Heb je voor mij cijfers van pak hem beet de laatste 50 jaar?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
20 jaar geleden was er meer geouwehoer rond het stadion dan nu.
Dan is dat punt van de discussie helder.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik tegen.
Dat praat ik niet goed. (als dat zo overgekomen is, dan mijn excuses daarvoor).
Maar een zachtere aanpak lost het probleem van relschoppers ook niet op.
Ik ook, maar dan moet die goed worden uitgevoerd. Nu jaag je alleen de petten en sjaals weg.quote:Vandaar dat ik die voetbalwet een uitstekend plan vind.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef Stpan het volgende:
Een dichtgetimmerde voetbalwet met meldingsplicht lijkt me de enige effectieve maatregel die genomen kán worden.
Als je connecties bij verschillende clubs hebt kom je overal binnen. Ook hier via Fok! heb ik al 's kaarten geregeld en voor andere geregeld.quote:Clubcardsystemen, makkelijk te ontwijken. Biologische scans en weet ik veel wat, ach dan spreken ze (zoals in 90% van de gevallen gebeurd) buiten het stadion af.
En dat is de spijker op zijn kop slaan!quote:Alle overheidsinstanties hebben de mond vol over het aanpakken van supportersgeweld, maar verder dan het doen van supportersonvriendelijke maatregelen die opa en kleinzoon het stadion uitjagen komen ze niet.
quote:Stop de criminalisering van de gemiddelde voetbalsupporter, en pak die mensen die het verzieken voor de rest nou eens consequent en effectief aan. En in mijn ogen is dat ze zich iedere zaterdagavond of zondagmiddag even in hun trainingspak hijsen om aan oom agent te laten zien dat ze zich niet in of rond het stadion begeven.
Ja maar, jullie zijn "maar" van Rodaquote:Op donderdag 23 november 2006 14:03 schreef DarkShine het volgende:
En over de ME gesproken. Als je ziet hoe die hier in Nederland en in België staan. Helm op de kop, schild vooruit en knuppel klaar om te slaan.
Als je in Duitsland naar het voetbal gaat staat de ME ook naast je, maar die trappen een balletje. Maken een praatje of drinken wat met de supporters.
En in Milan, die gasten van de Italiaanse politie waren aan het genieten van het feestje dat wij in Milan hadden. Stonden zelf flink te lachen, lekker in het zonnetje met wat te drinken tegen hun busje te leunen. Bij het stadion aangekomen kregen we de complimenten van de lokale politie daar! In het stadion hetzelfde, ze staan daar wel met pistolen naast je in het vak, maar ze staan niet zo opgefokt 'klaar' als hier. Ik heb nog een video van Milan-Roda waar je gewoon gasten met hun op de foto ziet gaan, en gewoon zo'n traangaspistool erbij.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Hmm, ik dacht dat het over echte voetbalwetten ging zoals:
- Als je het slachtoffer bent van de overtreding, moet je niet zelf de penalty nemen
- Tegen 10 man spelen is moeilijker
- Net voor rust scoren is dodelijk voor je tegenstander
- ...
Maar nee, het gaat weer over zoiets triviaals als politiek![]()
Laat die club uit Maastricht nu eerst maar eens terugkomen in de Eredivisie praten we dan verder.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja maar, jullie zijn "maar" van Roda![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Hmm, ik dacht dat het over echte voetbalwetten ging zoals:
- Als je het slachtoffer bent van de overtreding, moet je niet zelf de penalty nemen
- Tegen 10 man spelen is moeilijker
- Net voor rust scoren is dodelijk voor je tegenstander
- ...
Dan zal ik me erbuiten houdenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik post alleen maar in het MVV topic, omdat een goede vriend van me daar doelman is.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat die club uit Maastricht nu eerst maar eens terugkomen in de Eredivisie praten we dan verder.
Dat waren de matchen, MVV-Roda & Roda-MVV
Welke club support je dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik post alleen maar in het MVV topic, omdat een goede vriend van me daar doelman is.
Verder heb ik niet zo veel met MVV, ik woon er honderden kilometers vandaan
Ik ben al heel mijn leven voor Ajax.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke club support je dan?
Had ff in je AT gekeken en zag dat je dat mvv topic geopend had
Eind januari kom ik waarschijnlijk met de HFC mee naar je UFOquote:Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben al heel mijn leven voor Ajax.
Maar ik ben supporter van mooi voetbal (aub geen discussie hierover, die heb ik maanden geleden al eens gevoerd)
Daarnaast volg ik dus MVV, omdat een hele goede vriend van mij daar speelt en ik volg als Haarlemmer natuurlijk de lokale HFC.
Laat ze lekker in een weiland afspreken , en ga de maar op los.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:33 schreef okee6 het volgende:
Asociaal !! Waar moeten die mensen hun frustraties dan kwijt? Bij het voetbal is het juist toch goed geïntegreerd!
Ze weren de hools? Die gasten gaan zonder uitkaart ook wel naar een uitwedstrijd hoor. Nooit gehoord van eigen vervoer, kaarten via via regelen enzo?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze weren alleen maar de '' hools '' , als je niks te verbergen hebt ga je toch gewoon mee , je ziet het ook bij wedstrijden zoals Feyenoord - Ajax ajax nam ook gewoon 2 volle treinen mee.
Is bij de Mechelse stadsderby ook, maar dat gaat om andere redenenquote:als het om de Gelderse derby gaat dan blijven er inderdaad nog wat mensen thuis aan Arnhemse kant , helaas....
Laat jij je maar lekker als een crimineel behandelen.quote:Maar nu die ID-plicht er ook is snap ik niet zo waar iedereen zich zo druk om maakt.
Goeie contacten? Vraag een cc van een andere club op naam van je buurman aan ofzo.quote:Je kan er natuurlijk ook voor kiezen buiten de regels om te reizen , maar dan moet je net de goede contacten hebben , en je rustig houden![]()
ja , daarom moet je men laatste zin maar ff lezenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef DarkShine het volgende:
Ze weren de hools? Die gasten gaan zonder uitkaart ook wel naar een uitwedstrijd hoor.
Nooit gehoord van eigen vervoer, kaarten via via regelen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |