ik denk dat het CDA daar het minst van profiteerd, maar tegen die tijd dat het zover is wordt het ook wel weer tijd dat ze ff in de oppositie belanden.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:35 schreef Wombcat het volgende:
Zou erg onverstandig zijn van GL, dan gaan ze bij volgende verkiezingen het lot van D66 tegemoet.
Ik denk dat vooral de SP er van zou profiteren. GL trekt namelijk vooral de linkse kiezers, die linkser zijn dan PVDA. GL zal in een kabinet te weinig van het beleid terug zijn, omdat ze te klein zijn tov de andere partijen. Die kiezers verliezen dan hun vertrouwen in GL en zullen waarschijnlijk niet naar CDA trekken.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:38 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
ik denk dat het CDA daar het minst van profiteerd, maar tegen die tijd dat het zover is wordt het ook wel weer tijd dat ze ff in de oppositie belanden.
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:42 schreef Ultrawuft het volgende:
Zodra groenlinks kernenergie als oplossing ziet dan gaat dat wel gebeuren denk ik.
het is de meest logische combinatie, ondanks tegenstribbelen van Frits Wester en friends.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:17 schreef rubbereend het volgende:
ik zie hier wel een mooie combinatie. Met 3 hoofdthema's Sociaal, Normen en Waarden en Milieu hebben ze alle 3 hun speerpunt.
en lpfquote:Op donderdag 23 november 2006 12:35 schreef Wombcat het volgende:
Zou erg onverstandig zijn van GL, dan gaan ze bij volgende verkiezingen het lot van D66 tegemoet.
Die kans wordt juist met de dag groter.quote:Op zondag 10 december 2006 12:59 schreef X. het volgende:
Waar is trouwens je ondertitel over Bos I, je bent er zelf inmiddels ook achter dat dat hem niet gaat worden?
Vooral niet als je met Halsema in 1 coalitie zitquote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef Sidekick het volgende:
Ik noem 81 zetels geen riante kamermeerderheid.
Hoezo ben ik ineens zo CDA?quote:Op zondag 10 december 2006 13:09 schreef X. het volgende:
Wel grappig dat Genverbrander ineens zo CDA is. Opmerkelijke draai. Al zijn we dat gewend van PvdA'ers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |