Heb je voor mij cijfers van pak hem beet de laatste 50 jaar?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
20 jaar geleden was er meer geouwehoer rond het stadion dan nu.
Dan is dat punt van de discussie helder.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik tegen.
Dat praat ik niet goed. (als dat zo overgekomen is, dan mijn excuses daarvoor).
Maar een zachtere aanpak lost het probleem van relschoppers ook niet op.
Ik ook, maar dan moet die goed worden uitgevoerd. Nu jaag je alleen de petten en sjaals weg.quote:Vandaar dat ik die voetbalwet een uitstekend plan vind.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef Stpan het volgende:
Een dichtgetimmerde voetbalwet met meldingsplicht lijkt me de enige effectieve maatregel die genomen kán worden.
Als je connecties bij verschillende clubs hebt kom je overal binnen. Ook hier via Fok! heb ik al 's kaarten geregeld en voor andere geregeld.quote:Clubcardsystemen, makkelijk te ontwijken. Biologische scans en weet ik veel wat, ach dan spreken ze (zoals in 90% van de gevallen gebeurd) buiten het stadion af.
En dat is de spijker op zijn kop slaan!quote:Alle overheidsinstanties hebben de mond vol over het aanpakken van supportersgeweld, maar verder dan het doen van supportersonvriendelijke maatregelen die opa en kleinzoon het stadion uitjagen komen ze niet.
quote:Stop de criminalisering van de gemiddelde voetbalsupporter, en pak die mensen die het verzieken voor de rest nou eens consequent en effectief aan. En in mijn ogen is dat ze zich iedere zaterdagavond of zondagmiddag even in hun trainingspak hijsen om aan oom agent te laten zien dat ze zich niet in of rond het stadion begeven.
Ja maar, jullie zijn "maar" van Rodaquote:Op donderdag 23 november 2006 14:03 schreef DarkShine het volgende:
En over de ME gesproken. Als je ziet hoe die hier in Nederland en in België staan. Helm op de kop, schild vooruit en knuppel klaar om te slaan.
Als je in Duitsland naar het voetbal gaat staat de ME ook naast je, maar die trappen een balletje. Maken een praatje of drinken wat met de supporters.
En in Milan, die gasten van de Italiaanse politie waren aan het genieten van het feestje dat wij in Milan hadden. Stonden zelf flink te lachen, lekker in het zonnetje met wat te drinken tegen hun busje te leunen. Bij het stadion aangekomen kregen we de complimenten van de lokale politie daar! In het stadion hetzelfde, ze staan daar wel met pistolen naast je in het vak, maar ze staan niet zo opgefokt 'klaar' als hier. Ik heb nog een video van Milan-Roda waar je gewoon gasten met hun op de foto ziet gaan, en gewoon zo'n traangaspistool erbij.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Hmm, ik dacht dat het over echte voetbalwetten ging zoals:
- Als je het slachtoffer bent van de overtreding, moet je niet zelf de penalty nemen
- Tegen 10 man spelen is moeilijker
- Net voor rust scoren is dodelijk voor je tegenstander
- ...
Maar nee, het gaat weer over zoiets triviaals als politiek![]()
Laat die club uit Maastricht nu eerst maar eens terugkomen in de Eredivisie praten we dan verder.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja maar, jullie zijn "maar" van Roda![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Hmm, ik dacht dat het over echte voetbalwetten ging zoals:
- Als je het slachtoffer bent van de overtreding, moet je niet zelf de penalty nemen
- Tegen 10 man spelen is moeilijker
- Net voor rust scoren is dodelijk voor je tegenstander
- ...
Dan zal ik me erbuiten houdenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik post alleen maar in het MVV topic, omdat een goede vriend van me daar doelman is.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat die club uit Maastricht nu eerst maar eens terugkomen in de Eredivisie praten we dan verder.
Dat waren de matchen, MVV-Roda & Roda-MVV
Welke club support je dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik post alleen maar in het MVV topic, omdat een goede vriend van me daar doelman is.
Verder heb ik niet zo veel met MVV, ik woon er honderden kilometers vandaan
Ik ben al heel mijn leven voor Ajax.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke club support je dan?
Had ff in je AT gekeken en zag dat je dat mvv topic geopend had
Eind januari kom ik waarschijnlijk met de HFC mee naar je UFOquote:Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben al heel mijn leven voor Ajax.
Maar ik ben supporter van mooi voetbal (aub geen discussie hierover, die heb ik maanden geleden al eens gevoerd)
Daarnaast volg ik dus MVV, omdat een hele goede vriend van mij daar speelt en ik volg als Haarlemmer natuurlijk de lokale HFC.
Laat ze lekker in een weiland afspreken , en ga de maar op los.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:33 schreef okee6 het volgende:
Asociaal !! Waar moeten die mensen hun frustraties dan kwijt? Bij het voetbal is het juist toch goed geïntegreerd!
Ze weren de hools? Die gasten gaan zonder uitkaart ook wel naar een uitwedstrijd hoor. Nooit gehoord van eigen vervoer, kaarten via via regelen enzo?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze weren alleen maar de '' hools '' , als je niks te verbergen hebt ga je toch gewoon mee , je ziet het ook bij wedstrijden zoals Feyenoord - Ajax ajax nam ook gewoon 2 volle treinen mee.
Is bij de Mechelse stadsderby ook, maar dat gaat om andere redenenquote:als het om de Gelderse derby gaat dan blijven er inderdaad nog wat mensen thuis aan Arnhemse kant , helaas....
Laat jij je maar lekker als een crimineel behandelen.quote:Maar nu die ID-plicht er ook is snap ik niet zo waar iedereen zich zo druk om maakt.
Goeie contacten? Vraag een cc van een andere club op naam van je buurman aan ofzo.quote:Je kan er natuurlijk ook voor kiezen buiten de regels om te reizen , maar dan moet je net de goede contacten hebben , en je rustig houden![]()
ja , daarom moet je men laatste zin maar ff lezenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef DarkShine het volgende:
Ze weren de hools? Die gasten gaan zonder uitkaart ook wel naar een uitwedstrijd hoor.
Nooit gehoord van eigen vervoer, kaarten via via regelen enzo?
Ik heb idd helemaal niets te verbergen, en ik laat me ook niet tegenhouden voor verplichte id enzo. Maar ik laat me wel eens tegehouden door verplichte combies. Bij nek en twente kan ik wel begrijpen waarom er een verplichte combi is. Maar zoals bij Groningen, het is idd wel eens mis gegaan, maar warneer je jezelf in de tang houd gaat het gewoon goed. Een stukje eigenverantwoordelijkheid is dat...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze weren alleen maar de '' hools '' , als je niks te verbergen hebt ga je toch gewoon mee , je ziet het ook bij wedstrijden zoals Feyenoord - Ajax ajax nam ook gewoon 2 volle treinen mee.
als het om de Gelderse derby gaat dan blijven er inderdaad nog wat mensen thuis aan Arnhemse kant , helaas....
Maar nu die ID-plicht er ook is snap ik niet zo waar iedereen zich zo druk om maakt.
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen buiten de regels om te reizen , maar dan moet je net de goede contacten hebben , en je rustig houden![]()
Lees jij dat hele stuk nog maar eens opnieuw enzoquote:Op donderdag 23 november 2006 17:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja , daarom moet je men laatste zin maar ff lezen![]()
![]()
okequote:Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Lees jij dat hele stuk nog maar eens opnieuw enzo
PSV-Roda verplichte combi, Roda-PSV eigen vervoer.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke![]()
@ fransevlag er zitten idd vaak wedstrijden bij die echt geen combi hoeven te zijn , maar ja daar kunnen we helaas weinig aan doen dat is het besluit van hogerhand.
Idd en dat is ook zo met wedstrijden van vitesse , Ajax - Vitesse een verplichte combi en hun mogen met 400 man met de auto komen en de rest een combi , gedeelde combi dusquote:Op donderdag 23 november 2006 17:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
PSV-Roda verplichte combi, Roda-PSV eigen vervoer.
Hoezo het slaat kant nog wal?
Ik dacht dat het zo was dat je maar 1 scc of cc per iemand kan hebben , dus dan snap ik het niet zo goed , want bij de aanvraag moet je ook een kopie van je paspoort of ID opgeven dus je kan niet zomaar een valse naam opgeven , of de controle daarop is net zo slecht als je de kaart van iemand leent en daarop een kaartje koopt ( anders gaat het natuurlijk ook wel ver als je niet voor iemand anders een kaartje kan halen , maar mischien , een paar man eruit pikken om effe je cc en idkaart te laten zien zou nog niet zo slecht idee zijn , dit dan bij de foulieering ( want hier kan je ook niet meer zonder )quote:Goeie contacten? Vraag een cc van een andere club op naam van je buurman aan ofzo.
Ik heb het liever ook niet zo dat je als crimineel behandeld wordt , maar ja als het niet anders kan , ik heb dan liever dat ze wedstrijden uitspelenquote:Laat jij je maar lekker als een crimineel behandelen.
Jij lijkt me echt zo'n ja-knikker. Alles wat ze doen maakt niet uit, dat ik als een zware crimineel behandeld word is niet erg want ik kan toch naar 't voetbal.
Klopt kijk maar naar vak113.nl en vitessehome.nlquote:En als je de foto's achteraf zit zijn er altijd lui die in het andere vak zitten![]()
Mag je wel uitleggen , heb ik weer wat leesvoerquote:Is bij de Mechelse stadsderby ook, maar dat gaat om andere redenen![]()
Nou niet echt. Ik zou het toejuichen als men ze zou kunnen verzoeken dat in een weiland te doen. Als dat inhoudt dat ik voor een uitwedstrijd van mijn favoriete club niet honderden kilometers heen-en-weer moet worden "versleept", zou dat ook een probleem oplossen voor de geïnteresseerde kijker.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Laat ze lekker in een weiland afspreken , en ga de maar op los.
Of je hebt nu toch al dat ze de dag van de wedstrijd afspreken , het zal mischien een beetje het probleem verplaatsten zijn.
Idd daar heb je een punt , de goedwillende moeten dan niet gedupeerd worden nee , want anders ben je nog verder van huis .quote:Op donderdag 23 november 2006 18:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nou niet echt. Ik zou het toejuichen als men ze zou kunnen verzoeken dat in een weiland te doen. Als dat inhoudt dat ik voor een uitwedstrijd van mijn favoriete club niet honderden kilometers heen-en-weer moet worden "versleept", zou dat ook een probleem oplossen voor de geïnteresseerde kijker.
Ook zoiets.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Idd en dat is ook zo met wedstrijden van vitesse , Ajax - Vitesse een verplichte combi en hun mogen met 400 man met de auto komen en de rest een combi , gedeelde combi dus
Wat is er niet aan te snappen? Je kent zeker wel iemand die niet naar het voetbal gaat, vraagt een cc van een andere club op zijn naam aan en het is in orde. Gecontroleerd word er immers toch niet.quote:Ik dacht dat het zo was dat je maar 1 scc of cc per iemand kan hebben , dus dan snap ik het niet zo goed , want bij de aanvraag moet je ook een kopie van je paspoort of ID opgeven dus je kan niet zomaar een valse naam opgeven , of de controle daarop is net zo slecht als je de kaart van iemand leent en daarop een kaartje koopt ( anders gaat het natuurlijk ook wel ver als je niet voor iemand anders een kaartje kan halen , maar mischien , een paar man eruit pikken om effe je cc en idkaart te laten zien zou nog niet zo slecht idee zijn , dit dan bij de foulieering ( want hier kan je ook niet meer zonder )
Je hebt het liever niet maar laat je toch zo behandelen? Dat snap ik dan weer niet.quote:Ik heb het liever ook niet zo dat je als crimineel behandeld wordt , maar ja als het niet anders kan , ik heb dan liever dat ze wedstrijden uitspelen![]()
En dat het erg is om voetbalsupporter te zijn moeten we idd vanaf!quote:Al vindt ik dat de echte criminelen veel harder gestraft kan en moet worden , soms lijkt een voetbalsupporter wel het ergste wat je maar kan zijn .
Of Lunaticnews of Ajaxfotosidequote:Klopt kijk maar naar vak113.nl en vitessehome.nl![]()
De haat zit daar enorm diep en men gunt elkaar geen cent.KV had wel 8000 man mee naar rcm-KVM (van de 10.000 bezoekers) maar ook in de kantine van KV zaten nog genoeg lui de radio te luisteren. Hun weigerde een kaartje voor op de racing te kopen. Ondanks dat rcm-KVM al weken uitverkocht was waren de kassa's aan het bezoekersvak trouwens doodleuk open, dus die lui in de kantine konden mee.quote:Mag je wel uitleggen , heb ik weer wat leesvoer![]()
Heb jij nu ook weer![]()
Waarom altijd naar Engeland kijken?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Denk dat we het gewoon na Engels voorbeeld moeten doen hier in Nederland.
Hier zakt m'n broek dus vanaf. Je spreekt jezelf meerdere malen tegen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
als het om de Gelderse derby gaat dan blijven er inderdaad nog wat mensen thuis aan Arnhemse kant , helaas....
Maar nu die ID-plicht er ook is snap ik niet zo waar iedereen zich zo druk om maakt.
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen buiten de regels om te reizen , maar dan moet je net de goede contacten hebben , en je rustig houden![]()
Ho Ho Ho ik was en ben eigenlijk nog een beetje tegen die pasfotoregistratie maar we hebben hem nu inmiddels bij vitesse en daar kunnen we niks meer aan doen nu helaas, ik wil toch de wedstrijden tegen Nek etc etc blijven bezoeken , er wordt ook veel misbruik van gemaakt , hun hebben een pasfotoregistratie dan voeren we hem ook maar in en daarbij krijgen jullie een gratis combi.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:25 schreef Stpan het volgende:
[..]
Hier zakt m'n broek dus vanaf. Je spreekt jezelf meerdere malen tegen.
Je bent voor pasfotoregistratie etc. maar aan de andere kant geef je toe dat de toegevoegde waarde nihil is, immers we hebben al de ID-plicht in Nederland. Dus waarom moet ik een speciaal voetbal-ausweiss hebben?
Daarna zeg je 'je kunt natuurlijk buiten de regels om reizen'. Dus al die maatregelen waar jij zo voor bent helpen niet eens! Ik ga ook op eigen vervoer naar wedstrijden als me dat toevallig lukt, en ik houd me rustig. En als ik het al kan, dan kunnen clubcard verzamelende mensen die écht willen het al helemaal!
Kortom, alle tot nu toe ingevoerde maatregelen zijn in mijn ogen onnodig belastend voor de normale supporter, en voor de kwaadwillende supporter alles behalve beperkend in hun wandaden. Kortom, op de schop met deze onzin.
Een voetbalcrimineel moet maar lekker op basis van een arrestatie worden veroordeeld, en zich een half jaar, jaar of weet ik veel hoelang op het plaatselijke politiebureau melden. En dan kan binnen no-time Piet die vroegah in Den Haag woonde lekker in Groningen op de wedstrijddag een kaartje voor het uitvak kopen en z'n kleine neefje rustig meenemen.
En hoef ik me niet in duizend verplichte combibochten te wringen als ik op vrijdagavond vanuit m'n werk een wedstrijd wil bezoeken.
We zouden ook naar Duitsland kunnen kijken daar loopt iedereen gezellig door elkaar heen , met een interland gaat dit vaak ook veel makkelijker , vorige week woensdag konden de Ado Den Haag en Ajax supporters ook een front tegen de engelsen vormen ( omdat we nu eenmaal allemaal nederlanders zijn ) maar als het weer Ajax - Ado den Haag is of andersom dan willen ze elkaar het liefste op de bek timmeren. ( als ze weer de kans krijgen hun club te bezoeken )quote:Op donderdag 23 november 2006 18:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom altijd naar Engeland kijken?Engels stadion. Engels sfeertje. Engelse speelwijze. Engelse regelgeving.
Waarom?
Dit is Nederland, it ain't England!
Momenteel is het in NL al mogelijk om een meldingsplicht op te leggen.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef Stpan het volgende:
Dat ze in Engeland geen meldingsplicht hebben vind ik leuk voor hun, maar ik zou hem wel graag in dé voetbalwet willen hebben als sanctie.
Ja die burgemeesters willen graag liever boven alles staan en de baas blijven , wat de supporters ook willen ze weigeren vaak te luisteren , zie ook Willem 2 - Feyenoordquote:Ook zoiets.
Burgemeester van Groningen heeft eens een buscombi naar FCG-Roda verboden, het was veiliger als we op evv kwamen.
Daar heb ik eigenlijk nog geeneens aan gedacht , het merendeel van de mensen heeft al een kaart maar idd ik ken zeker mensen die dan zoon kaart zouden aan kunnen schaffen , dat betekent dus dat er strenger gecontroleerd moet worden of iemand wel echt jantje of klaasje is , een foto op de pas zo een goede maatregel kunnen zijn , en anders komt je weer bij het biomateriaal uit ( met een iresscan of vingerscan ) wat ik dus NIET zie zitten , maar ja die lui die het verzieken voor de rest die moeten toch op een of andere manier uit het stadion worden geweerd.quote:Wat is er niet aan te snappen? Je kent zeker wel iemand die niet naar het voetbal gaat, vraagt een cc van een andere club op zijn naam aan en het is in orde. Gecontroleerd word er immers toch niet.
Ja je wil toch je wedstrijd zien van je club , je wil ze toch aanmoedigen , actie voeren zoals de tribune leeghouden hebben we ook weleens gedaan bij vitesse maar dat heeft allemaal geen zin ( de club > geld commercie ) wint het helaas van de supporters ( en zo zal het vaker zijn , of meer gaan gebeuren )quote:Je hebt het liever niet maar laat je toch zo behandelen? Dat snap ik dan weer niet.
meeneens kinderverkrachters en moordernaars vindt ik veel erger en die mogen wel eens een keer zwaarden worden bestraft dan een voetbalsupporterquote:En dat het erg is om voetbalsupporter te zijn moeten we idd vanaf!
ja die ookquote:Of Lunaticnews of Ajaxfotoside
Ach dat heb ik ook wel een beetje , wil de wedstrijd wel zien , maar ga bij nek echt geen broodje of iets te drinken bestellen ga ze toch echt niet sponseren.quote:De haat zit daar enorm diep en men gunt elkaar geen cent.KV had wel 8000 man mee naar rcm-KVM (van de 10.000 bezoekers) maar ook in de kantine van KV zaten nog genoeg lui de radio te luisteren. Hun weigerde een kaartje voor op de racing te kopen. Ondanks dat rcm-KVM al weken uitverkocht was waren de kassa's aan het bezoekersvak trouwens doodleuk open, dus die lui in de kantine konden mee.
Goed nieuws, dan hoeft er geen nieuwe wet te worden geformuleerd, geen ellenlange stemrondes voor de 2e en 1e kamer, maar gewoon een minister die zegt: 'En nu gaan we die straf opleggen'.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:04 schreef kollie het volgende:
[..]
Momenteel is het in NL al mogelijk om een meldingsplicht op te leggen.
Dat is mijn grootste argument tegen een voetbalwet: Laten we eerst maar eens gebruik maken van het ruimschoots aanwezige instrumentarium, voordat we over gaan tot de invoerin van een voetbalwet.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:23 schreef Stpan het volgende:
[..]
Goed nieuws, dan hoeft er geen nieuwe wet te worden geformuleerd, geen ellenlange stemrondes voor de 2e en 1e kamer, maar gewoon een minister die zegt: 'En nu gaan we die straf opleggen'.
Potje geld er tegenaan, ergens een pilot (bijvoorbeeld Den Haag) om te kijken of het werkt.
Ik bedoel alleen ermee dat er niet naar het buitenland gekeken moet worden. We zijn hier in Nederland.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
We zouden ook naar Duitsland kunnen kijken daar loopt iedereen gezellig door elkaar heen , met een interland gaat dit vaak ook veel makkelijker , vorige week woensdag konden de Ado Den Haag en Ajax supporters ook een front tegen de engelsen vormen ( omdat we nu eenmaal allemaal nederlanders zijn ) maar als het weer Ajax - Ado den Haag is of andersom dan willen ze elkaar het liefste op de bek timmeren. ( als ze weer de kans krijgen hun club te bezoeken )
Wat dus aan alle kanten rammelt.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:28 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste argument tegen een voetbalwet: Laten we eerst maar eens gebruik maken van het ruimschoots aanwezige instrumentarium, voordat we over gaan tot de invoerin van een voetbalwet.
In het buitenland lachen ze ons uit met die burgemeesters hier.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja die burgemeesters willen graag liever boven alles staan en de baas blijven , wat de supporters ook willen ze weigeren vaak te luisteren , zie ook Willem 2 - Feyenoord
Oftewel die clubcard rammelt ook aan alle kantenquote:Daar heb ik eigenlijk nog geeneens aan gedacht , het merendeel van de mensen heeft al een kaart maar idd ik ken zeker mensen die dan zoon kaart zouden aan kunnen schaffen , dat betekent dus dat er strenger gecontroleerd moet worden of iemand wel echt jantje of klaasje is , een foto op de pas zo een goede maatregel kunnen zijn , en anders komt je weer bij het biomateriaal uit ( met een iresscan of vingerscan ) wat ik dus NIET zie zitten , maar ja die lui die het verzieken voor de rest die moeten toch op een of andere manier uit het stadion worden geweerd.
Tuurlijk wil ik de wedstrijd zien, maar niet ten koste van alles. Als jij je zo laat behandelen prima, maar er zijn er genoeg met mij die dat absoluut niet van plan zijn.quote:Ja je wil toch je wedstrijd zien van je club , je wil ze toch aanmoedigen , actie voeren zoals de tribune leeghouden hebben we ook weleens gedaan bij vitesse maar dat heeft allemaal geen zin ( de club > geld commercie ) wint het helaas van de supporters ( en zo zal het vaker zijn , of meer gaan gebeuren )
Je moet de politiek in!quote:meeneens kinderverkrachters en moordernaars vindt ik veel erger en die mogen wel eens een keer zwaarden worden bestraft dan een voetbalsupporter
Met die catering sponser je NEC echt niet, das een externe partijquote:Ach dat heb ik ook wel een beetje , wil de wedstrijd wel zien , maar ga bij nek echt geen broodje of iets te drinken bestellen ga ze toch echt niet sponseren.
't Blijft makkelijk scoren over de rug van voetbalsupporters in dit land.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:38 schreef PLAE@ het volgende:
Dat overdreven gezeik over de randverschijnselen bij voetbal altijd. Ze hebben wel belangrijkere dingen om zich druk om te maken lijkt mij.
Dat snapte ik welquote:Op donderdag 23 november 2006 20:29 schreef DarkShine het volgende:
Ik bedoel alleen ermee dat er niet naar het buitenland gekeken moet worden. We zijn hier in Nederland.
Weer met je eens , die burgervaders hier in Nederlandquote:In het buitenland lachen ze ons uit met die burgemeesters hier.
Als ze maar even belangrijk kunnen doen
Klopt ook wat je zegtquote:Oftewel die clubcard rammelt ook aan alle kanten
Er zijn ook mensen in Arnhem die het eens zijn met je standpunt , en dan voornamelijk de Harde Kern , en daarbij vindt ik het in de bus nog niet zo erg met een biertje erbijquote:Tuurlijk wil ik de wedstrijd zien, maar niet ten koste van alles. Als jij je zo laat behandelen prima, maar er zijn er genoeg met mij die dat absoluut niet van plan zijn.
Heb niet zoon zin in dat over alles gediscuseerd moet winnen , en zolang die Harry Potter er zit is het helemaal niksquote:Je moet de politiek in!Als jij of ik komend weekend een steen gooien bij het voetbal staan we op de voorpagina, terwijl die gasten ergens op pagina 49 staan...
Ja dat weet ik wel , Ik wil niks uitgeven in Nijmegenquote:Met die catering sponser je NEC echt niet, das een externe partij
We worden het wel eensquote:Op donderdag 23 november 2006 20:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Blijft makkelijk scoren over de rug van voetbalsupporters in dit land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |