Goed zo!quote:
Behoeft geen uitleg!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja, als ik op mijn flikker krijg dan leg ik wel even uit wat GAS betekend
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Behoeft geen uitleg!
[afbeelding]
quote:Ow modjes, GAS betekend Gear Acquisition Syndrome
http://www.guitarnoise.com/article.php?id=225
Datis een koop verslaving voor gitaarapparatuur
Jij voelde de bui al hangen!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb even een topic report geplaatst!
[..]
Nee, lang niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef SNArky het volgende:
Was dat een snelheidsrecord?
En avatars bij werkenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:02 schreef -Beer- het volgende:
Oh, Brain je moet de OP even updaten. Even de sample dump er inzetten etc.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=605638
dat is het leuke! dan heb je het 'Spaar ze allemaal!' effect.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:41 schreef Sloavink het volgende:
Ik heb ook gas.
Maar niet genoeg geld.
Maar het duurt zolang voordat ik daadwerkelijk iets kán kopen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat is het leuke! dan heb je het 'Spaar ze allemaal!' effect.![]()
en als je eindelijk hebt wat je zo graag wilde, verkoop je iets anders om nog een nieuwe te kopen.
en dat gaat zo maar door en door en door en door en door en door en dooren door.![]()
![]()
voor een gibson moet je wel ff sparen iddquote:Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Maar het duurt zolang voordat ik daadwerkelijk iets kán kopen.![]()
Ik wil gewoon gvd een Gibson Sg, dikke pedalboard, vette buizenversterker.![]()
I know.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor een gibson moet je wel ff sparen idd![]()
...wat hij zei.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die zijn wel heel vet
Maar ik wil de bovenste voor de kleur met EMG's![]()
Ze zijn niet eens zo vreselijk duur, 1.000 dollar ofzo. Dacht dat ESP echt zo'n high-end merk was.quote:
ESP wel, als je op de site kijkt zie je ook dat bijna al hun gitaren eigenlijk LTD zijn. eentje waar ESP op staat kos minstens 2000 ofzo.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens zo vreselijk duur, 1.000 dollar ofzo. Dacht dat ESP echt zo'n high-end merk was.
Oja, ik zit verkeerd te kijken, deze horen bij de LTD series.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ESP wel, als je op de site kijkt zie je ook dat bijna al hun gitaren eigenlijk LTD zijn. eentje waar ESP op staat kos minstens 2000 ofzo.
dus.
Ik heb die dean, echt wel lekkere gitaar! Alleen wel aan te raden om gelijk andere snaren erop te zetten. Want die erbij zitten zijn echt bagger.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:31 schreef kingjotte het volgende:
Ik heb ook GAS, welke is volgens jullie beter?
Ibanez V70 CE NT
[afbeelding]
of de
Dean Performer E
[afbeelding]
En waar zit dat verschil hem dan vooral in?
Bij een set neck is de hals los op de body gelijmd en geschroefd. Bij een neck-thru zijn de basis van de hals en body uit één stuk. Op dit stuk wordt dan de rest van de body gelijmd, de oren of vleugels, en op de hals natuurlijk de toets en frets.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:51 schreef imported_sphinx het volgende:
wat is nu eigenlijk het verschil tussen een set neck en neck thru?![]()
Verkapte TVP hequote:Op donderdag 23 november 2006 18:16 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
3 4 fucking nutteloze posts. damn![]()
nerds
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
al een tijdje schijnt.. ik was ook heel geschokt toen ik het hoorde[afbeelding]
![]()
![]()
1 stap lager dan normaal E? ik heb m'n gitaar eens in drop B gezet.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:13 schreef ibaneX het volgende:
HOI
*speelt slayer-raining blood op zijn raggitaar (ibanez grg170Dx) in D gestemd:) *
nee hoor, hoewel je vaak inderdaad op simpele riffjes uitkomt, kun je er ook gewoon toffe akkoorden mee spelen en andere dan normaal. ik vind het een toffe stemmingquote:Op donderdag 23 november 2006 21:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Eb is idd een halve stap (1 fret is immers een semitoon) lager, D een hele stap. En drop x is voor numetal
scenepointsquote:Op donderdag 23 november 2006 22:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja dat klopt, ik stem ook wel eens in drop D voor bijv The Doors - The End en die ene beat van Pachelbel. Maar in metal (nouja, "harde muziek") wordt het vooral gebruikt als een makkelijke oplossing voor powerchords. En daar verlies je scenepoints mee. Oja, en toonladders worden er ook niet makkelijker op, als je in A harmonic minor wil riffen moet je van positie 7 op "E" naar positie 5/4 vanaf A.
Nu je hier toch bent, wat moet die Strat kosten?quote:
strat? ik heb geen strat?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:28 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, wat moet die Strat kosten?
Ja die, en vraag maar even, als je wil [en je er af wilquote:Op donderdag 23 november 2006 22:56 schreef Maaark het volgende:
[..]
strat? ik heb geen strat?
Als je het over die Hondo hebt, da's een soort verneukt SG model...
Oh en de prijs zou ik aan pa moeten vragen, aangezien dat ding eeuwen terug ooit door hem gekocht is...
Ja het gewone distortion pedaal vond ik iets te schel, deze schijnt veelzijdiger te zijn, ben beetje o pzoek naar een zware distortionquote:Op donderdag 23 november 2006 23:03 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ja die, en vraag maar even, als je wil [en je er af wil]
En dat knappen nog nooit meegemaakt. Heb er bijna altijd wel één op mijn kamer staan, maar nog nooit meegemaakt
Heavy MetalKlinkt al veelbelovend
![]()
Productiefoutje lijkt me, door de blijvende spanning rekt de snaar steeds iets meer op op het punt waar een (haar)scheurtje zit en op een gegeven moment knapt ie.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Fentoozler het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens gehoord van gitaarsnaren die knappen door de stilte? Ik zocht laatst een logische verklaring van een gitaarsnaar die s'nachts knapte zonder dat ik eraan zat.. en iemand zei: "komt door de stilte"....
Vroeg me af of meer mensen hier wel eens van gehoord hebben, want vind het wel een hele erge TRU antwoord.. en nee ik ben niet into TRU![]()
Binnekort btw ook een basgitaar kopen (ik hoor het jullie denken: OVERLOPER!!.. nee ik loop niet over, blijf beide spelen), en daarna een mooie akoestische wss..
Die H&K Warp, is da wa? Ik heb hier nl. ook een silver edition versterker staan, matched daar wel mooi bij natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef Desensitized het volgende:
Marshall Jackhammer kopen, die is echt zwaar
"If you want to move mountains, you need a Jackhammer."
Of een Huge Geknetter Warp Factor.![]()
Dat noem je kruip.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Productiefoutje lijkt me, door de blijvende spanning rekt de snaar steeds iets meer op op het punt waar een (haar)scheurtje zit en op een gegeven moment knapt ie.
De kacht neemt over het algemeen niet toe... Echter als een draad gaat insnoeren dan neemt het oppervlak dat de kracht moet opvangen af, aangezien de oppervlakte afneemt, neemt de spanning toe.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:29 schreef Desensitized het volgende:
Maar die snaar houd toch op een gegeven moment een bepaalde spanning? Hoe kan die blijven oplopen?
Duidelijkquote:Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef TheArowana het volgende:
Is het niet gewoon zo simpel dat zolang ergens kracht opstaat, het wel degelijk kan rekken? Normaal gesproken, in de elementaire natuurkunde (om jullie nog maar eens met middelbare schoolstof om de oren te slaan), zou een evenwicht berijkt moeten worden tussen de kracht die de snaar uitrekt en de kracht die de snaar in vorm houdt. En daar ligt net het foutje: De snaar kan geen toereikende tegenkracht opwekken en blijft uitrekken, tot hij knapt.
Die hebben zo te zien goed afgekeken bij Boss. Behalve dan de kleurtjes.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Net opgehaald laatste 2 morgen ff testen![]()
[afbeelding]
Nicequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:22 schreef Gitarist het volgende:
Eindelijk is 'ie er! M'n nieuwe gitaar!![]()
Ik heb hem al begin augustus besteld en al jaren op zitten kwijlen dus heb er ff op moeten wachten... vanmiddag ga ik hem ophalen
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef Svyatagor het volgende:
En wat Nasdaq zegt klopt niet. Hoe meer je koopt, des te meer gas...![]()
Ahhh vét... doet me denken aan Desert Sessions...quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:44 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb zin in dit weekend. Ik ga met mijn band in een klein houten huisje op de Veluwe zitten met shitloads aan gear en een pc. Nummers schrijven, opnemen, bier drinken, chillen, en dat alles in de middle of nowhere. Geen internet, wel een open haard.
Desert Sessionsquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:27 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ahhh vét... doet me denken aan Desert Sessions...
"The Sessions began in August 1997 at a place called Rancho de la Luna in Joshua Tree when Homme brought together musicians from the bands Monster Magnet, Goatsnake, earthlings?, Kyuss (his own band) and Soundgarden. The ranch is an old house filled to the brim with rare and unique recording equipment and instruments and is owned by Dave Catching and the late Fred Drake. Songs are written on the spot in matters of hours usually, and no place in the home is safe from the music. "
Wil ik ook altijd nog een keer![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef Maaark het volgende:
SNArky anders gaan we met wat instrument bespelende stoners ergens op de veluwe zitten![]()
![]()
Ja, fantastisch hè, heerlijk album!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:09 schreef Neidropje het volgende:
zit hier net dit te luisteren, nieuwste van clapton met jj cale! ergggggg fijn ceedeetje:
[afbeelding]
ahh vet die vond ik vorige week op de werkkamer van pa... zeer tof cd'tjequote:Op vrijdag 24 november 2006 17:09 schreef Neidropje het volgende:
zit hier net dit te luisteren, nieuwste van clapton met jj cale! ergggggg fijn ceedeetje:
[afbeelding]
Ook leuk dat zo een beetje ALLES als een aanbieding door de Feedback wordt bestempeld.quote:
Thnx voor de uitlegquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
EMGs zijn best duur. Ik gebruik zelf ook EMGs, maar als je hoort wat een geluid moderne versterkers al voort kunnen brengen kom je al gauw tot de conclusie dat je ze nooit echt nodig zult hebben.
Wat vind ik nou de voordelen van EMGs? Ze zijn ten eerste zo strak als ik weet niet wat. Je hebt 0% kans op een modderig geluid. High output humbuckers als de X2N bijvoorbeeld vertrouw ik niet zo. En zeg maar gedag tegen ruis. Dat is verleden tijd. Ten tweede vind ik het geluid mooi. Dat is persoonlijk. En ja, ze klinken wel degelijk anders in andere soorten hout, al zijn de verschillen natuurlijk minder groot met passieve humbuckers.
Veel mensen vinden EMGs te herkenbaar. Ik vind dat persoonlijk geen nadeel. Kijk, het Duitse leger herkende je ook meteen, en toch werd je geblitzkriegd. Ze schijnen niet zo veelzijdig te zijn. EMGs hoor je bijna alleen in metal, daar zal dat wel door komen. Ik krijg er een zeer gelikt blues en jazzgeluid uit (emg81 in de nek) wat vele malen beter klinkt dan mijn strat of superstrat. Ik heb eens een keer een stukje clean/met-een-randje opgenomen en mensen op een forum laten raden naar de pickups. Kwam iedereen aan met van die zwakke meuk. Toen ik zei dat het de heetste EMG pickup was stonden ze mooi met hun mond vol tanden
Maargoed, fuck vooroordelen. Als je versterker ook maar enigzins op die van mij lijkt qua gain hoef je echt niet aan de EMGs. Tenzij je echt ontevreden bent met je humbuckers ofzo. Dan is het natuurlijk een erg lekkere upgrade.
Eensch!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar de reden waarom ik zat te denken aan EMG's is (hoe kan het ook anders) METALLICA! Ik vind dat geluid zo alle jezus geil en stap 1 was dan EMG's, stap 2 mesa boogie nog wat, stap 3 the world![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kijk, het Duitse leger herkende je ook meteen, en toch werd je geblitzkriegd.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef Desensitized het volgende:
Jagshemash!
ik heb zelf deze http://feedback.nl/?id=55&b=121046042 en dat is een meesterlijke kast. 80 meter van de reciever doet ie het nog prima! Maar ook die sennheiser die jij geselecteerd hebt is heel goed, alleen bij die moet je ff oppassen in combinatie bij veel andere draadloze systemen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zit er aan te denken om EMG's te kopen voor in mn gitaar maar ik twijfel. Ik weet namelijk niet echt of het ene ruk uit maakt, tja ik weet dat Hetfield en Hammett EMG's gebruiken.. Maar zoveel andere gebruiken gewoon Humbuckers. Vraag me af ik er veel mee opschiet... En weet eigelijk niet eens wat het kost![]()
Is dit wat trouwens? Geen id hoe dat draadloze gedoe werkt namelijk........
Ja dat zei een vriend van me ook al. Ik moest kijken welke iets bijzonders met frequenties kon en die dan nemen maar ik ben vergeten wat het wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Maar ook die sennheiser die jij geselecteerd hebt is heel goed, alleen bij die moet je ff oppassen in combinatie bij veel andere draadloze systemen.
Hmmz die van jou is een beetje duur en ik wil het meer omdat ik het snoer zo onhandig vind niet echt om te crowdsurfenquote:ik heb zelf deze http://feedback.nl/?id=55&b=121046042 en dat is een meesterlijke kast. 80 meter van de reciever doet ie het nog prima!
vetste draadloos avontuur wat ik meegemaakt heb: tijdens een solo crowdsurfend over het publiek!![]()
Juist die Floyd is mooi...ik vind die gitaren zelf zo lelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:22 schreef TeleluvR het volgende:
Nice, I like!
Alleen jammer van de floyd!
[afbeelding]
wowquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, fantastisch hè, heerlijk album!![]()
Lekker voor op de achtergrond, niet te overheersend!![]()
BTW: Als er ooit hier weer een gibson in huis komt, dan wordt het deze!
[afbeelding]
De grootte wel waard!![]()
oequote:Op zaterdag 25 november 2006 03:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerst eens een beetje smaak creëren jij![]()
zoiets is beter![]()
[afbeelding]
Ik heb een Noise Surpressorquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is precies het verschil tussen een noise gate en een noise surpressor ?
Je bedoelt impedantie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:23 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat is het verschil tussenn hoge en lage incompetentie
Dat jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt impedantie?.
Waar het op neer komt is dat je voor het sterke gitaarsignaal (ten opzichte van bijv. een line keyboardsignaal) een hogere impedantie nodig hebt, vandaar de H in het typenummer van dit pedaal.
En omdat je het geld nodig hebtquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:37 schreef Jorikjet het volgende:
kan best doorgebrand zijn
en me jaguar staat te koop, omdat me squier cooler is!
Wat voor pedaaltje was het?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:28 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb een 12 volt adapter aangesloten op mijn effectenpedaal ding, er hoort een 9 volt op, maar die is weg.
hij doet niks meer, issie nu dood?![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!?!
digitech rp-50 multieffect dingetje. kheb em al jaren en het enige pedaal dat ik ooit gebruikt heb.quote:
Zeggen ze dat ik gitaren verslijt!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:37 schreef Jorikjet het volgende:
kan best doorgebrand zijn
en me jaguar staat te koop, omdat me squier cooler is!
Lelijk ding, koop em zelfquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ik gitaren verslijt!
Koop de bitch van Jorikjet!![]()
zal niet nodig zijn denk ik, was toch van plan binnenkort die Spider II HD75 te kopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:32 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Lelijk ding, koop em zelf![]()
Maar ImportedSfinx. Wil het gerust wel eens voor je proberen weer tot leven te wekken...
Ik heb al veel lelijkere gitaren...quote:
als ie officieel dood is mag je het wel proberenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:37 schreef Desensitized het volgende:
Ja ok, maar dan kun je hem verkopen ofzo. Nooit weggooien, stuur hem dan op naar mij als je hem toch weg zou flikkeren.
Ja ok, maar toch. En ja, zeker zonde. Ik hoor het welquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als ie officieel dood is mag je het wel proberennieuw kost ie 50 euro dus heel veel verdien je er toch niet aan, maar idd, weggooien is zonde.
1 2 3 4 5 6 7 8 | ]B||------------------------------------------|| F#|------------------------------13----------|| D||------------------------------12----------|| A||--5-3-0-1-3-1-1-0--0-1-3-1-0--10--0-1-0~--|| E||--5-3-0-1-3-1-1-0--0-1-3-1-0--10--0-1-0~--|| A||--5-3-0-1-3-1-1-0--0-1-3-1-0--10--0-1-0~--|| ?> |
Nile - Sacrifice unto Sebekquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:07 schreef Desensitized het volgende:
Huh, welke is dat? Komt we wel bekend voor [geen gitaar in de buurt]...
little wing van hendrix! lenny van srv, i can't quit you baby van led zeppelin, en natuurlijk het bekende hey joe!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:57 schreef puNxje het volgende:
Ik zoek nog wat gave blues nummers, aangezien ik laatste tijd "Into blues" ben![]()
kan iemand me er een lijstje van geven ?![]()
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Nile - Sacrifice unto Sebek
En welkom bij de club. Hartstikke doorgebrand denk ik jaquote:ik heb een 12 volt adapter aangesloten op mijn effectenpedaal ding, er hoort een 9 volt op, maar die is weg.
hij doet niks meer, issie nu dood?
leuke samenzang!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Nile - Sacrifice unto Sebek![]()
![]()
![]()
Die vragen gemiddeld 60 per uur...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef TheArowana het volgende:
[..]
En welkom bij de club. Hartstikke doorgebrand denk ik jaReparatie kost 10 euro bij de betere effectenboer, dat valt dan weer mee.
Dat is grappig, ik was vanmiddag ook in de feedback...quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef VaderJacob het volgende:
Zo vanmorgen Dribbel_ eens naar de feedback geschopt, kwam hij net toch mooi terug met een 1 spot adapter + verloopkabel.![]()
Snel al mijn pedaaltjes aangesloten en nu bassen maar!
vuile bassist.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef VaderJacob het volgende:
Zo vanmorgen Dribbel_ eens naar de feedback geschopt, kwam hij net toch mooi terug met een 1 spot adapter + verloopkabel.![]()
Snel al mijn pedaaltjes aangesloten en nu bassen maar!
Je bent gewoon jaloers omdat jij niemand hebt om naar de feedback te sturenquote:
Owja das waar natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:00 schreef Desensitized het volgende:
Haha, Mark heeft er anders zelf ook één hoor
Klopt. Het is 10 minuten werk.quote:Die vragen gemiddeld 60 per uur...
Verbaast me dat Eibert nog niks heeft gezegd over de Deanquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Nile - Sacrifice unto Sebek![]()
![]()
![]()
zo rekenen ze vaak niet, helaasquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:25 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Klopt. Het is 10 minuten werk.
Ik mocht niks meer zeggen over Deanquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Verbaast me dat Eibert nog niks heeft gezegd over de Dean
Wat een geluid die stem trouwens![]()
Hangt van de winkel af lijkt me. Bij Keys in St. Niklaas is de service vaak echt perfect. Daar krijg je nog het gevoel dat de klant koning is. Het personeel is vriendelijk, en het is leuk om gewoon es binnen te stappen om een praatje te maken en een beetje rond te kijken, zeer relaxte sfeer hangt daar. Bakje koffie derbij.quote:zo rekenen ze vaak niet, helaas
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niemand hebt om naar de feedback te sturen!
Nee maar tochquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:42 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik mocht niks meer zeggen over Dean![]()
quote:I'll tuck you in, all within, warm within, keep you free from sin, 'till the sandman he cohohooooms YEAH
![]()
yup, maar ik gebruik hem alleen voor baslijntjes onder de rest van m'n muziek... het is niet mijn ding maar wel nodig zeg maar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:13 schreef Desensitized het volgende:
Bevalt hij nog Mark? De Epi wel, speel bijna nergens anders op![]()
Bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee maar toch![]()
Mogen en doen zijn 2 verschillende dingen
[..]
![]()
die blonde gast in die Nile clip heeft trouwens ook wel een toffe / aparte gitaar, weet iemand wat voor een dat is?quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Karl Sanders heeft een zooi signature gitaren van het merk KXK. Aanbieding dit is pas een echte scheurgitaar! De kop is scherp en puntig genoeg om je bandleden mee te kruisigen en verkrachten! Alleen voor de echte metaalverwerkers. [/Feedback]
Net zoals de RAN gitaren van Vader worden KXK gitaren volgens mij met de hand gemaakt. RAN is pools, KXK is amerikaans.
Oja: Nile
Joah, hier ook, Bob De Jong. Zeer relaxte winkel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:00 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Hangt van de winkel af lijkt me. Bij Keys in St. Niklaas is de service vaak echt perfect. Daar krijg je nog het gevoel dat de klant koning is. Het personeel is vriendelijk, en het is leuk om gewoon es binnen te stappen om een praatje te maken en een beetje rond te kijken, zeer relaxte sfeer hangt daar. Bakje koffie derbij.
Verder heb ik weinig ervaring met reparaties overigens.
zondag sepo. saaiheid.quote:Op zondag 26 november 2006 11:03 schreef Jorikjet het volgende:
repareren van dingen laat ik over aan me vader of me gitaar roadie
zondag is een saaie kutdag, maar was beter geweest als mn effecten deden.quote:Op zondag 26 november 2006 12:06 schreef VaderJacob het volgende:
Ja ligt dat aan mij of is zondag voor iedereen de ideale gitaar/basdag?
Ja zondag is saai, en meestal daarom zit ik dus heel de dag te gitaren/bassenquote:Op zondag 26 november 2006 12:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zondag is een saaie kutdag, maar was beter geweest als mn effecten deden.
GuitarRig doet ookal niet omdat mn pc verkut is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |