benieuwd, wie weet verander ik door jou wel van inzicht.

(hoezo "met alle respect" trouwens, dat strookt niet met de rest van je reply...)
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:57:43 #222
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43851673
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:55 schreef wmml het volgende:

[..]

Maar goed dat jij op ons overkomt als een ruimtevaartgeleerde...
In mijn posts vind je tenminste geen foutieve anglicismes.
Zyggie.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:58:01 #223
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_43851681
quote:
Guttegut wat een frustraties, man dit is internet. Ga je opwinden over dingen die er wel toe doen.
ada fare stop stalking me
pi_43851716
quote:
Het gaat ook om het soort volk wat deze gasten aanhangt. Zelfde denkwijze.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:59:22 #225
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43851721
quote:
Met alle respect; de mensen die in dit topic zeggen op Wilders gestemd te hebben, benadrukken alleen maar het beeld dat ik heb van de gemiddelde Wilders-stemmer. De dommen hebben ook rechten, en dat is goed.
Beetje makkelijk om het af te schuiven op domheid. Daar heb je geen verklaring mee.
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:00:40 #226
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43851770
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:52 schreef wmml het volgende:

[..]

Ja, waarom heb jij een usericon van Hitler?
Beetje laat, maar:

pi_43851776
Dit topic gaat over het feliciteren, dus bashen doe je maar ergens ander.s
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:01:07 #228
161938 wmml
Code Duello
pi_43851784
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:57 schreef Zyggie het volgende:

[..]

In mijn posts vind je tenminste geen foutieve anglicismes.
rocket scientist, wat jij wilt
Pistols at Dawn!
pi_43851904
Vraag. Ben je automatisch zelf een racist als je op een racist stemt?
pi_43851992
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat ligt denk ik aan de motivatie achter die stem.
Wat heeft dat met wilders te maken eigenlijk?
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:06:35 #231
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43851995
Ja want dan ondersteun je diegene zijn gedachten. Dat is iig het idee van een stem in mijn wereld.
pi_43852048
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hmm. Lijkt me geen wet van meden en perzen.

Hangt af van de mate waarin de racist waarop je stemt racistisch beleid voorstaat, zou ik zeggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43852093
Andere vraag. Vanwaar de behoefte om een racist te feliciteren? Of is dat omdat in de ogen van racisten de daden en gedachten van een racist iets goeds zijn en dat feliciteren op zijn plaats is als meerdere mensen deze gedachte blijken te delen?
pi_43852139
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm. Lijkt me geen wet van meden en perzen.

Hangt af van de mate waarin de racist waarop je stemt racistisch beleid voorstaat, zou ik zeggen.
Eerst verdedig je Verdonk en nu Wilders. Moeten we ons zorgen maken?
pi_43852182
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Andere vraag. Vanwaar de behoefte om een racist te feliciteren? Of is dat omdat in de ogen van racisten de daden en gedachten van een racist iets goeds zijn en dat feliciteren op zijn plaats is als meerdere mensen deze gedachte blijken te delen?
Waarom blijf je in dit topic bezig over racisten?

Wat Wilders wil is niets anders als common sense bij het omgaan met "allochtonen". Is dat racistisch?
Als er problemen zijn met een bepaalde groep mensen, mag je dan de problemen niet benoemen?

Als we alle vragen goed hebben in jou ogen, winnen we dan iets?
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:15:01 #236
161938 wmml
Code Duello
pi_43852259
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:12 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

Wat Wilders wil is niets anders als common sense bij het omgaan met "allochtonen". Is dat racistisch?
Als er problemen zijn met een bepaalde groep mensen, mag je dan de problemen niet benoemen?

Eens
Pistols at Dawn!
pi_43852291
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Eerst verdedig je Verdonk en nu Wilders. Moeten we ons zorgen maken?
Pardon? Waar verdedig ik Wilders?
Je zal van mij zelfs niet iets vinden wat uit contekst gerukt op een verdediging van Wilders lijkt .
Dat je van mijn idee over Verdonk met moeite soms een verdediging kan destilleren zal ik je niet euvel duiden (al ben ik verklaard tegenstander van haar beleid), maar Wilders..

Misschien moet je dus zorgen maken, inderdaad. Je hebt je een beeld van mij gevormd, Kirmizi, wat niet strookt met wat ik zoal post.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43852326
quote:

[..]

Hoezo? Noem jij een koe dan een kat, omdat dat netter staat
quote:
Wat Wilders wil is alle moslims eruit. Ja, dat is racistisch.
quote:
Er zijn problemen met individuen uit een groep. Niet met een groep. Zolang je problemen van individuen benoemt, zie ik geen probleem. Maar dat is niet wat Wilders doet.
quote:
Ja, een geheel verzorgde voetreis naar Auschwitz. Interesse?
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:18:33 #239
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43852363
quote:

[..]

Wat wilders allemaal schreeuwt is ECHT iets anders dan common sense. Het is in ieder geval niet mijn sense. .5/16 is nog altijd geen 1. Er zijn problemen met bepaalde mensen, niet met groepen. Als je op die manier kijkt zul je nooit iets oplossen. Problemen benoem je maar op een zeepkist. En onderscheiden op ras/geloof/ethniciteit heeft altijd zijdelings met racisme te maken.
pi_43852478
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Er zijn problemen met individuen uit een groep. Niet met een groep. Zolang je problemen van individuen benoemt, zie ik geen probleem. Maar dat is niet wat Wilders doet.
[..]

Ja, een geheel verzorgde voetreis naar Auschwitz. Interesse?
Wilders wil een stop op het verder gaan van slechte ontwikkelingen, en de huidige groep aanpakken zodat deze past binnen de samenleving.

De groep individuen die fout bezig is begint wel erg grote vormen aan te nemen, vandaar dat deze aangepakt moet worden. Wat is er tegen op bijvoorbeeld een burkaverbod? Waarom past men zich niet aan aan de samenleving en verwerpt men deze? Waarom zijn allochtonen oververtegenwoordigd in criminaliteitscijfers?

Daarom, de kraan dicht, en dan pas dweilen zodat het probleem minder wordt.
pi_43852488
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik heb het topic niet heel goed doorgenomen, maar zijn het niet voornamelijk (alleen maar?) Wilders-stemmers die felicitaties uitspreken? Die feliciteren dus gewoon zichzelf en hun medestanders.

Niet iedereen in dit topic feliciteert Wilders.. toch? Kirmizi?
pi_43852541
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Moslims zijn geen ras.
quote:
[..]

Onzin, hij wil er gewoon geen nieuwe bij.
quote:
[..]

Tsja, maar die problematische individuen komen relatief nogal vaak voor in bepaalde groepen. Kijk bijvoorbeeld naar je eigen dogmatische, achterlijke en extremistische posts.
pi_43852639
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:23 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Moslims zijn geen ras.
En de joden hadden het verdiend zeker? Walgelijk mannetje dat je bent
quote:
[..]

Tsja, maar die problematische individuen komen relatief nogal vaak voor in bepaalde groepen. Kijk bijvoorbeeld naar je eigen dogmatische, achterlijke en extremistische posts.
Bron? Wat is de verhouding? 1:2? 1:100? 1:1000?
pi_43852642
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:18 schreef annoh het volgende:

[..]

Wat wilders allemaal schreeuwt is ECHT iets anders dan common sense. Het is in ieder geval niet mijn sense. .5/16 is nog altijd geen 1. Er zijn problemen met bepaalde mensen, niet met groepen. Als je op die manier kijkt zul je nooit iets oplossen. Problemen benoem je maar op een zeepkist. En onderscheiden op ras/geloof/ethniciteit heeft altijd zijdelings met racisme te maken.
Als jeugd oververtegenwoordigd is in criminaliteitscijfers kun je deze groep aanwijzen en onder handen nemen
Als teletubbies oververtegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers kun je deze groep aanwijzen en onder handen nemen

neem nu maar even "allochtonen" als voorbeeld, en vul dit in.
pi_43852699
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb het topic niet heel goed doorgenomen, maar zijn het niet voornamelijk (alleen maar?) Wilders-stemmers die felicitaties uitspreken? Die feliciteren dus gewoon zichzelf en hun medestanders.

Niet iedereen in dit topic feliciteert Wilders.. toch? Kirmizi?
Maar wat vind jij nou van deze randfiguur? Vind je hem een racist of niet?
pi_43852713
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En de joden hadden het verdiend zeker? Walgelijk mannetje dat je bent
[..]

Bron? Wat is de verhouding? 1:2? 1:100? 1:1000?
woorden in de mond leggen....
pi_43852734
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:23 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Moslims zijn geen ras.
Er is helaas nog geen beter woord voor cultuurracisme.
quote:
[..]

Onzin, hij wil er gewoon geen nieuwe bij.
Dat komt ongeveer op hetzelfde neer. Kindertje en bekeerlingen zijn ook mogelijke nieuwe.
quote:
[..]

Tsja, maar die problematische individuen komen relatief nogal vaak voor in bepaalde groepen.
Dat is nul komma nul argument om een ander verantwoordelijk te stellen.
quote:
Kijk bijvoorbeeld naar je eigen dogmatische, achterlijke en extremistische posts.
Dat is wat je noemt niet voorbehouden aan Kirmizi..
pi_43852800
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:26 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

Als jeugd oververtegenwoordigd is in criminaliteitscijfers kun je deze groep aanwijzen en onder handen nemen
Als teletubbies oververtegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers kun je deze groep aanwijzen en onder handen nemen

neem nu maar even "allochtonen" als voorbeeld, en vul dit in.
Oververtegenwoordigd is zo'n fijn breed begrip. Wees eens wat concreter? Hoeveel procent van de moslims is crimineel? Is dat 1 op de 4, wat al erg veel is? Zou je dan kunnen stellen dat de daden van 1 Teletubbie af te rekenen zijn op de hele groep Teletubbies? Graag wat meer cijfers en minder onderbuik, want niet achter elke boom staat een moslim.
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:31:40 #249
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43852845
Voor de 1000e keer: Wilders pakt helemaal niks aan, hij schreeuwt alleen maar. Net als Fortuyn dat deed. Ga eens kijken waar het fout gaat, en wat je daar aan kan doen. WE WILLEN INHOUD!!
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:33:03 #250
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_43852895
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Oververtegenwoordigd is zo'n fijn breed begrip. Wees eens wat concreter? Hoeveel procent van de moslims is crimineel? Is dat 1 op de 4, wat al erg veel is? Zou je dan kunnen stellen dat de daden van 1 Teletubbie af te rekenen zijn op de hele groep Teletubbies? Graag wat meer cijfers en minder onderbuik, want niet achter elke boom staat een moslim.
amen

+ welke mechanismen zorgen er voor dat moslims 'oververtegenwoordigd zijn'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')